رفتن به مطلب

مبحثی به نام بیت کویین


Mahyar Curious
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

درود دوستان ,

 

مطالب زیر , گفته شخصی بنده هست و کاملا جای بحث و نظر داره .

 

به شخصه بگم در نگاهی که داشتم متوجه شدم که این پول به احتمال زیاد برای سرمایه گزارن جای طلا رو خواهد گرفت (تا الان برای عده ای گرفته) , و به نظام پولی مرجع کل دنیا مبدل خواهد شد . چرا ؟ چون پشت پرده منطق بسیار بسیار حساب شده و بدون مشکلی حاکمه .

 

منطقی که به نظرم به هیچ وجه کار یک نفر نیست و اگه مقالات بیت کویین رو خوانده باشید میبینید که همه به این اشاره کردند که خالق بیت کویین شخص به نام ساتوشی ناکاموتو هست که هیچ نام نشونی ازش نیست , اگه چندتا مطلب در مورد این سیستم مطالعه کرده باشید شاید خودتون هم به این نتیجه رسیده باشید که به هیچ وجه این سیستم نمیتونه کار یک شخص باشه اون هم با این حجم تبلیغات و حمایت سنگینی که داره میشه , در ادامه به امید خدا قضیه کاملا روشن خواهد شد . 

 

و اما بند هایی که از مشکلات این داستان در یافتم :

 

1 - بیشترین سرمایه رو توی این نظام پولی کسانی خواهند داشت که در حال حاظر سیستم های قوی پردازشی برای این کار دارند  (کشور هایی که بیشترین سرمایه , جمعیت و تکنلوژی رو دارند ) .

 

2 - ارزش طلا به شدت سقوت میکنه و کشور هایی مثل ایران که دارای این منابع هستند دچار بحران مالی غیر قابل باز گشتی میشوند یعنی هرچه ارزش بیت کویین بیشتر بشه ارزش طلا کمتر میشه و چون ارزش بیت کویین همیشه سعودی است ارزش طلا هم همیشه نزولی خواهد بود .

 

3 - تا حالا نیمی از کل بیت کویین ها استخراج شده که هرکشوری که بیشترین مقدار بیت کویین رو داشته باشه در آینده بالاترین گردش رو خواهند داشت و به نظر شما مردم چه کشور هایی تا کنون بیشترین بیت کوین رو استخراج شدن و صاحب هستند ؟ بدون شک کشور های توسعه یافته ای که دارای سخت افزار های مناسب این کارند  .

 

توی این بازی جدید چه کسی بیشترین سود رو خواهد کرد ؟

 

همین الان بیت کوینی که میتونید توی یکی دو هفته هفته با یه سیستم میانه بدست بیارید حدود 100 دلار ارزش داره , اگه طبق پیش بینی تا سال ۲۰۳۳ تمام 24 میلیون بیت کویین استخراج بشه و بیت کویین جای طلا و دلار رو تغریبا بگیره ,  شما با همین یدونه بیت کوین صاحب یک 24 میلیون نیومه بیت کویین های موجود جهان خواهید بود .

که اگه به ارزش فعلی حساب کنیم برابر با داشتن بیش از 7 کیلو طلای خالص موجود کره زمین در حال حاظر خواهید بود .

 

و اصلا لازم نیست تا سال 2033 صبر کنید همین سه ماه گذشته ارزش بیت کویین 10 برابر شده ! حالا فرض کنید که شما بیت کوین استخراج شده خودتون رو 5 سال دیگه بخواهید نقدش کنید ؟

 

بیت کویین رو طوری معرفی و تبلیغ میکنن که فقط از آسانی انتقال و خرید ... یاد میکنند تا خواننده رو جذب کنند اما این رو ذکر میکنن که بیت کویین در 20 سال اول فقط صاحبان خودش رو پول دار تر و پول دار تر خواهد کرد بدون اینکه هیچ کار بخواهند انجام بدن ؟ آیا ما این رو از یک نظام پولی میخواهیم ؟؟

 

فکر میکنید چرا اینقدر فروم و سایت در مورد بیت کوین باز شده ؟ چرا تو هوا بیت کوین های کاربرا رو میخرن ؟ چرا آموزش میدن و حتی سخت افزار واسشون جور میکنن ؟ چرا اینقدر علاقه به جذب کاربر بیت کوینی دارند ؟

 

 

و مشکل اصلی صاحبان 100 و 1000 بیت کویین نیست مشکل اصلی مافیای بیت کوینی هست که در پایان صاحب نیمی از تمام بیت کویین خواهد بود !

