رفتن به مطلب

عکس های کیس و سیستم تون رو در این تاپیک قرار بدید !


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

آقا شرمنده نمیدونستم اینقدر کوچیک در میاد الان که در سر کار بسر میبرم چشم رسیدم خونه از همه زوایا عکس میگیرم در سایت قرار میدهم باز هم شرمنده اگر کوچیک شد:confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

vivid جان من نتونستم عكساتو ببينم . اگه ميشه با برنامه Paint عكساتو حجمشو كم كن كه اين اينترنت ما اينقدر زجه نزنه !!!

ممنون .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:confused: یه اتاق رو برای سیستمت اشغال کردید :confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

خوب بالاخره آماده عرضه عکسها شدم این قضیه سیستم ما هم سریالی شده:( با فتوشاپ حجم رو پایین آوردم تا زیاد سنگین نشه

نمای بالا سیستم:

New%20Rig%20(2).jpg

نمای جنب سیستم:confused: شلوغه اتاق میدونم

New%20Rig%20(3).jpg

نمای در شب

New%20Rig%20(4).jpg

نمایی از گرافیک

New%20Rig%20(5).jpg

New%20Rig%20(7).jpg

نمایی از دور

New%20Rig%20(8).jpg

نمایی از پردازنده هنری هستش:->

New%20Rig.jpg

و این هم نتیجه این همه دنگ و فنگ دمای پردازنده همون اولی هستش:confused:

New%20Rig%20(6).jpg

دوستان به بزرگی خودتون ببخشید این همه شلوغی رو عادت کردم دیگه8-X(:(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان نظر بدید من بی صبرانه منتظر انواع سخنان عجیب شما هستم البته هر چی بگید حق دارید زندگی مجردی همینه دیگه:confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام وحید جان

بابا یه مقدار نظم هم خوبه :cool:

بعدش جریان این دور نزدیک چیه ، یه نما از دور یه نما از نزدیک یکی از بالا یکی از زیر یکی از شمال شرق یه نما از جنوب شمالشرق و هم اکنون نمای بیرونی :confused:

ولی باید گفت ایول چون همچین سیستمی حیفه که توی یه کیس باشه که هیچی ازش معلوم نباشه ولی میگم خیلی به خنکی سیستم اهمیت میدی ، میگم اگر بری مسافرت دلت براش تنگ میشه درست میگم ( آخه شده زنت دیگه :confused: :confused: )

در ضمن جریان اون کارت 8600 خدا بیامورز چیه گزاشتی اونجا . آخه بابا ضایع که جای خود داره ، ظلم و ستم که آدم 4870x2 داشته باشه بعد از 8600 استفاده کنه :confused: :confused:

و دیگه اینکه رفتی یه سطل رنگ آوردی کردی مخزن تازه درش هم که بازه 8-X

در ضمن فن بدم خدمتتون ، من زمانی که اون کیس رو که ساختم همونی که شما هم زیارت فرمودید هرکس میدیدم مغز ما رو آچار کشی میکرد که چرا این همه فن ، حالا خبر ندارن که من تازه کم فن گزاشتم :(

و اینکه موقعی که داشتی درجه حرارت میگرفتی فکر کنم خودتون سردتون بود ( در پنجره رو باز کرده بودین و کولر هم روشن برای اینکه میخواستی رکورد درجه حرارت بزنی :( ( این رو بزار روی حساب شوخی )

در کل سیستم خوبی داری =D>

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من فکر میکنم زیر میز یه دونه بخاری برقی هم گذاشتی البته شاید من اون عکس رو اشتباه گرفتم تا اگر زیادی این سیتسمت خنک شد با اون هم فن و واتر کول و دمو دستگاه دماش رو ببری بالا تا سیستم قندیل نبنده . :confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

علی آقا نظم رو دیگه فعلاً بیخیال داریم میریم سربازی اصلاً حس و حال نیست

مخزن هم آره سطل رنگ هستش و درب هم بازه چه کنیم کمبود امکانات در شهرهای کوچیک آدم رو وادار به کارهای عجیب میکنه!!!

