رفتن به مطلب

بررسی تخصصی Intel HD 4600-4770k


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

nvrmjvv8i334m1o4df3m.jpg

 

معرفی و مقدمه (Introduction)

در نمایشگاه Computex  امسال ، کمپانی اینتل بلاخره به طور رسمی  چهارمین نسل از پردازنده های خود را که با اسم Haswell نام گذاری شده بود را به همراه سوکت جدید 1150 ،روانه بازار جهانی کرد . Haswell نیز مانند نسل قبلیه خود ivy bridge  از فناوری  تولید 22nm  استفاده کرده که با تغییر در معماری ، عملکرد قوی تری نسبت به نسل پیشین خود مخصوصا در بخش integrated graphics ، را شاهد بودیم از همین رو در بررسی مادربورد Maximus VI Extreme  ما گذری کلی بر بازدهی سی پی یو های Haswell  (مدل 4770k) زدیم و ان را با همرده نسل پیشین خود یعنی 3770 در زمینه های مختلفی مانند : قدرت پردازشی ، قدرت گرافیکی و... مقایسه کردیم ، و دیدیم که در اکثر تست های پردازشی و محاسباتی این دو نسل از یک دیگر با احتلاف بین 10 تا 15 درصدی از یک دیگر امتیاز گرفته و تست را پاس کرده اند اما پس از تست های پردازشی و محاسباتی به سراغ تست گرافیک یک پارچه شده که از نسل SandyBridge  به دلیل فناوری تولید 32nm  که از مادربورد ها به silicon die سی پی یو با طراحی و بازدهی بهینه تر انتقال یافته بود رفتیم ، که با نتایج و عملکرد فوق العاده ای  (نسبت به قبل) که از خود نشان داد نظر ما را به خود جلب  کرد تا به صورت تخصصی تری به این پردازنده گرافیک یک پارچه شده بپردازیم .

در بالا اشاره کردیم که اولین بار  integrated graphics  را در نسل SandyBridge  دیده ایم ولی اینتل با بالا بردن عملکرد ان با کمک معماری جدید و فناوری تولید 22 نانومتری نیز این قابلیت عالی را نیز با مصرف کمتر و بازدهی 20 درصدی (بیشتر) در نسل Ivy Bridge نیز پیاده کرد که با استقبال خوبی مخصوصا از سمت شرکت های نوت بوک سازی مواجه شد .

پس از گذشت حدود 1 سال از پس وارد شدن ivy bridge ها به بازار اینتل در کنفرانسی در رابطه با نسل جدید پردازنده های خود (Haswell) به جز توضیحات در رابطه با معماری جدید پردازنده و....  نسل جدید integrated graphics  را که بر مبتنی بر  GT1, GT2 ,GT3 , GT3e بودند را نیز معرفی کرد .

امسال اینتل با ارایه گرافیک های مدل 5000  HD و 5100 Iris و  PRO5200 Iris مبتنی بر هسته GT3  و GT3e  قدمی نو در ساخت integrated graphics ها برداشت . سری HD و Iris  5000 با افزایش واحد های پردازشی به 40 واحد، بهبود عملکرد  بالای دوبرابر را برای این سری نسبت به قبل به وجود اورد ، که بر روی پردازنده های سوکت BGA یا سیتسم های ALL IN One  و پردازنده های موبایلی یا نوت بوکی ارایه اشان کرده و برای پردازنده های سوکت 1150 از همان GT2 با کمی افزایش واحد های پردازشی و بوست کلاک و ... اما با مصرف کمتر نیز استفاده کرده است . خیلی از سایت ها و همچنین ما دلیل این کار اینتل را سیاست وجود یک کارت گرافیک برای سیستم های دسکتاپی می دانند ، به همین دلیل سری قدرتمند 5000 را بر روی پردازنده های این سوکت که دارای قدرت و بازدهی فوق العاده در بازی ها و ...  قرار نداده است .

