رفتن به مطلب

کافی نت


Uranium
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

داداش ها در مورد سیستم های کاربری کافی نت ها کسی اطلاع داره که چطوره میشه ویندوزی ریخت که نشه روش برنامه نصب کرد و از این حرفا

فریز کردن به درد نمی خوره چون باید آپ باشه سیستم که ممکنه بعضی وقتا آپ نشه

گست هم فایده ای نداره

کلا راهکار بدین

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میتونی برای ویندوز یوزر تعریف کنی و بهش اجازه نصب برنامه ندی . محدودیت بذاری . برای یوزر اصلی یا مدیر هم پسورد بذاری که نتونه کسی بره تو قسمت یوزر اصلی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

داداش حامد گل این روزا بچه های نو نهال هم می تونن از کاربری های ویندوز عبور کنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

by pass کردن ویندوز اکس پی، این رو از یه سایت گرفتم با اجازه سایتش و ایجاد کننده شرمنده یادم رفت لینک رو ذخیره کنم کاربر 1 بود از سایت پی سی ..

"""

شما با این روش خواهید تونست بدون از بین بردن پسورد قبلی و بدون دونستن اون و با هر پسوردی که خواستید وارد ویندوز شوید. روش کار اینطوریه که :

1- برنامه زیر رو   دانلود کنید .

www.internetstandard.pl/ftp/download/pc_3789/dreampackpl-2004-06-10.zip

http://d.turboupload.com/d/1501015/dreampackpl-2004-06-10.zip.html

http://uploadhut.com/view.php/363783.zip

2- فایل دانلود شده به صورت zip هست . اون رو اکستراکت کنید و حالا سه تا فایل دارید. یکی از اونا یه دونه فایل اجرایی هست .

3- فایل اجرایی که آیکون خاکستری رو داره اجرا کنید. یه صفحه باز می شه که 3 تا گزینه داره. گزینه اول install که برای زمانی که به کامپیوتر مورد نظر دسترسی دارید. گزینه دوم create cd برای زمانی که شما به کامپیوتر قربانی دسترسی ندارید . و با این گزینه اصلا می تونید یه سی دی بوت درست کنید که روی هر کامپیوتری قابل استفاده ست. و گزینه آخر extract که کاربرد دقیقشو نمی دونم ولی یه فایل رو اکستراکت می کنه. ما اینجا فقط با گزینه دوم سر و کار داریم .چون خودم امتحانش کردم و جواب هم داد.

4- وقتی گزینه دوم رو بزنید یه پنجره باز می شه که نام درایو های سی دی رو نوشته . به اون کاری نداشته باشید و روی دکمه Make ISO CD Image کلیک کنید. قبل از کلیک کردن روی این گزینه سی دی ویندوز xp رو تو درایو بذارید. و بعد کلیک کنید.

5- بعد از کلیک روی این گزینه خود برنامه یه فایل با پسوند ISO میسازه. که حالا باید این فایل را روی یه سی دی با استفاده از یکی از برنامه های رایت , کپی کنید.

6- حالا شما یه سی دی Bootable دارید. حالا اصل ماجرا شروع می شه و باید کامپیوتر مورد نظر رو که می خواید هکش کنید با این سی دی بوت کنید.

7- وقتی کامپیوتر بوت شده دقیقا صفحاتی رو می بینید که هنگام نصب ویندوز دیده می شن. بزارید بره جلو تا به همون صفحه که می گه می خواید ویندوزتون رو تعمیر کنید (Repair) یا ویندوز جدید نصب کنید برسه. وقتی یه این صفحه رسیدید کلید R رو فشار بدید. تا وارد قسمت تعمیر ویندوز بشید . ( از قبل می گم که کارایی که انجام می دید هیچ آسیبی به ویندوز وارد نمی کنه . خودم تست کردم )

8- بعد از زدن کلید R یه قسمتی میاد که سیستم عامل هاتون رو نوشته. شما 1 رو فشار بدید چون معمولا یه سیستم عامل روی کامپیوتر نصبه. اگه هم دو تا بود شماره مربوط به ویندوز xp رو وارد کنید.

9- حالا این عبارت را تایپ کنید :

 

Ren C:\Windows\System32\sfcfiles.dll sfcfiles.lld

 

با این کار از فایل sfc یه بک آپ می گیرید.

10- حالا باید فایل -- مورد نظر رو از سی دی روی هارد کپی کنید پس تایپ کنید :

 

copy D:\i386\pinball.ex_ C:\Windows\System32\sfcfiles.dll

اینجا D همون درایو است که سی دی بوت رو تو اون گذاشتید.

11- حالا EXIT رو برای خارج شدن تایپ کنید. سی دی رو دربیارید و ریستارت کنید.

12- بعد از ریستارت وقتی صفحه وارد کردن پسورد کاربر اومد کلمه "dreamon" را تایپ کنید . و اینتر کنید .


13- حالا یه پنجره کوچولوی جدید باز می شه که چند تا گزینه داره. روی عکس بالا همون پنجره کلیک کنید و توی منوی باز شده تو قسمت Command برید و یه پنجره جدید باز می شه که چند تا گزینه دیگه داره.