واسه فن ها هم هنوز یک پروژه دارم برای بعد از آموزشی که برگردم باید یک محفظه کوران هوا درست کنم برای کل سیستم

دمای پردازنده هم مربوط به واترکولینگ و امکانات دیگه هست که در فرصت بعدی توضیح کامل خدمت دوستان ارائه میدهم

جناب حسینی بله بخاری برقی بود که البته استفاده ندارم چون منظقه ما گرمسیر هست زیاد احساس سرما نمیکنیم

در پایان با تشکر:confused:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز جناب vivid ! از اینکه لطف کردید و تصاویر سیستم تون رو در اینجا قرار دادید ! بسیار متشکرم ! اقا دمتون گرم سیستم توپی جمع کردید ! در مورد واتر کولینگ هم راستش هر چقدر عکس هاتون رو نیگاه کردم ! پمپی ندیدم و فقط میشه حدس زد که از سیستم اختلاف سطح استفاده کردید و با قرار دادن قسمت رادیاتور و منبع مایع ( سطح اب یا همون سطل رنگ ) در ارتفاع پائینتر ! از جاذبه زمین ....! خلاصه همونطور که خودتونم گفتید ! بهتره کمی در موردش توضیح بدید !

اما نکته بسیار مهمی که فراموش کردید ! قرار دادن اسامی قطعات تون بود که ازتون خواهش میکنم لطف کنید و اونارو هم در اینجا ذکر کنید ! ( هر چند که تعدادیشون قابل شناسایی بودند ! اما شنیدن از زبون خودتون مطمئن تره )

خب از باقی دوستان هم بسیار ممنونم که تصاویر سیستم شون رو برای مشاهده جمع در این تاپیک قرار دادن ! فقط موندم که ایا فروم ما تنها 4 تا کاربر داره و باقی کاربران دارای سیستم نیستند ؟ پس کو کجان ؟

و اما یک موضوعی رو نمیدونم بگم یا نه ! امیدوارم باعث سو تفاهم یا دلگیری اساتید و دوستان نشم و چون موضوع شخصی نبود ! به خودم اجازه مطرح کردنشو دادم !

خواستم از دوستان خواهش کنم کمی باهم مهربونتر باشیم و بیشتر بهم احترام گذاشته و همو تشویق کنیم ! راستش همه میدونیم که فروم ما هنوز در ابتدای راه و تا رسیدن به جاییکه استحقاقشو داره ! کمی راه مونده ! شاید بهترین گواه این مطلب هم امار فعالیت کاربران فروم مون باشه ! بهر حال برای اینکه فروم لیون گسترده تر بشه نیاز به تشویق و ترغیب کاربران داره ! شاید گذاشتن مسابقه و جوایز ! قدمی در این مسیر باشه ولی بنظر حقیر مهمتر از اون برخورد های روزمره کاربران و مدیران ! باهمه ! و با اینکه احترام فراوانی میان اهالی لیون رد و بدل میشه ولی گاهی میبینم که اساتید و دوستان در مواردی کمی کم لطفی میکنند !

بعنوان مثال همین جریان استفاده از کلید تشکر که متاسفانه در میان ما خیلی جا نیافتاده و خیلی به اون بها نمیدیم !

بنظر من مبتکر کلید تشکر در این دنیای مجازی و برای فروم ها ! شخص بسیار هوشمندی بوده ! ببینید کلید تشکر شاید فقط اسم تشکر رو یدک میکشه و من فکر میکنم که میتونه معانی دیگری رو هم داشته باشه ! همچون موافقت با نوشته یا نظر کاربر نویسنده یا گواه امار خوانندگان اون موضوع و.... !

