رفتن به مطلب

5 جایگزین برای آیپد مینی اپل


Ata_Se7en
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

5-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%BE%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84.jpg

در مراسمی که قرار است در سن خوزه انجام شود. اما از آنجا که تعداد طرفداران iOS و اندروید تقریبا یکسان می باشند، جایگزین هایی هم برای این تبلت اپل وجود خواهد داشت، دستگاه هایی که می توان به جای تهیه آیپد مینی آنها را تهیه کرد البته اگر مشکلی با سیستم عامل آن نداشته باشید.

گوگل نکسوس ۷

tablet-n7-features-ushome-family.png

تبلت نکسوس ۷ شرکت گوگل یکی از دوست داشتنی ترین تبلت های موجود در بازار است. این تبلت ۷ اینچی دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ است جیلی بین است و مطمئنا از سوی گوگل پشتیبانی خوبی از آن انجام می شود. قیمت نسخه ۸ گیگابایتی این تبلت ۱۹۹ دلار است، تبلتی که دارای پردازنده ۴ هسته ای، ۱ گیگابایت رم و باتری ۴,۳۲۵ mAh می باشد.

آمازون کیندل فایر اچ دی

Kindle-Fire-HD-8-610x480.jpg

Amazon Kindle Fire HD آخرین محصول شرکت آمازون در بازار تبلت هاست که دارای قیمتی ۱۹۹ دلاری برای نسخه ۱۶ گیگابایتی خود می باشد. صفحه نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، عمر باتری بسیار خوب (حدود ۱۱ ساعت)، وای فای dual-band، پورت microHDMI، دوربینی برای ویدئو چت و پردازنده ای قدرتمند مجموعه ای بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد و قطعا یکی از بهترین گزینه های ۷ اینچی بازار می باشد.

نوک اچ دی برنز اند نوبل

NOOK-HD-01-610x762.jpg

تبلت جدید نوک اچ دی Barnes & Noble که به تازگی معرفی شده هنوز در دسترس قرار نگرفته است، اما این تبلت هم قطعا یکی از بهترین تبلت های ۷ اینچی بازار خواهد بود. این دستگاه بسیار سبک است و صفحه نمایش آن دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل می باشد. حافظه داخلی ۸ گیگابایت و پورت HDMI از دیگر مشخصات آن است. این تبلت نیز بدون شک یکی از بهترین ۷ اینچی های بازار خواهد بود.

سامسونگ گلکسی تب ۲ ۷.۰

samsGALAXYtab2_7_.jpg

تبلت Galaxy Tab 2 7.0 دارای سیستم عامل اندروید ۴.۰ به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ است. این تبلت که دارای دوربینی ۳ مگاپیکسلی است قیمتی حدود ۲۰۰ دلار دارد. باتری آن ۴,۰۰۰mAh، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و اسلات مایکرواس دی از دیگر مشخصات آن می باشد.

سامسونگ گلکسی تب ۷.۷

Galaxy-Tab-7.7.png

این تبلت سامسونگ دارای صفحه نمایشی ۷.۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۲ هسته ای Exynos 4210، باتری ۵,۱۰۰mAh و قابلیت اتصال LTE می باشد. این تبلت که قیمتی حدود ۴۰۰ دلار دارد هم یکی از گزینه های جایگزینی آیپد مینی است.

شما کدام تبلت ۷ اینچی را بیشتر می پسندید؟ آیا آیپد مینی با توجه به رقبای قدرتمندی که دارد می تواند به فروش خوبی دست پیدا کند؟

pcwar

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عشق من نکسوس 7 :x

همه چیزش بجاست و حرف نداره .

نه چیزی اضافه داره و نه چیزی کم !!

ویرایش شده توسط MEHRAN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...