رفتن به مطلب

شکایت از کاربر kdo (کامیار) به دلیل فروش مادربرد با گارانتی تقلبی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود عطا جان نگران نباش تا فردا بیشتر چیز ها نمایان میشن . فقط این مکس ما به خاطر این بود که ایشون خودشون آنلاین بشن و صحبت کنن که ظاهرا این اتفاق نیوفتاده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 58
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه

عطای عزیزم

میدانم که واقعا ناراحتی و لحظات ناگواری را میگذرانی . خواهشا دوست عزیزم یک روز دیگر هم

تحمل نما . شاید واقعا اتفاقی که همگیمان را قانع سازد برای ایشان برای ایشان بوقوع پیوسته باشد

که انشا الله ناگوار نباشد . در غیر اینصورت عذر های بدتر از گناه ابدا پذیرفتنی نخواهد بود !

عزیزم لطفا یکروز دیگر تحمل نما .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه سوال داشتم از کسایی که مراحل قانونی شکایت از قبیل دادگاه مربوط به این جرایم و پلیس و مراحلشو میدونه و قبلا هم انجام داده به بنده پ خ کنه تا ببینیم چی میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه سوال داشتم از کسایی که مراحل قانونی شکایت از قبیل دادگاه مربوط به این جرایم و پلیس و مراحلشو میدونه و قبلا هم انجام داده به بنده پ خ کنه تا ببینیم چی میشه

عطا جان انشا الله بزودی ایشان پیدا شان میشود شماهم ببزرگی خود موضوع را خاتمه میدهید

و همه چیز به خوبی و خوشی تمام میشود . خیلی سخت نگیر و صبر نما که امید وارم هرچه

زودتر موضوع فیصله یابد . :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

دوست عزیزشما که تا الان صبر کردین ، لطفا تا روز شنبه برای این مورد صبر کنید تا شاید کاربر AGREEN که ظاهرا دوستشون هستن و به ایشون دسترسی دارن به نتیجه برسند. در مورد موارد این مدلی در حوزه جرایم رایانه ای و مصادیق کلاه برداری وظایف پلیس فتا هست که البته اون هم بروکراسی و سیر مراحل اداری خودش رو داره و اگر از همینجا حل بشه خیلی سریعتر به نتیجه میرسه.متاسفانه نسل جدید جامعه ما از لحاظ اخلاقیات و پایبندی به ارزشهای انسانی روز به روز داره ضعیف تر میشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اینکه من خیلی در جریان موضوع نیستم و دوست هم ندارم در جریان باشم اما اگر واقعا ببینم کامیار جوابی نمیده ( عملا خودش را داره متهم میکنه ) میتونم شماره ایشون را بهتون بدم ! مشکلی نیست ! (اما اگر ببینم در تاپیک پاسخگو هستند اخلاقا نمیتونم شماره ایشون را بدم)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقایون شاید تصادف کرده تو بیمارستان باشه

به نظرم صبر کنیم بهتر هست

انشاالله که بزودی این مورد برطرف میشه

ویرایش شده توسط momo000000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم

امروز مادربورد توسط اقا بهزاد به دستم رسید و بعد از بررسی کامل متوجه شدیم که این مادربورد گارانتی داشته و کارتش هم مال خود این مادربورد هستش و کاملا سوء تفاهم شده و فکر میکنم شرکت گارانتی کننده شفاف سازی نکرده فقط به دلیل اسیب دیدگی ظاهری که بسیار ناچیز هستش فاقد گارانتی شده . این بود نتیجه این پیگیری

دوستان گلم مشکل میدونید کجا بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل اینجا بوده که دوستمون کامیار عزیز با این مشکل خوب برخورد نکردن و راه درستی رو برای حلش انتخاب نکردن . دوستان گلم میشه به راحتی قبل از هر گونه سوء تفاهمی مشکلات رو حلش کرد ولی این امر نیاز به یک مقدار ارامش و تفکر داره . همین . !!!!!! خیلی ساده به نظر میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئن باشید که سادست و اجراش هم سادست .