و اما GT2 قبلا با GT2 که در ivy Bridge  ها نیز استفاده شده بود که مدل های HD 4XXX  همه مبتنی بر این هسته پردازشی بودند  اشنا شده بودیم  ، اینبار هم اینتل برایintegrated graphics پردازنده های سوکت 1150 خود نیز از GT2با 1400m ترانزیستور و پهنای باند 38.4 GB\s با قابلیت ساپورتDirect3D 11.1 و OpenGL 4.0   به همراه ارتقاع واحد های پردازشی از 16 به 20 واحد ، که در چند مدل  HD Graphic 4600,4400,4200  بر روی پردازنده های Desktop  خود با سوکت 1150 ارایه شده است  .  در جدول  زیر به چند مدل از پردازنده هایی که از HD 4600 که قوی ترین مدل مبتنی بر GT2  برای دسکتاپ های سوکت 1150 با جزییات دقیقتر اشاره  کرده ایم :  

 

5mdn62yms5zij3kp9rv.jpg

 

mx6jnwjkis3e0gzyulmu.jpg

 

گفتیم که  بعد از مشاهده یکسری تست ، از نسل جدید گرافیک ها یکپارچه شده اینتل که  با نتیاج قوی ای (نسبت به قبل) همراه بود و  نظر ما را به خودش جلب کرده بود تصمیم به نوشتن این بررسی گرفتیم ، برای همین هم از بین پردازنده های ( 1150 Desktop ) پزدازنده ی 4770k را که جای نشین همرده نسل پیشین خود یعنی k3770 نیز بوده را  برای تست  انتخاب کردیم که با جای دادن HD 4600  با فرکانس بوست 1250 دارای قویترین گرافیک دربین ( 1150 Desktop ) است .

 

مشخصات Intel HD 4600 - 4770k :

 

xqoi480d7ldszlsqazux.gif

 

2e71g3ut86tvqnoy1ax.jpg

 

مشخصات سیستم تست (Test System )

 

CPU : 4770k @ 4400 Mhz

GPU : Intel HD 4600 (HDMI)

GPU Driver : 9.18.10.3222

MainBoard : Asus Maximus VI Extreme

Ram : Gskill TridentX 8X2 @ 2400 Mhz

SSD : Corsair Force 3 120GB

HDD : Toshiba 2TB

Power : Green 1350 O.C

Cooling : Antec 920 (wate cooler)

 

با توجه به مشخصات HD 4600  ما سطح های کیفیتی ای را که قرار بود تست ها روی ان انجام شود را Low , Medium , High  و در برخی ها VeryHigh  و VeryLow   تنظیم کردیم ، و چون در  تست های High  با کارایی خیلی ضعیفی مواجه شدیم دیگر به سراغ Nativ  و UltraHigh نرفتیم .

 

تست کارایی (Performance Testing) :

برای تست کارایی HD 4600  تنظیمات کیفیتی را همانطور که در چارت ها مشاهده می کنید از Preset  ها تعیین شده ی خود برنامه یا بازی ها در سه رزولیشن  استفاده کردیم و هیچ تغییری دیگر در تنظیمات اعمال نشده است .

 

Grid 2 

پس از موفقیت نسخه اول بازی Grid که به سبک رالی خیابانی بود بود امسال نیز Codemaster  ، نسخه ی جدید از ان را به علاقه مندان به این سبک ارایه کرد که به لطف موتور بازی سازی EGO 3.0   کاملا از DirecX11  و قابلیت پردازنده های جدید اینتل AVX پشتیبانی می کند ، تا بالاترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان بیاورد .

پس از شروع اولین تست پی بردیم که نصفی از تکنولوژی های کمپانی اینتل طی قرار دادی با Codemaster  وارد موتور بازی سازی و بازی Grid II شده بود بر روی 4600  که مبتنی برGT2 است غیر فعال بوده و این فناوری ها فقط بر روی گرافیک های مجمتمع شده iris یا 5000 و 5200 قابل استفاده اند که مبتنی بر GT3  و GT3e اند و باعث کیفیت بهتر و مصرف کمترو.... میشوند ، در صورتی که 4600 حتی در بالاترین حد تنظیمات به هیچ عنوان به کیفیتی که بر روی کارت های دیگر مانند انویدیا و AMD  نرسید و تصویر مات و با رنگ های غیر واقعی را نشان میدهد .

