رفتن به مطلب

شکایت از کاربر kdo (کامیار) به دلیل فروش مادربرد با گارانتی تقلبی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

عطا جان

حالا ایشان شاید واقعا از کرده خودشان پشیمان شده و میخواهد جبران مافات نماید . میدانم که شما دوست

عزیزم را بسیار دلگیر نموده است و باعث گردیده که چند روزی اب خوش از گلویت پایین نرود . این جور

که دوست عریزمان علی میگوید قرار است فردا انلاین شود و پاسخگوی موارد باشد . که انشاالله بتواند موارد

را رفع و رجوع نماید . البته منهم از اینکه تا دیروز ایشان انلاین بوده اند و اصلا خود را افتابی نمی نموده اند بسیار

ناراحت شدم . درست است که که به گفته دوستمان ایشان بسیار کوچک میباشد ولی دایرالتادیب مکانی بس بزرگ برای

اینجور موارد بشمار میرود . معذالک دوست غزیز یک روز دیگر هم صبر کن و انوقت بقیه ماجرا را بدست مراجع

قانونی بسپار که انان خود خوب میدانند بقیه کار را چگونه ادامه دهند .

البته حرفها انقدر ضد و نقیض میباشد که قدرت هر گونه تصمیم گیری از ادمی سلب میشود و واقعا معلوم نیست که واقعیت

ماجرا چه میباشد !!

پس شاید همانا بهتر ان باشد که ادامه کار بدست کارشناسان قانونی واگذار گردد .

ویرایش شده توسط MEHRAN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 58
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

  • کاربر ویژه

من میگم شاید میدونه اگه بیاد جواب بده

مشخص میشه که مشکل از طرف ایشون بوده

و

بعدش در بهترین حالت باید پول و جنس رو جا به جا کنند دوستان (که فکر کنم بهترین حالت هست)

و

اینکه الان شاید پول توی دستش نباشه و در حال جور کردن پول هست برای همین فعلاً جلو نیومدن و جواب نمیدن

وگرنه کل داستان مشخص هست و برای جبرانش هم تقریباً مشخص هست که باید چه کاری انجام داد+ یخورده گزشت البته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من میگم شاید میدونه اگه بیاد جواب بده

مشخص میشه که مشکل از طرف ایشون بوده

و

بعدش در بهترین حالت باید پول و جنس رو جا به جا کنند دوستان (که فکر کنم بهترین حالت هست)

و

اینکه الان شاید پول توی دستش نباشه و در حال جور کردن پول هست برای همین فعلاً جلو نیومدن و جواب نمیدن

وگرنه کل داستان مشخص هست و برای جبرانش هم تقریباً مشخص هست که باید چه کاری انجام داد+ یخورده گزشت البته

فرمایش شما کاملا صحیح دوست گرامی . ولی بایستی تمهیداتی اتخاذ گردد تا دوباره شاهد اینگونه موارد نبوده

و این مسئله در اینده بصورت " اپیدمی " در نیاید !

که در انصورت دیگر بهیچ عنوان مسئله شوخی بردار نمیباشد !!

بهر تقدیر شاکی عطای عزیز میباشد و ایشان هم فردی کاملا بالغ و عاقل و خود صلاح کار شان را نیز

بهتر از بنده حقیر تشخیص میدهند . پس ایشان نیز بدون شک بهترین گزینه ممکنه را اتخاذ خواهند نمود .

در خاتمه از دوست گرانقدرم کامیار عزیز خواهشمندم مورد را حتی شده بصورت خصوصی با عطای عزیز صحبت و

حل و فصل نماید و از ادامه این موضوع هر چه زودتر جلو گیری بعمل اورده چه بسا اگر احیانا حق هم بجانب ایشان

باشد با این عمل خام و نا بخردانه خود کاملا خود را مقصر جلوه گر مینماید !

حداقل دوست عزیزم خواهشا یکنفر را واسطه قرار بده تا موضوع به مراحل بعدی کشیده نشده و در همینجا خاتمه یابد !!

لازم بذکراست در این رابطه بدلیل انکه دوست بسیار عزیزم عطا درگیر میباشد بنده با عرض معذرت شما عزیزان دخالت

نمودم در غیر اینصورت موضوع ابدا هیچگونه ربطی به اینجانب نداشته و در سایر موارد اینچنینی اصلا خود را کوچکترین دخالتی

نخواهم داد .

