رفتن به مطلب

Haarp جدیدترین تکنولوژی و صلاح آمریکا


homan
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

تورو به خدا این مقاله رو برای هر کسی که میتونید بزارید تا دنیا بدونه که جهان در چه خطری وجود داره

در ضمن برای دیدن عکسهای به منبع رجوع کنید

نکته بسیار مهم : این مطلب از جایی دیگر برداشته شده و نظر شخصی بنده نیست و این جانب هیچ گونه مسئولیتی در قبال این مطلب ندارم .

قسمت اول

مدتي است که با يک تکنولوژي استثنائي به اسم "هارپ" آشنا شده ام و در پيامد اين آشنايي تمام اينترنت را براي منابع ايراني در مورد اين موضوع گشتم، اما به نتيجه ي خاصي نرسيدم. اگر شما در گوگل "HAARP" را جستجو کنيد به هزاران هزار وب سايت برخورد خواهيد کرد که در مورد HAARP نوشته اند... اما همه ي آنها به انگليسي هستند. نهايتا ايراني هاي عزيزي که با زبان انگليسي آشنايي ندارند در مورد اين مسئله ي حساس خبري نخواهند داشت، و ندانستن به اين معني است که از طريق هارپ هر آسيب و بلايي که دلشان مي خواهند سر مردم دنيا بياورند، و در اخبار ها و روزنامه ها به عنوان "پديده هاي طبيعي" تقديم مردم کنند و مطمئنا کسي که در مورد هارپ چيزي نمي داند خام اين حرف ها خواهد شد.

حوادث طبيعي در طول ميليون ها سال طبيعي بوده اند بغير از ده هاي اخير که اين حوادث برخي طبيعي و برخي ديگر از طريق تکنولوژي هاي پيشرفته توليد و به جان و مال مردم لطمه ميزنند.

اين حوادث ظاهراً طبيعي که غير طبيعي توليد ميشوند (مثل زلزله، طوفان ها، خشکسالي ها و سيل هاي بي شاخ و دم) را امروزه از طريق فرستادن ماکرو ويو (microwave) از ماهواره ها و پروژه هاي هارپ بوجود مي آورند. قابل گفتن است که زلزله را نيز ميتوان از طريق انفجار بمب اتمي در چاهاي عميق نيز توليد کرد.

من به عنوان شخصي که با تحقيق هايم به دنبال حقيقت هاي پوشيده هستم، وظيفه ي خود مي دانم که جواب هايي را که پس از مطالعه در اين مورد به دست آورده ام را به زبان فارسي، همراه با عکس و فيلم در اختيار ايرانيان بگذارم.

اگر چه اين مسئله يک مسئله ي جديد و در عين حال به اثبات رسيده است، ولي با اين حال در مورد آن تبليغاتي انجام نمي شود. من نيز مسئله را از لحاظ علمي به طور مطلق مطرح نخواهم کرد. آنچه را که مي خوانيد بيشتر جنبه ي آگاهي دارد و تحقيق بيشتر در اين مورد به عهده ي شما خواهد بود.

از هر کسي که اين مقاله را مي خواند خواهش مي کنم اين مسئله را جدي بگيرد. برنامه هاي وحشتناکه هارپ در راه است و همينطور که خواهيد خواند علائم آن در ايران ديده ميشود. اين نوشته را بخوانيد، و به اين بلاگ در بلاگ هايتان لينک بدهيد يا حتي نوشته ي من را در بلاگ هايتان بگذاريد ، به دوستان ايميل کنيد، و کلا از هر طريقي که مي توانيد ديگران را نيز مطلع سازيد، تا شايد بتوانيم جلوي عملکرد اين سيستم و آن هايي که کنترلش مي کنند را بگيريم.

هارپ چيست؟ به صداي هارپ گوش دهيد

هارپ يک پروژه تحقيقاتي است که در ظاهر براي بررسي و تحقيق درباره لايه ي آيونوسفير (Ionosphere) و مطالعات معادن زير زميني (با استفاده از امواج راديويي ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولي در واقع "پروژه اي با تکنولوژي جنگ ستارگارن" به منظور کامل کردن يک سلاح جديد پايه گذاري گرديده است.

