رفتن به مطلب

سوال در مورد برند های مادربرد و تفاوتشون


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان
یه سوال داشتم
میشه برند هایی که مادربرد تولید میکنند رو نام ببرید و بگید کدوم هاشون معروف تر و پر فروش تر هستند ( هم در بازار ایران و هم در بازار جهانی )
یه توضیح خلاصه هم در مورد تفاوت هاشون بدید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

دوست عزیز شما سوال خیلی کلی پرسیدید:

در ایران اگر قصد خرید دارید شما بودجه موردنظر و کاربردتون رو در تاپیک مشاوره و راهنمایی برای خرید قطعات  ذکر کنید بهتر راهنمایی می شوید...!

در هر صورت در ایران محصولات ASUS,BIOSTAR,ASROCK,MSI,GIGABITE,EVGA,... دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که از بین اینها محصولاتASUS پرفروش معتبر و قابل اطمینان و شناخته شده هست بگونه ای که اکثر مصرف کننده و فروشنده ها در ایران از این نام بخوبی یاد می کنند... نه این که بقیه خوب نیستند نه بسته بدلایل بیشماری از جمله شرکت وارد کننده و گارانتی کننده قیمت کیقیت و تنوع و عوامل دیگر هست که در کل این برند در ایران جا افتاده تر هست...

اما باز هم جهت انتخاب یک برد مناسب باتوجه به قیمت و کارایی شخصی ممکن است از دیگر برندها نیز استفاده شود که شما نیز همانطور که در ابتدا گفته شد با مراجعه به اون تاپیک جهت بهترین انتخاب برای خرید اقدام کنید یا در همینجا مطرح نمایید و منتظر باشید...

در خارج هم با توجه به مقایسه های صورت گرفته در سایتهای معتبر میتوانید انتخاب دقیقتری داشته باشید.

ویرایش شده توسط nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این سوال شما خیلی کلی و جوابش هم خیلی طولانیه . خودش یک مقاله میشه . برندهای تولید کننده مادربورد خیلی زیاد هستن . خیلی از اونها رو حتی اسمشون هم تو ایران کسی نشنیده . ولی همونطور که نیمای عزیز گفت یکسری از برندها تو ایران شناخته شده تر هستن و فروش بهتری دارن . تفاوتهای این برندها میتونی کم یا زیاد باشه . بعضی از مدلهای برندها تنها توی همون برندشون با بقیه تفاوت دارن . یعنی همون برندشونه که باعث میشه متفاوت باشن . تو کیفیت و امکانات تفاوتی با خیلی از مدلها ندارن . اما بعضی از مدلهای دیگه خاص همون برند هستن و با کیفیت و امکانات خاصی عرضه میشن . مثل سری ماکسیموس ایسوس ، سری اسنایپر گیگا و یا سری فتالیتی ازراک . اینها میتونن تو کیفیت و امکانات متفاوت باشن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با  درود به همه بچه های گل

من خودم asus , gigabyte روترجیح میدم

البته این نظر شخصیمه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...