 

6c2h1k894blskrkdct6e.jpg

 

xnfymn20l33325qn4c8.jpg

 

wsxzxsb49houoyc7j1wn.jpg

 

TombRider

در اوایل بهار امسال بلاخره Square Enix شاهکار خود را توسط Crystal Dynamics و با موتور کریستال انجنین ساخته شده بود را بر روی سه پلتفورم XBOX360 و PS3 و PC روانه بازار کرد . که با داستان بسیار خوب و شخصیت پردازی عالی در همان پیش نمایش در E3 سال 2011  جوایز : IGN's Best of E3 2011 Awards و  The Best Games of E3 2011 GameSpot و .... را ازان خود کرد امادر مدت دوساله که سازندگان در E3  وعده ی انتشار رسمی این بازی را داده بودند ، سازندگان تکنولوژی TressFX  را با بازی امیخته کردن(PC  ) و زیبایی بصری ان را به چند برابری نسبت به دیگرنسخه های  پلفتفرم های دیگر رساندن . TressFX در تنظیمات بازی به صورت انتخابی بود و با توجه به گرافیک خود می توانید ان را خاموش و یا روشن کنید ، ما هم به دلیل سنگین این فناوری برای گرافیک مجتمع کوچکی که فقط 20 واحد پردازشی این فناوری را خاموش کرده و با تنظیم رزولیشن و کیفیت تصاویر شروع به کار کردیم .

 

eqi2n83jek44bxxphf39.jpg

 

4qi3i6n83f1fcl1kgcf.jpg

 

4i2tr9nosu1gzeritjr.jpg

 

Resident Evil 6 Benchmark

همگی به خوبی با سری بازی های Resident Evil    که در نسخه ای اولیه جزو ترسناک ترین بازی های سال بود اشنا هستیم ، که

متاسفانه بعد نسخه 3  روند داستانی بازی شروع به افت بسیار کرد ، به گونه ای که درنسخه پنجم ، بازی به یک ژانر کاملا اشکن تبدیل شده بود  . اما در نسخه ششم که  24 مارچ ( نسخه PC ) امسال راهی بازار شد ، شرکت سازنده یعنی کپکام با پیشرفته کردن بیشتر گرافیک کم از خراب کاری های خودرا که در داستان بوجود اورد بود را پوشاند و باعث گردید سایت هایی مانند IGN.com که یکی از معیار های اصلیشون برای ریت دادن به یه بازی گرافیک ان است ، امتیاز 7.9 را کسب کند .  در نسخه 6 بازی از موتور MT Framework2.0  با بهره گیری کامل از DX9  استفاده شده که با توجه به ورژن دایرکت ایکس کیفیت فوق العاده ای از خود به نمایش دراورده است ، ولی به دلیل قفل بودن فریم در هنگام بازی ما برای این تست از برنامه بنچمارکی که یک هفته قبل از انتشار بازی توسط انویدیا منتشر برای محک زدن سیستم منتشر شده بود استفاده کردیم ، که  در اخر با میانگین بین 10 تا 17 فریمی در دو تست ،امتیاز پایانی داده است .

 

dt5s45b0opoo1jyj07d2.jpg

 

65j50nv7v2pib643l4nw.jpg

 

2c8wkfqoq2qcb1vrqm1.jpg

 

Bishock infinite

بار دیگر استدیو Irrational Games با ساخت نسخه جدیدی سری بازی های Bioshock  جلوه دیگری را از بازی های کامپیوتری را به همگان نشان داد ، داستان فوق العاده ، صدا گذاری عالی ، و.... مهمتر از همه گرافیک چشم نواز که با موتور بازی سازی UDK  و فناوری DX 11  به بهترین نحو ساخته شد است . به قدر گرافیک و گیم پلی بازی چشم نواز و نرم ساخته شده که نمی گذارد چشم شما حتی یک ثانیه از صفحه نمایش دور شود  .  Bishock infinite  نیز مانند دیگر بازی های که ذکر شد دارای قسمتی برای بنچمارک گیری و تست فریم  بوده که نسبت به بقیه دارای گزینه های بیشتر برای انتخاب تنظیمات است ، و ما از سه گزینه ای که در جدول گفته شده برای بنچمارک گیری در رزولیشن های مختلف استفاده کردیم . Bishock infinite  تنها بازی ای بود که بهترین کیفیت از لحاظ رنگ ها و Blur  ها و سایه زنی ها در بین تست های دیگری که بر روی HD4600 گرفتیم را داشت و بر خلاف بقیه که بالا بردن کیفیت تصویر و تکستچر ها ، تصویر مات تر و خرابتر میشد (به دلیل قدرت  ضعیف نا توانی در پردازش های سنگین) در این بازی نسبتا خوب عمل کرده و با تغییر رزولیشن و کیفیت تصویر ، تغییرات موثر در بهبود شفافیت و سایه زنی و ... دیده میشد .

