رفتن به مطلب

معرفی یک موس پد مناسب از razer و عرضه ان توسط فروشگاه لیون ( قسمت اول )


Recommended Posts

قسمت اول :

سلام دوستان ! همونطور که میدونید ! مدتیه که در میان محصولات عرضه شده در فروشگاه لیون ! شاهد عرضه چندین مدل موس پد از برند razer هستیم ! به همین سبب فکر کردم بد نباشه تا اطلاعات خلاصه ای رو در مورد یکی از این موس پد ها در اختیار دوستان قرار بدم ! موس پد مورد نظر بانام RAZER eXactMat هستش که یکی از جدیدترین محصولات برند RAZER بوده و حقیقتا از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار ست ! تا جاییکه حقیر دریافتم ! این موس پد دارای 4 مدل میباشد که در ادامه و به اختصار در مورد هریک توضیحاتی رو خدمت تون عرض میکنم !

قبل از اینکه به انواع موس پد های RAZER eXactMat برسیم ! بد نیست اشاره ای داشته باشم به دسته بندیی کلی موس پد ها !

در کل موس پد ها نسبت به نیاز کاربر و نوع استفادشون به 2 مدل تقسیم میشن ! یک مدل با نام CONTROL و یکی هم بانام SPEED ! مدل کنترل همونطور که از اسمش پیداست ! بیشتر برای کاربردهایی منظور شده که بحث کنترل در اونا بیشتر مورد توجه و استفاده بوده و دقت بیشتری رو می طلبند ! این گونه پد ها نسبت به حرکت موس ! حساسیت کمتری داشته و به اصطلاح low-sensitivity and professional نامیده میشوند ! از جمله کاربردهای پد های CONTROL و بعنوان مثال ! میشه به اعمالی نظیر طراحی و دیزاینر ها و از این دست کاربردها ! اشاره نمود که به دقت فراوانی نیاز دارند !

ولی در نوع دوم یا همون SPEED ها ! قضیه فرق میکنه و بیشتر بر روی سرعت اونها بهینه سازی صورت گرفته ! و برای کاربردهایی که نیاز به تسریع در سرعت و حرکت موس دارند ! استفاده میشود ! تقریبا میشه گفت پد های SPEED از جهتی ! نقطه مقابل پد های کنترل هستند ! که در انها مبحث سرعت ! بیشتر و بهینه تر شد ست ! در اصطلاح پد های SPEED توصیفی اینچنین دارند : high-sensitivity users ! بعنوان مثال ! میشه به استفاده در بعضی گیم ها که احتیاج به واکنش سریع گیمر دارن اشاره کرد ! البته نام گذاری و دسته بندی موس پد ها ! اسامی دیگری رو هم در خود دارند که مثلا موس پد های گیمینگ از ان جمله اند !

خب بریم سر وقت انواع موس پد های RAZER eXactMat

RAZER eXactMat CONTROL = در این مدل و با توجه به توضیحات پیش تر ! مشخصا این نوع از پد ها ! برای مصارف محتاج به کنترل بیشتر استفاده میشوند که توضیحات کاملترش در مطالب فوق درج شده !

RAZER eXactMat SPEED = این نوع هم بی شک برای کاربرد هایی که احتیاج به سرعت و واکنش سریع و سرعت در حرکت موس دارند ! بهینه شده و مورد استفاده قرار میگیره !

RAZER eXactMat DUO = راستش من نتونستم تفاوتی بین این نوع و گزینه اخر که همان ماوس پد موجود و عرضه شده در لیون هست رو بفهمم !