( توضيح آنکه: جنگ هايي که از امواج "راديويي"، "ليزر" و "نيروي مغناتيس" براي صدمه به نيروي مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم Star War گرفته اند)

آيونوسفير چيست و کجاست؟

لايه ي آيونوسفير در بالاترين لايه ي اتموسفير (Atmosphere) قرار دارد.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

اين لايه تشعشات خطرناک "ماوراي بنفش" و "اکس ري" خورشيد را جذب کرده و مانند سقفي از ورود آنها به زمين جلوگيري مي نمايد تا زندگي بر روي کره زمين امکان پذير گردد. همچنين به دليل محيط الکتريکي موجود در آيونوسفير از اين لايه براي انعکاس امواج راديوئي به اطراف زمين استفاده مي شود. اگر اين لايه به هر دليلي دچار اختلال شود تاثيرا ت بسيار زيادي بر روي زمين گذاشته و زيستن را مختل مي کند.

لايه آيونوسفير چه ربطي به هارپ دارد؟

سيستم هارپ طوري طراحي شده است که بر روي آيونوسفير تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه هاي اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بيني نمودن لايه را ميتوان نام برد.

اين سيستم در حال حاظر از يک مجموعه آنتن هاي مخصوص (180 برج آنتن آلومنيومي به ارتفاع 50/23متر) تشکيل و برروي زميني وسيعي به مساحت 23000 متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گرديده است.

آنتن هاي هارپ با پرتاب راديو فرکانس هاي بالا به آيونوسفير مي توانند ناحيه وسيعي از آيونوسفير را گرم کرده و در نتيجه اين ناحيه به تپش افتاده و در اثر آن امواج پايين و فوق پايين ELF/ULF/VLF توليد و به زمين فرستاده شوند. لازم به توضيح است که از ميان تاسيسات مشابه آن در دنيا، هارپ تنها سيستمي است که عملا قادر است جهت و زاويه پرتوها را کاملا در کنترل داشته باشد و هر ناحيه از آيونوسفير را که بخواهند هدف گيري کنند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

آنتن هاي هارپ در آلاسکا

اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادر اند نه تنها به عمق دريا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمين نيز وارد ميشوند و عملکرد آن بمانند "راديو ترموگرافي" (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژيست ها براي اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده مي کنند. وقتي يک موج پايين "راديو ترموگرافي" به داخل زمين فرستاده ميشود به لايه هاي مختلف برخورد کرده و آن لايه ها را به لرزه مي آورده و از لرزش صدايي با فرکانسي مخصوص توليد و به سطح زمين باز ميگرداند و ژئولژيست ها از صداي بازگشتي قادرند مخازن زيرزمين را شناسايي کنند.

با اين تفاوت که راديو ترموگرافي سيستمي است که با قدرتي به کوچکي 30 وات لايه هاي زير زميني را به لرزه درمي آورد و حال آنکه هارپ سيستم فوق الاده پيشرفته تري است که همان لايه هاي زمين را مي تواند با استفاده از قدرتي برابر با 1,000,000,000 (يک ميليارد) تا ,10,000,000,000 (ده ميليارد) وات بلرزاند! بديهي است که هر چقدر قدرت امواج بيشتر مي شود, تاثيراتش بر روي آيونوسفير و اثرات ذره بيني آن بالاتر مي رود. هدف از استفاده از اين قدرت چيست؟

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

از نمودار فوق متوجه مي شويد که آيونوسفير گداخته شده (به رنگ قرمز ديده مي شود) و سپس مثل يک قلب شروع به تپش ميکند و از اين تپش ها، فرکانس هاي فوق پايين توليد شده که پس از اصابت به زمين به داخل آن نفوذ مينمايد و در توضيحات زير مشاهده خواهيد کرد که چگونه از اين فرکانس فوق پايين و نيرومند، زمين زلزله و خرابي توليد ميگردد.

