رفتن به مطلب

بهترین شرکت گارانتی کننده


MjMotamedi
 اشتراک گذاری

بهترین شرکت گارانتی کننده در ایران   

308 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما کدان شرکت گارانتی کننده قطعات در ایران خدمات خوبی را به مشتری ارائه میدهد ؟

    • آواژنگ
      119
    • الماس
      9
    • تخت جمشید
      3
    • سیاره سبز (green)
      49
    • سازگار
      63
    • سایبر
      0
    • عقیق رایانه تک
      15
    • ویستا پخش رایانه
      11
    • فارس
      1
    • فونیران
      0
    • ماتریس
      33
    • شاب
      0
    • دریا کامپیوتر
      4


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود دوستان گلم

با گرانی ها و وضع بد بازار چه میکنید ؟

بعد از مدت ها تصمیم گرفتم در این وضعیت که شرکت های گارانتی کننده زیاد به تعهداتشون عمل نمیکنند یک نظر سنجی بگذارم و ببینیم که کدام شرکت در زمینه گارانتی بهتر عمل میکند .

دوستان هرچه باشد همه چیز در شرایط سخت کارایی خود را نشان میدهد مثل قطعات سخت افزاری که در بنچمارک های سخت محک میخورند . شرکت ها هم در شرایط سخت الان هست که خود را نشان میدهند و مشتری مداریشان در این شرایط معلوم میگردد .

دوستان تجربه های خودتون رو هم از کار با این شرکت ها بیان نمایید .

فقط از شما بزرگان پوزش میخواهم که گزینه ها به تریتیب حروف الفبا مرتب نشده .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

محمد جان گزینه "هیچ کدام" یا "سر و ته یه کرباس" هم اضافه میکردی فک کنم بیشترین آرا می آورد!

امروز پاورم برده بودم دریا کامپیوتر تو تخت طاووس...ایشالا بعد از اتمام کار در مورد این شرکت مقاله ای آماده میکنم :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ببخشید این نظر سنجی شما منفی نداره ؟؟؟

آخه باید به دریا کامپیوتر :puke: :puke: 50 تا منفی پیش پیش داد بعد ببینی چند تا دونه ش رو جبران میکنه

ویرایش==========

دوستان من پست بالایی رو بخدا نخونده بودم که این پست رو زدم

ببنید و قضاوت کنید

گرین هم که توی تاپیک راهنمایی در مورد فن یه پست زدم نمی دونم چرا هیچ واکنشی نشون داده نشد (خدایشش مشکوک بود)

اینم لینکش http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=14784&st=10

ویرایش شده توسط momo000000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پس با این وضعیت باید میزان نارضایتی رو امتیاز بدیم تا اینکه بگیم کدوم بهتر هست

شاب رو یادتون رفت دوست گرامی

ویرایش شده توسط momo000000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه کارت 6950 سابفایر خریدم که اساسا مشکل داشت، بردم گارانتی الماس تست کرد بدون هیچ چون و چرائی عوضش کرد بهم هم گفت اگه می خواهی پولتون را می دیم. که من کارت را گرفتم الانم درست داره کار می کنه. این تجربه من از الماس بود که راضی بودم.

ویرایش شده توسط Cyrus-the-great
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

علی جان گزینه "هیچ کدام" یا "سر و ته یه کرباس" هم اضافه میکردی فک کنم بیشترین آرا می آورد!

امروز پاورم برده بودم دریا کامپیوتر تو تخت طاووس...ایشالا بعد از اتمام کار در مورد این شرکت مقاله ای آماده میکنم :دی

درود مجید جان منتظر تجربه شما هم از کار با شرکت دریا کامپیوتر هستیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

علی جان،

تجربیات خودمون بعد از گرانی های یک سال اخیر را بنویسیم یا تجربیات عطف به ما سبق نیز میشود؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید این نظر سنجی شما منفی نداره ؟؟؟

آخه باید به دریا کامپیوتر :puke: :puke: 50 تا منفی پیش پیش داد بعد ببینی چند تا دونه ش رو جبران میکنه

ویرایش==========

دوستان من پست بالایی رو بخدا نخونده بودم که این پست رو زدم

ببنید و قضاوت کنید

گرین هم که توی تاپیک راهنمایی در مورد فن یه پست زدم نمی دونم چرا هیچ واکنشی نشون داده نشد (خدایشش مشکوک بود)

