رفتن به مطلب

باز هم گارانتی الماس


zen
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

11 دقیقه قبل، zen گفته است:

مادربرد رسید چک کردم الکی پول هم گرفتن ولی هنوز همون مشکل قبلی را داره

 

اوکی من رسید رو برداشتم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۴/۲/۳۰ در 08:28، zen گفته است:

سلام دوستان عزیز یکی از دوستان بنده حدود دو هفته پیش مادربرد ایشون به مشکل میخوره میاره پیش بنده چک کردم و از سیستم جدا کردم برای ایشون که بفرستم گارانتی الماس پین های سی پی یو هم چند بار با دقت فراوان چک کردن که کج نشده باشه . البته چون ۲۰ سال سابقه در کار کامپیوتر را دارم با یک نگاه هم متوجه میشم پین های سوکت سی پی کج هست یا نه با این حال ۵ بار با لوپ هم چک کردم و اوکی بود بعد فرستادم این گارانتی مزخرف بعد ۵ روز زنگ زدن گفتن پین های سی پی یو کج هست و شامل گارانتی نمیشه . عقل گارانتی هم نرسیده که پین هایی که در اطراف هست را کج کنه خیلی تابلو دو تا پین وسط گرفته کج کرده . اگه پین هم کج بوده همون روز اول میگفتن نه اینکه بعد یک هفته زنگ بزنن بگن شامل گارانتی نمیشه .پارسال هم که یه رم خراب فرستادم گارانتی قبول نکردن گفتن سالم هست . خواهشاً جنس بدون گارانتی تهیه کنید ولی با گارانتی الماس چیزی را تهیه نکنید . 

عکس پایین چیزی که شرکت مثلا گارانتی ارسال کرده .

الان با گارانتی صحبت کردم، مادربرد 23 اردیبهشت به دست گارانتی رسیده و ساعت 2:34 دقیقه بعد از ظهر در صف بررسی قرارگرفته، فردای همون روز، یعنی روز 24 اردیبهشت از طریق تلگرام با شخصی به نام بابایی صحبت شده، و ایشون پذیرفته مادربرد این مشکل رو داشته و درخواست تعمیر کرده.

تمام گارانتی الماس رایان ایرانیان تحت دوربین‌های نظارتیه و موقع باز کردن پک مادربرد، فیلم های باز شدنش هم موجوده و بررسی شده که زیف خراب بوده.

اینکه اینجا ادعا کردین "این گارانتی مضخرف بعد از 5 روز زنگ زده و اعلام کرده پین های زیف کج شده" دروغ محضه. فردای همون روزی که مادربرد به دستشون رسیده با شما تماس گرفتن و مشکل رو اعلام کردند. شما هم پذیرفتین.

حرف دیگری برای گفتن هست؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

۱ ساعت قبل، ARMIN گفته است:

الان با گارانتی صحبت کردم، مادربرد 23 اردیبهشت به دست گارانتی رسیده و ساعت 2:34 دقیقه بعد از ظهر در صف بررسی قرارگرفته، فردای همون روز، یعنی روز 24 اردیبهشت از طریق تلگرام با شخصی به نام بابایی صحبت شده، و ایشون پذیرفته مادربرد این مشکل رو داشته و درخواست تعمیر کرده.

تمام گارانتی الماس رایان ایرانیان تحت دوربین‌های نظارتیه و موقع باز کردن پک مادربرد، فیلم های باز شدنش هم موجوده و بررسی شده که زیف خراب بوده.

اینکه اینجا ادعا کردین "این گارانتی مضخرف بعد از 5 روز زنگ زده و اعلام کرده پین های زیف کج شده" دروغ محضه. فردای همون روزی که مادربرد به دستشون رسیده با شما تماس گرفتن و مشکل رو اعلام کردند. شما هم پذیرفتین.

حرف دیگری برای گفتن هست؟

من یه ذره گیج شدم.
یعنی موضوع تاپیک از پایه و بنیان اشتباهه دیگه؟
پس پیگیری وضعیت گارانتی "تیری در تاریکی بوده", یا قبول میکنن و یا تهش قبول نمیکنن و هزینه اش رو میدن که تعمیر بشه.