 

من به تحقیق ادامه میدم , دوستان هم یاری کنند ببینیم چی به چیه .

ویرایش شده توسط Mahyar_Curious
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان ,

متوجه شدم که هر بیت کویین به 100 میلیون واحد کوچکتر به نام ساتوشی ( نام طراح سیستم ) تقسیم میشه .

این نشان از الگریتم بسیار هوشمندانه این سیستم داره . چون در پایان هر بیت کویین ارزش  زیادی و روبه رشدی خواهد داشت که برای معاملات نیاز به واسته خواهد بود که واحد ساتوشی این مشکل رو حل کرده .

در حال حاظر ارزش هر ساتوشی برابر با 0.0000013 دلار هست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان :

 

پل کروگمن اقتصاد دان بزرگ آمریکایی هست که در سال 2008 موفق به دریافت جایزه نوبل اقتصاد شده ,

داشتم در موردش توی ویکیپدیا میخوندم که به یکی از نظریه هاش بر خورد کردم که متنش رو دقیقا از ویکیپدیا به اینجا پیست میکنم :

 

کروگمن علاوه بر کارهایی که در زمینه تجارت بین الملل انجام داده در مورد امور مالیه بین المللی نیز نظریاتی ارائه داده است. در سال ۱۹۷۹ میلادی وی مدلی در مورد بحران های پولی دنیا در Journal of money ارائه داد که این مقاله علمی وی در نشریات Credit و banking نیز چاپ شد. طبق این مدل نظام نرخ تبادل ارز ثابت آینده تیره ای را برای اقتصاد یک کشور به همراه دارد و در پایان با یک شوک سفته بازی بسیار مخرب تصمیم به اصلاح آن گرفته می شود. ولی تاثیر این شوک روی اقتصاد کشورهای مذکور بسیار زیاد و اصلاح مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از این نظام بسیار مشکل خواهد بود. مقاله کروگمن یکی از مهم ترین و اصلی ترین تلاش های جامعه اقتصادی جهان در ارائه اولین نسل از مدل های بحران بازار پولی است.

 

لازم یه ذکر هست که پل کروگمن این پیش بینی رو سال 1979 انجام داده و در حال حاظر با روی کار آمدن نظام پولی بیت کویین از مخالفان سر سخت این نظام است .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بسیار تایپیک پر محتوایی هستش محمد جان

اگه میتونی در مورد کسب درآمد از همین طریق مطلب بزاری خیلی خوب میشه...

@};-  @};-  @};- 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پست اشتباهی ...(مدیریت : لطفا این پست پاک شود)

ویرایش شده توسط Mahyar_Curious
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام محمدجان

مطالب مذکور بسیار خلاصه ودر عین حال دارای محتوای عمیق و قابل تاملی بود...

فقط یک مطلب مهم رو بهش اضافه میکنم و اونهم اینه که تعداد زیادی از این افراد که در سرگروه این اعضاء قرار دارند,در واقع از صهیونیست های افراطی هستند که با اهدافی خاص در سالهای اخیر با بهره وری از نفوذ خود در کشورهای بلوک شرق به کارشون ریشه بنیادی دادند...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

بنظر من پول واحد هیچگاه ایجاد نمی شه و نخواهد شد و دولتها نخواهند گذاشت، و این بیت کوین هم در آخر نهایت بتونه جای پای خودش رو صفت بچسبه و در کنار پول های غیر کاغذی و اینترنتی دیگر که زیادن و هر شرکتی برا خودش یه واحد زده به اسم خودش، بعنوان معروف ترین و معتبر ترینشون قرار بگیر...(در ضمن هر سربالایی یه سر پایینی هم در بر داره...!) و عمرا بتونه با طلا کل بندازه... چبرسه جاشو بگیره بعنوان پشتوانه کشورها. :D