اینم لینکش http://lioncomputer....pic=14784&st=10

درود دوست گلم اگر تجربه کاری با شرکتی دارید بیان کنید تا ما هم آگاه بشویم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من تجربه ی خوبی از گارانتی سازگار ندارم واقعاً افتضاح بودن

درود بر شما اگر میشه دقیق تجربه کاریتون رو بگید و ما هم بدونیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پس با این وضعیت باید میزان نارضایتی رو امتیاز بدیم تا اینکه بگیم کدوم بهتر هست

شاب رو یادتون رفت دوست گرامی

دوست گلم از فرم نظر سنجی نظرتون رو انتخاب کنید و از طریق پست در تاپیک هم تجربیات کاریتون رو در مدت زمان گرانی های اخیر و یا قبل از آن بگویید . با تشکر از شما .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه کارت 6950 سابفایر خریدم که اساسا مشکل داشت، بردم گارانتی الماس تست کرد بدون هیچ چون و چرائی عوضش کرد بهم هم گفت اگه می خواهی پولتون را می دیم. که من کارت را گرفتم الانم درست داره کار می کنه. این تجربه من از الماس بود که رازی بودم.

درود بر شما که تجربه خوبی داشتید .

ای کاش همیشه شرکت های گارانتی در ایران همگی همین طور بودند الان به غیر از تعداد کمی بقه اینطور نیستند .

با تشکر از شما .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

علی جان،

تجربیات خودمون بعد از گرانی های یک سال اخیر را بنویسیم یا تجربیات عطف به ما سبق نیز میشود؟

درود آرمین جان کلا تجربیاتت رو در چه در گذشته و چه در این گرانی ها بگویید . ولی اگر تجربه ای در گرانی های اخیر دارید بیشتر ملاک رخدمات اون شرکت قرار میگیرد .

باتشکر .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود آرمین جان کلا تجربیاتت رو در چه در گذشته و چه در این گرانی ها بگویید . ولی اگر تجربه ای در گرانی های اخیر دارید بیشتر ملاک رخدمات اون شرکت قرار میگیرد .

باتشکر .

باشه چشم.

دریا کامپیوتر:

قسمت خوبش: چهاربار تعویض رم - درجا - بدون پرسش و سوال - یک بار چهار ماژول را همزمان درجا تعویض کردند.

قسمت بدش:

1) یکبار رمهای DDR2 با فرکانس 1066 گرفتند و به دلیل عدم موجودی آن را با فرکانس 800 تعویض کرند. وقتی اعتراض شد گفتند ما به موجودی نگاه میکنیم و با نزدیکترین قطعه تعویض میکنیم.

2) مادربرد فاکسکان ایراد اساسی داشت. وقتی RESET میکردی بعد از 5 تا 6 ثانیه عمل میکرد. وقتی مادربرد را بردم و بعد از چند روز گفتند موردی ندارد - با مسئول تعمییر تلفنی صحبت کردم گفتم کدام مادربرد با تاخیر ریستارت میکند؟ که شما میگویید موردی ندارد؟ در حالیکه معمولا دکمه ریستارت خیلی از مواقع به عنوان راهکار اضطراری استفاده میشود باید در جا عمل کند ولی مسئول زیر بار نرفت و گفت این نرمال است!!! به ناچار با همان وضعیت به من برگرداندند.

کولینگ سیس:

قسمت خوب: گرافیک 6950 ایسوز در PCIE در سرعت 4X کار میکرد. گرافیک که آن زمان 850 هزارتومان قیمت داشت را پس از تست با یکی دیگر نوی نو آکبند تعویض کردند. پذیرش مشکل نهان در آن زمان و درک خوب از مشتری باعث تعجب و اطمینان من به این شرکت شد.

تا آنجایی که میدانم این شرکت وقتی فیرمور جدید SSD ها اومد خودش اقدام به آپدیت همه ی SSD ها به آخرین ورژن فیرمور کرد تا مشتری به آخرین فیرمور موجود مجهز باشد.

آواژنگ:

تنها تجربه من برمیگردد به سال 2004، مادربرد سوکت 445 داشتم در سال 2003 خریداری کردم بعد از یکسال خراب شد و بردم گارانتی و بعد از دو هفته به دلیل عدم موجودی آن را با مدل بالاتر و جدیدتر سال 2004 تعویض کردند. آن موقع خر کیف شدم. بعدها خودم تجربه دیگری نداشتم. یعنی محصولات گیگابایت من خدارو شکر خرابی نداشت که مراجعه کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار بسیار تشکر از شما آرمین جان .

