رفتن به مطلب

گوشی/دوربین جدید سامسونگ با نام «گالکسی کمرا» سه روز دیگر می‌آید


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

به گزارش

سافت‌گذر ؛ اگر به دنبال یک گوشی هوشمند هستید که بیش‌تر دوربین باشد تا گوشی، کافی است سه روز دیگر صبر کنید. ضمناً اشتباه نکنید، تصویر زیر مربوط به یک گوشی چینی نیست؛ گوشی جدید سامسونگ است.

Sa,sung%20Galaxy%20camera.jpg

سامسونگ اخیراً با گالکسی اس 3 موفقیت‌های بزرگی را در بازار فروش گوشی به دست آورد و گوشی جدید و 5/5 اینچی‌اش یعنی گالکسی نوت 2 هم فروش خیلی خوبی داشت. اپراتور AT&T امروز اعلام کرد که در تاریخ 16 نوامبر، فروش گوشی هوشمند بعدی سامسونگ را در آمریکا آغاز خواهد کرد.

AT&T در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده که «گالکسی کمرا» (Galaxy Camera) در تاریخ ذکر شده چه بدون خدمات اینترنتی و چه همراه با این خدمات به قیمت 499/99 به فروش خواهد رسید. این گوشی دارای سیستم‌عامل اندروید 4/1 (جلی بین) است و یک پردازشگر 4 هسته‌ای 1/4 گیگاهرتزی هم دارد. دوربین «گالکسی کمرا» 16 مگاپیکسلی است و لنزش تا 21 برابر زوم اپتیکال دارد.

به گزارش

سافت‌گذر ؛ «گالکسی کمرا» فقط از لحاظ سخت‌افزاری یک دوربین قدرتمند ندارد؛ بلکه حالت‌های مختلف نرم‌افزاری در برنامه دوربین این گوشی به همه کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های بسیار عالی بگیرند.

در ادامه بیانیه مطبوعاتی AT&T آمده: «گالکسی کمرا در «حالت حرفه‌ای» دارای تنظیمات قدرتمند دستی است که به کاربر اجازه می‌دهد سرعت شاتر، قطر لنز، و حساسیت دوربین به نور را تنظیم کند. «حالت هوشمند» به کاربران آماتور اجازه می‌دهد از ابزار حرفه‌ای‌ها استفاده کنند؛ حالت‌های درجه بالای HDR، ردیابی نور برای تصویربرداری از «نقاشی‌های نوری» و ویژگی‌های دیگری نظیر «بهترین چهره» و «بهترین تصویر» همگی به کاربر اجازه می‌دهند تا بهترین حالت را برای عکس گرفتن انتخاب کند.»

شاید دوربین 16 مگاپیکسلی امروزه دیگر خیلی دوربین قدرتمندی به حساب نیاید؛ اما سیستم‌عامل اندروید، پردازشگر قوی و قابلیت زوم بالا موجب می‌شود کسانی که از دوربین معمولی گوشی خود خسته شده‌اند و به دنبال دوربین بهتری هستند به این گوشی علاقه‌مند شوند.

همچنین کسانی که «گالکسی کمرا» را از اپراتور AT&T بخرند، 5 گیگابایت هم فضای اینترنتی مجانی از سرویس لاکر این اپراتور دریافت می‌کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

يه زمان تكنولوژى اينقدرى تو موبايل پيشرفت كرد كه فضاى اضافى آوردن و لنز و دوربين توش كار گذاشتن. خلاصه يه موبايل داشتيم كه يكسرى امكانات عكسبردارى و فيلم بردارى ابتدايى رو داشت. الان در تكنولوژى دوربين هاى ديجيتال اينقدر پيشرفت داشتن كه حالا يك موبايل رو داخل يك دوربين ديجيتال كار گذاشتن. خلاصه الان دوربينى دارين كه موبايل هم توش كارگذاشتن.

گهى پشت به زين، گهى زين به پشت B)

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

فکر کن تو خیابون یکی ببینه دوربین رو گذاشتی دمه گوشت پچ پچ می کنی؟؟؟ یه بندم بخری بندازی گردنت! =))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...