عطا جان و کامیار عزیز ممنون میشم که از هم دلجویی کنید و راه حلی واسه حل مشکل مادربورد پیدا کنید

لطفا بیهوده در مورد هم قضاوت نکنید و همیشه صبر کنید

با تشکر از همه عزیزان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم این مشکل در سطح خانواده لیون کامپیوتر بود . دوستان امیدوارم که دلجویی کامیار و عطا هر چه سریعتر صورت بگیرد و دوستان دوباره در کنار هم روز های خوبی رو در این فروم بگذارنند . با تشکر .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان مشکل که حل شد یک خبری هم بدین جمعی رو از نگرانی دربیارین (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان گلم

امروز مادربورد توسط اقا بهزاد به دستم رسید و بعد از بررسی کامل متوجه شدیم که این مادربورد گارانتی داشته و کارتش هم مال خود این مادربورد هستش و کاملا سوء تفاهم شده و فکر میکنم شرکت گارانتی کننده شفاف سازی نکرده فقط به دلیل اسیب دیدگی ظاهری که بسیار ناچیز هستش فاقد گارانتی شده . این بود نتیجه این پیگیری

دوستان گلم مشکل میدونید کجا بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل اینجا بوده که دوستمون کامیار عزیز با این مشکل خوب برخورد نکردن و راه درستی رو برای حلش انتخاب نکردن . دوستان گلم میشه به راحتی قبل از هر گونه سوء تفاهمی مشکلات رو حلش کرد ولی این امر نیاز به یک مقدار ارامش و تفکر داره . همین . !!!!!! خیلی ساده به نظر میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئن باشید که سادست و اجراش هم سادست .

عطا جان و کامیار عزیز ممنون میشم که از هم دلجویی کنید و راه حلی واسه حل مشکل مادربورد پیدا کنید

لطفا بیهوده در مورد هم قضاوت نکنید و همیشه صبر کنید

با تشکر از همه عزیزان

با سلام و عرض ادب دوباره خدمت دوستان و سروران عزیز و همچنین مدیران تلاشگر مخصوصا جناب اقای حسینی و همکاران و مدیران ارشد

والا چی بگم دیگه از این وضعیت خسته شدم یه روز میگن گارانتی نداره ! بعد بعداز چند روز که همه چی قروقاطی میشه یهو میگن اقا این گارانتی داشت ( خطاب به شرکت گارانتی کننده )

از جناب حسینی عزیز و جناب بهزاد خان که هیچوقت محبتهاشون فراموش نمیشه و تا اخر عمر مدیونشون هستم و خواهم بود

راستیتش رو بخواین فک میکنم هر چی کاسه و کوزه باشه سر من شکسته // من به علت نداشتن گارانتی این مادربرد نحس از اشکان پس گرفتم و چه بلاهایی سر من اومد مثل شکایت از من و بی احترامیها و غیره....

حالا فک کنم مالباخته این قضیه که 600000 هزار تومنش داره بهش چشمک میزنه بنده باشم

به نظرم یک طرف قضیه حل شده و اونطرفش که پول زبانبسته منه هنوز معما شده

به نظر دوستان بنده باید یقه کی رو بگیرم و خسارتم رو ازش طلب باشم ؟؟؟ از کامیار ؟ از اشکان ؟ از شرکت ؟ از کجا ؟ از کی ؟

خوب اون شماره ای که روی ATX (ورودی برق ) مادربرد هست شماره چی هست ؟

e095e054ee94.png

و جالب اینجاست که هنوز از ایشون ( کامیار ) خبری نیست و نتونستن یه پاسخ برای حل این مشکل پیدا کنن و تا کی میخوان ادامه بدن خدا میدونه

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خوب اون شماره ای که روی ATX (ورودی برق ) مادربرد هست شماره چی هست ؟ ایا واقعا این مادربرد گارانتی داره ؟؟؟ البته با پوزش از جناب حسینی چون به همه چی شک دارم

ای کاش یه کاغذی یه سندی میزاشتین که بنده باورم میشد این مادربرد نحس گارانتی داره تا بنده پیگیر تعویض سوکتش میشدم ولی هنوز این معماست

سلام عطا جان .