براي درک چگونگي ايجاد زمين لرزه يک مثال بزنم: وقتي شخصي صحبت ميکند، اول تارهاي صوتي او ميلرزند (مثل لرزش هاي ايجاد شده در آيونوسفير). از اين لرزش فرکانس صوتي توليد شده و پس از اصابت به پرده گوش شنونده، پرده گوش او را ميلرزاند (مثل به لرزه در آوردن لايه هاي زير زمين به سبب اصابت فرکانس هاي توليد شده از آيونسفير) و سپس در گوش صدا توليد شده و شنونده آنرا به شنود.

خوب حالا که چي؟

با کمي فکر کردن مي توان متوجه اين شد که تکنولوژي هارپ "با ويژگي معادن يابي" براي پيدا کردن مخزن هاي گازي و نفتي ساخته نشده است! زيرا براي پيدا کردن مخازن نياز به يک ميليارد وات نيست و يک ترموگراف براي اين کار کافيست. با توجه به تاثيرات هارپ بر روي آيونوسفير و نهايتا تاثيرات آن بر روي زمين و وضعيت آب و هوا، مي بايد در مورد اين تکنولوژي کمي جدي تر فکر کنيم. اين تغييرات شامل خشکسالي در مناطقي که تا به حال بي سابقه بوده است، بارندگي هاي سيل آسا در جاهايي که به خشک بودن معروف هستند، طوفان ها و سونامي ها و ساده تر از همه ايجاد زلزله را ميتوان براي هارپ به شمار آورد.

ناگفته نماند که امواج بازگشتي از آيونوسفير، پس از ورود به عمق دريا ميتوانند صدمات جاني براي موجودات دريايي، به خصوص نهنگ ها و دلفين ها را در بر داشته باشند.

توضيحات کوتاهي در مورد برخي از کاربرد هاي هارپ به شرح زيراند:

1- ايجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از 1 تا 20 هرتس به توسط آيونوسفير، که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده مي شود و تا اعماق 35 کيلومتري زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد به لايه هاي مختلف زير زميني توليد صدا نموده و در پي آن ايجاد زلزله مي نمايد. براي تعاريف "فرکانس باند" ها به اينجا اشاره کنيد.

30 دقيقه قبل از زلزله ي سيچوان (Sichuan) در چين در سال 2008، واکنش گذاختگي آيونوسفير در آسمان مشاهده ميشد و در پي آن زلزله هولناک 8 ريشتري در آنجا بوقوع پيوست. فيلم کوتاهي از اين گذاختگي را تماشا کنيد.

با قابليت تکنولوژي "ترموگرافي" مي تواند کليه اطلاعات معدن هاي زير زميني کره زمين را در اعماق کم شناسايي کند و کليه تاسيسات زير زميني کشورهاي ديگر را دقيقا زير مطالعه قرار دهد.

3- ايجاد سونامي، خشکسالي، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايي نظير طوفان کاترينا در نيواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان .

4- انتقال نيروي برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ي ديگر از زمين و همچنين انتقال برق از زمين به ماهواره ها.

5- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس هاي نوري مغز در سطوحي به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد "غش" و توليد "وهم" در مغز انسانها.

6- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهري و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهاي مسافربري (مقاله اي از شرکت بوئينگ (Boeing) در اين رابطه بخوانيد)، جت هاي جنگنده، کشتي ها، زير دريايي ها و غيره.

7- ايجاد انفجار هاي عظيم زير زميني با قدرت بمب هاي اتمي و بدون توليد اشعه هاي راديو اکتيو (Radioactive).

8- اختلال درعملکرد طبيعي آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد. احتمال بسيار ميرود که درصورت دستکاري هاي متناوب تاثيراتي در حرکت چرخشي زمين ايجاد گردد، بدين صورت که يا چرخش را سرعت بخشيده و يا کند نمايد.

9- ايجاد ديوارهاي راديويي ضد هواپيما و ضد موشک.

مي توان به راحتي گفت که همه اسلحه هاي جنگي معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژي جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه اي که "هارپ" ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر هاي يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.

