رفتن به مطلب

شکایت از کاربر kdo (کامیار) به دلیل فروش مادربرد با گارانتی تقلبی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و مدیران عزیز و تلاشگر

موضوع : شکایت از کاربر kodo به دلیل فروختن مادربرد بدون گارانتی یا با گارانتی جعلی { با توجه به این تایپیک شکایت از کاربر ata_se7en }

بنده در تاریخ ذکر شده در عکس زیر مادربردی از جناب کامیار به مبلغ 600000 هزار تومن خریدم طبق عکس و سند :

لینک مربوط به همین سایت :

تایپیکهای فروش ایشون در هر دو سایت :

فروم پرشین تولز :

تعویض مین asus z77-v pro با مین دیگر z77 یا z68 فقط تعویض و فروش 6970

فروم لیون کامپیوتر :

فروش مین p8z77-v pro در حد نو

همونطور که میبینین ایشون 2 تا عکس گذاستن یکی از یه سیستم که کار میکنه و یکی از نمای نزدیک همون سیستم که چیزی معلوم نیست ( نه جعبه نه برگ گارانتی نه سوکت و نه از نماهای دیگر ) البته این تایپیک رو بنده در فروم شکایت از بنده دیدم که اگر زودتر میدیدم کمی شک میکردم و حواصمو جمع

اینم لینکی که بنده از ایشون خرید کردم که بازم عکسها کامل نیست ولی بنده جدی نگرفتم ( البته در مقایسه با عکسهای تایپیکهای بنده که مشاهده خواهید کرد )

ccb2d64b8159.png

48c4965359e6.png

که ایشون هم تایید کردن که بنده مادربرد رو خریدم

لازم به گفتن است که بنده این مادربرد رو حدود دوماهو خورده ای در مغازه داشتم و بعداز حدود 1ماهو خورده ای پس از اینکه مادربرد خودم رو (سابرتوث )

تو مغازه فروختم

لینک مورد نظر :

فروش مادربرد %99 کم کارکرد ASUS Z77SABERTOOTH

این مادربرد رو حدود 43 روز جایگزین مادربرد خود کردم تا اموراتم بگذرد . تا اینکه بنده با فراهم شدن بودجه تصمیم به ارتقاع این مادربرد به یک مادربرد سرتر و حرفه ایتر کردم که تایپیکش هم موجوده و میتونین ببینین که بنده اول تصمیم به تعویض داشتم ولی بعد از حدود 2 روز به پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم مادربرد رو اول فروخته و بعدا تصمیم به گرفتن مادربرد حرفه ای کنم که این مین رو تقدیم کردم به کاربر ashkan.sam

لینک مربوط به تایپیک فروش بنده :

تعویض مادربرد 43 روزکارکرده P8Z77_V_PRO با مادربرد GIGABYTE Z77X_UD5H

بعداز توافقات و ختم فروش بنده مادربردو به اشکان عزیز ارسال کردم و بعداز رسیدن به دست ایشون به بنده تایپیک زدن که مادربرد یه مشکل کوچیک داره (کج شدن پین ) که بنده گردن گزفتم و به ایشون گفتم که به گارانتی مراجعه کنید تا مشکلتون

رو حل کنن که متاسفانه بعداز اینکه ایشون به شرکت الماس مادربرد رو نشون دادند به ایشون گفته شده بود که مادربرد فاقد گارانتی میباشد ( شماره سریال روی برد با شماره سریال کارت گارانتی و جعبه یکی نیست )

که این باعث شد ایشون هم از بنده بنا به سوئ تفاهمهای ایجاد شده از بنده شکایت کنند و بعداز طی 1 روز قضیه توسط مدارک موجود و کمک جناب بهزاد خان حل و مبلغ ایشون رو پس دادم

و هم اکنون از کاربر kodo (کامیار ) به دلیل فروختن مادربرد بدون گارانتی از ایشون شکایت دارم و از مدیریت در خواست پیگیری این موضوع رو دارم

از کامیار عزیز درخواست میکنم مادربردو یا پس بگیرن یا مشکل گارانتیش رو حل کنن که بنده هم در مورد جناب اشکان همین کارو کردم و تمام مبلغو به ایشون

برگشت دادم و منتظرم شما هم مادربردو پس گرفته و به فروشنده اصلی داده و موضوع رو پیگیری کنن تا این موضوع به خوبی و خوشی حل بشه