 

54jr989s8v7r7gx9j8n.jpg

 

f4izx6mmz7f52vo2ttal.jpg

 

olgtw4r6a4vb3b5okbxb.jpg

 

MetroLastLight

MetroLL را چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ موضوعی میتوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Bishock infinite   تا الان دانست که  با بهره گیری از موتور بازی سازی اختصاصی 4A Engine و Nvidia PhysX  و DirectX 11  مانند نسخه قبلی خودش جایگاهی خوبی در میان منتقدان و گیمر ها و ... پیدا کرده و در اکثر بنچمارک های منتشر شده از کارت های گرافیک این و نسخه قبلیش Metro 2033  را می توان در میان نتایج منتشر شده به علت قدرت بالای گرافیکی یافت . MetroLL در زمان انتشارش در 14 می 2013 با اکثر کارت های گرافیک به دلیل ناسازگاری درایور هایشان با بازی ، مشکل داشت و بازی به نحو صحیح توسط گرافیک پردازش نمیشد ، که با منتشر شدن دراویر های جدید گرافیک ها این مشکل تا حد زیادی رفع شد ولی مثل اینکه این مشکل هنوز دردرایور های Intel HD  وجود دارد ، به گونه ای که با تغییر در رزولیشن و کیفیت تصویر ، هیچ تغییری در هنگام بنچمارک گیری مشاهده نشده و تصویر بسیار مات و بی کیفیت بوده است . در جداویل زیر هم می توان بی تاثیر بودن تغییرات در میانگین فریم را نیز مشاهده کرد .

 

eh80nndtgqxmet5j934.jpg

 

l9x3eszwo5sfsp9lg8ww.jpg

 

310x8e05rqanynidhuix.jpg

 

3D Mark 13

 

dq54by30eg8xcnj0wss0.jpg

 

vfecopxmfeeazcy5qi.jpg

 

ntpitr3mk1el9ma0iwk.jpg

 

3DMark 03

 

bgyznzrrtioap4v7mwx7.jpg

 

79kyabpqyq4sviefsp0f.jpg

 

3DMark 11

 

dbg1liaw8d15bo80edcg.jpg

 

ra4nqg8qfmkl41hbb2tp.jpg

 

r01rhnsh7h2nxf4czx8a.jpg

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اورکلاکینگ :

گرافیک ها مجتمع شده نیز در پردازنده های نسل چهارم  با توجه به سری ‘k’ بودن یا نبودن پردازنده قابلیت تغییر دستی فرکانس گرافیک توسط کاربر را ، مانند نسل های پیش داراست و پردازنده ما که (4770k  ) است با عضویت در سری k  این قابلیت را داشته تا ما با تغییر و بالا بردن ان بازدهی گرافیک مجتمع شده  را بالاتر ببریم . بالاترین فرکانسی که ما توانستیم با ان تست ها را بدون افزایش ولتاژ پاس و سیستم را پایدار کنیم ،افزایش فرکانس دیفالت یا 1250 به 1400 برای GPU بود که ، به صورت خودکار و برای مصرف برق کمتر پردازنده فقط در مواردی که نیاز به پردازش بالا دارد ، فرکانس را به عدد ذکر شده بوست می کند و در حالت idle  فرکانس خود را بر روی 350 تنظیم می کند .

پس از بنچمارک گیری توسط برنامه 3DMark 11  بر روی فرکانس 1400 Mhz  شاهد افزایش کارایی تقریبا 10 درصدی HD4600 بودیم که این به معنای موثر بودن 4 واحد پردازشی اضافه شده بر روی GT2 است که چنین باز دهی نسبتا خوبی را فقط با افزایش 150 مگاهرتزی از خود نشان داده است .

 

zskvzxywck9vk0z484zu.jpg

 

48ekbt7ks8md9wq6a0d.jpg

 

ba2q0yl6mdss21hc2srx.jpg

 

 