با دقت متوجه ميشويد هارپ استفاده هاي زيادي بعنوان تهديد و يا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا مي خواهند به کشوري حمله کنند در اين صورت براي جلوگيي از مزاحمت احتمالي کشور همسايه براي آنها زمين لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه هاي شوم خود را اجرا کنند.

در اين مقاله ما فقط به نکته 1، يعني فقط در رابطه با ايجاد زلزله بتوسط هارپ مي نويسم.

در ابتدا نگاهي مي کنيم به تعداد زمين لرزه هايي که در بيست سال اخير در ايران رخ داده اند. اين اطلاعات را از وب سايت "پژوهشگاه زلزله شناسي ايران" به دست آوردم. اين نمودار با توجه به تعداد زمين لرزه هاي بالاي 3 ريشتر تهيه گرديده است.

نکته ي مورد توجه اينجاست که سيستم هارپ در سال 1998 (1377) تکميل شد و اين مصادف با ساليست که از آن به بعد به تعداد زمين لرزه ها در ايران اضافه شده است.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

همان طوري که مشاهده مي کنيد، تعداد زمين لرزه هايي که در ايران در بيست سال اخير آمده است رو به بالا بوده. محاسبات من اينگونه نشان ميدهد که:

7/208 ميانگين بين دهه ي 1367-1377

4/639 ميانگين بين دهه ي 1377-1387

افزايش در دهه اخير برابر با : 4/206 درصد

براي مقايسه نگاهي مي کنيم به تعداد زمين لرزه هاي بيست سال اخير در نيوزيلند که يکي از زلزله خيز ترين کشورهاي دنيا مي باشد. اطلاعات را از وب سايت "جي ان اس - نيوزيلند" به دست آوردم.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

3/15593 ميانگين بين دهه ي 1367-1377

2/15206 ميانگين بين دهه ي 1377-1387

کاهش در دهه اخير برابر با : 46/2 درصد

اگر به نمودار زلزله در آلاسکا، که مجموعه ي هارپ در آن واقع است دقت کنيم متوجه افزايش بسيار غير طبيعي را در سال 1381 مشاهده مي کنيم که تعداد زمين لرزه ها به يکباره چهار برابر سال هاي قبل مي شود. اين تغيير ناگهاني شايد به دليل آزمايشات تحقيقاتي مسئولين هارپ در اين ايالت باشد. اطلاعات زير از از وب سايت "مرکز اطلاعاتي زمين لرزه آلاسکا" به دست آمده است.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

ميانگين بين دهه ي 1367-1377

4/18658 ميانگين بين دهه ي 1377-1387

افزايش در دهه اخير برابر با : 8/290

چرا درصد زلزله ها در عمق 14 کيلومتر در ايران اينگونه بالا رفته اند؟

در حين جستجو ها به يک عدد ويژه اي برخورد کردم که به نظرم غير واقعي رسيد. سئوالي برايم پيش آمد که چگونه اغلب زمين لرزه ها در چند سال اخير در ايران در عمق 14 کيلومتر اتفاق افتاده اند؟ و وقتي نگاهي به دهه قبل انداختم متوجه شدم که عملا درصد زمين لرزه ها در اين عمق يا صفر بودند و يا حد اکثر تا دو درصد.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

بم بعد از 2000 سال ايستايي؟!

در اواخر آذر ماه 1387 در اينترنت به دنبال مطالبي در مورد زلزله در ايران بودم، که به تالار گفتگو وب سايت پي سي ورلد رسيدم. در آنجا به مطلبي که شخصي با نام "عادل کهن" (adelkohan) در مورد وقوع زلزله هاي پي در پي بندر لنگه نوشته بود برخورد کردم که در زير مشاهده مي کنيد:

من ساکن بندرلنگه هستم، شهري کوچک در کنار خليج فارس.

دو هفته قبل زلزله زياد ميومد که کمتر از 3 ريشتر بود. اين زلزله ها تا دو هفته ادامه داشتند. در موقع زلزله بعضي از قسمت هاي دريا براي چند لحظه قرمز ميشد و در اين دو هفته ماهي ها ميمردند و بعضي ها هم سوخته بودند. بعد چند روز بوي بد (مثل بوي فاضلاب) از طرف دريا به سمت شهر اومد.