بنده هم تلاش کردم در پیغامهای خصوصی مشکل رو حل کنم که این موضوع به شکایت ختم نشه ولی ایشون موضوع رو پیچ دادن و از حل این موضوع امتناع کردن و اشتباهشون رو گردن نگرفتن

در ضمن مادربرد مورد نظر تا مشخص شدن این قضیه و حل مشکل نزد بهزاد خان ( behzad tak ) که امین بنده و تمام بچه های فرومه باقی خواهد ماند

و لازم به گفتنه که بنده مغازه دار هستم و جا و مکانم هم معلومه و در صورت درخواست میتونم ادرس و تلفن محل کارم رو تقدیم کنم برای مطمئن شدن

اسناد مرتبط با این موضوع :

گواه بر مشکل دار بودن گارانتی توسط اشکان عزیز :

8ef51f0bf911.png

اینجا هم به ایشون میگم که برگ گارانتی رو بنده چک کردم ولی گویا مشکل شماره سریال روی برد بود که بنده بیخبر بودم

a423f7c07a17.png

برگ پذیرش گارانتی که توسط اشکان عزیز برای من ارسال شده

ca49d1a5928c.png

ef3e50fd7c10.jpg

و یکی دیگر از محبتهایی که جناب کامیار به بنده کردن که جا داره از جناب اقای بهزاد خان تشکر کنم که این عکسارو ویرایش و علامت گذاری کردن که همه چی گویای مشکل باشه ( البته بنده این پریدگی هارو متوجه نشده بودم با اینکه به عکسای تایپیک فروش بنده نگاه کنین همه چی معلوم میشه ( جناب کامیار هم با چنان مهارتی عکس گرفتن که این پریدیگیها معلوم نباشه

658d0dd31ff8.jpg

f2f470bb9d82.jpg

اینم عکس گرفته شده بندست

82db0ecc10b8.jpg

بنده هم چندین بار از ایشون در پ خ درخواست کردم که این مسئله رو حل کنن که ایشون فقط قضیه رو پیچ دادن و این تایپیک رو قرار دادن

bf283c05b601.png

البته بنده بازم میگم مشکلات پریدگی و کج شدن پین رو بنده گردن گرفتم و فقط از ایشون میخوام که فاکتور خریدشون رو به صورت کامل و بدون حذفیات + ادرس دقیق محلی که از اونجا خرید کردن رو به جناب حسینی یا جناب بهزاد خان تحویل بدن تا مشکل گارانتی حل شده و اگر هم سو تفاهمی باشد از میان برود

با تشکر از مدیریت عزیز جناب اقای حسینی بابت اجازه به ایجاد این تایپیک و جناب بهزاد خان بابت وقتی که گذاشتن برای حل این مسئله با وجود مشغله کاری و مدیر عزیز و همکار انجمن جناب حامد جان عزیز که خیلی به بنده کمک کردن

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 58
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

قاعدتا فروشنده اولیه باید عکس های بیشتری از وضعیت مادربرد داشته باشند تا مسئله روشن بشه. چون در تاپیک فروش اولیه فقط یک چهارم مادربرد معلومه، اونم قسمتهایی که مورد مناقشه نیست. انگار عمدا" فقط از قسمت سالم عکس گرفته شده تا بقیه قست ها معلوم نباشه.

عطا جان شما که دو سه تا پیراهن بیشتر از ما پاره کردین همون موقع که جنس رو تحویل گرفتین باید دقت بیشتری میکردین و مین برد رو کاملا بررسی میکردین. هرچند گفتن این حرف الان راحته چون برای منم اتفاق افتاده تا یه جنس خوش قیمت میبینم از ترس اینکه دوست دیگری زودتر نگیرتش از هول حلیم تو دیگ افتادم. وقتی جنس دستم رسید پر از آسیب دیدگی بود.

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قاعدتا فروشنده اولیه باید عکس های بیشتری از وضعیت مادربرد داشته باشند تا مسئله روشن بشه. چون در تاپیک فروش اولیه فقط یک چهارم مادربرد معلومه، اونم قسمتهایی که مورد مناقشه نیست. انگار عمدا" فقط از قسمت سالم عکس گرفته شده تا بقیه قست ها معلوم نباشه.

عطا جان شما که دو سه تا پیراهین بیشتر از ما پاره کردین همون موقع که جنس رو تحویل گرفتین باید دقت بیشتری میکردین و مین برد رو کاملا بررسی میکردین. هرچند گفتن این حرف الان راحته چون برای منم اتفاق افتاده تا یه جنس خوش قیمت میبینم از ترس اینکه دوست دیگری زودتر نگیرتش از هول حلیم تو دیگ افتادم. وقتی جنس دستم رسید پر از آسیب دیدگی بود.