کیفیت تصویر

یکی از مباحثی که در بین گرافیست ها ، گیمر ها و یا حتی کاربران عادی خیلی  بسیار مهم و با ارزش بوده ، کیفیت تصویر و رنگ بندی ها و سایه زنی ها و... همه مواردی که باعث شفافیت و زنده تر شدن تصویر میشود است ، که این موارد تاثیر بسازیی در سرعت پردازش تصویر داشته به گونه ای که هرچندکه دقت کالبریشن رنگ ها بالاتر برو و میزان سایه زنی و .... دقیق تر باشد تصویر با سرعت پایین تری پردازش میشود  ولی  در عوض تصویری زنده تر وشفاف تر داریم  . در برخی از توضیحات بنچمارک های بالا ما نیز گذری به این مسئله زدیم و گفتیم که تصاویر بازی حتی در بالاترین حد کیفیت واضح نبوده و رنگ بندی به هیچ عنوان زنده ای ندارند ، که در اکثر بازی ها هم این مشکلات نیز دیده شد . در محیط های ساده نیز مانند : صفحه دسکتاپ یا صفحات وب و ... همین مسائل با کمی بهبود پا برجاست و از کالیبریش رنگی خوبی برخوردار نیستند به طور مثال شما احساس می کنید که بر روی صحفه فیتر گاما را با درصد 10 اجرا کرده اند و از کیفیت و شفافیت عکس و فیلم هایتان کاسته اند . در رابطه با کالیبریش رنگ هم می توان تفاوت رنگ ها در مقایسه ای که بین HD 4600 و PowerVR SGX543MP2 انجام دادیم ببینید.

 

1pvzdu65a9x6eevrj0i.jpg

fvgdvn3hlm3ldbqi6u4x.jpg

 

نتیجه گیری نهایی :

امسال اینتل با معرفی گرافیک های مجتمع شده جدید خود بر روی پردازنده های Haswell و با کارایی دو برابری نسبت ، پیشرفت خوبی از خود در این زمینه از خود نشان داد ، اما Intel HD 4600 هنوز به دلیل پیشرفت روز به روز بازی های رایانه ای و نتایج نه چندان جالب بر روی ان ها و مشکلات در پردازش رنگ و سایه زنی و ... خود پردازنده گرافیکی و ساپورت ضعیف درایور اش از طرف اینتل ، نمی شود روی ان به عنوان یک گرافیک مستقل حساب کرد و بهتر است انرا به عنوان پشتیبان کارت گرافیک اصلیمان بدانیم تا در هنگام بروز مشکل برای ان Intel HD وارد کار شدهو مانع جلوگیری از توفق کاری ما شود ، تصور کنیم .

 

مثبت :

یک پارچگی با پردازنده 4770k

پشتیبانی از DirectX 11.1 و OpenCL 5.0

قابلیت توربو بوست برای صرفه جویی در مصرف برق

 پشتیبانی از DisplayPort 1.2, HDMI 1.4, and , Intel® Wireless Display, Intel® Quick Sync Video

پشتیبانی از تصاویر 4K

بازدهی بالای 2 برابر نسبت به نسل قبل

میزان اورکلاک بالاتر نسبت به نسل قبل در سری k

افزایش 4 واحد پردازشی به هسته GT2

منفی :

کارایی نچندان جالب در بازی ها

ضعف شدید در پردازش سایه ها و رنگ ها

درایور ضعیف و با دقت پایین در تنظیم Contrast و Gamma و ....

------------------------------------------------------------------------

منتظر نظراتتون هستم 53.gif

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون دوست عزیز خیلی کامل بود

قدرت این گرافیک چند درصد بیشتر از intel 3000 HD 3570K ـه؟

قدرتش از gt630 بیشتره یا کمتر؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون امیر محمود جان عالی.فقط واسه بنچ مارک مترو اشتباها تامب رایدر ذکر شده.

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون دوست عزیز خیلی کامل بود

قدرت این گرافیک چند درصد بیشتر از intel 3000 HD 3570K ـه؟

قدرتش از gt630 بیشتره یا کمتر؟

 

ما اینا رو مورد بررسی قرار ندادیم ولی سایتها خارجی معتبر علام کردن که از GT 640 قوی تره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

محمود جان بازم اتیش به پا کردی واقعا عالی و مفید بود و کاربردی که کلی استفاده کردیم که جای تشکر مخصوص داره

 

منتظر عناوین بعدیت هستیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

محمود جان بازم اتیش به پا کردی واقعا عالی و مفید بود و کاربردی که کلی استفاده کردیم که جای تشکر مخصوص داره

 

منتظر عناوین بعدیت هستیم

قوربون تو @};- @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

پک الحاقی Review HD 4600

فرکانس 1250

 

p93u3v8lutsul5tmp0s.gif7c8fnmgxjdy75jkt0xp1.gif9j6rel6kn4s02qz2rbo.gif

 

 

pa5r0uk1siyrmsbdgof2.jpg

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این خیلی عالیه.البته بنچ مارکهاتون هم نشون داده که چقد عالی جواب داده.

http://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7_4770K_Haswell_GPU/3.html

البته تو این از 440 (که تقریبا همون 630 هست)ضعیفتر بوده؟درایور جدیدی اومده براش؟البته 6450 و 520 را شکست داده.

