رفتن به مطلب

یک سوال در مورد GIGABYTE G1.Sniper 5 1150 M


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

این ویژگی Dual LAN with high ESD Protection" Teaming is not supported" یعنی این که 2 خط ADSL رو با هم ادغام میکنه.؟مثلا 2 تا 256 با هم جمع کنه یک 512 بده؟

 

8024.jpg

تفاوت این 2تا را می خواستم بدونم؟

 

1-GIGABYTE G1.Sniper 5 1150 MB

2-ASUS Z87-Deluxe 1150 MB

ویرایش شده توسط Ebess
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

داداش فکر کنم ESD  برای حفاظت مدار باشه.

غیر از ایران که نیازه از 50 کانکشن استفاده کنی برای نرمال شدن سرعت اینترنت کسی دیگه به این چیزا نیاز نداره

بازم صبر کن اساتید بیان نظربدن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

برای بحث ادغام که البته در پایه و اساس ادغام معنی نمی شه، شما باید از سرویس ها و یا سخت افزار های Load Balancing استفاده کنید، Dual Lan بودن ربطی به ادغام نداره، انگار شما دو تا کارت شبکه روی سیستم نصب داری

 

سری Sniper اه Giga جزو مادربورد های High End اش حساب می شن، معمولا هم رده هاش رو توی Asus از سری های ROG و بعضا TUF هستن، در کل مادربورد هایی که شما گفتید عمده تفاوتش توی اسلات PCI Express هست و بقیش به امکانات جانبی و پورت های IO مثل Thunderbolt مربوط می شه، اما به طور کل گیگا خیلی وقته گیگا قدیم نیست

ویرایش شده توسط ArashSDT
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما میتونید به دو شبکه مجزا متصل بشید .

به عنوان مثال با یدونه به adsl و با اون یکی به یه شبکه محلی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان

اگر به این نوشته با دقت توجه بفرمایید Dual LAN with high ESD Protection" Teaming is not supported"  از دو قسمت جدا تشکیل شده:

در اولین قسمت اشاره داره به  ESD Protection که ESD  مخفف Electrostatic Discharge هست و این یعنی اینکه این LAN ها در برابر جریان الکترواستاتیک محافظت شده هستند و آسیب نمی بینند.

در بخش دوم گفته شده که Teaming is not supported و این یعنی اینکه با اینکه دو تا LAN وجود داره اونها از تکنولوژی Teaming پشتیبانی نمی کنند. این تکنولوژی هم که دوستان می دونند یعنی استفاده همزمان از دو شبکه به صورت Bind یا ترکیبی برای بالا رفتن سرعت کلی.

ویرایش شده توسط aminel1358
لینک به دیدگاه
Share on other sites

از تمام دوستان ممنون

متوجه شدم . بعد کیفیت ساخت Asus شما بهتر از    GIGABYTEمی دونید دیگه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان الگی طرفداری برند رو نکنید

هم ایسوس هم گیگا حز بهترینها هستن

ام اس ای و ازراک بعد این دوتا خوبن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز گیگا و ایسوس هر دو از بهترین ها هستند و در مدلهای مختلف بردهاشون همیشه با هم در رقابت. برای انتخاب دو چیز رو در نظر بگیرید یکی اینکه امکانات کدوم برد بیشتر به دردتون می خوره و دوم هم صد البته قیمت. بعد از اینها از کیفیت هیچکدوم نگران نباشید. بین این 2 بردی که شما انتخاب فرمودید نظر شخصی بنده برد گیگا هست اونهم بیشتر به خاطر اون کارت صدای نازنینی که این برد داره و فوق العاده هستش. این کارت صدا رو جداگانه بخواهید بخرید فکر کنم حداقل 500 یا 600 هزار تو ایران آب بخوره فکر هم نمی کنم گیر بیاد مگر اینکه دوستان خودشون آورده باشن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این مدل اسنایپر برای 2sli به صورت 16-16 و 8-8 ساپورت میکنه ولی مثلاً deluxe یا حتی ماکسیموس vi ایسوس هم 8-8 ساپورت میکنه (اگه اشتباه میکنم دوستان اصلاح بفرمایند)

 

ولی همونطور که دوستان گفتند صدای آنبورد مدل G1.Sniper 5 بسیار با کیفیت هست.از پردازنده 4 هسته ای Sound Core3D استفاده میکنه که به صورت کاستوم gold plated شده و این باعث حذف تاثیر بارهای الکتریکی بر عملکرد صدا میشه.(بر خلاف ازراک که هیچ خلاقیت قابل تحسینی در استفاده از Sound Core3D در مادربرد نداره)

مدار تغذیه صدای آنبورد تقویت شده و کاهنده و محافظ نویز خوبی داره (تقریباً مثل روشی که در ماکسیموس v gene بکار رفته بود ولی بهبود یافته) از همه مهمتر برای هدفون های های اند 600 اهمی مانیتورینگ هم با درنظر گرفتن آمپ آنبورد صدای مناسبی ارائه میده و برای هدست های گیمینگ صدای داینامیک بهتر.البته نباید انتظاری که از یک آمپ 1 میلیونی ام آدیو داریم از این هم داشته باشیم ولی به عنوان انقلابی در زمینه صدای آنبورد حرکت زیبا و بجایی بود

 

post-11166-0-52607400-1373188365_thumb.jpg

 

ضمن اینکه از دو خازن صوتی Nichicon استفاده شده.در واقع Sound Core3D بیشتر برای گیم بهینه شده ولی با این ابتکار گیگابایت علاوه بر بهبود افکت ها در گیم, صدای خروجی برای موسیقی هم بسیار عالی شده

 

-----

 

پ ن : اگه من از 1155 به 1150 کوچ کنم یکی از دلایل اصلیش همین مادربرد G1.Sniper 5 هست :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...