خب تمام مقدمه بالا رو خدمت تون گفتم تا با یک تیر دو نشون بزنم ! یکی اینکه موضوع استفاده از کلید تشکر رو ساده و سبک نشمریم و سعی کنیم یکدیگر رو که ممکنه یکی از ما کاربری تازه وارد نیز باشیم ! تشویق به قرار دادن مطالب و فعالیت کنیم تا احساس قدر شناسی و قدردانی ما باعث بشه تا اون کاربر تازه وارد یا حتی کاربر قدیمی ! احساس کنه مطالبش و خلاصه فعالیتش مفید بوده و ...!

من در گذشته و قبل از اینکه به لیون بیام و شاید بهتره بگم در ابتدای اشناییم با فروم ها ! در مورد کلید تشکر و طرز استفاده کاربران از ان ! خیلی فکر کردم و شاید هم کمی بررسی !

در میان این نگاه ویژه به جریان ! خودم رو هم تحت نظر گرفتم تا بتونم بی طرفانه قضاوت کرده و به نتیجه برسم ! و تا حدی که توان ادراک من این جریان رو گرفت به چندین نکته کلی و اصلی برخورد کردم که شایع ترین شون غرور و یا تنبلی بودند ! برای بعضی غرور باعث این میشد که ازکلید تشکر استفاده نکنن و برخی هم حوصله کلیک اونو نداشتن و عده ای هم خودشونو اینطوری راضی میکردند که بدلیل مشغله فراوان ! وقتشو ندارن !

گاهی افرادی رو میدیدم که سایر کاربران براشون در اکثر پست ها تشکر میزنن و امار تشکرهایی که براشون ارسال شده بود مثلا یک عدد 3 رقمی بالای 2 هزار بود ولی وقتی به تشکر های ارسالی همونا نیگاه میکردی میدیدی زیر 100 تشکر رو زدن ! این موضوع خیلی ذهن منو به خودش مشغول کرده بود و خلاصه یه روز یه فرصتی پیش اومد تا بتونم از با یکی از همین افراد گفتگویی داشته باشم و متقاعدش کنم که دلیل اینکارشو بهم بگه ! ...

نمیخوام پستم طولانی شه تا حرفامو گزیده خونی کنید ! پس اخر حرفمو میگم ! دوستان و اساتید ( مخصوصا مدیران ) بنظر من بهترین راه برای درک دیگران و قضاوت در موردشون اینه که گاهی برای لحظاتی جای خودمونو با اونا عوض کنیم ! مثلا خودمونو جای جناب vivid بذاریم ! ایشون مثل همه ما برای خودشون مشغله هایی دارند و بنا به میل شون لطف میکنن و تشریف میارن این فروم و مثل همه ما سعی در فعالیت مثبت دارند !

خب حالا ایشون کلی وقت گذاشتن و تصاویری رو از سیستم شون تهیه کردند و واسه ما در این تاپیک قرار دادند ! مطمئنا گرفتن عکس و انتقال به پی سی و اپلود و ... زمانبر بوده و ایشونو بزحمت انداختند ! خب سایر دوستانی که تصاویر سیستم شون رو گذاشتند هم به همچنین ! این مراحل رو طی کردند تا جمع بتونن اونارو مشاهده کنن ! بنظر من واقعا کم لطفی که برای کسی که حداقل نیم ساعت وقت شو واسه ما گذاشته ! فقط چند ثانیه رو نتونیم تحمل کنیم ! همه ما دوست داریم نظر دیگران رو در مورد سیستم مون بدونیم و از اینکار لذت میبریم و درستش هم همینه ! خب جناب vivid نوعی وقتی میاد زمانی رو میذاره و مطلبی رو واسه دیگران قرار میده وقتی میبینه هیچ عکس العملی نشون داده نمیشه ! خود بخود سرد میشه و کمترین فکری که میکنه اینه که مطلبش مورد توجه کسی قرار نگرفته ! حالا اینکه روی اعتماد بنفسش تاثیر میذاره یا دلگیر میشه و یا .... بماند !

