رفتن به مطلب

مشکل اتصال به ADSL بعد از انتقال خط به آپارتمان


ali2551
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان،

 

مشکل بنده در موضوع گفته شده. یعنی اینکه بعد از اینکه خطمان را به یک آپارتمان که محل سکونت جدیدمان است منتقل کردیم دیگر توانایی اتصال به اینترنت را نداریم یا اینطور بگویم که به ندرت می توانم بیش از 1 دقیقه به طور مداوم به خط وصل بمانم. می خواستم بدانم که دقیقا که فاکتورهایی در آپارتمان می تواند وجود داشته باشد که منجر به مشکل در اتصال گردد. (خانه ی سابق یک طبقه بود و هیچکدام از این مشکلات را هم نداشت.)

پیشاپیش از پاسختان ممنونم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی توی این فروم هیچ آپارتمان نشین نداریم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

به نظرت خودت و اونطور که میبینی یک واحد تو آپارتمان با یک واحد که در آپارتمان نیست :D چه فرقی دارند ؟ دنبال مشکلات تو همون جا ها باش . از منشا ورود به ساختمان چک کن خط رو با لپ تاپ اگر مشکل باشه که بر میگرده به مخابرات اگر از ورودی به بعد باشه باید مسیر و سوییچ ها رو بررسی کنی برای منبع نویز و یا مشکل احتمالی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان،

 

مشکل بنده در موضوع گفته شده. یعنی اینکه بعد از اینکه خطمان را به یک آپارتمان که محل سکونت جدیدمان است منتقل کردیم دیگر توانایی اتصال به اینترنت را نداریم یا اینطور بگویم که به ندرت می توانم بیش از 1 دقیقه به طور مداوم به خط وصل بمانم. می خواستم بدانم که دقیقا که فاکتورهایی در آپارتمان می تواند وجود داشته باشد که منجر به مشکل در اتصال گردد. (خانه ی سابق یک طبقه بود و هیچکدام از این مشکلات را هم نداشت.)

پیشاپیش از پاسختان ممنونم.

 

راهی نداری، باید از رو کار مجددا" سیم بکشی به داخل. تازه اگر باز هم مشکل باقی بمونه ففط با این کار مطمئن باشی دیگه مورد داخل سیم کشی آپارتمان نیست و باید قبلش رو چک کنی.

 

منم همین مشکل رو در آپارتمان قبلی داشتم، هرچی به صاحب خونه گفتم خط تلفنتون نویز داره به گوشش نرفت. آخر سر خودم از دم درب آپارتمان با هزینه خودم از رو سیم کشیدم تا داخل آپارتمانمون مشکل برطرف شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید کسی اینجا تلفن کاری چیزی سراغ دارد که به بنده تلفنش را بدهد. چون من هر چه قدر هم با این صاحب خونه بحث کردم به نتیجه ای نرسیدم. مخابرات هم می گوید وظیفه ی ایشان نیست...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مخابرات کارهاش دست پیمانکار هست ( مسائل مربوط به سیم کشی و ... ) من این مشکل رو داشتم قبلا، رفتم به پیمانکار منطقه هزینه پرداخت کردم و خودش همه کار ها رو پیگیری کرد تا به سرانجام رسید از بیرون ( سمت مخابرات ) چک کرد تا داخل ساختمان چون این ها پیمانکار مخابرات هستند و تجربه مربوط به سیم کشی و حتی مشکلات مربوط به ADSL برای خط ها رو هم دارند و از طرفی توانایی چک کردن خط از داخل مخابرات رو هم دارند بهترین گزینه میتونند برای این کار باشند . در غیر اینصورت میتونی به الکتریکی هایی که کار سیم کشی تلفن هم انجام میدهند در محل مراجعه کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...