یچیز دیگه هم اینکه شما میگید که کشورهای پیشرفته بیت کون بیشتری خواهند داشت خب مگه الان برای چی بهشون می گن پیشرفته ما رو میگن جهان سوم و این چیز کاملا مسلمی هست و اگر نمی بود باید شک می کردیم به اعتبارش؟؟؟

بازم می گم تو پول های اینترنتی شاید سر بشه اما تو پول های واقعی نه عمرا بره تو کت من و این همه سرو صدا ها مثل بقیه چیزا مردمو یعده تلکه میکنن و میزارن سرکار و یعده ی کمی سود میبرند و السلام.

باتشکر از توضیحات خوبی که اشاره کردید من نظرمو گفتم بگم سر دلم نمونه ^_^

ویرایش شده توسط Nima Mazrouie
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 سال بعد...
  • کاربر ویژه

درود به دوستان لیونی

جوون بودیم و جاهل :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در سال 2010 مدیر ارشد یکی از شرکت های تکنولوژی مشهور چین , تانگ جون که مدرک پی اچ دی خود را از دانشگاه وسترن پاسیفیک دریافت کرده بود, مورد استیضاح قرار گرفت.کارآگاهان متوجه شدند که نه تنها موسسه ی وسترن پاسیفیک فاقد اعتبار است بلکه دیپلم او بیش از 2595 دلار خرج برداشته واخذ این دیپلم مستلزم حضور در هیچ کلاس درسی نبوده  است.یک سال بعد , عده ی کثیری از مدیران ارشد رده بالا , بطرز خجالت آوری درگیر کلاهبرداری های مدرکی شدند, برنامه های آموزشی شک برانگیزی که به ثبت نام کنندگان(کسانی که نام نویسی کرده بودند) مدارکی , برای مثال گواهی پی اچ دی اهدا می کردند.

برای مطالعه ی ادامه ی مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

http://safteh.co/index.php/lbitcoin/300-verifying-diplomas-with-ethereum

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در دنیای عجیبی  که  در آن زندگی می کنیم  شرکت هایی مانند Experian ,Equifax و Transunion قادرند حجم زیادی از داده های شخصی ما را ذخیره کنند و از آن ها در راهی سود ببرند که  الزاما همیشه به نفع ما نیست . زمانی که این شرکت ها داده های شخصی ما را از دست بدهند و ما  در معرض دزدی هویت قراربگیریم, تقریبا هیچ کاری از دستمان بر نخواهدآمد.

Equifax داده های بیشتر از 140 میلیون آدم را از دست داده است و  رفع غرامت در آینده ی نزدیک به وقوع نخواهد پیوست.

درهمین حین مدیر ارشد این شرکت ممکن است  با مقرری ای به ارزش 18 میلیون دلار استعفا بدهد.واضح است که این سیستم از کار افتاده و زمان توقف فرارسیده است.ما باید  از خودمان بپرسیم که چرا  به سیستمی  اتکا می کنیم  که در مقابل چالش های  دنیای دیجیتال  , ایستادگی نمی کند.

آژانس هایی که بامدارک اعتباری سر و کار دارند به شدت از این اطلاعات  استفاده می کنند.   شکارچیان   داده ها در   وبسایت های خرید آنلاین وجود دارند.بسیاری این فعالیت را انجام می دهنداز خرده فروشان و شرکت های رسانه ای  تا دولت ها .

مطالعه ی ادامه ی مطلب

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

سلام دوستان

من خودم این تاپیک رو پیدا کردم و تصمیم گرفتم آپ کنم

من خودم خیلی با سیستم بیت کوین مخالفم

اصولا بیت کوین، یه چیز بی ارزشه که چون کاربردی شده و عرضش محدوده، براش بازاری درست شده که نتیجش شده تعیین قیمت در بازار و ارزش های الکی...