ویرایش شده توسط MEHRAN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و مدیران عزیز و تلاشگر

موضوع : شکایت از کاربر kodo به دلیل فروختن مادربرد بدون گارانتی یا با گارانتی جعلی { با توجه به این تایپیک شکایت از کاربر ata_se7en }

بنده در تاریخ ذکر شده در عکس زیر مادربردی از جناب کامیار به مبلغ 600000 هزار تومن خریدم طبق عکس و سند :

لینک مربوط به همین سایت :

تایپیکهای فروش ایشون در هر دو سایت :

فروم پرشین تولز :

تعویض مین asus z77-v pro با مین دیگر z77 یا z68 فقط تعویض و فروش 6970

فروم لیون کامپیوتر :

فروش مین p8z77-v pro در حد نو

همونطور که میبینین ایشون 2 تا عکس گذاستن یکی از یه سیستم که کار میکنه و یکی از نمای نزدیک همون سیستم که چیزی معلوم نیست ( نه جعبه نه برگ گارانتی نه سوکت و نه از نماهای دیگر ) البته این تایپیک رو بنده در فروم شکایت از بنده دیدم که اگر زودتر میدیدم کمی شک میکردم و حواصمو جمع

اینم لینکی که بنده از ایشون خرید کردم که بازم عکسها کامل نیست ولی بنده جدی نگرفتم ( البته در مقایسه با عکسهای تایپیکهای بنده که مشاهده خواهید کرد )

ccb2d64b8159.png

48c4965359e6.png

که ایشون هم تایید کردن که بنده مادربرد رو خریدم

لازم به گفتن است که بنده این مادربرد رو حدود دوماهو خورده ای در مغازه داشتم و بعداز حدود 1ماهو خورده ای پس از اینکه مادربرد خودم رو (سابرتوث )

تو مغازه فروختم

لینک مورد نظر :

فروش مادربرد %99 کم کارکرد ASUS Z77SABERTOOTH

این مادربرد رو حدود 43 روز جایگزین مادربرد خود کردم تا اموراتم بگذرد . تا اینکه بنده با فراهم شدن بودجه تصمیم به ارتقاع این مادربرد به یک مادربرد سرتر و حرفه ایتر کردم که تایپیکش هم موجوده و میتونین ببینین که بنده اول تصمیم به تعویض داشتم ولی بعد از حدود 2 روز به پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم مادربرد رو اول فروخته و بعدا تصمیم به گرفتن مادربرد حرفه ای کنم که این مین رو تقدیم کردم به کاربر ashkan.sam

لینک مربوط به تایپیک فروش بنده :

تعویض مادربرد 43 روزکارکرده P8Z77_V_PRO با مادربرد GIGABYTE Z77X_UD5H

بعداز توافقات و ختم فروش بنده مادربردو به اشکان عزیز ارسال کردم و بعداز رسیدن به دست ایشون به بنده تایپیک زدن که مادربرد یه مشکل کوچیک داره (کج شدن پین ) که بنده گردن گزفتم و به ایشون گفتم که به گارانتی مراجعه کنید تا مشکلتون

رو حل کنن که متاسفانه بعداز اینکه ایشون به شرکت الماس مادربرد رو نشون دادند به ایشون گفته شده بود که مادربرد فاقد گارانتی میباشد ( شماره سریال روی برد با شماره سریال کارت گارانتی و جعبه یکی نیست )

که این باعث شد ایشون هم از بنده بنا به سوئ تفاهمهای ایجاد شده از بنده شکایت کنند و بعداز طی 1 روز قضیه توسط مدارک موجود و کمک جناب بهزاد خان حل و مبلغ ایشون رو پس دادم

و هم اکنون از کاربر kodo (کامیار ) به دلیل فروختن مادربرد بدون گارانتی از ایشون شکایت دارم و از مدیریت در خواست پیگیری این موضوع رو دارم

از کامیار عزیز درخواست میکنم مادربردو یا پس بگیرن یا مشکل گارانتیش رو حل کنن که بنده هم در مورد جناب اشکان همین کارو کردم و تمام مبلغو به ایشون

برگشت دادم و منتظرم شما هم مادربردو پس گرفته و به فروشنده اصلی داده و موضوع رو پیگیری کنن تا این موضوع به خوبی و خوشی حل بشه

بنده هم تلاش کردم در پیغامهای خصوصی مشکل رو حل کنم که این موضوع به شکایت ختم نشه ولی ایشون موضوع رو پیچ دادن و از حل این موضوع امتناع کردن و اشتباهشون رو گردن نگرفتن

در ضمن مادربرد مورد نظر تا مشخص شدن این قضیه و حل مشکل نزد بهزاد خان ( behzad tak ) که امین بنده و تمام بچه های فرومه باقی خواهد ماند

و لازم به گفتنه که بنده مغازه دار هستم و جا و مکانم هم معلومه و در صورت درخواست میتونم ادرس و تلفن محل کارم رو تقدیم کنم برای مطمئن شدن

