رفتن به مطلب

«ویندوز آبی»، آپدیت بزرگ مایکروسافت یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شد


روبیک
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

به گزارش سافت‌گذر ؛ افرادی که از آماده شدن مایکروسافت برای انتشار اولین آپدیت بزرگ ویندوز 8 موسوم به «ویندوز آبی» اطلاع دارند و اخبار آن را دنبال می‌کنند خوب است بدانند این آپدیت اکنون یک مرحله به انتشار نزدیک‌تر شده است.

برنامه مایکروسافت برای آپدیت کردن ویندوز 8 در همین سال جاری که به آپدیت «ویندوز آبی» مشهور شده، در لیست پروژه‌های مایکروسافت به ثبت رسیده، اما این کمپانی تا کنون درباره ماهیت این آپدیت صحبتی نکرده است. اکنون یک تصویر جدید در انجمن سایت «نئووین» منتشر شده که نشان می‌دهد، شماره بیلد ویندوز آبی اکنون یک مرحله پیشرفت کرده است.

 windows%208%20kindle%20and%20hulu3.jpg

این پست که توسط فردی موسوم به rav.a در انجمن «نئووین» قرار گرفته نشان می‌دهد که شماره بیلد ویندوز آبی اکنون 9347 است؛ این شماره در خبرهای قبلی حداکثر به 9317 رسیده بود. نکته دیگری از این تصویر منتشر شده (در صورتی که واقعی باشد) نمی‌توان فهمید، جز این‌که نسخه آزمایشی این بیلد جدید ویندوز 8 در تاریخ 15 ژانویه 2014 از کار خواهد افتاد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اخبار و شایعاتی که از ویندوز آبی منتشر شده نشان می‌دهد کاربران دلایل خوبی دارند تا منتظر انتشار این آپدیت ویندوز باشند.

همان‌طور که قبلاً هم در خبرها گفته شده است، شایعات حاکی از آن است که ویندوز آبی نسبت به نسخه کنونی ویندوز 8، کرنل سریع‌تر و قابلیت‌های بهتر در جستجو دارد و دارای نسخه جدید ویندوز اکسپلرر یعنی نسخه 11 خواهد بود. همچنین گفته می‌شود مایکروسافت قرار است ویندوز آبی را اواخر تابستان امسال منتشر کند و شاید قبل از انتشار رسمی آن، نسخه بتای عمومی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...