RAZER eXactMat and eXactRest = این نوع پد که همان پد موجود در فروشگاه لیون نیز بوده و پد مورد نظر ماست ! ! دارای 2 رو بوده و میتوان از هر دو طرف این پد ها ! بنا به ضرورت و احتیاج ! استفاده کرد ! این ماوس پد ها بر یک روی خوداز انواع پد های SPEED و بر روی دیگر خود از پد های CONTROL بهره میبرند ! و کاربر بنا به مقتضیات کاری خود ! میتواند در هر زمان که نیاز باشد ! از طرف و روی مورد نظر خود استفاده کند ! نکته حائذ اهمیت این نوع از پدهای مورد نظر ما ! وجود یک بالشتک ( زیر دستی ابری ) به همراه انه است که کاربرد بسیار مهمی داشته و در سلامتی دست ها و پوست کاربر ! نقش کلیدی ایفا میکنند ! اضافه کنم نوع دیگه ای از این پد ها وجود داره که با نام pro شناخته میشن و یک ست موس و پد همراه هم هستند !

نا گفته نمانه که تمامی این گزینه ها ! رابطه مستقیمی با عملکرد موس دارند و صد البته در مواقع و برای کاربرانی مورد استفاده قرار میگیرند که از موس های حرفه ای و های کلس استفاده میکنند ! چرا که مثلا خرید یک پد موس با قیمتی در حدود سی تومان ! برای یک موس زیر پنج هزار تومان ! هیچ گونه توجیهی نداشته و در عمل توفیری مشاهده نخواهد شد !

و اما بریم سر وقت مزایا موس پد های مورد نظرمون یعنی RAZER eXactMat and eXactRest !

در نگاه اول به جعبه و باکس این ماوس پد ها ! با ظاهر شکیل و زیبای بسته بندی انها مواجه خواهید شد که درون ان ! شامل قطعاتی همچون : کیف مخصوص ماوس پد ! که این پد را در دل خود جای داده و شاید دلیل قانع کننده ای برای وجود ان نیابید ولی تنها دلیل معقول ! استفاده از ان در هنگام حمل و جابجایی های کاربر و همچنین حفاظت از این پد ! در بسته بندی و حمل نقل ان تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده ست ! البته زیبایی ظاهری و استفاده های دیگر از ان کیف را هم به این مجموعه اضافه کنید !

ظاهر این کیف مشکی بوده و بنا به نوع خود ! ارم و نوشته ای مخصوص دارد ! یعنی در سری CONTROL بر روی خود عبارت RAZER eXactMat x control در پایین ان ! همچون خود ماوس پد ! نقش بسته و در سری speed هم ! در میانه و وسط خود عبارتRAZER eXactMat x speed را با همان رنگ مخصوص RAZER جای داده است ! هر دو کیف مذکور ! مشکی رنگ بوده و برای باز و بسته شدن شان ! دارای زیپ هستند ! البته حقیر هنوز از طرح روی کیف ماوس پد موجود در فروشگاه لیون ! اطلاع دقیقی ندارم !

قطعه بعدی یک بالشتک یا زیر دستی مخصوص پد ست با نام eXactRest که کاربرد بسیار مهمی در نقش و استفاده از پد ها ایفا میکند ! شاید ساده ترین مثال و تشابهی که میتوان برای این قطعه عنوان کرد ! همان ماوس پد های طبی رایج در کشورمان ست که به وفور و با قیمت ها و عمر نازل یافت میشوند ! البته در موس پد های طبی ساخت وطن ما ! بالشتک یا ان زیر دستی ( ابری ) آن ! قابلیت جدا شدن را نداشته و به سطح پد متصل ست ! ولی در پد های RAZER eXactMat قابلیت اتصال و یا جدا کردن ان بالشتک وجود داشته و شما بنا به میل و سلیقه خود ! میتوانید انرا متصل و یا منفصل نمایید ! البته ممکن کلمه اتصال برای این بالشتک خیلیم صحیح نباشه ! چون این بالشتک سوای قسمت نرم و برجسته ش ! یه سطح لاستیکی داره که تقریبا سایز همون پد هستش و زیر پد قرار میگیره ! جنس لاستیکی اون طوریه که از لغزش و لیز خوردن پد جلوگیری کرده و تا حدی هم پد رو نرمتر میکنه !