جناب ابیشی عزیز از پیگیری و شفافیت سازی شما متشکرم.❤

لینک به دیدگاه
Share on other sites

20 دقیقه قبل، ViCT0R گفته است:

من یه ذره گیج شدم.
یعنی موضوع تاپیک از پایه و بنیان اشتباهه دیگه؟
پس پیگیری وضعیت گارانتی "تیری در تاریکی بوده", یا قبول میکنن و یا تهش قبول نمیکنن و هزینه اش رو میدن که تعمیر بشه.

جناب ابیشی عزیز از پیگیری و شفافیت سازی شما متشکرم.❤

والا نمیدونم هدف چی بوده، من تو بخش گارانتی نیستم، اما همکارانم در واحد گارانتی و همچنین CRM با پیگیری، حتی شات های گفتگوی تلگرام را هم برای من ارسال کردند. و همچنین تصاویر دوربین‌ها. به عنوان مدیر انجمن وظیفه شفاف سازی داشتم و این کارو انجام دادم.

از نظر شخص من، وقتی زیف آسیب میبینه، باید مادربرد دور انداخته بشه و یکی نو خریداری بشه چون ریسک استفاده ازش، حتی در صورت تعمیر بسیار بالاست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

الان با گارانتی صحبت کردم، مادربرد 23 اردیبهشت به دست گارانتی رسیده و ساعت 2:34 دقیقه بعد از ظهر در صف بررسی قرارگرفته، فردای همون روز، یعنی روز 24 اردیبهشت از طریق تلگرام با شخصی به نام بابایی صحبت شده، و ایشون پذیرفته مادربرد این مشکل رو داشته و درخواست تعمیر کرده.

تمام گارانتی الماس رایان ایرانیان تحت دوربین‌های نظارتیه و موقع باز کردن پک مادربرد، فیلم های باز شدنش هم موجوده و بررسی شده که زیف خراب بوده.

اینکه اینجا ادعا کردین "این گارانتی مضخرف بعد از 5 روز زنگ زده و اعلام کرده پین های زیف کج شده" دروغ محضه. فردای همون روزی که مادربرد به دستشون رسیده با شما تماس گرفتن و مشکل رو اعلام کردند. شما هم پذیرفتین.

حرف دیگری برای گفتن هست؟

دوستم گفت پنج روز بعد تماس گرفتن خوب میگم اشتباه به من گفته. الان بدبختی اینه که  گفتن تعمیر شده و هزینه هم گرفتن ولی همچنان مشکل پا برجا هست .‌اصلا فرض اینو میگیرم پایه های سوکت تو راه خراب شده یا اصلا ما با پایه خراب ارسال کردیم دیگه بدتر از. این نیست که .  اینها فقط دو تا پایه صاف کردن و گفتن اوکی هست یک میلیون هم پول گرفتن . ولی اصلا مشکل مادربرد چیز دیگه هست که درست نشده 

3 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

والا نمیدونم هدف چی بوده، من تو بخش گارانتی نیستم، اما همکارانم در واحد گارانتی و همچنین CRM با پیگیری، حتی شات های گفتگوی تلگرام را هم برای من ارسال کردند. و همچنین تصاویر دوربین‌ها. به عنوان مدیر انجمن وظیفه شفاف سازی داشتم و این کارو انجام دادم.

از نظر شخص من، وقتی زیف آسیب میبینه، باید مادربرد دور انداخته بشه و یکی نو خریداری بشه چون ریسک استفاده ازش، حتی در صورت تعمیر بسیار بالاست.

یه رم هم پارسال داده بودیم گارانتی اون را هم گفتن سالم سالم هست روی هزار تا سیستم چک کردم بلو اسکرین میداد .

4 ساعت قبل، ViCT0R گفته است:

من یه ذره گیج شدم.
یعنی موضوع تاپیک از پایه و بنیان اشتباهه دیگه؟
پس پیگیری وضعیت گارانتی "تیری در تاریکی بوده", یا قبول میکنن و یا تهش قبول نمیکنن و هزینه اش رو میدن که تعمیر بشه.