سلام

راست میگی ارمین جان ولی بنده قول خوب بودن و اعتماد به ایشون رو خوردم بنده به گفته بقیه کاربرا باید به عکسای گذاشته شده شک میکردم که چرا کامل نیستن مثل عکسای بنده ....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

راست میگی ارمین جان ولی بنده قول خوب بودن و اعتماد به ایشون رو خوردم بنده به گفته بقیه کاربرا باید به عکسای گذاشته شده شک میکردم که چرا کامل نیستن مثل عکسای بنده ....

عطا جان، اون تاپیک پی تی رو دنبال میکردم. و کلی چیز جدید یادگرفتم. منم اگه جای شما بودم احتمالا همین وضعیت برای من پیش می آمد.

نهایتا فروشنده اولیه باید به شبهات پاسخ بدن وگرنه اعتبارشون تو فروم میره زیر سوال.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عطا جان، اون تاپیک پی تی رو دنبال میکردم. و کلی چیز جدید یادگرفتم. منم اگه جای شما بودم احتمالا همین وضعیت برای من پیش می آمد.

نهایتا فروشنده اولیه باید به شبهات پاسخ بدن وگرنه اعتبارشون تو فروم میره زیر سوال.

من که ارزومه پاسخ بدن ولی هنوز از ایشون خبری نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود عطا جان مشکلاتتون رو عمومی نکنید و اگر میشه مراتب مشکل رو با مشارکت بنده حل کنید . کامیار سن کمی داره و شاید خواسته زرنگی بکنه . اگر میشه بگید تا به من پ.خ بده و فاکتور رو برام بیاره . تا من خودم این مشکل رو حل کنم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود عطا جان مشکلاتتون رو عمومی نکنید و اگر میشه مراتب مشکل رو با مشارکت بنده حل کنید . کامیار سن کمی داره و شاید خواسته زرنگی بکنه . اگر میشه بگید تا به من پ.خ بده و فاکتور رو برام بیاره . تا من خودم این مشکل رو حل کنم .

والا علی جان در این مجموعه بزرگ اگر سن کمی هم داشته باشیم نباید زرنگی کنیم چون ما همه یک خوانواده هستیم و تمام کاربرا باید برادرهمدیگه باشن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نظرتون راجب این تایپیک فروش چیه ؟ ایا نباید شک کرد و از ایشون عکسای بیشتری خواست اونم با کیفیت ؟ نمیخوام کسی رو مقصر کنم ولی باید مواظب باشیم

فروش مادربورد و سیپیو amd

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نظرتون راجب این تایپیک فروش چیه ؟ ایا نباید شک کرد و از ایشون عکسای بیشتری خواست اونم با کیفیت ؟ نمیخوام کسی رو مقصر کنم ولی باید مواظب باشیم

فروش مادربورد و سیپیو amd

حب درست من هم قبول دارم . اما هیچ وقت موضوع رو همگانی نکنید چون هر دو طرف معامله متضرر میشن از این کار .

من خودم شده کارت 6970 فروختم و بعد از اینکه 3 روز به دست طرف رسیده به من گفته که کارت مشکل داره و برای اینکه این دست از این کار ها انجام نشه ازش به طور کامل پس گرفتم و بعدش وجه پرداختیش رو دادم . به طور کلی اگر میشه وجه همیدگر رو زیر سوال نبرید چون خوب نیست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

علی جان وقتی دوستان در پیام خصوصی جوابگو نیستن و مدام میپیچونن تنها راه پابلیک کردن هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

علی جان منم با کسی مشکلی ندارم ولی بنده به همراه حامد جان چند بار پیغم دادیم که این مسئله رو حل کنن ولی ایشون جواب ندادن و من مجبور شدم این کارو انجام بدم که شاید ایشون جواب بدن 600 هزار تومن جنابعالی هم تو هوا معلق باشه همین کارو میکنین ( خیلی معذرت میخوام که جواب دادم )

لینک به دیدگاه
Share on other sites

علی جان منم با کسی مشکلی ندارم ولی بنده به همراه حامد جان چند بار پیغم دادیم که این مسئله رو حل کنن ولی ایشون جواب ندادن و من مجبور شدم این کارو انجام بدم که شاید ایشون جواب بدن 600 هزار تومن جنابعالی هم تو هوا معلق باشه همین کارو میکنین ( خیلی معذرت میخوام که جواب دادم )