از دوستان دیگر هم میخواهم تا تجربیاتشون رو بگن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام منم تجربه گارانتی انفورماتیک گستر داشتم هارد ADATA SSD S511 60GB که داشتم بعد از 10 ماه کارکرد خراب شد که برای گارانتی ارسال کردم که با یک هارد معیوب از همین مارک تعویض شد وقتی که روی پی سی نصب کردم و متوجه خرابی شدم زنگ زدم گفت دوباره بفرست که دوباره فرستادم و با یک هارد OCZ Vertex3 60 GB آکبند تعویض کردن اینم خدا رو شکر تنها تجربه من با گارانتی بوده.

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام منم تجربه گارانتی انفورماتیک گستر داشتم هارد ADATA SSD S511 60GB که داشتم بعد از 10 ماه کارکرد خراب شد که برای گارانتی ارسال کردم که با یک هارد معیوب از همین مارک تعویض شد وقتی که روی پی سی نصب کردم و متوجه خرابی شدم زنگ زدم گفت دوباره بفرست که دوباره فرستادم و با یک هارد OCZ Vertex3 60 GB آکبند تعویض کردن اینم خدا رو شکر تنها تجربه من با گارانتی بوده.

موفق باشید

بسیار بسیار ممنون از شما .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای کاش متن تاپیک این بود بدترین شرکت گارانتی کدام است.........اونوقت من هم رای میدادم شرکت گارانتی ویستا پخش رابانه///چرا؟ چون الان دو ماهه مادربردم که در امضام هست فرستادم وهر روز زنگ میزنم اقا چی شد ؟فردا زنگ بزن ببینیم میر سه!!!!!!!!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام خدمت علی جان عزیز ( اقا عجب تایپیکی ترکوندی )

والا علی جان بنده به عنوان فروشنده با تمام گارانتیهای ذکر شده کارکردم چه ریز و چه درشت حدود دو سه سال پیش تقریبا همه شرکتهای گارانتی کننده وظایفشون رو ( البته هر چه در توان داشتند ) به نحوه احسن انجام میدادن و میشه گفت هیچ گله ای نبود ( سطحی )

ولی از وقتی که وظعیت بازار از یک سال پیش شروع به افت کرد وظعیت شرکتهای گارانتی هم دوبرابر افت کردن و با مشکل گرانی و افت درخواست و کاهش تقاضا و کمبود شدید قطعه و مشکل واردات و ووو روبرو شدن که این قضیه تاثیر مستقیم گذاشت در راضی نگهداشتن مشتریها و جوابگوی اونا

اگر واقعیتش رو بخواین به نظرم در ایران گارانتی هیچ معنی نداره و فقط باعث میشه قیمت کالا زیاد بشه بدون هیچ تاثیر مثبت ( مفید ) مثلا روی مادربرد ایسوس سابرتوث نوشته 3 سال تعویض درجا !! ایا در ایران شرکتها رعایت میکنن ؟ نه

متاسفانه این قضیه هم زیاد نمیشه گردن شرکنها انداخت چون شرکتها هم باید از لحاظ قطعات اصلی ساپورت بشن تا ارائه خدمات کنن ( کلا همه قرو قاطی شده و هر روز بدتر و بدتر میشه )

ولی بنده از شرکتهای :

دریا

سازگار

الماس

اواژنگ

راضی بودم هرچند گاها تو اعصابم پیاده روی کردن ولی با این همه راضی کننده بوده

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای کاش متن تاپیک این بود بدترین شرکت گارانتی کدام است.........اونوقت من هم رای میدادم شرکت گارانتی ویستا پخش رابانه///چرا؟ چون الان دو ماهه مادربردم که در امضام هست فرستادم وهر روز زنگ میزنم اقا چی شد ؟فردا زنگ بزن ببینیم میر سه!!!!!!!!!!!