من از لحظه اول تاپیک را خواندم ولی از آنجا که همیشه با دید مثبت به اینگونه مسائل نگاه میکنم بر خلاف عنوان تاپیک سعی کردم به عنوان یک سوء تفاهم که هیچ گونه عمدی در آن نیست به قضیه نگاه کنم و تلاش کردم در جهت رفع سوء تفاهم بوجود آمده اقدام کنم .

همانگونه که تلفنی هم به شما گفتم تلاش میکنم پیگیر داستان گارانتی مادربرد باشم .

پیروی این داستان امروز مادربرد را با خودم بردم پیش آقای حسینی و نظر ایشان را جویا شدم و ایشان هم با بررسی مادربرد به این نتیجه رسیدند که گارانتی مادربرد مشکلی ندارد و طی تماس تلفنی با گارانتی الماس و در اعتراض به آنها متقاعدشان کردند که گارانتی مادربرد مشکلی ندارد و آنها گفتند به خاطر آسیبهای فیزیکی که به برد وارد شده اعلام کردند که مادربرد فاقد گارانتی هست .

خوب به نظر شما کجای کار من و آقای حسینی اشتباه بوده ؟!!!

و شما به چه چیز این اتفاق شک دارید ؟!!!!

اصلا به نظر شما من و آقای حسینی ذینفع این داستان هستیم ؟!!!

من و جناب حسینی تلاش کردیم تا آنجا که از دستمون بر میاد مشکل بوجود آمده مرتفع شود . حالا این رفع مشکل به نفع چه کسی و به ضرر چه کسی خواهد شد و یا اینکه چه عواقبی دارد خدا دادند !

اینجا اتهامی به کامیار وارد شده مبنی بر فروش مادربرد با گارانتی تقلبی و دارای نواقص و ایرادات ظاهری که با این پیگیری مورد، خدا رو شکر مورد اول که گارانتی تقلبی بود منتفی میباشد .

شما همواره میتوانید پیگیر بقیه مشکلات باشید .

اصولا برای این گفتگوی تلفنی هیچ گونه سندی هم موجود نمیباشد و نه من و نه آقای حسینی متعهد ارایه هیچ گونه سند و نوشته ای نمیباشیم .

من عینا اتفاقی که افتاد را توضیح دادم حالا یا برای شما قابل پذیرش میباشد یا نه !

متاسفانه مشکل این مادربرد حتی در صورت داشتن گارانتی هم غیر قابل حل میباشد چون به مادربرد صدمات فیزیکی وارد شده که اصولا خارج از تعهدات گارانتی میباشد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شماره فیش و شماره روی ATX همخوانی دارن و از روی همین شماره گفته شده گارانتی نداره

post-10625-0-60510700-1354820884_thumb.png

post-10625-0-87918100-1354820824_thumb.jpg

به همین خاطر میگم که شک دارم ( بازم ببخشید ) کمی برام حق بدید و ناراحت نشین حتی حاظرم هزینه تعویض سوکت رو گردن بگیرم تا این قضیه تموم بشه

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان گلم و عطا جان .

با کامیار صحبت کردم مثل اینکه مشکل اینترنت داشتن نمیتونستن آنلاین بشن . حالا قول دادن که در اسرع وقت یعنی فردا صبح به کافی نت برن و جوابگو باشند .

