رفتن به مطلب

فروش ماوس حرفه ای گیمینگ لاجیتک G9


Parhaam
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام و احترام؛

یکدستگاه ماوس لاجیتک مدل G9 برای فروش دارم. نیاز به تعریف و تمجید از ماوس نیست... هرکس که اهل بازی باشد و لاجیتک را بشناسد می داند که ماوس ها سری Gaming این برند از چه کیفیت و کارایی برخوردار هستند !

دست‌کم از نظر ظاهری؛ G9 با مدل‌های پیشین خود تفاوت بسیار زیادی دارد. مدل‌های قبلی دارای شکل خاصی بودند که می‌توان آن را با عبارت باریک و بلند شناخت. این در حالی است که G9 دارای شکلی پهن‌تر و کوتاه است که برای افرادی با دستان کوچکتر خوشایندتر می‌نماید.

درست همانند مدل G5، G9 نیز دارای بسته‌های وزنی مختلفی می‌باشد!

این یعنی چی؟ یعنی اینکه همراه با ماوس وزنه‌های مختلفی با وزن‌های متفاوت وجود دارد که با فشردن یک دکمه می‌توان آن‌ها را بر روی ماوس نصب کرد. این وزنه‌ها 4 گرمی، 6 گرمی 7 گرمی هستند.

وزنه‌ها شکل کاملی را به ماوس می‌دهند و در سری‌های 4 گرمی (چهار عدد)، 7 گرمی (سه عدد) و یک عدد 6 گرمی می‌باشد. برای تعویض وزنه کافی است که یک دکمه را در زیر ماوس فشار دهید و آن را بیرون بیاورید.

بیشینه‌ی حساسیت آن نیز از 2000dpi به 3200dpi افزایش یافته است که واقعا فوق‌العاده می‌باشد و من شخصا نقطه‌ی قوت اصلی و بزرگ G9 را در همین می‌بینم. این حساسیت متغیر است. یک نمایشگر کوچک این حساسیت را نشان می‌دهد. که می توانید با دگمه های تعبیه شده بر روی ماوس این حساسیت را تغییر دهید.

چرخ اسکرول آن نیز دارای دو تنظیم است. یک تنظیم کاری می‌کند تا با هر دور چرخش آن یک صدای کلیک بدهد و در تنظیم دوم چرخ کاملا بدون صدا می‌چرخد. برای سویچ کردن بین این تنظیمات نیز یک دکمه در نظر گرفته شده است که در قسمت زیر دستگاه می باشد.

همچنین با برنامه Set Point لاجیتک می توانید نور دستگاه را تغییر بدید و همچنین برای دگمه ها در برنامه ها و بازی های مختلف پروفایل تعبیه کنید.

در استفاده‌های روزمره G9 بسیار دقیق و راحت می‌نماید. و در بازی ها یک ماوس همه فن حریف است !

[ تصاویر دستگاه به همراه متعلقات، نام کاربری ]

IMG_0043.jpg IMG_0044.jpg IMG_0045.jpg

IMG_0046.jpg IMG_0047.jpg IMG_0048.jpg

از خود ماوس بسیار کم استفاده شده است و به قولی در حد آکبند می باشد. گارانتی دستگاه به پایان رسیده است و فاقد جعبه می باشد که به دلیل جاگیر بودن همون اول دور انداختم.

[ موارد قیمت پایه و شرایط فروش ]

قیمت پایه این ماوس 150 هزار تومان و گام افزایشی 5 هزار تومان می باشد.

دستگاه در تهران به صورت حضوری معامله می شود تا برای دو طرف مشکلی ایجاد نشود. برای عزیزان شهرستانی در صورت تمایل با هزینه پست که خودشان متقبل می شوند ارسال خواهد شد.

با سپاس

ویرایش شده توسط Parhaam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

عزیز G9 هست یا G9X  ?

 

G5 چطور؟برای فروش هست؟قیمت؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام و احترام خدمت دو گرامی؛

ماوس G9 هست و فقط مطالبی را برای معرفی، مقایسه و آشنایی بیشتر برای عزیزان قرار دادم.

با سپاس

ویرایش شده توسط Parhaam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

--- فروش ویژه برای 72 ساعت ---

ویرایش شده توسط Parhaam
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سپاس از مدیریت و کاربران محترم؛

ماوس در فروم همسایه فروخته شد.

ختم تاپیک.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...