وقتی یکنفر به ما سلام میده ! مام جوابشو میدیم و به نوعی احترام متقابل میذاریم ! حال نمیدونم چرا در دنیای واقعی جواب سلام رو میدیم ولی در این دنیای مجازی که حداقل در فروماش کل احترام و ... به یک کلید بستگی داره رو کوتاهی میکنیم ! ...

باور کنید اگه میخواستم اونچه در ذهن دارم رو براتون بازگو کنم باید در چند تا پست میذارشتم تا جا شن !

جالب ترین موضوع اینجاست که حداقل حقیر ! اهالی لیون رو به احترام متقابل شناخته و مهمترین دلیل عضویتم مشاهده همین همدلی بود ولی در این یک مورد نمیدونم چرا داریم کوتاهی میکنیم ! بنظر من وقتی کسی ازمون تشکر میکنه مثل این میمونه که داره بهمون سلام میکنه و اگه پاسخ سلامش رو ندیم ! چه طرف بروی خودش بیاره چه نه ! بنحوی در اینده ارتباطاتش تاثیر گذار خواهد بود !

شاید مثل خیلی از موارد کلیشه ای و شعار گونه دیگه اینو شنیده باشید که مدیران ( فرومها) بنوعی سر مشق کاربران محسوب میشن و بعبارت ساده تر کاربران از مدیر ها یاد میگیرند ! و این تنها در زمینه اطلاعات و مطالب علمی صدق نمیکنه ! بلکه چه بسا بیشتر از اون در مورد نحوه رفتار و منش اونا صادق باشه ! پس بهتره کمی در این مورد بیشتر فکر کنیم و لحظاتی رو برگردیم .....

بارها در فروم مون میبنم که کاربر یا مدیری اقدام به ایجاد تاپیک و طرح موضوعی میکنه که با اقبال هم مواجه میشه و سایرین میان و در موردش بحث میکنن و ... اما با کمال تعجب میبینم که پست اول که مربوط به سازنده و مطرح کننده اون موضوعه ! حتی یک تشکر هم نداره ! و این اصلا خوب نیست ! شاید بهتره در این مورد تجدید نظر کنیم و سعی کنیم با همدیگه کمی مهربونتر و لطیفتر برخورد کنیم تا این دنیای مجازی بدور از احساس ! احساساتمون رو فراموش نده !

مثل همیشه امیدوارم تونسته باشم منظورمو درست بیان کنم ! و ازاون مهمتر میخوام بدور از هر گونه شعار ! بدونید که انچه در این پست گفتم بهیچ وجه در مورد شخص یا اشخاص مشخصی نبود و فقط برای نفع جمع مون اینارو خدمت تون عرض کردم و همچنین در این بین بهیچ وجه قصدم تشکر از خویش نبوده و خدا میدونه اینو از صمیم قلبم میگم ! شاید مشاهده پست بدون تشکر دوست مون vivid باعث شد تا این فکر رو که مدتی بود منو مشغول خود کرده بود رو با شما در میون بذارم و ارزو کنم بانی مهربونتر شدنمون باشم !

امیدوارم از این پس کمی بیکدیگر بیشتر بها داده و احساس دوستی و دوست داشتنمون رو واسه خودمون نیگه نداریم و از ابرازش ابائی نداشته باشیم ! امیدوارم این پست طولانی حداقل برای خودم گوشزدی باشه تا منیات و احساسات تاریکی که در وجود هر انسان معمولی وجود داره ! باعث بیان احساسم به اطرافیان و دوستانم نشه !

میدونم سرتونو درد اوردم ولی گفتم که ! کمی مهربون باشید و منو هم ببخشید !