جناب ابیشی عزیز از پیگیری و شفافیت سازی شما متشکرم.❤

نه بابا اشتباه چی خودشون موقع تست پایه سی پی یو خراب کردن کاش کاش قبل ارسال از مادربرد و عکس و فیلم تهیه میکردم اشتباه خودم بود .

ویرایش شده توسط zen
لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، zen گفته است:

دوستم گفت پنج روز بعد تماس گرفتن خوب میگم اشتباه به من گفته.

نه دیگه، ببین، نمیتونی همینجوری بیایی، یه تاپیک بزنی، هر حرف نا دقیقی رو بگی، کلی آدم رو جمع کنی علیه گارانتی صحبت کنند، بعدش بگی عه طرف به من اشتباه گفته.

نمیشه، براتون اخطار ثبت میکنم، و چون تعداد اخطار هایی که  داشتین از قبل زیاد بوده، محدودیت دسترسی به انجمن براتون در نظر میگیرم.

2 ساعت قبل، zen گفته است:

الان بدبختی اینه که  گفتن تعمیر شده و هزینه هم گرفتن ولی همچنان مشکل پا برجا هست.‌ اصلا فرض اینو میگیرم پایه های سوکت تو راه خراب شده یا اصلا ما با پایه خراب ارسال کردیم دیگه بدتر از. این نیست که .  اینها فقط دو تا پایه صاف کردن و گفتن اوکی هست یک میلیون هم پول گرفتن . ولی اصلا مشکل مادربرد چیز دیگه هست که درست نشده

جهت اطلاع، مادربرد رو بعد از تعمیر زیف تست کردند و سالم بوده خدمت شما فرستادند. اون مشکلی که شما بیان کردین که بگیرنگیر داره، میتونه ایراد از پاور شما باشه، یا حتی اگر مادربرد خراب باشه، تو گارانتی موردی مشاهده نشده چون تست شده و برای شما ارسال شده.

به هر تقدیر، پیشتر عرض کردم خدمت شما، وقتی زیف خراب میشه، باید مادربرد رو بندازی سطل آشغال، یکی دیگه تهیه کنید. تعمیر این مادربرد از ابتدا هم اشتباه بود.

 

2 ساعت قبل، zen گفته است:

یه رم هم پارسال داده بودیم گارانتی اون را هم گفتن سالم سالم هست روی هزار تا سیستم چک کردم بلو اسکرین میداد .

الان موضوع خراب کردن گارانتی الماسه؟ یا حل مشکل؟ اینکه پارسال یه رم دادین، مشکل داشتین همون پارسال باید تاپیک میزدین که بشه پیگیری کرد. الان این طور صحبت کردن غیر از تخریب هیچ هدف دیگه ای نداره.

 

2 ساعت قبل، zen گفته است:

نه بابا اشتباه چی خودشون موقع تست پایه سی پی یو خراب کردن کاش کاش قبل ارسال از مادربرد و عکس و فیلم تهیه میکردم اشتباه خودم بود .

مجدد تکرار ادعای دروغ، وقتی خودتون پذیرفتین مشکل داشته، نمیتونید بعدش بزنید زیر حرفتون بگین خودشون موقع تست خرابش کردند.

بگذریم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، zen گفته است:

دوستم گفت پنج روز بعد تماس گرفتن خوب میگم اشتباه به من گفته. الان بدبختی اینه که  گفتن تعمیر شده و هزینه هم گرفتن ولی همچنان مشکل پا برجا هست .‌اصلا فرض اینو میگیرم پایه های سوکت تو راه خراب شده یا

دیگه بدتر از. این نیست که .  اینها فقط دو تا پایه صاف کردن و گفتن اوکی هست یک میلیون هم پول گرفتن . ولی اصلا مشکل مادربرد چیز دیگه هست که درست نشده 

یه رم هم پارسال داده بودیم گارانتی اون را هم گفتن سالم سالم هست روی هزار تا سیستم چک کردم بلو اسکرین میداد .

نه بابا اشتباه چی خودشون موقع تست پایه سی پی یو خراب کردن کاش کاش قبل ارسال از مادربرد و عکس و فیلم تهیه میکردم اشتباه خودم بود .

