رفتن به مطلب

برای فعال شودن"بهينه ساز پيشرفته پوياي مصرف انرژي" برنامه ان باید نصب شود؟


Recommended Posts

سلام دوستان

ایا برای فعال شود قابلیت "بهينه ساز پيشرفته پوياي مصرف انرژي" برنامه ان باید نصب شود؟

منظورم در مادربرد گیگابایت است

الان مال من 6 دنده هم هست

ایا باید نرم افزار des رو نصب کنم

تا قابلیت اون اجراب بشه

یا نه نصب نکنم این قابلیت سخت افزار فعال است ؟

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سینا جان بهينه ساز پوياي مصرف انرژي از gigabyte (des) يك بار ديگر به عنوان يك تكنولوژي كاملا پيشرو در كاهش مصرف توان مطرح شده است. نسخه جديد اين تكنولوژي كه با نام: بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" شناخته مي شود به كاربران اجازه خواهد داد تا از مزاياي كاهش مصرف توان با يا بدون نرم افزار كنترل كننده اين مشخصه بهره مند شوند. اين تكنولوژي كاملا سخت افزاري بوده و هميشه و همه جا مصرف توان را كاهش خواهد داد. همچنين گيگابايت با طراحي دوباره "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي" به علاقه مندان به اوركلاك اجازه داده است تااز مزاياي اين تكنولوژي در هنگام اوركلاك بهره مند شد و سيستمي بسيار با ثبات و با توانايي بسيار بالا در اوركلاكينگ را به دست آورند.

اگه در مورد چگونگی کار این سیستم بخوای استفاده از الگوريتم هاي پيشرفته تر براي صرفه جويي بيشتر در مصرف توان، "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" از گيگابايت داراي توانايي هاي بيشتري در كاهش مصرف انرژي بوده و كارايي سيستم را نيز بهببود خواهد بخشيد. طراحي چند مرحله اي منحصر به فرد فازهاي مدار تغذيه پردازنده در "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" از گيگابايت به مادربرد اجازه مي دهد تا با توجه به بار كاري پردازنده توان ارسالي به آن را تنظيم كند. هنگامي كه پردازنده داراي بار كاري اندك است و يا وقتي كه در بي كاري به سر مي برد، "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" تعداد فازهاي فعال را به پايين ترين حد ممكن كاهش داده و حداقل توان مورد نياز براي انجام كار را به پردازنده ارسال خواهد نمود.

بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته چگونه كار مي كند؟

با استفاده از الگوريتم هاي پيشرفته تر براي صرفه جويي بيشتر در مصرف توان، "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" از گيگابايت داراي توانايي هاي بيشتري در كاهش مصرف انرژي بوده و كارايي سيستم را نيز بهببود خواهد بخشيد. طراحي چند مرحله اي منحصر به فرد فازهاي مدار تغذيه پردازنده در "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" از گيگابايت به مادربرد اجازه مي دهد تا با توجه به بار كاري پردازنده توان ارسالي به آن را تنظيم كند. هنگامي كه پردازنده داراي بار كاري اندك است و يا وقتي كه در بي كاري به سر مي برد، "بهينه ساز پوياي مصرف انرژي پيشرفته" تعداد فازهاي فعال را به پايين ترين حد ممكن كاهش داده و حداقل توان مورد نياز براي انجام كار را به پردازنده ارسال خواهد نمود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست من

ممنون

چون من وقتی نرم افزار رو نصب می کنم

و اون رو فعالش می کنم اونوقت چراغ ها مربوط به 6 دنده روشن میشود ...( 6 چراغ بروی مادربرد هست که براساس کاری که انجام می دهم تعدادشون کم و زیاد می شود)

وقتی غیر فعالش کنم چراغ ها خاموش می شوند

حالا نظر شما چیه؟

ویرایش شده توسط sinaset
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! جناب سینا شاید بهتر باشه زنگ بزنید اواژنگ واز خودشون بپرسید و نتایج رو هم در سایت قرار بدید ! در ضمن پیشنهاد میکنم تاپیکی با عنوان مادربردتون بسازید و تجربیات و اطلاعات تون رو با جمع تقسیم کنید ! امیدوارم من و شما که به اینگونه اطلاعات نیازمندیم ! حداقل خودمون راه گشا باشیم و از اینگونه زحمات که فقط خوراک چند دقیقه هستند نهراسیم ! چرا که مطمئنا کارگشای خود و خیلیای دیگر خواهد بود ! ای کاش هر یک از کاربران لیون زحمت نوشتن تجربیات و اطلاعات شون رو در مورد قطعات شون ! به خود میدادند و در لیون یک بانک رویو کاربردی راه میانداختیم !! دقیقا مثل کاری که چند تا از دوستان و اساتید انجام دادن ! مثل جناب مستر پی سی !

پیشاپیش از زحمات تون ممنونم !

بازنده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...