ارادتمند و کوچیک همتون فرامرز

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا ما مخلص شما و تمام دوستان هستیم حالا من که نه آدم خونسردی هستم واسه دل خودم پست میزنم ولی درست میگید تشکر خیلی تاثیر داره در انگیزه آدم برای فعالیتهای بعدی

برادر فرامرز پمپ رو ندیدی!!!! توی سطل رنگ پمپ هست پمپ آکواریوم برای تخلیه آب آکواریوم استفاده میشه داخل آب غوطه ور هستش

خوب سیستم من بصورت زیر است:

Main: Asus Maximus 2 Formula

CPU: Intel C2Q 9550

Memory: 4*1Gig PC2-8500 CorsAir Dominator

VGA: Ati Club3d 4870X2

HDD: 2 320Gig WD Raid+1Tr Maxtor

PSU: GP780B Green

ODD: DVD Rom LiteOn

LCD+Mouse+Speaker+Keyboard+..... بقیه دیگه قابل تعریف نیست قدیمی :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا ما مخلص شما و تمام دوستان هستیم حالا من که نه آدم خونسردی هستم واسه دل خودم پست میزنم ولی درست میگید تشکر خیلی تاثیر داره در انگیزه آدم برای فعالیتهای بعدی

برادر فرامرز پمپ رو ندیدی!!!! توی سطل رنگ پمپ هست پمپ آکواریوم برای تخلیه آب آکواریوم استفاده میشه داخل آب غوطه ور هستش

خوب سیستم من بصورت زیر است:

Main: Asus Maximus 2 Formula

CPU: Intel C2Q 9550

Memory: 4*1Gig PC2-8500 CorsAir Dominator

VGA: Ati Club3d 4870X2

HDD: 2 320Gig WD Raid+1Tr Maxtor

PSU: GP780B Green

ODD: DVD Rom LiteOn

LCD+Mouse+Speaker+Keyboard+..... بقیه دیگه قابل تعریف نیست قدیمی :D

vivid جان بیا و حرف گوش کن و یه کیس درست و حسابی برای این قطعات بگیر حیفه این قطعات هر کدوم یه طرف باشه ولی در کل سیستم خوبی دارید =D>

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام vivid عزیز ! از لطفت ممنونم دوست من !

خواهش !

از اساتید و دوستان خواهش میکنم اگه وقت و حوصله داشتند سری هم به این تاپیک بزنند ! در لینک ذیل میتونید امتیازاتی که ویستا به سیستم تون داده رو قرار بدید !

با تشکر فراوان / فرامرز

dominator نقل قول !

vivid جان بیا و حرف گوش کن و یه کیس درست و حسابی برای این قطعات بگیر حیفه این قطعات هر کدوم یه طرف باشه ولی در کل سیستم خوبی دارید

کاملا با دوست خوبم دومینیتور موافقم !/ فرامرز

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بودجه ندارم فعلاً ولی در پی خرید یک کیس Full Tower هستم:D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام خدمت دوستان .

بنده توی یه فروم دیگه دیدم تاپیکی مثل همین تاپیک که فرامرز جان زحمتش رو کشیدند ایجاد کرده بودند واقعا خوب استقبال شده بود و بسیاری ازافراد عکسهایی از سیستمشون چه قدیمی و چه جدید گذاشته بودند دیگر دوستان اگر ممکنه عکسی از سیستمشون در اینجا قرار بدهند چه قدیمی و چه جدید .

تشکر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منو اميدوار كرديد !!! عيب نداره منم از سيستم نفتيم يه عكسي ميزارم !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! دوست خوبم دومینیتور ! ......

به هر حال تبریک میگم دوست خوبم ! کیس بسیار زیبا و توپی ردیف کردید ! فقط 2 تا پیشنهاد واسه شما و سایر عزیزان داشتم ! یکی اینکه از زوایای دیگه هم از کیستون عکس بذارید و همچنین اسامی قطعات تون رو هم قید کنید و در ضمن اگه حال میکنید عکسی از تریپ کلی سیستم تون رو هم اینجا قرار بدید ! همچون دسکتاپ / موس / میز / اسپیکر و ... ! اقا هر قطعه ای یا قسمتی از سیستم تون که باهاش حال میکنید !عکسشو اینجا بذارید ! ممنونم دوست خوبم / فرامرز

دوست خوبم دومینیتور ! ما همچنان منتظر تصاویر بیشتری از شما هستیم ! همچنین از سایر دوستان !