در اخبار استان گفته بود که اين به خاطر جلبک هاي سمي در دريا است (که من در اين 27 سالي که در بندرلنگه بودم جلبک سمي نشنيده بودم). بعد از اين اعلام کرد که ماهي هاي بعضي مناطق استان را کسي مصرف نکند.

من يک تکه از فيلم حادثه عجيب که در دريا رخ داده مي گذارم و نگاه کنيد.

من خودم وقتي يک هفته زلزله پشت سر هم ميکرد گفتم حتما کوه آتشفشان توي دريا است. حالا نظر دوستان چيه...

براي تماشاي اين فيلم کوتاه به اينجا اشاره کنيد

اين کليپ کمتر از يک دقيقه است و تماشاي آن به شما توصيه مي شود. هنگام تماشا به قرمزي روي سطح آب دقت کنيد.

دلفين هاي ما چه شدند؟

برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی اینجا را کلیک کنید.

در سال 1386 , 152 دلفين در خليج فارس به طور غير منتظره در دو نوبت به فاصله يک ماه مرده و به ساحل دريا کشيده شدند. دسته ي اول شامل 79 دلفين و دسته دوم هم 73 دلفين بود.

دليل هاي مختلفي براي مرگ اين دلفين ها آورده شد ولي اگر از من مي پرسيد هيچ کدام قانع کننده نيستند. اين دلفين ها کاملا مشخص است که سوخته اند! اينکه "خودکشي" کرده اند، يا اينکه به خاطر "فعاليت هاي صيادي" مرده اند جوابگوي سوختگي بدن هاي آنها را نميدهد!

به گزارش خبرگزاري آفتاب "علت مرگ 73 دلفين ديگر كه يك ماه پس از حادثه نخست رخ داد را نيز اين كارشناسان بين‌الملللي در گزارش خود، ‘عوامل طبيعي’ اعلام كرده‌اند كه در اين گزارش هنوز عوامل طبيعي ناشناخته است و مي‌تواند ‘شوک’ يا ‘استرس’ باشد كه در نتيجه آن يكي از دلفين‌ها به سمت ساحل آمده و مابقي نيز به دنبال آن آمده‌اند يا يكي از آن‌ها براي شكار ماهي به سمت ساحل آمده و بقيه نيز آمده‌اند و در ساحل كه شيب ملايمي دارد، گير كرده‌اند." 2/12/1386

آيا پاسخ به سئوال مرگ دلفين ها در خيلج فارس "هارپ" نيست؟

اين سوختگي نيست؟؟؟؟؟؟

هارپ (HAARP) يک پروژه ايست که مسئولين اعلام کردند براي "بررسي و تحقيق" درباره لايه ي آيونوسفير بر پا شده است. ولي در واقع اين يک سلاح پيشرفته ي جنگي جديد است که کليه ي اسلحه هاي صده ي قرن بيستم را فلج مي کند.

هزينه هاي اين پروژه مشترکا از طرف نيروي هوايي آمريکا، نيروي دريايي آمريکا، آژانس تحقيقاتي پروژه هاي دفاعي پيشرفته ي آمريکا و دانشگاه آلاسکا است. لازم به يادآوريست که سيستم "هارپ" در کشورهاي گرين لاند، نروژ، شوروي و همچنين در روي بعضي از ماهواره ها به جهت فلج کردن سيستم راديويي هواپيما ها و نهايتا سقوط آنها استفاده ميگردد.

نتايج:

همانطور که گفته شد ارتعاشات راديويي هارپ باعث سرخ شدن لايه آيونوسفير شده و اين لايه را به نوسان در مي آورد.

اين نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس هاي پايين از 1 تا 20 هرتس مي شوند که فرکانس

(Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency ELF/ULF) نام دارند. اين فرکانس ها پس از نفوذ به زمين، زمين زلزله ايجاد مي کنند.