البته قسمت سطح این بالشتک از نظر برش مشابه خود پد نبوده ولی تا حدودی شبیه و زمانیکه زیر پد قرار میگیره ! قابل روویت نیست !سعی میکنم تصویری از نمای کلی و کامل این بالشتک رو در ادامه قرار بدم تا بهتر و دقیقتر با شکل ظاهری اون اشنا بشید ( در زیر همین پاراگراف تصویری از این بالشتک رو میتونید مشاهده بفرمایید ) ! نا گفته نماند که این بالشتک ها نقش بسیار مهمی را در سلامتی دست و پوست دست کاربر ! ایفا میکنند و از نظر علمی و طبی ! وجود انها الزامی بوده و تا حدود زیادی سلامت دستها را تضمین میکنند ! همچنین یه موضوعی رو تا به الان نتونستم درک کنم ! اونم نوع و طرح برش قسمت مسطح و لاستیکی این بالشتکه که همونطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید ! دارای برش عجیبیه ! البته چون این قسمتش زیر پد قرار میگیره شاید خیلی اهمیت نداشته باشه ولی به هر حال جای تعجب داره !

ywrmw8rfahoknljxggl.jpg

البته این ضرورت ممکن ست برای برخی ! ضروری بنظر نیامده و تاثیر چندانی نداشته باشد ! که بیشتربه جنس و میزان مقاومت و حساسیت پوست دست های کاربر ! و همچنین به زمان استفاده کاربر بر میگردد ! و هر چه این حساسیت و زمان استفاده ! بیشتر باشد ! وجود این بالشتک ها نیز واجب تر و لازم تر خواهد بود ! شما در هنگام حرکت دادن موس بر روی پد هایتان ! ( و حتی اگر از پد استفاده نمیکنید بر روی سطحی که موس را قرار داده اید ) نا خواسته قسمتی از مچ و دست تان ! با میز و یا شیئ که موس خود را بر روی ان قرار داده اید ! تماس پیدا میکند ! حال اگر استفاده شما از موس خود ! در فواصل زمانی طولانی صورت بگیرد ! به مرور این اصطکاک و ساییدگی ! باعث ازردگی پوست همان نقطه از دست هایتان شده و به نحوی سلامتی پوست دست تان را به خطر می اندازد !

و اگر این موضوع به سهل انگاری مبدل شده و با وجود ساییدگی و ازردگی دست ! بآن بی توجهی شود و همچنان این روند ادامه داشته باشد ! بزودی کاربر مورد نظر ! دچار بیماری پوستی شده و اجبارا مدتی را از استفاده و کار با موس ! محروم و از طرف پزشک متخصص ! اکیدا منع خواهد شد ! فکر میکنم با این توصیفات تا حدودی پی به ضرورت وجود و استفاده از این بالشتک ها ! برده باشید ! این زیر دستی یا بالشتک از نظر ظاهری نیز ! در حد قابل قبولی بوده و بر روی ان ارم برند RAZER بچشم میخورد ! اضافه کنم که جنس این بالشتک ها از نوعی الیاف بسیار نرم و لطیف ساخته شده و شباهت بسیاری به پارچه های مخملی دارد ! در ضمن این بالشتک ها یا eXactRest سوای اینکه همراه و در پک سری پد های مورد نظر ! موجود هستند ! بصورت تکی نیز عرضه شده اند که متاسفانه یا فعلا در ایران امکان یافتن شان وجود ندارد و یا حقیر بی اطلاعم ! ولی انچه اطمینان دارم همراه بودن انها با ماوس پد های eXactMat ست که لیون عرضه کرده ! که خود این موضوع ! نیاز بوجود نوع مجزای ان را منتفی میکند !