اما در حال صحبت باهاشم که امشب بتونه آنلاین بشه و جواب بده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

علی جان

چرا تا حالا تصمیم نگرفته بود که تشریف ببرن کافی نت ؟ حالا بعد از 6 روز ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

شماره فیش و شماره روی ATX همخوانی دارن و از روی همین شماره گفته شده گارانتی نداره

post-10625-0-60510700-1354820884_thumb.png

post-10625-0-87918100-1354820824_thumb.jpg

به همین خاطر میگم که شک دارم ( بازم ببخشید ) کمی برام حق بدید و ناراحت نشین حتی حاظرم هزینه تعویض سوکت رو گردن بگیرم تا این قضیه تموم بشه

عطا جان شما مختار هستید که شک کنید یا ....

من اون کاری که باید بکنم را کردم و مادربرد را هم گذاشتم پیش اقای حسینی و فکر کنم با توجه به رویه فکری شما و اینکه هیچ چیز برایتان قابل اعتماد نیست ، دیگه کاری از دستم برنیاد وتمایلی هم به انجام کار دیگری نخواهم داشت .

اگر احیانا خواستید میتونید مستقیما از گارانتی پیگیری بفرمائید .

درود دوستان گلم و عطا جان .

با کامیار صحبت کردم مثل اینکه مشکل اینترنت داشتن نمیتونستن آنلاین بشن . حالا قول دادن که در اسرع وقت یعنی فردا صبح به کافی نت برن و جوابگو باشند .

اما در حال صحبت باهاشم که امشب بتونه آنلاین بشه و جواب بده .

علی جان غیر از این هم انتظار نمیرفت .

اینکه فکر کنیم ایشان تا به حال نوشته های این تاپیک را نمیخواندند فکر بیهوده و باطلی هست و الان هم که تا حدی ( عرض میکنم تا حدی چون هموراه مشکل آسیبهای ظاهری مادربرد پا برجاست ) مشکل حل شده کاملا طبیعی هست که ایشان امکان آنلاین شدن را دارد و این موضوع جای تاسف دارد !!!!

و این هم در تائید گفته هایم :

kdo

تاریخ عضویت: شنبه ۲ ارديبهشت ۹۱ - ۱۹:۰۳:۵۹

آفلاین

آخرین فعالیت: دیروز, ۱۷:۳۵

ویرایش شده توسط Behzad Tak
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا بهزاد و عطا جان والا من که نمیتونم جای یک آدم باشم ولی اینطور که به من گفتن اینترنتشون چند روزی قطع بوده و از من مهلت خواستن که تا فردا جواب بدن حالا خود عطا مختار هست که ببینه چه میشه کرد . من هم فقط وظیفه رو اجام دادم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

علی جان زمان آخرین باری رو که کامیار جان آنلاین شدن رو دیدین توی پروفایلشون؟ که دیروز بوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

عطا جان شما مختار هستید که شک کنید یا ....

من اون کاری که باید بکنم را کردم و مادربرد را هم گذاشتم پیش اقای حسینی و فکر کنم با توجه به رویه فکری شما و اینکه هیچ چیز برایتان قابل اعتماد نیست ، دیگه کاری از دستم برنیاد وتمایلی هم به انجام کار دیگری نخواهم داشت .

اگر احیانا خواستید میتونید مستقیما از گارانتی پیگیری بفرمائید .

علی جان غیر از این هم انتظار نمیرفت .

اینکه فکر کنیم ایشان تا به حال نوشته های این تاپیک را نمیخواندند فکر بیهوده و باطلی هست و الان هم که تا حدی ( عرض میکنم تا حدی چون هموراه مشکل آسیبهای ظاهری مادربرد پا برجاست ) مشکل حل شده کاملا طبیعی هست که ایشان امکان آنلاین شدن را دارد و این موضوع جای تاسف دارد !!!!