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این خیلی عالیه.البته بنچ مارکهاتون هم نشون داده که چقد عالی جواب داده.

http://www.techpowerup.com/reviews/Intel/Core_i7_4770K_Haswell_GPU/3.html

البته تو این از 440 (که تقریبا همون 630 هست)ضعیفتر بوده؟درایور جدیدی اومده براش؟البته 6450 و 520 را شکست داده.

 

رسمی ای که باهاش تست میگیرن اینه . اونایه دیگش به قدری باگ داره که حتی تو کنترل پنل خودش کرش می کنه

( نسبت به خودش و سایزش پردازش خوبی داره  )

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

رسمی ای که باهاش تست میگیرن اینه . اونایه دیگش به قدری باگ داره که حتی تو کنترل پنل خودش کرش می کنه

( نسبت به خودش و سایزش پردازش خوبی داره  )

بله کاملا.عرض کردم که واقعا عالیه.اگر این با 20 تا spu همچین کاری میتونه بکنه دیگه وای به حال gt3 که 40 تایی هست.

ویرایش شده توسط kasra991
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بله کاملا.عرض کردم که واقعا عالیه.اگر این با 20 تا spu همچین کاری میتونه بکنه دیگه وای به حال gt3 که 40 تایی هست.

چه فایده رو 1150 ها که ازش استفاده نکرده

(خودمونیم این کیفیت تصویری هم که داره میده بی تاثیر تو فریم دهیش نبوده.

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چه فایده رو 1150 ها که ازش استفاده نکرده

(خودمونیم این کیفیت تصویری هم که داره میده بی تاثیر تو فریم دهیش نبوده.

اینم یه ترفند هست واسه خودش دیگه :p

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر میکنم از جناب امیر محمود اگه میشه از پردازنده های سری A amd هم رویو بزارید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

تشکر میکنم از جناب امیر محمود اگه میشه از پردازنده های سری A amd هم رویو بزارید

 

ایشالله اگه بورد و پردازندشو گیر اوردیم میزاریم و یه مقایسه بین این و AMD انجام میدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ایشالله اگه بورد و پردازندشو گیر اوردیم میزاریم و یه مقایسه بین این و AMD انجام میدیم

بورد که آقای حسینی موجود دارن توی فروشگاه

اینم لینکش http://lioncomputer.ir/product/2764/GIGABYTE%20F2A85X-UP4%20%20FM2%20MB/

یکی از بهترین بورد ها هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون امیر محمود جان .

عزیز این گرافیک که برای بازی نیست که تو انتظار داری اندازه ی تایتان و 7990 فریم بده برادر .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون امیر محمود جان . عزیز این گرافیک که برای بازی نیست که تو انتظار داری اندازه ی تایتان و 7990 فریم بده برادر .

 

الان بیشتر بحث سر کیفیته ، کیفیت تصاویرش پایینه :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بورد که آقای حسینی موجود دارن توی فروشگاه

اینم لینکش http://lioncomputer.ir/product/2764/GIGABYTE%20F2A85X-UP4%20%20FM2%20MB/

یکی از بهترین بورد ها هستش

خب اونو اقاي حسيني داره من كه ندارم، اقاي حسيني بيزحمت يه ريويو از بوردتون ميگيرين بعد ما با اين مقايسش كنيم؟ : دي

ویرایش شده توسط AmirMahmood
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جرا مصرف برق هاسول از ايوى بيشتره؟!

 

الله و علم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جرا مصرف برق هاسول از ايوى بيشتره؟!

 

الله و علم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

هنوز خیلی مونده به apu های AMD برسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

افرین امیر محمود ادامه بده و کارت رو یه مقدار دیگه لوللش رو ببر بالاتر

 

آفرین پیشرفت توی مقالاتت دیده میشه @};- @};- @};- :clapping: :clapping: :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

افرین امیر محمود ادامه بده و کارت رو یه مقدار دیگه لوللش رو ببر بالاتر

 

آفرین پیشرفت توی مقالاتت دیده میشه @};- @};- @};- :clapping: :clapping: :clapping:

 

ممنون اقای حسینی

یعنی چطوری بالا ببرم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...