با توجه به ازدياد درصد زلزله در سطح ايران در دهه اخير نسبت به دهه پيشين که متجاوز به 4/206 % بوده است ميتوان به وجود تاثيرات ديگري در ايجاد زلزله هاي مصنوعي پي برد، خصوصا آنکه اين ازدياد پس از آغاز فعاليت هاي هارپ واقع شده اند.

پيشنهادات براي پيش اخطار:

اينکه همه بايد در مورد هارپ و ماهواره هايي که داراي چنين تکنولوژي هستند کاملا آگاه و مطلع باشند هيچ شکي نيست و قصد من در جمع آوري اين اطلاعات صرفا به همين منظور نيز بوده است. بنابراين تقاضاي ما از شما خواننده ي محترم با فروتني چيزي جز اين نيست که آنچه را که در اين مقاله خوانده ايد به ديگران انتقال دهيد.

براي پيشگيري و دريافت پيش اخطار از اين قبيل زلزله ها ميتوان ايستگاهايي در حوزه هاي وسيع تاسيس و بکار گرفت و با اندازه گيري فرکانس صداهايي که از آسمان مي آيد به بروز اين زلزله پي برد.

زمان دريافت پيش اخطارهاي ELF بين 15 دقيقه تا 3 ساعت قبل از وقوع زلزله متغير است. زلزله ي چين 30 دقيقه پس از مشاهده ي سرخي آيونوسفير به وقوع پيوست.

اندازه گيري فرکانسELF/ULF در جاهايي که خالي از فرکانسهاي مزاحم ديگر از قبيل برق فشار قوي، فرودگاه ها، ايستگاه هاي راديويي و تلفني ميباشد، انجام پذير است.

نمونه اي از يک دستگاه ELF/ULF سنج دستي و يک دستکاه Magnetometer را در زير مشاهده ميکنيد. براي اطلاعاب بيشتر بر روي آنها اشاره کنيد.

يام آخر:

تصور نکنيد که همه سيل ها، خشکسالي ها و زلزله ها طبيعي اند، خير! اول گرم شدن "جو" را به دروغ به مردم ميفروشند و در اذهان جاسازي ميکنند و بعد همه بلاهاي شبه طبيعي را بر سر مردم آورده و اگر کسي سئوال کرد که "اين همه سوانح از کجاست؟" ميگويند "تقصير از شما است که هوا را گرم مي کنيد!"

هدف من از جمع آوزي و نوشتن اين مقاله سياسي نبوده و قصد تکرار شعار هاي "مرگ بر آمريکا" را ندارم و صرفا به جهت ابراز نگراني و نيز آگاهي به خوانندگان تهيه کرده ام.

و اما سوال من از شما:

آيا مي توان نسبت به دو هفته زلزله متداوم در بندر لنگه بي اعتناء و بدون دانش بود؟

آيا اين زلزله ها واقعا طبيعي است و يا به ظاهر طبيعي و عملا ساخت بشر است؟

آيا مي توان به تحقيق بيشتر در اين زمينه ادامه نداد؟

http://www.videogames.ir/forums/showthread.php?t=5232

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ! من هیچگونه نظری در مورد درستی یا نادرستی این تحقیق و نظریه نمیدم ! فقط به یه موضوعی ( خاطره ای ) اشاره میکنم !

یادمه چندین سال پیش در بجنورد چندین زلزله بسیار مهیب اومد که هر کدومشون چندین هزار پس زلزله داشتن و خلاصه 2 هفته ای مردم به پارک ها و خیابون ها پناه برده بودن و ....! در این میان 2 تا از این لرزش ها خیلی ریشتر شون بالا بود و باعث کلی خرابی شد !

مابین این 2 زلزله مهیب و یا به فاصله اندکی از یکی شون که از همه مهلک تر بود ، نصف شب ، صدای بسیار عجیب و بلندی از اسمون اومد که فکر نمیکنم بتونم با چیزی مقایسش کنم ! اونقدر بلند بود که همه جا رو لرزوند ! ( اینم بگم که من سربازی رفتم و با انواع صداهای ادوات جنگی اشنایی نزدیک دارم ) خلاصه نمیتونم بلندی این صدا رو تشریح کنم و بعد از مدت کوتاهی هم زلزله وحشتناکی اومد و ... !

