رفتن به مطلب

گردهمایی Asus ROG


Poorya_Lion
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود.

2 هفته گذشته از طرف دفتر تبلغات اسوس در ایران با ما تماس برقرار شد و از لیون کامپیوتر برای شرکت در گردهمایی این شرکت دعوت به عمل آمد.

15 نفر از طرف لیون کامپیوتر برای شرکت در این گردهمایی انتخاب شدند.

برنامه گردهمایی :

30 دقیقه معرفی محصولات جدید و تکنولوژی های عرضه شده از سوی کمپانی اسوس.

30 دقیقه پذیرایی و عصرانه.

1.45 رقابت اورکلاکینگ بین 3 تیم فعال اورکلاکینگ ایران.

زمان : ساعت 4 تا 7 روز پنجشنبه 25 آبان ماه 1391 .

مکان : هتل لاله تهران .

85862964910567236112.jpg

وب سایت رسمی همایش : http://rog-oc.com/

طبق گفته برگزار کننده امکان لایو استریم وجود داره و دوستان می تونند رویداد رو به صورت زنده ببینند.

@};-

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود پوریا جان

براتون ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که اون روز روز خوبی برای اورکلاکرها باشه و هم شاد و خوب و خندان در کنار هم کار و رقابت کنن

در ضمن از شرکت برگذار کننده تشکر میکنم و امیدوارم که به نتیجه دلخواه خودشون برسن و نیز مسابقه رو با بهترین کیفیت که در شئن و لیاقت اورکلاکرهای حرفه ای ایرانی باشه برگذار کنن

با تشکر از همه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود.

علی رغم میل باطنی خودم مجبورم که مطلبی رو خدمت دوستان عزیز مطرح کنم.

همانطور که دوستان عزیز اطلاع دارند قرار بود این هفته ، تیمی 15 نفره متشکل از کاربران فهیم لیون کامپیوتر ، در مسابقه و گردهمایی شرکت اسوس در ایران شرکت کنند.

ما هم طبق روال درست ، از ابتدای هفته گذشته خودمون رو برای رقابت آماده کرده بودیم. از فول مد سخت افزاری تا توئیک های مختلف و در این راه به رکوردها و فرکانس های خیلی خوبی دست پیدا کردیم. البته در این راه با محدودیت هایی مواجه شدیم. مثلاً یکی از این محدودیت ها این بود که با برنامه ای که برای اورکلاک کارت در نظر گرفته بودند می شد تا 1400 مگاهرتز فرکانس Core Clock GPU رسید و همونطور که هم دوستان می دانند کارت های سری 7000 قابلیت اورکلاکینگ بسیار بالایی دارند و به فرکانس های خیلی بالاتر از این دست پیدا می کنند . برای نمونه کارتی که برای تمرین تهیه کردیم به راحتی روی فرکانس 1340 روی ایر کولینگ تست 3DMark06 رو پاس می کرد و می شه با بکارگیری تکنیک های کولینگ و کمی ابتکار می شه تا نزدیکی های فرکانس 1400 اورکلاک کرد. آیا وقتی که برنامه در نظر گرفته شده برای این مسابقه ماکسیمم تا فرکانس 1400 قابلیت اورکلاکینگ دارد ، نیازی به اکستریم کولینگ و هارد مد است ؟؟؟

همه این ها رو گفتم تا به اصل مطلب برسیم. واژه اورکلاکینگ برای ما معنی و مفهوم دیگری داره. محدود بودن فرکانس پردازنده ، محدود بودن فرکانس کارت و محدود بودن نرم افزارهای اورکلاکینگ ، این محدودیت ها نه تنها اصل مطلب که هیجان کار هستش را برای ما از بین می بره و بلکه مفهوم اورکلاکینگ که افزایش فرکانس هستش رو زیر سوال می بره. تمام هیجان این داستان به این هستش که ندونی کارتت و کارت رقیبت چقدر اور می شه (با استفاده از تکنیک ها و توانایی هایی که داری)

اما نکته جالبش اینه که در این مسابقه برخلاف روال مسابقه های این چنینی که در سطح استاندارد برگزار می شه معمولاً قبل از اجرای مسابقه قطعاتی که برای تست در نظر گرفته شده مورد تست و بررسی قرار می دهند و در صورت بروز مشکل سعی در بر طرف کردن آن می کنند ولی به دلیل تجربه پایین برگزار کننده ما تا 2 روز مانده به شروع مسابقه بایستی منتظر نسخه اکستریم نرم افزار و بایوس همراه آن باشیم که متاسفانه برگزار کننده موفق به دریافت آن نشدند (همانطور که دوستان اهل فن در جریان هستند برنامه ای به اسم RADEON BIOS EDITOR برای ویراش و رفع محدودیت فرکانس استفاده میشد که سری 7000 از آن پشتیبانی نمی کند و برنامه ای به صورت پابلیک برای ویرایش بایوس پابلیک نشده است.

اگر از روز ابتدا شرایط این چنینی مسابقه با ما مطرح می شد ، ما تلاش خود را به اندازه سطح مسابقه انجام می دادیم و صرف هزینه بالا و تلاش فراوان را در دستور کار خود قرار نمی دادیم. حال شرکت در این مسابقه تنها تلف کردن زحمت و هزینه و ... تیم لیون کامپیوتر خواهد بود و این تصمیم ، یک تصمیم شخصی نبوده و کل تیم اورکلاکینگ لیون با همدیگر این تصمیم را اتخاذ کرده اند.با تمام احترامی که برای دوست خوبم آقای کشاورز قائل هستم با کمال تاسف مجبورم اعلام کنم که تازمانی که سطح برگزاری مسابقه در سطح استاندارد های جهانی این حرفه نیست و موانع موجود مرتفع نشده از شرکت در مسابقه معذوریم.

برای ما اول شدن و آخر شدن مهم نبود ، برای ما بکارگیری عملی تکنیک هایمان بود ، برای ما هیجان مهم بود ، برای ما رقابت هیجان انگیز مهم بود.

این متن به منزله انصراف ما از این مسابقه نیست ، بلکه به منزله تحریم آن تا زمان اصلاح شرایط است که دو مفهوم جدا از هم هستند.

جا داره بازهم از کمپانی تبلیغاتی اسوس در ایران و خصوصاً شخص آقای کشاورز بسیار بسیار تشکر کنیم و برای اورکلاکرهای خوب این رقابت آرزوی موفقیت کنیم. شاید بقیه شرکت کنندگان تلاش و زحمتی که ایشون کشیدند رو درک نکنند ولی ما که پیش از این رقابتی را در سال گذشته ترتیب دادیم زحمت ایشان را درک و قدردانی می کنیم.

در پایان از همه بچه های لیون که به این همایش دعوت شده بودند پوزش می طلبم ، امید است که بتوانیم کنسل شدن این برنامه را در جای دیگر برای این عزیزان جبران کنیم.

@};-

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...