خب برگردیم به اجزای داخل باکس این پد ! مطمئنا مهمترین قطعه موجود در پک مورد نظر ! همان ماوس پد هستش که با رنگ مشکی و ارم و نوشته های سبز RAZER و همچنین یک قاب الومینیومی که چهار طرف انرا در بر گرفته ! با زیبایی خاصی ! خود نمایی میکند ! در طرف دیگر این پد ها ( باستثنای مدل 2 رو ) با جنسی همچون ابر فشرده مشکی رنگ مواجه میشویم که همچنان ان قاب الومینیومی نیز قابل روویت ست ! در زاویه چهار گوشه ( الومینیومی ) این پد ! زائده های کوچکی وجود دارد که برای ثابت نگاه داشتن و جلوگیری از لغزش ان ! بکار میروند ! و در سری 2 رو ! این زائده ها در هر دو طرف ان موجود بوده و در صورت استفاده از هر روی این پد ها ! روی مخالف بر روی این زائده ها قرار گرفته و از حرکت و لغزش باز می ایستند و در حقیقت ثبات این پد را عهده دارند !

از ماوس پد داخل این باکس که بگذریم ! میرسیم به MANUAL و توضیحات کاربری ان که با همان رنگ مختص برند RAZER یعنی سبز پسته ای ( یا همون سبز فسفری ) زیبایی خاصی داشته و در این بین ! نمای چشم نوازی را به خود اختصاص داده است ! مسلما گارانتی این محصول نیز در میان ان قطعات ! موجود خواهد بود ! که راستش مطمئن نیستم که گارانتی ماوس پد مربوطه ! متعلق به لیون بوده یا به نمایندگی RAZER در ایران ! یعنی شرکت گلسان ! مربوط میباشد ! خب این از قطعات داخل پک و باکس ماوس پد های RAZER eXactMat !

ادامه در پست بعدی !

بازنده

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قسمت دوم :

و اما میرسیم به توصیف و ذکر نکات مهم قابل تامل پد های : RAZER eXactMat and eXactRest

یکی از بارز ترین مزایای این ماوس پد ها وجود یک چارچوب المینیومی در چهار گوشه انهاست ! در حقیقت وجود این لایه الومینیومی در اطراف این پد ! بدلیل عدم و جلوگیری از فرسودگی هایی ست که بر اثر استفاده و گذر زمان در پد ها بوجود میاید ! برند RAZER که یکی از پیشگامان و عرضه کنندگان اصلی پد های حرفه ای بشمار میرود ! برای عمر بیشتر و جلوگیری از فرسایش پد های خود ! دست به ابتکار جالبی زده و با اضافه کردن این قطعه الومینیومی به 4 طرف این پد ! بنحوی مشکلات زود رس انها را به تاخیر انداخته و شایدم کلا حل نموده است ! کلا ! در جنس اکثر ماوس پد ها ! از الیافی شبیه پارچه استفاده میشه که مسلما یکی از مهمترین دلایل ان ! نرمی و لطافت پارچه ست که باعث عدم آزار پوست دست ها میشوند !

البته به مرور و با امدن تکنولوژی های جدید ! استفاده از جنس هایی با ان قابلیت نیز ! مرسوم شده که بی شک ! این گونه پد ها بدلیل استفاده از الیاف خاص و با قابلیت های بهینه تر ! از قیمت بیشتری نیز برخوردارند همچون ماوس پد های destructor ! اما برند RAZER در سری ماوس پد های RAZER eXactMat با استفاده از این قاب الومینیومی که اطراف ان را پوشانده ! تا حد بسیاری نقیصه عمر کوتاه الیاف پارچه ای رو برطرف نموده ست ! اگر شما هم از پد هایی با الیاف پارچه ای استفاده کرده باشید ! حتما غرض از فرسایش ایشان را براحتی درک میکنید ! مشکلاتی همچون ریش ریش شدن یا ریشه شدن الیاف کناره های پد ها و یا جدا شدن لایه های سازنده انها و همچنین برگشتن لبه پدها ! از جمله مواردی ست که در کوتاه تر کردن و بلا استفاده 'گذاردن ماوس پد ها تاثیر گذارند ! برای اشنایی بیشتر شما با نقایص و فرسایش پد ها به مرور زمان ! تصویری را در زیر مشاهده میفرمایید که بیان گر این موضوع ست ! همانطور که در این تصویر مشاهده میکنید 2 پد زیری ! بدلیل فرسایش دچار مشکلاتی شده اند و پد بالایی نیز ! از سری پد های دستراکتور ست که همچون پد های مورد نظر ما ! این نقیصه رو برای همیشه از بین برده اند !