( یکی از موارد عجیب این زلزله ها ، طولانی بودن مدت شون بود ! )

یه نکته دیگه هم در مورد نظریه فوق ، که کمی بحث برانگیزه ! اینه که اگه واقعا این کارا زیر سر امریکایی ها باشه ! کمی دور از عقله که بخوان سره کشور خودشون پیاده کنن ( سونامی / توفان کاترینا /...) مگر اینکه اینم بخشی از سیاست شون باشه که در دست عده خاصیه !

بازنده

ویرایش شده توسط بازنده
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان

از نظر تئوری بله این امر امکان دارد، اما در عمل جای بحث دارد و شبیه به رویا است

ببینید ما چند لایه داریم که ماهواره ها در آن قرار می گیرند، آن دسته از ماهواره که قابلیت این کار داشته باشند

در لایه ای قرار خواهند گرفت که نسبت به اون منطقه از زمین ثابت باشند

ماهواره نمیتواند امواج را بطور نقطه ای و متمرکز تنها روی یک شعاع خاص ارسال نماید، چون وقتی ارتعاشات مثل چکش

به لایه های جوی برخورد نمایند تا به زمین برسند، یک شعاع وسیع میشوند و این اولا نابودی بخشی بزرگ از زمین که

بد ذات ترین انسان روی زمین هم میداند زمین بدون سکنه (یعنی کویر،) بی ارزش است.

نکته دوم اینکه ماهواره برای تولید ارتعاش سنگین و ضربه زدن به لایه ها با یه مشکل مواجع است، چرا؟

1- اگر کمی تحقیق نمایید متوجه میشوید لایه های جو دارای رفتار عجیبی هستند، یکی از اینها این موضوع واکنش است

اگر جسمی بخواهد بصورت تشعش ضربه ای به محوطه ای از لایه ها ارتعاش وارد نماید با مقاومت و برخورد و انعکاس مواجع

میشود که میتواند باعث خارج شدن ماهواره از مدار گردد، اما اگر هم بتواند عبور بدهد تا بزمین برسد چون با لایه ها جو در

گیر میشود تا به زمین برسدآن خاصیت خود را از دست خواهد داد و تنها همان بحث القاع به زمین پیش می آید که بحث جداگانه

خود را دارد.

و این نشان از قدرت خالق یکتا دارد که وقتی میگوید این علوم تنها در نزد من است، زمین را بگونه ای آفریده است که تا به

اراده ای اون هیچ چیزی اتفاق نیفتد.

در کل انتشار اینگونه مقالات و تحقیقات ها تنها جنبه مردم هراسی (نه ایران بلکه تمام ملل) را از آمریکا دارد، چرا؟

ذهن شما وقتی چنین مطلبی را میخواند ناخواسته یک وحشت درونی برایتان ایجاد میکند که تا زمان مواجه با تهدید های لفظی

آنرا احساس نمیکند، و ... کلا بحث سر ایجاد تاثیرات روانی است که بتوانند در زمانهایی که میخواهند از آن استفاده نمایند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود :

نظر من در مورد این مسایل نه تکذیب است و نه تایید ، اما این موجود دوپا خیلی کارها ازش برمیاد که

هنوز بهش نرسیده است در زمان حال مسائلی همچون خودکشی دسته جمعی دلفین ها یا نهنگ ها ، طوفان های

سهمگین، سونامی ها و ...... جزو پدید های جدید محسوب می شوند که به اصطلاح به آنها علمی نو گفته می شود

امروزه یکی از مسایل گرم شدن زمین است که به خاطر گازهای گلخانه ای است که اینها همه به خاطر استفاده

نادرست ما انسانهاست

ویرایش شده توسط Alireza_Pc
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فقط یک سوال شما میزان انرژی آزاد شده در یک زلزله با شدت 5 ریشتر رو می دونید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درسته توي شهر ما هم كه زلزله اومد اول يه صدايي مثل بمب اومد بعدش خونه دور سرمون چرخيد !!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...