تصاویر قطعاتی همچون خود کیس / موس / اسپیکر / کیبرد / میز / مانیتور و خلاصه تصاویری از کل اجزای سیستم شما ! چه داخلی و چه بیرونی !

در ضمن من تازه داشتم به این نتیجه میرسیدم که واقعا کارم خیلی درسته و کلی خلاقیت دارم :cool: که با جریانی که شما گفتید مواجه شدم ! و تمام امال و ارزوهام به فنا رفتند ! :D البته من قبل از ایجاد این تاپیک جای دیگه ای همچین موضوعی رو مشاهده نکرده بودم ! و این ایده کاملا ساخت وطن بود ! :D

با تشکر / فرامرز

دومینیتور عزیز ! اقا یک عکس هم از نمای جلویی کیستون قرار بدید لطفا ! شرمندم که بزحمت میندازم تون ! :D

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بودجه ندارم فعلاً ولی در پی خرید یک کیس Full Tower هستم:D

سلام ! با اینکه خودتون استاد ( بنده ) هستید و از تریپ قطعات تون میشه کاملا پی به اطلاعات و حسن انتخاب تون برد ! ولی اگه نظر حقیر رو قابل دونسته و موقعیت خرید داشتید ! موارد پیشنهادی منو هم در نظر داشته باشید !

لینکشو براتون میذارم که در پست 134 ( دقت کنید فقط پست 134 ) همون صفحه ! میتونید کیس پیشنهادیمو که محصولی از کولر مستر هستش ! مشاهده بفرمایید ! اینم لینکش / پست شماره 134 / فقط مورد کولر مستر !

( چون محصول اسوس کمی از نظر فضای داخلی نامناسب حال قطعات شماست )

دوست شما / فرامرز

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب امروز با یکی از مهندسین اینجا (شرکت استرالیایی) بحثم شد، شروع کرد ریچال گفتن

که شما ایرانی ها نمیدونید تکنولوژی چیه و غیره ...

از پدرم خواستم عکس هایی از کیس و سیستم شخصیم تهیه کند که حال اساسی ازش بگیرم :D

150zwhhdfdi7l9d0opuz.jpg

این عکسی از میز کار اطاق من :D

db34fncsypphvdcvx8uj.jpg

blsuvgjxyx1ygku0no80.jpg

5jjwpxr5fz3agpkez1o.jpg

xfrkzygxocfdkqvkz5fv.jpg

2itn3pv285l3vi6ku3u.jpg

tok5opczakz79i5o6ki2.jpg

0vytfn5zycp9264xuy4.jpg

dhe2icfmrdjxuqwbwved.jpg

x5fffrcflhaa932lbax.jpg

h9z2glz298d2sxpbnun2.jpg

kde3l7xxy6fj29e6akj.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! جناب YeMojuD سیستم جالبی دارید تبریک میگم ! کلی حال کردیم ! مخصوصا با کیس پر ابهت تون ! دمتون گرم !

و اما سایر رفقا !

دوستان خدایی و بدون تعارف ! ایا کسی از شما پست طولانی شماره 59 منو که در صفحه قبل ! یعنی صفحه 6 قرار داره رو ! بصورت کامل و بدون جا انداختن ! خونده ؟

فرامرز :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

یه پیشنهاد براتون دارم فرامرز جان پستهای شما اکثرا واقعا طولانی هستند ولی من همش رو خوندم سایر دوستان رو نمیدونم ولی سعی کنید تا جاییکه ممکنه مطلبتون رو خلاصه کنید تا مورد توجه دیگران قرار بگیره و از کنارش اون هم به خاطر طولانی بودن پست نگذرند.

موفق باشید.