نه عزیز خواهش میکنم . عجیبه والا . من فکر نمیکردم انقدر بیخ پیدا کنه قضیه که حتی جواب پیام خصوصی رو هم ندن . بذارید من باهاش تماس بگیرم ببینم چی میگه . والا درکت میکنم 600 تومن معلق سخته ولی خدا وکیلی برای خود منم پیش اومده این موضوع .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه عزیز خواهش میکنم . عجیبه والا . من فکر نمیکردم انقدر بیخ پیدا کنه قضیه که حتی جواب پیام خصوصی رو هم ندن . بذارید من باهاش تماس بگیرم ببینم چی میگه . والا درکت میکنم 600 تومن معلق سخته ولی خدا وکیلی برای خود منم پیش اومده این موضوع .

نه علی جان بزارید هر وقت خودشون خواستن جواب بدن کسی اجباری نکرده براشون الان من 3 الی 4 روزه سکوت کردم تا اینکه تحملم تموم شد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه علی جان بزارید هر وقت خودشون خواستن جواب بدن کسی اجباری نکرده براشون الان من 3 الی 4 روزه سکوت کردم تا اینکه تحملم تموم شد

ادرسی ازشون ندارید ؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

. . . . کامیار سن کمی داره و شاید خواسته زرنگی بکنه . . . .

علی جون زرنگی یه موقعی گل یا پوچ بازی میکنیم کلک میزنیم زرنگی میشه. ولی صحبت 600 هزار تومن پوله. طبق قانون تجارت ایران عزیزان زیر 18 سال حق انجام معاملات مستقیم مالی رو ندارند. اگر خودشون پاسخ دادند و مشکل حل شد که هیچ وگرنه باید ولی قانونی ایشون پاسخ گو باشن.

ویرایش شده توسط Armin2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود عطا جان مشکلاتتون رو عمومی نکنید و اگر میشه مراتب مشکل رو با مشارکت بنده حل کنید . کامیار سن کمی داره و شاید خواسته زرنگی بکنه . اگر میشه بگید تا به من پ.خ بده و فاکتور رو برام بیاره . تا من خودم این مشکل رو حل کنم .

با درود خدمت علی عزیز

حقیقتش علی جان ایشان سر فروش کارت 6970 HIS تو پیام خصوصی حرفی بمن زد که

فکر کنم منو با بچه هشت ساله اشتباه گرفته بود !!! حالا بماند .

و اگر گارانتی تقلبیه که دیگه اصلا هیچ صحبتی نمیمونه دوست عزیز!!

حالا شاید هم واقعا اشتباهی پیش اومده باشه که امیدوارم همینطور باشه .

در غیر اینصورت واقعا بایستی یک فکر اساسی برای این جور برنامه ها کرد .

تا اعتماد بروبچه ها نسبت به این قضیه سلب نشه و اینجور افرادو سریعا طردشون

کرد . تا اونهائیم که واقعا با صداقت دارند این وسط کار میکنند و منم خیلی هاشونو

میشناسم به اتیش این چند تا دونه نسوزند !!

علی جان بنظر من اگه واقعا معلوم شد که قصد و نیت عده ای تک وتوک چیه ؟؟!! اصلا و ابدا

نباید بهشون کوچکترین ترحمی کرد . چونکه خیانتیه به بقیه و باید درس عبرتی بشه برای بقیشون . بقول معروف :

ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستمکاری بود بر گوسفندان

ویرایش شده توسط MEHRAN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان زود قضاوت نکنید . بذارید ایشون آنلاین بشن و جواب بدن . شاید مشکلی دارن و نتونستن آنلاین بشن این چند روز .

کارت گارانتی مال مادربورد دیگه ایه نه اینکه گارانتی تقلبیه . این رو باید فروشنده اولیه حل کنه . کسی که کامیار خان ازش خریده بورد رو . دلیلی نداره ایشون زیرش بزنه . مگر اینکه خودش عوض کرده باشه که من بعید میدونم . بذارید خودش بیاد و توضیح بده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر همه دوستان من آدرسش رو و شماره تلفنش رو دارم و میشه گفت که اگر بخواهید عطا جان در اختیارتون میذارم . فقط بحث اینه که من میگم چون بچه مدرسه ای هست شاید نتونسته آنلاین بشه این چند روز . بگذارید تا فردا من همه چیز رو شفاف سازی میکنم .