درود دوست گلم متاسفانه این ویستا پخش یکی از بدترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات پس از فروش هست و خدا نصیب هیچ کسی نکند که گیر این شرکت بیفتد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت علی جان عزیز ( اقا عجب تایژیکی ترکوندی )

والا علی جان بنده به عنوان فروشنده با تمام گارانتیهای ذکر شده کارکردم چه ریز و چه درشت حدود دو سه سال پیش تقریبا همه شرکتهای گارانتی کننده وظایفشون رو ( البته هر چه در توان داشتند ) به نحوه احسن انجام میدادن و میشه گفت هیچ گله ای نبود ( سطحی )

ولی از وقتی که وظعیت بازار از یک سال پیش شروع به افت کرد وظعیت شرکتهای گارانتی هم دوبرابر افت کردن و با مشکل گرانی و افت درخواست و کاهش تقاضا و کمبود شدید قطعه و مشکل واردات و ووو روبرو شدن که این قضیه تاثیر مستقیم گذاشت در راضی نگهداشتن مشتریها و جوابگوی اونا

اگر واقعیتش رو بخواین به نظرم در ایران گارانتی هیچ معنی نداره و فقط باعث میشه قیمت کالا زیاد بشه بدون هیچ تاثیر مثبت ( مفید ) مثلا روی مادربرد ایسوس سابرتوث نوشته 3 سال تعویض درجا !! ایا در ایران شرکتها رعایت میکنن ؟ نه

متاسفانه این قضیه هم زیاد نمیشه گردن شرکنها انداخت چون شرکتها هم باید از لحاظ قطعات اصلی ساپورت بشن تا ارائه خدمات کنن ( کلا همه قرو قاطی شده و هر روز بدتر و بدتر میشه )

ولی بنده از شرکتهای :

دریا

سازگار

الماس

اواژنگ

راضی بودم هرچند گاها تو اعصابم پیاده روی کردن ولی با این همه راضی کننده بوده

درود عطا جان این تاپیک برای آگاه کردن عموم دوستان از نحوه خدمات پس از فروش شرکت های مختلف هست و خوشحالم که شما هم در این نظر سنجی شرکت کردید و نظرتون رو که بسیار محترم هست بیان نمودید .

با تشکر .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دو سال پیش گیم پد rumblepad2 بیسیم رو گرفتم از اواژنگ که 1سال هم گارانتی داشت.بعد از 9 ماه دسته سوخت رفتم که عوضش کنم اول که تست کردن دیدن که مشکل از خود دسته بوده گفتن برات میفرستیم بعد از 1 ماه زنگ زدن گفتن که دیگه دسته موجود نیست!!!!بیا پولتو بگیرو برو منم با پا فشاری که یا اینو میخوام یا باید برم f710 cordless رو بدون تفاوت بدید...(چون دلار گرون شده بود)خلاصه بعد از 4 ماه بالاخره اومد.گارانتی اواژنگ بدک نیست.

ویرایش شده توسط rock-star
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام بر دوستان و بزرگواران عزیز

گارانتی جزو وظایف شرکت های گارانتی کننده هست بوده و خواهد بود .....

اما مشتری مداری یه مقوله دیگه ائی هست که بر اساس سیاست های اون شرکت تهیه و تدوین میشه مادربرد خراب هست خوب گارانتی کننده خوب نگاه میکنه ایراد فیزیکی نداره مشکلی نداره پس تعویض میکنه خوب این یعنی گارانتی خوب؟؟؟؟

نه این گارانتی خوب نیست این وظیفه گارانتی هست و کار خاصی انجام نداده و فقط به تعهداتش عمل کرده

من هر وقت میرم آواژنگ اولین چیزی که مینویسه میگه برد تاب دارد در حالی که بعد از بستن سی پی یو روی برد خواه یا نا خواه کمی تاب میفته

اگه یه روزی یه قطعه ائی رو بردی گارانتی که لیبلش مشکل داشت یا ایراد جزئی فیزیکی داشت که میتونه گارانتی رو باطل کنه و قبول کرد اون شرکت مشتری مدار هست وگرنه بقیه کارها وظیفشون هست و اگر بخوان به وظایفشون عمل نکنند بدتر از دزد سر گردنه هستند

الان دوستی تو همین تایپیک دو ماه هست مادربردش رو داده برا گارانتی خوب اگه گارانتی مشتری مدار بود یه مادربرد بک آپ میداد تا مشتری استفاده کنه تا مادربردش حاضر بشه ویستا شرکتی هست که مادربردهائی رو که نمیتونه تعمیر کنه میفرسته اونور آب تا بعد از تعمیر برگرده خوب پس این شرکت براش مهم نیست مشتری باید تاوان چی رو پس بده پس یکی از آشغالترین گارانتی ها محسوب میشه من اگه بودم الان پاشنه ویستا رو از جا کنده بودم انقدر میرفتم تا کارم راه بندازند

ویرایش شده توسط otello
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...