رفتن به مطلب

لوگوهای ساده برای مشهورترین ها !


panah
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

چرا همیشه بعضی از افراد فکر میکنند که به اندازه شهرت یک چیز ، باید ظاهر آن را نیز پر زرق و برق کرد ؟؟؟

شاید دلیل آن جمله معروف ” عقل آدم ها به چشمشان هست ” باشد . ولی این حرف به نظر من و خیلی از افراد دیگر درست نیست .

چرا امروزه طراحی ساده مد شده است ؟

چرا امروزه دکوراسیون منازل ، شرکت ها و امکان دیگر را ساده برپا میکنند ؟

شاید یکی از دلایل آن اینست که سادگی بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار میشود تا نماهای پر زرق و برق و شلوغ که فقط مغز را درگیر تجزیه و تحلیل خود میکند .

چرا بیشتر ما گوگل را دوست داریم ؟ چون گوگل برای ما مساوی شده با سادگی و راحتی !

با این اوصاف نتیجه میگیریم که سادگی خیلی بهتر از شلوغ کاریست . پس با ما همراه باشید تا سادگی را در عرصه فناوری اطلاعات به شما نشان دهیم .

این بار سراغ لوگوی 10 وبسایت و شرکت مشهور رفته ایم ( که البته تعدادی از آنها در زمینه فناوری اطلاعات فعالیتی ندارند ) .

1- لوگوی شبکه تلویزیونی CBS

این لوگو را در سایت این شبکه نیز میتوانید مشاهده کنید . حروف تشکیل دهنده نام این شبکه تلویزیونی و یک شی ساده که شبیه چشم انسان هست ، در این لوگو نمایان هستند . شی که شبیه چشم هست نیز ترکیبی از دو هلال و یک دایره توپر است که طراحی آن بسیار ساده است .

1878.jpg

۲- لوگوی شبکه BBC فقط و فقط ترکیب سه مربع ساده با رنگ زمینه سفید و حروف تشکیل دهنده نام این شبکه در این لوگو نمایان هستند . آخر سادگی ……

2586.jpg

۳- لوگوی شرکت Intel این هم یک شرکت فعال و معتبر در زمینه فناوری اطلاعات و شاخه سخت افزار . لوگوی اینتل هم بسیار ساده طراحی شده است . در این لوگو نام این شرکت و دو خط خمیده که به هلال شبیه هستند ، وجود دارد .

3485.jpg

۴- لوگوی شرکت MSI این شرکت را هم که بیشتر شما میشناسید . مادربوردهای این شرکت نسبت به سایر محصولاتش از شهرت بیشتر برخوردارند . لوگوی شرکت MSI هم بسیار ساده طراحی شده . فقط حروف تشکیل دهنده نام این شرکت یعنی I ، S ، M و البته با کمی خمیدگی رو به جلو در این لوگو به چشم میخورند .

4391.jpg

5- لوگوی موتوری جستجوی مایکروسافت ، Bing موتور جستجوی شرکت مایکروسافت را تقریبا همه میشناسند . لوگوی این موتور جستجوی هم طراحی ساده ای دارد . البته در نوشتن حروف کمی خلاقیت چاشنی کار شده که باعث زیباتر شدن کار نهایی شده است .

6289.jpg

6- لوگوی وبسایت خبری Downloadsquad این هم لوگوی یکی از وبسایت های معتبر در زمینه اخبار فناوری اطلاعات . یک زنگ پس زمینه سبز و عبارت Downloadsquad . البته مربع نارنجی رنگی که در بالا و سمت راست لوگوی اصلی مشاهده میشود ، مربوط به وبسایت Switched.com است که اکنون مالک وبسایت Downloadsquad میباشد .

7217.jpg

7- لوگوی شرکت Dell این شرکت ها با لپ تاپ های خود شهرت بسیار زیادی در این زمینه دارد و به احتمال صد در صد شما هم تا به حال با نام این شرکت را شنیده اید . لوگوی شرکت دل هم از سادگی زیادی برخوردار است . نام DELL خیلی واضح در این لوگو قرار گرفته است . البته حرف E کمی به سمت عقب چرخیده تا کمی از حالت سادگی مطلق خارج شود .

8194.jpg

8- لوگوی شرکت Acer شرکت ایسر هم مانند شرکت دل در بیشتر در زمینه تولید لپ تاپ ها شناخته شده است . لوگوی این شرکت هم خیلی ساده است . فقط کلمه acer در لوگوی این شرکت نقش بسته است . همین ………

9178.jpg

9- لوگوی شرکت Google کسی که گوگل را نشناسد احتمالا تا به حال یک بار هم از اینترنت استفاده نکرده است . لوگوی گوگل در عین سادگی واقعا انسان را شاد و با طراوت میکند . لوگویی که روزانه چند صد میلیون و یا چند میلیارد بار در برابر دیدگان کاربران اینترنت قرار میگیرد .

1071.png

10- لوگوی وبسایت Facebook خود فیس بوک که نیازی به توضیح ندارد و لوگوی آن هم گویا همه چیز است ………

5328.jpg

منبع: گوگل

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...