رفتن به مطلب

Apacer Armor برای فرکانس کشی!


esi6788
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

armor-packing_yellow_lo.jpg.jpg.jpg

شرکت Apacer به تازگی سری جدید حافظه های مخصوص اورکلاک خود را که به نام Armor نامگذاری کرده است را به بازار ارائه کرد. خنک کننده این محصول مانند یک زره طراحی شده است که این موضوع حس خاصی را به کاربر القاء می کند. به گفته طراحان این ماژول حافظه این محصول به علت طراحی خاص خنک کننده خود مانند یک جنگجوی قدرتمند است با حمله به صف اول دشمن باعث برهم زدن سپاه دشمن می شود. اما موضوع جالب دیگر در مورد طراحی این محصول ارائه آن در چهار رنگ مختلف است! شاید تعجب کنید که چرا Apacer این کار را انجام داده است و محصول خود را در چهار رنگ تولید کرده است. جواب این سئوال خیلی ساده و در عین حال جالب است. این شرکت رنگ های حافظه های خود را با رنگ مدل حرفه ای مادربورد تولیدی برندهای مختلف هماهنگ کرده است تا جذابیت این موضوع دو چندان شود. به عنوان مثال این شرکت رنگ قرمز را برای مادربوردهای سری ROG ایسوس، رنگ زرد را برای مادبورد های ECS و Asrock، رنگ ابی را برای مادربورد گیگابایت و رنگ مشکی را برای مادربورد های MSI در نظر گرفته است تا در هنگام نصب روی مادربورد جلوه خاصی به مادربورد بدهد.

2.jpg

1.jpg

gigabyte_lo.jpg.jpg.jpg

msi_lo.jpg.jpg.jpg

اما علاوه بر طراحی و رنگ های جذاب، خنک کننده این مدل دارای کارایی خوب و ارتفاع کمی است که این موضوع خیال کاربر را در زمینه نصب خنک کننده های مختلف پردازنده راحت می کند. این ماژول های حافظه هماهنگی کاملی به چیپ ست های P67،Z77،H77،X79 اینتل دارد و با وجود پروفایل XMP تعبیه شده برای آن شما می توانید براحتی و بدون کمترین دردسری به فرکانس تعیین شده حافظه دست یابی پیدا کنید. این نوع ماژول حافظه برای اورکلاکر ها و گیمر های حرفه ای طراحی شده است و براساس اطلاعات منتشر شده در سه فرکانس و با دو ظرفیت متفاوت (4 و 8 گیگابایت برای هر ماژول) تولید شده است (در کل شش مدل مختلف)

2270433041.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...