رفتن به مطلب

فروش و یا تعویض پکیج واترکولینگ Zalman Reserator XT و EK-FC6990 Nickel


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام خدمت عزیزان و دوستان.

همونطور که از موضوع پیداست قصد فروش و یا تعویض واتر کولینگ ZALMAN Raserator XT - Black و بلاک ZALMAN Cpu ZM-WB5 Plus و بلاک کارت گرافیک HD 6990 از شرکت خوش نام و معروف EK مدل EK-FC6990 Nickel رو دارم.

60387816098602396344.jpg

واتر کولینگ Zalman Reserator XT که از نوع All In One هست و تمام قسمت های پمپ ، رادیاتور و مخزن در یک پکیج هست. تمام علاقه مندان به سیستم های liquad cooling این مدل رو خوب میشناسند و کارایی بالای اون غیر قابل انکار هست.

Zalman Reserator XT قیمت پایه 1 میلیون و 100 هزار تومان. قیمت به 990 تومان کاهش یافت

کولر رو با یک عدد از کارت های ذکر شده در پایین تعویض میکنم.... آتیش زدم به مالم.. بشتابید..

40750380942372955131.jpg

واتر بلاک برای cpu زالمن هست که تو لینکش تمام توضیحاتش داده شده و سوکت 775 رو 4 قسمتش رو بریدم که برای 1155 درست کنم که نتیجه داد.هر چی که هست تو عکس مشخصه.

ZM-WB5 Plus -- قیمت پایه 75 تومان( بالاترین پیشنهاد 120 )

78423254770753371680.jpg

بلاک VGA HD 6990 هست که به تمام 6990 های رفرنس متصل میشه و 100% ساپرتشون میکنه، جنسش نیکل خالص هست و بهترین بلاک در نوع خودش هست ، یه خش هم روش نیست و تمیزه. توضیح خاصی نداره...

EK-FC6990 Nickel -- قیمت پایه 290 تومان

51388381113745897466.jpg

2 تا EK-PSC Fitting 10mm - G1/4 هست برای ارتباط تیوپ ها با بلاک vga ، نیکل خالص هستند و این که قیمتشون باز مشخصه و جدا تهیه شدن ، اینا رو هم روی بلاک vga تقدیم خریدار میکنم.

EK-PSC Fitting 10mm

کولر خودش یه مایع کولانت Anti-Corrosion Coolant ZM-G300 همراهش هست که من استفاده کردم برای راه اندازیش.. اما یک عدد از همین مدل رو اضافه گرفتم برای روز مبادا که اونم قیمتش برای دوستان حرفه ای مشخص هست و روی کولر تقدیمش میکنم به خریدار ، البته خود کولر هم با مایع کولانت پر هست ، به همین قدر توضیح بسنده میکنم و به ادامه میپردازم چون از حوصله پست خارجه...

کولانت

یه مقدار تیوپ هستد که باز توی جعبه کولر تقدیم خریدار میشه.

تمام موارد دارای جعبه و متعلقات هستند و جعبشون سالم و تمیز هست. آچار های همراه بلاک ها موجوده و همراهشون هست ، همه قطعات تمیز ، سالم و در حد نو هستند.

بنده با 6990 و i7 920 در فرکانس 4.8GHz در Load 90% به دمای حداکثر 54 درجه برای CPU و 59 و 57 برای GPUها رسیدم. پرفرمنس این پکیج استسنایی هست و خود پکیج هم بسیار خاص و کمیاب هست.

بهترین صفات این پیکیج جمع و جور بودن ، نصب بسیار آسان و پرفرمنس بالا هست. (همچنین آفر هایی که بنده برای اجناس در نظر گرفتم)

میتونم با کارت گرافیک و یک هاردSSD تعویض کنم و بقیش رو هم سر بگیرم. یا با دو عدد GTX 580 REFRENCE -- شرایط VGAو SSD: تمیز ، سالم ، با گارانتی و حتما جعبه و متعلقات کامل.

از این مدل ها: ASUS ENGT GTX 580 DCUII / MSI GTX 580 LIGHTINING -- SSD 120G SATA III/6GB

ترجیحا همش رو با هم میفروشم ، مگر برای همش مشتری باشه ، پیشنهاداتون رو برسی میکنم عرض میکنم خدمتتون. کسی که همش رو با هم برداره تخفیف می دم بهش و باهاش راه میام.

دوستان اسپم آزاد ، بحث کارشناسی در مورد قیمت ممنوع ، سعی کنید در تاپیک پیگیری کنید ،با دقت به جزییات عکس ها توجه کنید که سوء تفاهمی پیش نیاد و سوالی بود در خدمتم. 09364916861

ویرایش شده توسط No 0ne
لینک به دیدگاه
Share on other sites

يعنى قطعات در حد طلاست....حيف وسع نميرسه وگرنه قيمت خوبه. اميدوارم خوب بفروش بره دوست عزيز. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

يعنى قطعات در حد طلاست....حيف وسع نميرسه وگرنه قيمت خوبه. اميدوارم خوب بفروش بره دوست عزيز. @};-

ممنون آرمین جان ، به خدا قابل نداره... منم زیاد عجله ندارم ، حالا نگه میدارم تا مشتری پیدا شه.

شرایط تعویض هم فکر میکنم خوب باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگه زودتر این فروش پیش اومده بود همش رو با هم میخریدم اما حیف شد من پمپ و رادیاتور و مخزن رو جدا تهیه کردم فقط موند واتربلاک که تو pt خدمت اقا سامان پیشنهاد دادم اون 115 رو. ایشالا برای بقیش مشتری پیدا شه ما هم بلاک رو برداریم ;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اقا من چون زیاد تو این کارا وارد نیستم می خواستم بدون اون بلاک برای خنک کردن cpu ,به چیز های دیگه ای هم احتیاج داره یا اینکه خودش می تونه خنکش هم کنه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقا من چون زیاد تو این کارا وارد نیستم می خواستم بدون اون بلاک برای خنک کردن cpu ,به چیز های دیگه ای هم احتیاج داره یا اینکه خودش می تونه خنکش هم کنه؟

عرض کنم خدمت شما که بلاک فقط نقش انتقال حرارت از سطحی که روش نصب میشه به مایع خنک کننده ( کولانت ) که درونش جریان داره رو بر عهده داره ، وقتی حرارت از طریق بلاک به مایع منتقل شد ، مایع هم به بخش ورودی رادیاتور توسط پمپ منتقل میشه و گرمای مایع در سطح رادیاتور پخش میشه و مایع خنک شده از قسمت خروجی رادیاتور به بلاک توسط پمپ برگردانده میشه ، همچنین گرمای رادیاتور توسط فن و هوایی که به رادیاتور میدمند به محیط منتقل میشه ، این فرایند مداوم تکرار میشه و بخش گرم خنک میشه توسط این پروسه.

دادلش ولی شما خودتو درگیر این چیزا نکنی بهتره ، عشقو علاقه به کولینگ آدم رو دیوانه میکنه... B)

با همون کولر های استوک خودت بپر که همونا هم زیادن :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ای بابا دیگه انقدر هم عقب نیستیم . یه ایر شکستنی داریم . دنبال یه چیزی بودم که تو کیس جای کمتری بگیری مثله واتر کولینگ ها انتیک 920 یا ... فکر کنم این شما دیگه خیلی حرفه ای و به درد ما نمی خوره از راهنماییت هم ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...
مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...