h75pn3jqanudvxxvvmcs.jpg

ماوس پد های RAZER eXactMat با استفاده از همان قاب الومینیومی ! تمامی این نواقص رو برطرف کرده و به کاربر و مصرف کننده خود ! نوید عمری طولانی و استفاده بهینه از هزینه متحمل شده خریدار را ! خواهد داد ! پس اگر پول بیشتری بابت این پد ها خرج کرده اید ! خیلی نگران نباشید ! چرا که تا مدت زمان مدیدی شما را از تعویض و احتیاج به هزینه مجدد ! برای این منظور ! رهایی خواهد داد ! در ضمن این ماوس پد ها از نظر ظاهری هم دارای شمایل مناسبی بوده و به میز و دسکتاپ شما ! ظاهر زیبا و در خوری را خواهد بخشید ! پس بابت هزینه بیشتر ان ! نیازی به لرزیدن دست و دل تان نیست و میتوانید با خیالی اسوده خود را برای استفاده بهینه و طولانی مدت از این قطعه بسیار مفید ! اماده و مهیا کنید !

هم اکنون این ماوس پدها با قیمت 27 تومان در فروشگاه لیون ! اماده عرضه به متقاضیان میباشند ! حقیر به تمامی علاقمندان و کاربرانی که بدنبال یک ماوس پد حرفه ای و در عین حال طبی و با طول عمر بالا هستند ! موس پد های RAZER eXactMat and eXactRest رو پیشنهاد میکنم ! و بی هیچ شک و شبهه ای این پد ها را بعد از پدهای سری RAZER / DESTRUCTOR ! بهترین میدانم ! البته پد های دسترکتور ریزر ! قیمتی در حدود 47 تومان دارند ! و برای دوستانی که بدنبال یک پد حرفه ای و در عین حال با طول عمر بالا و قیمت مناسب تر هستند ! همین پد های eXactMat رو برای ایشان بهترین میدانم ! در پایان یکبار دیگه به اطلاع تمامی سرورانم میرسانم که انچه دراین مقاله ( رویو مانند ) مطالعه فرمودید ! تماما ادراکات و تجربیات ضمنی حقیر ! در این مورد بوده و از هیچ مطلب و منبعی اقتباس نشده اند ! از همین روی امکان وجود ایرادات و نواقصی در بین توضیحات حقیر وجود دارد ! که امیدوارم اینطور نبوده و بصورت کاربردی بکار عزیزانم بیاید !

از اینکه مثل همیشه وقت شما بزرگواران رو گرفتم ! عذر میخوام ! و پیشنهاد میکنم در مورد این ماوس پد ها کمی با تامل بنگرید ! چرا که محصول بسیار مناسبی هستند و بد نیست بدانید که برند RAZER فقط یک دوره اقدام به تولید محصولات خود کرده و پس از ان ! ایشان را از دور ساخت و ساز ! خارج میکند و اگر هم اینگونه نباشد ! شرکت ها و نمایندگی این برند در ایران ! این گونه بوده و احتمال کمیاب شدن و عدم دسترسی به انها ! پس از مدت کوتاهی ! بسیار ست ! ( تجربه شخصی که برای خودم رخ داده ) دوستان بدلیل طولانی بودن مطلب ! وقت نکردم این دو پست رو ! بازبینی کنم ! پس اگه ایرادی بود ! مارو عفو کنید !