زیف مگه توی نقل و انتقال میشکنه؟
مادربوردی که توی جعبه اس زیفش اونم وسط یعنی خرابی پیدا میکنه توی حمل و نقل؟
همون مادربوردی که خریدین توی جعبه اش از کارخونه تا ایران رو چندین بار دست به دست شده ولی به مشکل فیزیکی برنخورده.
اینطوری باشه باید همه کاسه و لیوان های شیشه ای توی راه بشکنه که, تازه مقاومت کمتری هم دارن.

نقل قول

 البته چون ۲۰ سال سابقه در کار کامپیوتر را دارم با یک نگاه هم متوجه میشم پین های سوکت سی پی کج هست یا نه با این حال ۵ بار با لوپ هم چک کردم و اوکی بود بعد فرستادم این گارانتی مزخرف

نقل قول

اصلا ما با پایه خراب ارسال کردیم

این دو حرف به هم نمیخوره از نظر من.🤷‍♂️
چون کسی که به کارش اطمینان داشته باشه 5 بار یه فرآیند رو طی نمیکنه, و زیر حرف قطعی خودش نمیزنه.

6 ساعت قبل، ARMIN گفته است:

والا نمیدونم هدف چی بوده، من تو بخش گارانتی نیستم، اما همکارانم در واحد گارانتی و همچنین CRM با پیگیری، حتی شات های گفتگوی تلگرام را هم برای من ارسال کردند. و همچنین تصاویر دوربین‌ها. به عنوان مدیر انجمن وظیفه شفاف سازی داشتم و این کارو انجام دادم.

👏
نمیدونم صرفا هدف این تاپیک چی بود, به هر حال امیدوارم "سمت درست" ماجرا ایستاده باشم.
موفق باشین.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یکبار برای گارانتی الماس مادربرد خودمو رو فرستادم گارانتی

مشکلش هم نشناختن درایو SSD های M2 روی PCI4 بود

یعنی هم درایو Nvme رو ویندوز نمیشناخت وهم  اون رو روی PCI2 بالا میآورد

که سرعت یک SSD 990 PRO رو در حد هارد دیسک پایین می اورد . 

درسته که پروسه بررسی اش چیزی حدود بیشتر از یک ماه طول کشید .

اما با یه مادربرد هم مدل و نو تعویضش کردن .

گارانتی الماس گارانتی بزرگیه باور کن یه مادربرد برای این شرکت چیزی نیست که بیاد ایراد عمدی بهش وارد کنه تا از پذیرشش سر باز بزنه

.این ممکنه که مشکل رو تشخیص ندهند اما آسیب عمدی چیزیه که من فکر میکنم بعیده .

 

ویرایش شده توسط lvlEhRaN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

چقدر این تاپیک لذت بخش بود، بدون توهین به شخص و جهت گیری میگم.

یه ادعایی شد، کلی هم حرف زده شد و بچه ها تجربه هاشون رو گفتن، ولی اینکه چقدر دقیق تمام مراحل ثبت شده بوده و مستند وجود داشت به طوری که مدعی هم به سرعت قبول کرد، قشنگ بود.

امیدوارم برداشت بدی از این توصیف من نکنید، کلا این فرآیند برام قشنگ بود، اولی که تاپیک رو دیدم، گفتم ای کاش قبل ارسال فیلم میگرفتین که مستند داشته باشن، دوستان مطرح کردن که آیا فلان کار رو کرده بودین یا نه، که فقط یه مستندی باشه مبنی بر صحت این ادعا، ولی خب تنها مستند، حرف های متعصبانه و بی منطق و تجربه های چندین ساله بود، آدم هر چقدر هم تجربه داشته باشه، دنیا عوض میشه و بازم لازمه که یاد بگیره.

پیشاپیش معذرت میخوام اگر کسی از این حرف من ناراحت شد. من نه میخوام گارانتی الماس رو ببرم بالا، نه شخصی رو خراب کنم. ولی الماس جزو کله گنده های مملکته، کالای خوب با قیمت خوب و گارانتی قابل قبول تحویل مردم میده، به جرئت میتونم بگم اگه نبود، وضعیت موجودی بازار و قیمت ها خیلی خراب میشد.

