رفتن به مطلب

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی درگذشت


Senna LEGEND
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی درگذشت



220817_462.jpg

تاریخ: 3 دی ماه 1391 - ساعت 10:52
نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو درگذشت.

به گزارش ایسنا، نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های «دورخیز»، «توپ طلایی» و «ورزش از نگاه دو» بوده است و صبح امروز جسد وی در منزل شخصی‌اش کشف شد. 

نیما نهاوندیان علاوه بر شبکه دو در شبکه جام جم نیز برنامه اجرا می‌کرد. او با رادیو گلستان نیز همکاری داشته است. 

نهاوندیان درباره‌ی نحوه اجرایش گفته بود: یک عده اجرایم را آبی و یک عده قرمز می‌بینند ولی اینها مصداق هر کسی از ظن خودشد یار من است، چون من بی‌رنگ اجرا می‌کنم. 

او در پاسخ به اینکه آیا سهم مخاطب از اجرایتان را پرداخته‌اید؟ هم گفته بود: با صراحت می‌گویم که حتی تا آخر عمرم هم نمی‌توانم سهم مخاطب را بپردازم. مردم سرزمین مقدس ایران خیلی لایقند که همه چیز داشته باشند، ولی من همه توانمندی‌ها را ندارم. مردم سرزمین ما وارث مردان بزرگی همچون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند. 

مرحوم نهاوندیان که در زمان حیاتش دل پری از زخم‌هایی که از اجرا خورده‌ بود، داشت، بیان این زخم‌ها را به صورت شعر گفته بود: 

نیمه شب و من تازه نفس/ ره خوابم زد و ماندم بیدار/ ریخت از پرتو لرزنده شمع سایه درخت، گلی بر دیوار/ همه گل بود ولی روح نداشت/ سایه‌ای مضطرب و لرزان بود/ چهره‌ای سرد وغم‌انگیز و سیاه/ سرگردان بود/ شمع خاموش شده از تیزی باد/ چیزی از سایه بر دیوار نماند/ کس نپرسید کجا رفت/ که بود/ که دمی چند در اینجا گذراند/ این منم خسته در این کلبه تنگ/ ولی فدای یک لبخند مردم. 

همیشه به خودم می‌گویم نیما دریای آرامی است که ناخدای قهرمان نمی‌خواهد. 

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، بامداد امروز (یکشنبه سوم دی‌ ماه) در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی به نام «نیما» از مجریان صداوسیما در منزل شخصی‌اش، بلافاصله ماموران کلانتری 137 شهرآرا و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسی در این خصوص پرداختند. 

جسد متوفی برای تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تابناک




تهیه‌کننده «ورزش از نگاه دو» در گفت‌وگو با ایسنا:
خونریزی مغزی علت مرگ نیما نهاوندیان بوده است


تهیه‌کننده برنامه «ورزش از نگاه دو» با ابراز ناراحتی از مرگ نیما نهاوندیان، مجری تلویزیون اعلام کرد: آقای نهاوندیان شامگاه شنبه (دوم دی ماه) دچار عارضه خونریزی مغزی شده و فوت کرده است.

مجتبی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به گفته‌ی مادر آن مرحوم، ظاهرا نیما نهاوندیان شب گذشته در منزل خود بر اثر اصابت سرش به میز که منجر به زمین خوردن او شده است، دچار خونریزی مغزی شده و تا رسیدن خانواده‌اش به منزل فوت کرده است.

وی در پایان درباره‌ی مراسم خاکسپاری مرحوم نیما نهاوندیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تشییع پیکر وی در حال هماهنگی هستیم تا جواز دفن وی را در قطعه‌ی هنرمندان بگیریم.

نیما نهاوندیان از مجریان برنامه‌های ورزشی سیما شب گذشته درگذشت. مرحوم نهاوندیان اجرای برنامه‌های «ورزش از شبکه دو»، «توپ طلایی» و «دورخیز» را در کارنامه‌اش داشت و سابقه 10 سال اجرا در برنامه‌های ورزشی را دارد.

او متولد 12 فروردین ماه 1359 و دارای مدرک لیسانس علوم کشاورزی از دانشگاه گرگان بوده است.

نهاوندیان از یکم اسفند سال 78 همکاری خود را با صداوسیما مرکز گلستان آغاز کرده و همچنین از یکم تیر ماه 1383 تاکنون مجری برنامه‌های ورزشی و اجتماعی شبکه دو سیما بوده است. نهاوندیان در شبکه جام جم اجرای برنامه های متعددی را عهده‌دار بوده است و در رادیو ایران هم به عنوان گوینده و مجری کارشناس حضور داشته است. مرحوم نهاوندیان در صداوسیمای مرکز گلستان هم به عنوان گوینده رادیو و گزارشگر بازی‌های بسکتبال تلویزیون مشغول به کار بوده است.

منبع: ایسنا

روحش شاد و یادش گرامی
برای شادی روحش فاتحه ای بخوانیم
 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

غم فراقش را تا ابد به جان میخریم ودر جغرافیای دل سفره ماتم میگسترانیم
روحش قرین روضه رضوان باد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...