14- اگه آخرین گزینه GOD PASSWORD رو تیک بزنید . با تایپ کلمه GOD می تونید وارد ویندوز بشید بدون اینکه رمز قبلی از بین رفته باشه. و اگه تو منوی قبلی ( همونی که با کلیک راست روی عکس میومد ) وارد قسمت Passwords بشید یه گزینه داره به این عنوان :
"Logon with wrong password and hash" اگه این رو بزنید از این به بعد با هر کلمه ای که دلتون خواست می تونید وارد ویندوز بشید ( البته این به خاطر احتمال لو رفتن توصیه نمی شه ) .


چند نکته :

1- با انجام این کارا هیچ آسیبی به ویندوز وارد نمی شه.
2- با این روش پسورد قبلی تغییری نمی کنه و از بین نمیره.
3- من با انتی ویروس دستگاهمو چک کردم و به فایل هکی که روی هارد کپی کردم گیر داد و گفت فایل هکه. البته در این شرایط هم کسی نمی تونه بفهمه که فایل مورد نظر کارش چیه.

 

برای حامد خان عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا این هم راه حل داره . اگر برای بایوس پسورد بذاری و بوت رو از روی درایو CD برداری ، دیگه این کار رو نمیتونه بکنه . تو محیط کافی نت هم که نمیتونه کیس رو باز کنه و بایوس رو ریست کنه تا پسش حذف بشه احیانا ;):D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

نه داداش سی پی یو از روی کیس می دزدند !

یه باتری که کاری نداره کار سه سوته

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دیگه چیزی برای گفتن ندارم :D با این کاربرهایی که شما داری ، فکر کنم بهترین راه اینه که کیس ها رو مخفی کنی . ماتیتور رو هم به میز قفل بزنی . روی کیبورد و ماوس هم تگ بذاری که موقع خروج آژیر بزنه :D

از شوخی گذشته . من تا الان ندیدم کسی ویندوز 7 رو بتونه دور بزنه . البته شاید اطلاعاتم خیلی محدود باشه . ولی بهتر نیست از ویندوز 7 استفاده بشه ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من هفته پیش hirens boot cd  رو دانلود کردم . سیستم عامل لینوکس داره و booable هست. دلیل دلنلود هم این بود که یک بنده خدایی پسورد ویندوزش را فراموش کرده بود. خلاصه من با این cd  و نرم افزار داخل خیلی راحت پسورد های ویندوز و administartor  را برداشتم.

;)  ( اینقدر کیف کردم)

 

اما شما برای این که مشکلات کم بشه باید کلا درایو و usb  ها را از مدار خارج کنی.  بقیه رو هم به توصیه حامد ، به در و دیوار قفل کنی یا جوش بدی. بعد ازهرکی همی میاد داخل، موبایلشو را ودیعه بگیر ی .

 . تا اگر خسارت زد ، دستت به یک چیزی بند باشه. :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یکی از بچه ها اکتیودایرکتوری رو پیشنهاد داد

ممنون از راه حل هاتون اما هر از چندگاهی بعضی از موس ها ناپدید میشه!

فکر کنم جن زده شده !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

وقتی سیستم ها از طریق دامین لاگین کنند و رو سرور کافی نت میتونید policy های دلخواه رو برای اون یوزر تعریف کنید و یوزر ها رو محدود کنید برای مجوز های نصب و دسترسی و ....

وقتی Deepfreez باشه اون روشی که تو پست 5 نوشتین برای دور زدن کارایی نداره چون با هر بار ری استارت سیستم از روی ایمیج فریز بالا میاد و تغیراتی که روی وین با اون CD اعمال شده از بین میره..

همینطور نرم افزار هایی هستند که برای کنترل یوزر ها تو شبکه و یا استیشن هستند بعضی ها عمومی هستند مثل نورتون و بعضی ها اختصاصی برای کافی نت .

و همینطور در نهایت دسترسی به کیستون رو میتونید بایک پلمپ معمولی محدود کنید و روشهای زیاد دیگه .....

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 7 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

UnforgiveN عزیز ممنون

ویرایش شده توسط fireinpole
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان بهترین نرم افزار مدیریت کافی نت؟؟؟؟

 

ویرایش شده توسط fireinpole
لینک به دیدگاه
Share on other sites

میتونید از بعضی از آنتی ویروسها مانند کسپر اسکای اینترنت سکیوریتی استفاده کنید و تنظیماتشو به دلخواه تغییر بدید تا کاربر هر فایل exe رو نتونه نسب کنه و به هر سایتی نتونه دسترسی پیدا کنه با اینکار هم سیستم آلوده نمیشه هم امنیت بالا میره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کسی سوال بنده رو جواب نمیده؟

 

 

دوستان بهترین نرم افزار مدیریت کافی نت؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما بهتره یه شبکه ستاره ای ره بندازی. یعنی یه سرور قوی داشته باشی و بقیه سیستم ها فقط مانیتور، ماوس و کیبورد و فقط بتونن از سیستم شما استفاده کنند

 

اینطوری شما یه سرور قوی نیاز داری و دیگه کیس دیگه ای که بخوای براش هزینه کنی نیاز نداری

 

با این روش مشکل ما هم در زمینه شیطنت های کاربرا فک کنم حل بشه

 

یه نرم افزار مدیریت کافی نت و ... که خودتون واردترین تو این زمینه

 

اینم چیزیه که به ذهن من رسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...