اسناد مرتبط با این موضوع :

گواه بر مشکل دار بودن گارانتی توسط اشکان عزیز :

8ef51f0bf911.png

اینجا هم به ایشون میگم که برگ گارانتی رو بنده چک کردم ولی گویا مشکل شماره سریال روی برد بود که بنده بیخبر بودم

a423f7c07a17.png

برگ پذیرش گارانتی که توسط اشکان عزیز برای من ارسال شده

ca49d1a5928c.png

ef3e50fd7c10.jpg

و یکی دیگر از محبتهایی که جناب کامیار به بنده کردن که جا داره از جناب اقای بهزاد خان تشکر کنم که این عکسارو ویرایش و علامت گذاری کردن که همه چی گویای مشکل باشه ( البته بنده این پریدگی هارو متوجه نشده بودم با اینکه به عکسای تایپیک فروش بنده نگاه کنین همه چی معلوم میشه ( جناب کامیار هم با چنان مهارتی عکس گرفتن که این پریدیگیها معلوم نباشه

658d0dd31ff8.jpg

f2f470bb9d82.jpg

اینم عکس گرفته شده بندست

82db0ecc10b8.jpg

بنده هم چندین بار از ایشون در پ خ درخواست کردم که این مسئله رو حل کنن که ایشون فقط قضیه رو پیچ دادن و این تایپیک رو قرار دادن

bf283c05b601.png

البته بنده بازم میگم مشکلات پریدگی و کج شدن پین رو بنده گردن گرفتم و فقط از ایشون میخوام که فاکتور خریدشون رو به صورت کامل و بدون حذفیات + ادرس دقیق محلی که از اونجا خرید کردن رو به جناب حسینی یا جناب بهزاد خان تحویل بدن تا مشکل گارانتی حل شده و اگر هم سو تفاهمی باشد از میان برود

با تشکر از مدیریت عزیز جناب اقای حسینی بابت اجازه به ایجاد این تایپیک و جناب بهزاد خان بابت وقتی که گذاشتن برای حل این مسئله با وجود مشغله کاری و مدیر عزیز و همکار انجمن جناب حامد جان عزیز که خیلی به بنده کمک کردن

سلام به همه ي دوستان و ممنون از همشون من طبق حرفي كه ديشب زدم امروز اومدم كافي نت كه جواب قانع كننده اي به اقا عطا بدم و ممنون از اقا علي كه بنده رو با خبر ساختند

1-بنده مادربورد رو از خود نمايندگي الماس خريدم از انبار خود شركت در طبقه منفي2 يا منفي3 پاسا‍‍‍‍ژ ايران تحويل گرفتم فاكتور(ببخشيد دو عدد رو سياه كردم اگر كسي خواست بگه درستشم قرار ميدم) :7xag0a0ip4xesb0svzeq.jpg

2-موقع خريد چكش كرده بودم هيچ يك از اين مشكلات رو نداشت(چون قبلا بهم يك مين msi a75 دسته دوم انداخته بودن كاملا چكش كرده بودم) يكي از دوستام هم باهام بود

3-مادربورد رو بنده 3ماه قبل فروختم(يكماه و نيم توي مغازه بوده يك ماه و نيم هم به گفته خودشون استفاده شده) و بعد از من هم توي دو دست چرخيده از كجا معلوم توي اين مدت با خواسته يا نا خواسته تعويض نشده باشه!؟

4-من مادربورد رو كاملا سالم و با گارانتي فروختم

5-همونطور كه تمامي تاپيك هاي منو ديدين دوربين كيفيت خوب ندارم با همين n72 ميگيرم اگر عكس ميخواستي بايد ميگفتي(توي تمام تاپيك هام هم مينويسم)

6-با فرض اينكه من مادربورد رو چك نكرده باشم به نظر شما چند درصد احتمال داره كه مادربورد توي انبار شركت با ميني كه خود شركت اصلا وارد نكرده تعويض بشه؟

7-همونطور كه پين هاي مادربورد در ارسال خراب شده اون شكستگي ها هم ايجاد شده

8-اگر مين مشكل داشت پس من براي چي بايد اونشب كه ميخواستم ارسال كنم به شما بگم كه مينو مگه نميخواين اقا فرجام چك كنه بدم به ايشون ازتون پرسيدم و شما هم گفتيد لازم نيست

در رابطه با دوستاني كه ميگفتند دروغ ميگه اينترنت نداره

اينترنت من تقريبا از شنبه قطع شد(از دسترس من خارج شد) اينهم مدرك كه البته شهر سخت افزار هم بود ولي متاسفانه حتما بايد وارد سايت بشي تا پروفايل رو نشون بده

juuwfbadt777ep4kextz.png

04x0jqhib7qrpbnihgao.png

كه من دوشنبه رفتم خونه ي دوستم با dialup وصل شدم براي اينكه ببينم ايشون چي جواب داده در pm ولي به دليل سرعت بسيار كم نتونستم وارد صفحه پيام بشم و بدون اينكه حتي خارج بشم از سايت صفحرو بستم ولي ظهر بود نه عصر!!