سلام ! دومینیتور عزیز ! دلیل پرسش من که چه کسانی اون پست طولانی ..... ! این بود تا به اینجا برسم که ! اون دسته از دوستانی که اون پست منو بصورت کامل مطالعه کردند ! بی شک مخالف عرایض من بوده اند ! ( حداقل از شواهد امر اینگونه میشه برداشت کرد ) ! و میخواستم بپرسم ! پس چرا دلایل مخافت شون رو اعلام نکردند ؟

چون تا اونجاییکه من میبینم ! حداقل پستی که جناب vivid زحمت قرار دادن تصاویر سیستم شون رو کشیدند ! همچنان بدون تشکر باقی مونده ! ( البته با توجه به توضیحات مفصل و خواهش های متوالی حقیر در همون پست طولانی )

هر چند اگه از حق نگذریم ! بعضی از دوستان ! از جمله خود شما ! چه در گذشته و چه در حال همچنان محترم و با محبت بوده و هستید و در مواقعی که لازم میدونید! زحمت استفاده از کلید تشکر رو میکشید ! که از این بابت بعنوان یک کاربر معمولی و کم لیون ! ازتون ممنون و متشکرم !

تمام نیت و انتهای خواسته حقیر ! ایجاد جوی صمیمانه تر و تشویق همدیگه به فعالیت بیشتره ! که اخر همه اینها به نفع جمع و پر بارتر شدن لیون خواهد بود ! به امید خدا !

در مورد طولانی بودن بعضی از پستهام ! کاملا با گفته جنابعالی موافقم ! ولی گاهی چاره ای نیست جز اینکه برخی از موارد و موضوعات رو موشکافانه و کامل بررسی کرد ! که اینگونه نگاه ! بی شک با اختصار و گزیده گویی میسر نخواهد شد و از طرفی روی سخن من با دوستانی همچون شماست ! که اون اندازه به شخصیت و گفتار حقیر بها میدن که لختی از وقت شون رو صرف شنیدن دل گفته ها و دیدن نگاه منه کم ! حتی بعنوان یک کاربر کمتر لیونی کنند ! و امید به خواندن نوشته هام حتی توسط یکنفر ! باعث بجان خریدن زحمت تایپ و بی محلی بعضی و ... میشه و به این احساس که ! انچه یاد دارم رو با دیگران تقسیم کنم ! ایمان دارم ! مگر خلاف اون ثابت بشه ! و یقین کنم که درازای سخنم ! دلگیری دوستان رو به همراه خواهد داشت !

از طرفی من با دقت و بصورت کامل نوشته های دوستان رو مطالعه میکنم و بعد به خود اجازه ابراز عقیده میدم ! باور کنید طولانی بودن عرایضم بهیچ وجه نشان از پر حرفی من ندارند و اطرافیان همیشه از کم حرفی من گله مند هستند و اوناییکه از نزدیک باهام برخورد دارند ! منو بعنوان بهترین و صبور ترین شنونده میشناسن ! تا گوینده !

ای وای بازم طولانی شد که ! ببخشید !

فرامرز :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

خواهش میکنم فرامرز جان اتفاقا همین پستهای طولانی شما رو من یکی که خیلی دوست دارم و در همین پستها چیزهایی هم از شما یاد میگریم و هیچ وقت به حساب پر حرفی و این چیزها نمیزاریم و فقط منظور بنده این بود کمی خلاصه تر کنید تا مورد توجه قرار بگیره .

و در مورد کلید تشکر با شما دوست خوبم کاملا موافقم.

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقای حسینی از سیستمتون بنچمارک گرفتین ؟ این همه عکس ؟؟؟؟؟؟ =D>:D=))

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقای حسینی از سیستمتون بنچمارک گرفتین ؟ این همه عکس ؟؟؟؟؟؟ =D>:D:)

سلام ! سعید اقا حداقل من یکی ! از معنا و مفهوم این نوشته تون ! چیزی دستگیرم نشد ! ؟ ! :D میشه بیشتر توضیح بفرمایید !؟!