دوستان دلیل اینکه من میخوام این کار رو بکنم این هست که یک مقدار اعتماد دیگران از ما سلب نشه . در واقع با این دست کار هایی که کامیار و امثالهم انجام میدن دیگه محیط عمومی خراب میشه . پس باید همگی دست به دست هم بدیم تا اینکه قوانین جدیدی رو وضع کنیم که از این دست مشکلات پیش نیاید .

دوستان فضای عمومی این فروم خیلی خوب هست و تقریبا میشه گفت که از این داستان ها نبوده ولی حالا که پیش اومده باید طوری بین خودمون حلش کنیم . دوستان فضای بازارچه این فروم رو با پرشین تولز مقایسه کنید . در اونجا یک معامله با یک نفر تازه وارد با واسطه باید انجام داد چون احتمال کلاه برداری 95 درصد هست . ولی در اینجا میتوان با فردی تازه وارد بدونه واسطه هم معامله کرد .

با این حال من پیگیر قضیه هستم و مراتب رو اطلاع میدم .

با تشکر .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

کامیار عزیز هم یکی از کاربران خوب سایت هستش لطفا اجازه بدید بیان اینجا توضیح بدن بعد تصمیم بگیرید و قضاوت کنید

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با درود فراوان

همانطور که عرض کرده بودم انشاالله که موردی نبوده و مسئله بزودی ختم بخیر خواهد شد .

ولی واقعیت اینست که در خلال اینمدت دوست عزیزم عطا متحمل ناراحتی بسیاری

گردیده اند که صد در صد بروی خانواده عزیز ایشان نیز تاثیر گذاشته است !!

اخر ماهم روزی محصل بوده ایم !!

امیدوارم هرچه زودتر مسئله بخوبی و خوشی حل گردد و به درازا نانجامد !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوستان گلم تا اخر فردا صبر میکنیم تا ایشون پاسخ بدن

در ضمن همیشه یادمون باشه که در مورد دیگران قضاوت نکنیم . چون امکان داره برای ایشون مشکلی پیش اومده باشه و جواب ندادن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

دوستان گلم تا اخر فردا صبر میکنیم تا ایشون پاسخ بدن

در ضمن همیشه یادمون باشه که در مورد دیگران قضاوت نکنیم . چون امکان داره برای ایشون مشکلی پیش اومده باشه و جواب ندادن

با سلام خدمت جناب حسینی عزیز

به روی چشم تا اخر فردا صبر میکنم بنده همیشه مطیع دستورات جنابعالی بودم و هستم

امیدوارم جواب قانع کننده ای داشته باشن چون قبل از به وجود امدن این مشکل ایشون همیشه تو سایت بودن و حداقل سری زدن ولی ...... انشاالله به خوبی و خوشی تموم میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پیگیری بنده از دهم همین ماه

a93091da5efb.png

c9b003bb003a.png

جالب اینجاست که ایشون ( شرکت و بنده و اشکان ) رو به جز خودشون مقصر میدونن

5f28fbc8c6e0.png

b3bac12926cc.png

8e1344e27a5b.png

البته دو پیام مشترک هم با مدیر سایت براشون قرستادم که اونم فردا قرار میدم

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عطا جان از بچه های فروم سخت افزار سراغشو نگرفتی؟؟ علیرضا و میعاد .و ... میشناسنش و شمارشم دارن فکر کنم

من با بچه ها علیرضا و .... یه بار نمایشگاه رفتیم با هم احتمالا بتونن کمکت کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عطا جان از بچه های فروم سخت افزار سراغشو نگرفتی؟؟ علیرضا و میعاد .و ... میشناسنش و شمارشم دارن فکر کنم

من با بچه ها علیرضا و .... یه بار نمایشگاه رفتیم با هم احتمالا بتونن کمکت کنن

با سلام خدمت عطا جان عزیز

نه مگه اونجا هم تشریف فرما هستند ؟ هرکی هم شمارشو + ادرس خونشو و غیره ... داره به بنده ارسال کنه اونوقت بنده هم تا اخر عمر متشکر شما میشم

ایشون با این پاسخ ندادنشون واسه خودشون مشکل ایجاد کردن و همین طور داره بدتر هم میشه

لابد فردا هم میان میگن درس داشتم ( خوشبختانه همه جا اینترنت داریم ) و یا یه همچین چیزایی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...