و به عنوان اخرين حرفم

من مادربورد رو درست و با گارانتي فروختم و به هيچ وجه هم قبول نخواهم كرد

دوستان مشكل مالي يا قايم كردن و اين حرفها نيست من قطعات رو مطيمن ميفروشم و به هيچ وجه هم بعد از خريد قبول نميكنم به خود افراد هم رو راست ميگم گرافيك من گارانتي نداشت گفتم گارانتي نداره به خاطر گارانتي نداشتنش هم كم كردم پولشو

قابش شكسته بود براي اونهم كم كردم ولي چيزي كه مطمينم رو به هيچ وجه قبول نميكنم چه 100تومن باشه چه 100ميليون

درضمن گارانتي الماس جزو گارانتي هاي تقلبي حساب نميشه نميشه

و به غير از فاكتور كه در pm از من خواستي و قرار دادم چه چيز ديگري بود كه گفتي و من انجام ندادم به غير از اينكه گفتي براي گارانتيش به الماس مراجعه كن منم گفتم درس دارم وقت نميشه و گفتم ديروز الماس بودم اي كاش ميگفتي و اولين روزي هم كه فهميدم چند روز از مشكل شما گذشته بود چون من حجمم تموم شده بود و 4شنبه شب تازه حجم گرفتم كه وارد سايت شدم

ومن به اينترنت دسترسي ندارم نميتونم زياد بيام سايت

همينجا جا دارد از اقا بهزاد و جناب حسيني بابت پيگيري هاشون كمال تشكر رو داشته باشم

و در همينجا بايد بگم كه من تاحالا بهزاد جان رو زيارت نكردم و يكبار هم با جناب حسيني خريد و فروش انجام دادم دليلي نداره ايشون از من ترفداري الكي كنند بهتره كمي فكر داشته باشيد

ویرایش شده توسط kdo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به همه ي دوستان

7-همونطور كه پين هاي مادربورد در ارسال خراب شده اون شكستگي ها هم ايجاد شده تعدادي عكس از قبل مين دارم كه نشون ميده سالم بوده

سلام آقا کامیار،

بد نبود اگر این عکس ها رو هم قرار میدادین در پاسختون. کمک میکرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

داستان خوبی بود ...... باشه اشکالی نداره بنده فقط نمیخواستم اسم سایت لیون کامپیوتر بره روی کاغذ از فردا هم دیگه کاری با این تایپیک ندارم و ادامشو میسپرم به دست قانون و دادگاه حتی یک سالم طول بکشه

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

از فردا مراحل شکایت کتبی رو با عکس اینجا میزارم

ویرایش شده توسط ata_se7en
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

من مطالبتون رو خوندم . و نظرم رو اینجا میگذارم : البته هر طور شما دوستان میدونید

اول اینکه این مسئله به هیچ عنوان به این فروم ربطی نداره چون ما هر و.قت خواستیم برای شخصی کاری بکنیم برای خودمون مشکل ساز شده و از این بابت بسیار ناراحتم . چون نمیدونم کی میاخوایم متو.جه این بشیم که طرف داره در حقمون لطف میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد از این پاسخ این تاپیک قفل میشه و مشکل خودتون رو برید با هم حلش کنید و اگر ادامه پیدا کنه برخورد بیشتری خواهد شد

قانون کلی بازار :

کالایی وقتی توسط کاربری خریداری میشه باید توسط خود کاربر در انباری که داره میخره چک کنه که ایراد ظاهری نداشته باشه و اگر در شهرستان هستش 24 ساعت مهلت داره اگر ایراد ظاهری داشت کالا رو ارسال کنه .

اگر این زمان بگذره دیگه فروشنده تعهدی به خریدار نداره و خریدار تنها راهی که داره کالا رو ببره شرکت گارانتی کننده و شرکت گارانتی کننده هر چی گفت به خود خریدار مربوط میشه . در ضمن مایی که توی این بازار هستیم و هر روز داریم از این شرکتها کالا میخریم از اینجور ضررها تا دلتون بخواد کردیم و داریم میکنیم . خرید و فروش همینه در ایران راه دیگه نداره

میدونم که شرایط خوبی نیستش ولی متاسفانه قانون این بازار همینه .

حالا هر کسی مختاره که هر کاری خواست بکنه .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...