دوستدار شما / فرامرز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! خب انگار کل کاربران فعال سایتمون ( در این تاپیک ) بیشتر از 10 نفر نیستن ! یا شایدم افتخار نمیدن ! به هر حال دیدم سایر دوستان عکس های دیگری از سیستم و قطعاتشون رو اینجا قرار ندادند ! گفتم خودم دست بکار شم و شاید باعث بشم این تاپیک یه تکونی بخوره ! o:-)

در این پست 3 تا تصویر از کارت گرافیکمو براتون میذارم که قبلش بد نیست اشاره کنم که کارت من با نام : ASUS / EN8800GTX / TOP / AQUATANK

دارای 2 نوع برد هستش که تفاوت شون در رنگ مدار و بردشونه ! که در رنگ های سبز و مشکی عرضه شده ! البته به گفته برخی ! بردهای مشکی رنگ ! مرغوبتر هستند که من هنوز نتونستم دلیل این ادعا رو کشف کنم ! در هر صورت برد و مدار کارت من مشکی رنگه ! ولی در تصویر اخر ( سوم ) عکسی از پشت این کارت و کولرشو گذاشتم که رنگ برد اون سبزه ! چون تصویره مشکیشو گیر نیاوردم همون سبز رو گذاشتم !

عکس وسطی یا همون تصویر دوم هم ! مربوط به نحوه قرار گیری این کارت و کولر اون ! بر روی مادربرده ! ( البته عکسی که مشاهده میفرمایید مربوط به مادربرد من نیست ) اگر کمی در این تصویر دقت کنید خواهید دید که محل و نحوه قرار گیری کولر این کارت بر روی مادربرد ! کمی ایراد داره و بصورت کامل به قسمت پشتی کیس نچسبیده و با کمی فاصله از اون ! قرار میگیره ! o:-)

البته من با کمی ابتکار این مشکل رو حل کردم و تونستم اونو طوری قرار بدم که مثل خود کارت ! در جای خود کیپ بشه و این فاصله رو که باعث ورود گرد و غبار به داخل کیس میشد رو به حداقل رسوندم ! نا گفته نمونه که به هر حال و اجبارا ! موقعیت قرار گیری این کولر به نحویه که بر روی کابل های زیرین خود ( مثل کابل های مربوط به خود کیس ) کمی فشار وارد میکنه و ممکنه باعث خم شدن اونا بشه ! :|

توضیح دیگری که در مورد این کارت میتونم خدمت تون عرض کنم اینه که برند سازنده واتر کولینگ اون ترلمالتیک هستش و این کارت گرافیک از انواع TOP اسوس هم هست که بیانگر اورکلاک شدن اون در کارخونه ست ! همچنین از نظر توان ! این کارت تقریبا برابر با کارت 8800 ULTRA ست ! که به امید خدا سعی خواهم کرد ! بزودی ! مشخصات و بنچ هایی از این کارت رو در همین تاپیک قرار بدم ! (چون الان ویندوزم روبراه نیست ) :D

اضافه کنم ! بر روی کولر این کارت ! یه کلید وجود داره که قابلیت تغییر سرعت پمپ و فن این کولر رو داشته و در دوحالت low و HIGH قابل تنظیم و انتخاب است ! همچنین روی این کولر ! تصویری از یک بازی رو مشاهده میکنید که همون تصویر اواتار من هم هستش ! نام این بازی که بنظر حقیر بهترین بازی ساخته شده تا به امروزه GHOST RECON 2 و دی وی دی این بازی هم به همراه بازی GTA و یک نسخه ازمایشی از 3DMARK نیز در پک این کارت بچشم میخوره ! ( البته بازی GTA کارت منو کش رفته بودن ) :confused: من این کارت رو در بهار گذشته به قیمت 740 تومان خریدم !

امیدوارم دوستان ! در صورت تمایل ! تصاویر بیشتری از قطعات و سیستم شون رو در این تاپیک قرار بدن ! در ضمن در اینده نزدیک ! عکس های سایر قطعاتمو تقدیم بینندگان و علاقمندان خواهم کرد ! o:-)

y8mzt5p5km5xgj7tski.jpg

xjz0jiorknnsy7d83mel.jpg

wwyo5e6uiil8d67dg02v.jpg

با تشکر / فرامرز

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...