اینکه بعضیا روش سرمایه گذاری میکنن، بازارشو بدتر داغ میکنه

واقعا بده ... خیلی بده

میتونم بگم کس یا کسانی که اینو درست کردن، سیستم عرضه و تقاضی رو به خوبی میشناسن، تصمیم گرفتن که سیستمی درست کنن با پشتوانه ی خوب( خودشون شاید مدت ها، تنها خریدارای این ارز بودن) که بشه توش این بازارو راه انداخت

حالا هم که سرمایه گذارا به بازارش حجوم آوردن، اون سرمایه گذارای اولیه دارن عین گاو سود میکنن.

واقعا سیستم غلطیه!

من و شما هم اگر کلی پول داشتیم میتونستیم همچین بازاری درست کنیم...

مثلا معروفه که میگن، یه موقعی توی یه کشور آفریقایی، انگلیسیا، الماسو با صدف میخریدن! چون الماس زیاد بوده ولی صدف کم! این همش یه حقه ی کثیفه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

سلام روز بخیر

من واقعا یکسری سوال برام پیش اومده تو زمینه بیت کوین.

این پولهایی که ما میدیم کجا ذخیره میشه؟ آخه امنیت پولهامون چجوری تامین میشه؟

سایتهای ایرانی زیادی این خرید و فروش رو انجام میدند مثلا پیمنت۲۴ ، ایرانیکارت، 7پیمنت و... میشه راهنمایی کنید میشه به این سایتا اعتماد کرد؟

من واقعا گیج شدم ممنون میشم راهنماییم کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...
در در 1396/08/22, 09:48:42، asha گفته است :

سلام روز بخیر

من واقعا یکسری سوال برام پیش اومده تو زمینه بیت کوین.

این پولهایی که ما میدیم کجا ذخیره میشه؟ آخه امنیت پولهامون چجوری تامین میشه؟

سایتهای ایرانی زیادی این خرید و فروش رو انجام میدند مثلا پیمنت۲۴ ، ایرانیکارت، 7پیمنت و... میشه راهنمایی کنید میشه به این سایتا اعتماد کرد؟

من واقعا گیج شدم ممنون میشم راهنماییم کنید.

منم تازه کارم یکی بیاد توضیح بده ممنوووون :22_stuck_out_tongue_winking_eye:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/08/22, 09:48:42، asha گفته است :

سلام روز بخیر

من واقعا یکسری سوال برام پیش اومده تو زمینه بیت کوین.

این پولهایی که ما میدیم کجا ذخیره میشه؟ آخه امنیت پولهامون چجوری تامین میشه؟

سایتهای ایرانی زیادی این خرید و فروش رو انجام میدند مثلا پیمنت۲۴ ، ایرانیکارت، 7پیمنت و... میشه راهنمایی کنید میشه به این سایتا اعتماد کرد؟

من واقعا گیج شدم ممنون میشم راهنماییم کنید.

 

در 21 دقیقه قبل، frzm2014 گفته است :

منم تازه کارم یکی بیاد توضیح بده ممنوووون :22_stuck_out_tongue_winking_eye:

درود

کوینهاتون را میتونید به روشهای مختلف نگهداری کنید . آسونترینش کیف پولهای آنلاین هست  : https://blockchain.info/wallet/#/   https://jaxx.io/

 در مورد خرید از سایتهای ایرانی هم exchanging.ir این سایت بیشترین ارز رو پشتیبانی میکنه . wmfa.ir هم بد نیست . البته تو پرشین تولز چندتا فروشنده خوب هم هستن از اونا هم میتونید خرید کنید . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، septemer گفته است :

 

درود

کوینهاتون را میتونید به روشهای مختلف نگهداری کنید . آسونترینش کیف پولهای آنلاین هست  : https://blockchain.info/wallet/#/   https://jaxx.io/

 در مورد خرید از سایتهای ایرانی هم exchanging.ir این سایت بیشترین ارز رو پشتیبانی میکنه . wmfa.ir هم بد نیست . البته تو پرشین تولز چندتا فروشنده خوب هم هستن از اونا هم میتونید خرید کنید . 