در پست های بعد ! تصاویری از این موس پد ها رو تقدیم تون خواهم کرد !

موفق باشید / بازنده ( فرامرز سابق )

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

فرامرز جان ممنون از اطلاعاتی که در اینجا گذاشتین و من با اجازتون مقالتون رو در لینک خود پد گذاشتم .

http://www.lioncomputer.ir/index.php?product_id=744

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

فرامرز جان ممنون از اطلاعاتی که در اینجا گذاشتین و من با اجازتون مقالتون رو در لینک خود پد گذاشتم .

http://www.lioncomputer.ir/index.php?product_id=744

سلام ! خواهش میکنم سعید اقا ! هر طور صلاح میدونید ! اختیار مام دست شماست ! از اینکه مطالب حقیر رو قابل دونستید هم بسیار متشکر و خرسندم ! :)

دوست و دوستدار شما / بازنده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! سعید اقا دیدم که ماوس پد های destructor رو هم به محصولات فروشگاه اضافه کردید ! تبریک میگم ! اما راستش ! دیدم که تصاویری که از این پد در قسمت جزئیاتش قرار دادید ! چنگی بدل نمیزنند و از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و مهمتر از همه تریپ و زیبایی این پد رو بهیچ وجه نشون نمیدن !

واسه همین فکر کردم بد نباشه چند تا تصویر با کیفیت تر و جذاب تر از این ماوس پد رو در اینجا قرار بدم تا در صورت لزوم یا با تصاویر اونجا تعویض بشن و یا کاربرانی که از طریق لینک موجود در فروشگاه به این لینک تشریف میارن ! با ظاهر اصلی و بهتر این پد اشنا بشن ! امیدوارم مورد توجه قرار بگیره !

در ضمن مدل جدیدی از این پدهای ( دستراکتور ) نیز توسط razer عرضه شده که تفاوت اصلی شون در رنگ شونه ! و مدل جدیدتر با نام Razer / Destructor Special Edition White و دارای پد سفید رنگه ! که یک عکس هم از این پد در اینجا قرار میدم ! که میتونید در تصویر اخر ! اونو مشاهده بفرمایید !

ijgnctv73ue0jbkwuv.jpg

zc1w7u1kgbkiefbqvlo.jpg

47l77c4bvkvf4rvtqeiw.jpg

b6lmufkb1nonk614knw1.jpg

o3he44v4sb4o0aqkaozb.jpg

t1hdz5jy1p2d9rax5h29.jpg

x0rwf3mv21i8wlbpkjix.jpg

بازنده

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون فرامرز جان امروز از عکسهای شما برای پد destructor استفاده خواهیم کرد و ممنون از مقالتون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من واقعا خوشحالم که بالاخره یه موس پد اوریجینال دیدم :D

من destructor دارم. برا گیم خداس ولی من چون کار گرافیک دارم برام خوب نیست. فقط نیم ساعت کار کرده. اگه کسی گیمره و مایله بهترین موس پد رو داشته باشه pm بده البته بدون کیف :D

سلام دوست من ! اقا میشه لطف کنید و توضیح بدید چرا برای کار شما مناسب نیست ؟ ممنون میشم نجربه تونو در اختیار مام قرار بدید ! همچنین نوع ماوس تون رو هم مشخص بفرمایید ! با تشکر / بازده

دوست خوبم ! منظورم توضیح بیشتری بود ! که مثلا چه مشکلی یا کاستیی برای کار شما بوجود میاره !

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...

من موس Razer lachesis و پد Exact mat رو خریدم.

الان از همه چیش راضیم.

فقط موندم بعد از یه مدت که به اصطلاح اسکیت های زیر موس ساییده شد از کجا براش تهیه کنم!؟

کسی می تونه کمک کنه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من موس razer lachesis و پد exact mat رو خریدم.