احتمال 99 درصد هم این تاپیک پاک یا حداقل قفل بشه، ولی به نظرم نتیجه نهایی به پست اول اضافه بشه تا تجربه بشه برای همه ی کاربر ها که یا حضوری برن گارانتی، یا مستندات کافی داشته باشن تا بتونن ادعاشون رو ثابت کنن، خیلی خوب میشه.

ویرایش شده توسط MAhmoOD Nazari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ارمین جان. لطفا این تاپیک رو در صورت امکان نبندید تا اگر همچنان در خصوص اون موضوع کالا به نتیجه ای نرسیدم با مدارک و مستندات در اینجا در موردش صحبت کنیم و موارد فنی رو بنده اعلام میکنم. اگر هم صلاح دونستی که تاپیک جداگانه در صورت عدم نتیجه باز میکنیم. با تشکر.

ویرایش شده توسط pedi9004
لینک به دیدگاه
Share on other sites

باسلام.

راجب وضعیت قطعه و ... تاپیک کاملا منور و مشخص هست.

 

اما این وسط ادم کیف میکنه، میبینه یه آرمین هست دلسوزانه پیگیر مشکلاتمونه و تا جایی که از دستش بر بیاد کمک میکنه، تو این اوضاع نه چندان جذاب. قدیمی ها یادشونه که آرمین از اولش هم چقدر کمک میکرد بی هیچ منت و جانبگیری.

آرمین جان میخاستم ازت تشکر کنم بابت همه زحمتایی که کشیدی و میکشی دمتم گرم. ❤️

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان ما همه انسان هستیم، ممکنه هرکدوم ما در جایگاهی که هستیم، در شغلی که هستیم اشتباه کنیم، خطا کردن بخشی از ذات انسانیه. من هم ممکنه اشتباه کنم، گارانتی هم ممکنه اشتباه بکنه، صاحب تاپیک هم ممکنه اشتباه بکنه.

ولی اینکه کسی ادعا کنه گارانتی عمدا به مادربرد آسیب زده که 1 میلیون تومن پول بگیره؟ یعنی بزرگترین تامین کننده سخت افزار در کشور الان لنگ 1 میلیون تومن پوله که از مالک یه مادربرد H610 بگیره؟؟

یا اینکه ادعا شده باشه، گارانتی بعد از 5 روز اومده مدعی خرابی زیف شده، در صورتی که در ابتدای دریافت قطعه باید این مسئله رو چک می کرده و به اطلاع مالک قطعه می رسونده، و این کار رو هم کرده اما جور دیگری عنوان شده، چیزیه که من با همین شدتی که اینجا برخورد کردم، با همین شدت هم از سمت دیگه با گارانتی پیگیری کردم.

پاسخ هایی که از سمت گارانتی دریافت کردم رو هم بازگو کردم در همین تاپیک. اما بازهم تاکید ایشون مبنی بر خراب کردن مادربرد دیگه راهی برام نگذاشت.

ما در انجمن دسترسی کاربران رو پس از 3 اخطار می بندیم، ایشون اخطار پنجمش بود.

13 ساعت قبل، pedi9004 گفته است:

سلام ارمین جان. لطفا این تاپیک رو در صورت امکان نبندید تا اگر همچنان در خصوص اون موضوع کالا به نتیجه ای نرسیدم با مدارک و مستندات در اینجا در موردش صحبت کنیم و موارد فنی رو بنده اعلام میکنم. اگر هم صلاح دونستی که تاپیک جداگانه در صورت عدم نتیجه باز میکنیم. با تشکر.

برادر انشاالله که مشکل حل بشه، اگه نشد تاپیک جدا بزن براش.

14 ساعت قبل، ViCT0R گفته است:

نمیدونم صرفا هدف این تاپیک چی بود, به هر حال امیدوارم "سمت درست" ماجرا ایستاده باشم.
موفق باشین.

انشاالله.

از همه ی دوستانی هم که به من لطف داشتند ممنونم، وظیفه اصلی من در اینجا، علاوه بر  مشاوره و راهنمایی، محافظت و مراقبت از اعضای انجمن و حفظ حقوق اونهاست. در عین حال، برای گرفتن حق، و یا اعتراض، نباید از دایره انصاف خارج شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...