مرسی ولی من سایت برای اینکه من بهشون بفروشم و پول بگیرم بود ، معتبر ترین و بهترین چنج کننده چه سایتیه و حداقل خریدی ک از ما میکنه چند تومان هست ؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، frzm2014 گفته است :

مرسی ولی من سایت برای اینکه من بهشون بفروشم و پول بگیرم بود ، معتبر ترین و بهترین چنج کننده چه سایتیه و حداقل خریدی ک از ما میکنه چند تومان هست ؟ 

معتبرترین نداریم ! همشون معتبرن تا یه حدودی شما باید بهترین قیمتو پیدا کنی . ایشونو من باهاش کار کردم قیمتای خریدش خوبه http://t.me/uspay  . اون دوتا هم دادم خوبه قیمتاشون بد نیست و معتبر هستن  wmfa.ir 

exchanging.ir 


   

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، septemer گفته است :

معتبرترین نداریم ! همشون معتبرن تا یه حدودی شما باید بهترین قیمتو پیدا کنی . ایشونو من باهاش کار کردم قیمتای خریدش خوبه http://t.me/uspay  . اون دوتا هم دادم خوبه قیمتاشون بد نیست و معتبر هستن  wmfa.ir 

exchanging.ir 


   

ایشون  ک تلگرام دادید،تو لیون اکانت هم دارن؟ یک سوال در مورد 1060 گیمینگ 6 گیگ دارم اینکه ایا فرکانس هسته تاثیری رو ماین داره ، ؟ چون یکی گفت منفیش کنم بهتره ،عکس تنظیماتمو پیوست کردم ، اگه اطلاعاتی دارید مقدار های اوورکلاکو بگید ک من اعمال کنم مرسی ، ضمنا با برنا نایس هش ماین میکنم و سه روز 10 دلار مقدار قابل قبولیه واسه کارتم ؟ 

IMG_20180114_144938.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 42 دقیقه قبل، frzm2014 گفته است :

ایشون  ک تلگرام دادید،تو لیون اکانت هم دارن؟ یک سوال در مورد 1060 گیمینگ 6 گیگ دارم اینکه ایا فرکانس هسته تاثیری رو ماین داره ، ؟ چون یکی گفت منفیش کنم بهتره ،عکس تنظیماتمو پیوست کردم ، اگه اطلاعاتی دارید مقدار های اوورکلاکو بگید ک من اعمال کنم مرسی ، ضمنا با برنا نایس هش ماین میکنم و سه روز 10 دلار مقدار قابل قبولیه واسه کارتم ؟ 

IMG_20180114_144938.jpg

بله تو پرشین تولز هم فعالیت میکنن . متاسفانه بنده ماینر نیستم .سرمایه گذاری میکنم فقط . اینجا مطرح کنید : 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به هر حال چه بخوایم و چه نخوایم ارزش این ارزها به شکل چشم گیری داره میره بالا

شاید یکی از دلایل اصلی قدرت گرفتن این ارزها کنترل نقدینگی(که بلای جان ملت ها و به عبارتی کل جهان شده) توسط دست هایی نامرئی و پشت پرده باشه

این ارز ها تا رقم های وحشتناکی افزایش ارزشی پیدا میکنن و به یکباره ممکنه توسط همین دست های پشت پرده و صد البته دولت ها فاقد اعتبار و ارزش بشن تا حجم نقدینگی بسیار زیادی که داره به شدت به اقتصاد جهانی صدمه میزنه یک شبه نیست و نابود بشه و جالب اینجاست که احدی هم نخواهد تونست اعتراض و شکایتی بکنه

میبینید که فعلا تمام مردم دارن رو میارن به این ارزها و طمعشون باعث میشه هیچ نقد منفی رو قبول نکنن!هرجا که انتقاد کنی از این سیستم های ارزی به شدت باهات برخورد میشه و فحش و توهین نثارت میکنن که نمونش هم در همین فروم بوده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...