الان از همه چیش راضیم.

فقط موندم بعد از یه مدت که به اصطلاح اسکیت های زیر موس ساییده شد از کجا براش تهیه کنم!؟

کسی می تونه کمک کنه؟

درود

فکر کنم بتونم از شرکت گلسان اینها رو تهیه کنم البته اصلا قولی نمیدم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! دوست عزیز اگه اخیرا این موس رو تهیه کردید ، سعی کنید روی همون قسمت های به اصطلاح اسکیت رو چسب بزنید ! البته کمی با سلیقه و تمیز و طوریکه باعث اختلال در سر خوردن و حرکت روون موس و از بین رفتن زیبایی اون نشه ! همین چسب های نواری شیشه ای عالی ند ! همچنین میتونید بر چسب مناسبی رو انتخاب کرده و بر اساس طرح و برش اسکیت های اصلی موس تون ، اونارو برش زده و قالب اسکیت ها ساخته و روی اونها بچسبونید تا بنحوی اسکیت های فابریک سالم بموندد !

در ضمن اگه تصمیم گرفتید روی اسکیت ها رو چسب نواری شیشه ای بزنید ، سعی کنید 2 لایه بزنید تا عمرش بیشتر بشه ! من شخصا این کارو تجربه کرده و میکنم و هر بار با استفاده از دولایه چسب شیشه ای ، به مدت 5 ماه ، بدون مشکل از موسم استفاده میکنم

شاید بشه گفت یکی از ایرادات موس پد RAZER eXactMat همین مورده ، یعنی از بین بردن و خش انداختن روی ( به قول شما ) اسکیت ها و قسمت های زیرین موس که با پد در تماس هستند که مسلما سخت و سفت بودن جنس و سطح این پد ، مهمترین دلیلشه ! هر چند اگه از زاویه دیگه ای به موضوع بنگریم ، همین سفت و سخت بودن خودش یه حسنه و باعث طول عمر بیشتر پد میشه ! البته فقط در بحث ظاهر و عمر پد ، و بدون در نظر گرفتن عملکرد اون ! و الا نوع و جنس این پد ( مثل همین سخت بودن ) مسلما کارایی خاص و بهینه ای رو برای این پد بهمراه داره !

اینو هم بگم که یدک این اسکیت ها وجود داره ولی متاسفانه نه در ایران ! یا حداقل من از وجودش در ایران بی خبرم ! بهترین راه برای گرفتن پاسخ هم اینه که از خود شرکت گلسان ( نمایندگی razer ) برای اطلاع از وجود یدک فابریک موس تون ، سوال کنید ( شاید فروشگاه لیون هم بتونه کمک تون کنه ! از اقای حسینی هم یه امار بگیرید ! )

و همچنین میشه به بازارهای مختص قطعات کامپیوتری ( مثل بازار ایران یا ... ) مراجعه کرده و دنبال انواعی از این اسکیت ها باشید ( یعنی اسکیت موس های دیگه یا انواع free که بشه بر روی سایر موس ها هم ازشون اسفاده کرد ! خلاصه اگه گیر اومد ، حدالمقدور نوعی رو انتخاب کنید که شبیه به اسکیت های فابریک موس تون باشه ! و اگه برای موس تون فیکس نبود هم ، سعی کنید سایز بزرگتر از اسکیت های فابریک موس تون رو انتخاب کرده و در نهایت به اندازه مناسب حال موس تون ، برش بزنیدشون ! البته اگه هنوز اسکیت های فابریک کارایی دارن ، بهتره اسکیت های جدید رو روی فابریک ها بچسبونید !

در ضمن من اون بالشتک همراه پد تونو ، با قیمت خوبی خریدارم ! اگه مایل بودید لطفا منو مطلع کنید ! موفق باشید /

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...