رفتن به مطلب

مقایسه DLSS, Frame Generation, Ray Reconstruction, FSR, XeSS در بازی Cyberpunk با روشن بودن Path Tracing


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

اینجا میتونید به وضوح علت برتری dlss و بقیه آپشن های انویدیا رو ببینید. آینده صنعت گیم قطعا منسوخ شدن Rasterization و استفاده از Ray Tracing بجای اون خواهد بود چون هزینه و زمان لازم برای ساخت بازی ها رو هم بشدت کاهش میده.

https://imgsli.com/MjQ3Nzkz/0/3

 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...