و این هم در تائید گفته هایم :

kdo

تاریخ عضویت: شنبه ۲ ارديبهشت ۹۱ - ۱۹:۰۳:۵۹

آفلاین

آخرین فعالیت: دیروز, ۱۷:۳۵

با سلام

بهزاد جان عزیز انگار منظورم رو بنده جوری گفتم که جنابعالی یا شخص دیگری خطاب شد

منظور بنده شرکت گارانتی کننده بود که یک روز میگه نیست و بعداز چند روز میگه هست منظورم از گذاشتن مدرک هم همین بود که شرکت تظمینی به بنده بدن که فردا نگن اشتباه شد گارانتی نداره البته گارانتی به سرم بخوره به همراه مادربرد

دوستی با جنابعالی و جمع کسیری از کاربران برام ارزشمندتر از هر چیز ارزشمنده

به جان خودم منظورم ناراحت کردن کسی نیست و شاید توان بیان منظورم رو ندارم که امیدوارم درکم کنید و بپذیرید که برای این مادربرد چه مصیبتنا دارم میکشم تا قضیه حل بشه

همین جا هم اعلام میکنم اگر جنابعالی از نوشته های بنده ناراحت شدین بنده رو ببخشین و یقین بدونین بنده منظورمو نمیتونم بیان کنم البته خدایی حق بدین برام

همونطورم که باز بهزاد خان فرشته هستن بار دیگر هم با گذاشتن اخرین فعالیت کامیار که تمام بدبختیها و مصیبتها رو از ایشون دارم رو دوستی و سخاوتشون رو ثابت کردن

باشه اشکالی نداره از همین جا هم به کامیار میگم از شنبه از طریق پلیس و دادگاه پیگیری خواهم کرد و بهت قول میدم این موضوع رو به اخرش میرسونم

چون امروز ظهر که تماس داشتم با پلیس مراحلو بهم گفتم و چون اسم سایت رو پرسیدن بنده گفتم بعداز اطمینان فرم شکایت رو بهتون ارسال میکنم حتی وقتی جناب فرجام خان یه تماس داشتن با بنده بنده فرم شکایتتنظیمی رو به یکی از ..... که تو وزارت ...... هستن داده بودم برای پیگیرس که کنسل کردم ولی شنبه ادامه میدم

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

علی جان زمان آخرین باری رو که کامیار جان آنلاین شدن رو دیدین توی پروفایلشون؟ که دیروز بوده

سلام فرجام نه والا ندیدم اصلا کاری بهش ندارم نمیدونم پسرک چی کار میکنه خواستم یه کمکی بش کرده باشم آخه کوچولوئه :دی

هر کاری دوست داشتید بکنید مختارید شما .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آقا بهزاد و عطا جان والا من که نمیتونم جای یک آدم باشم ولی اینطور که به من گفتن اینترنتشون چند روزی قطع بوده و از من مهلت خواستن که تا فردا جواب بدن حالا خود عطا مختار هست که ببینه چه میشه کرد . من هم فقط وظیفه رو اجام دادم .

علی جان

رک و راست میگم مصبب و عامل این همه مشکلات و برهم ریختگی فروم و سو تفاهمات همه و همه تقصیر ایشونه و بدجوری بد خواهد دید دیگه نمیخوام انلاین بشه و پاسخ بده که دیگه دیر شدچون بنده عروسک خیمه شببازی نیستم که افتخار بدن یا ندن

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تیر خلاصو زدی دیگه.

من تاریخ فعالیتشو بهش الان گفتم هنوز جواب نداده .

بذارید ببینم اینجا به من چی میگه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از تمام کاربران خواهش میکنم که اگر ادرس دقیق کامیار دوبندی رو دارن به بنده ارسال کنن

بنده شماره تلفن و شماره حساب و ادرس محله های ( دقیق نیست ) رو دارم چون این مدارک رو پلیس و دادگاه میخواد

از همه خواهش میکنم با بنده همکاری کنن

بنده نه مادربردو میخوام نه گارانتیشو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید دوستان اینو میپرسم

شاید بگید بمن ربطی نداره ولی این صدمات فیزیکی از کی و کجا به وجود امده؟!

شاید بررسی این مسئله کمکی کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...