رفتن به مطلب

آیا درقبال فعالیت مفید و موثر در فروم لیون همان طورهم از شما تشکر شده است؟


Nsm1000
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با عرض سلام درود خدمت همه ی لیونی های عزیز

 این تاپیک رو ایجاد کردم تا ببینیم درقبال زحمت و وقتی که توی فروم میذارید  قدردانی از زحمات خوب شما میشه؟

 درصد رضایتتون از قدردانی از زحمات شما چقدره؟

 میخواهیم ببینیم چند درصد از کاربران لیون که دراین فروم فعالیت مفید دارن ، واقعا اززحمات و وقتی که توی فروم میذارن برای بهترشدن فروم ، ازشون تشکرمیشه؟

امیدوارم مورد توجه مدیران عزیز قرار بگیره، چون بلاخره هر انجمن یا سایتی هر چی داره از کاربراش داره.

به امید داشتن فرومی بی نظیر

ویرایش شده توسط nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آره خوب به نظر شخصی من اگر جائی کسی کاری کرده تشکر هم شده. اما کلا این جور جاها آدم انتظار تشکر نباید داشته باشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آره خوب به نظر شخصی من اگر جائی کسی کاری کرده تشکر هم شده. اما کلا این جور جاها آدم انتظار تشکر نباید داشته باشه

درود عزیز

منظور از تشکر چیه؟ درسته انتظاری نداره، اما میدونی یه تشکر کردن مدیر چقدرمیتونه  امید و روحیه بده به اون کاربر فعال؟

مثلا همین شما یکی از مدیران عزیز توی یه تاپیک ازشما تقدیر کنن، درروحیه شما تاثیر نداره؟

ویرایش شده توسط nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

امیدوارم مورد توجه مدیران عزیز قرار بگیره، چون بلاخره هر انجمن یا سایتی هر چی داره از کاربراش داره.

 

درود،

درسته ولی لیون یک تفاوت جزئی دیگه با بقیه فروم ها داره، اینجا فروم هرچی داره از کاربراش نداره، بلکه هرچی داره برای کاربراش داره. این فروم صاحب حقیقی نداره و تعلق فروم به کاربرانش هست. پس وقتی گفته می شه از کسی در قبال کاری که کرده تشکری شده یا خیر این تشکر از جانب همه کاربران و کلیت فروم بوده یا نبوده.

حالا از دل کاربرانی که داخل لیون هستند، افرادی مدیر شدند و مجری امر هستند، بارها و بارها آقای حسینی به تاپیک های پر محتوا و به صاحب اون تاپیک هدایایی مادی اعطا کردند، برای مثال تاپیک بهمن عزیز برای جدا کردن IHS که یکی از رکورد دارهای امتیاز مثبت هستش. این یک مدل مشوق و تشکر هستش.

نوع دیگه تشکر اعطای عناوین به کاربران فعال تر در زمینه های مختلف بوده، برای مثال کاربر نمونه، کاربر برتر سال، متخصص هارد، متخصص برق و الکترونیک و ...

یک مدل دیگه تشکر که از صاحب های فروم برای افراد در نظر گرفته می شه، امتیازهای مثبتی هستش که صاحب های فروم به پست های خوب می دن، منظور از صاحب های فروم همون کاربران هستند.

یک تشکر دیگه از جانب مجریان فروم (تیم مدیریتی) بروز نگه داشتن سیستم IPB هستش. ممکن شما فروم هایی که بر پایه VB هستند رو دیده باشید و قالب ها و سیستم ها رایگان هستند ولی شاید کاربران نبینند که بابت این سیستم خریداری شده در سال چقدر پول پرداخت می شه.

به شخصه یکی از افرادی بودم که با نمایش نام کاربری افرادی که زیر پست ها تشکر می کنن یا مثبت می دن، مخالف بودم، چون عقیده دارم آدم وقتی داره کاری می کنه بایستی بی منت باشه. اینجوریه که امتیازها و تشکرها واقعی می شه.

من خودم بارها و بارها توی خیلی از تاپیک ها از صاحب تاپیک بابت تاپیک خیلی خوبش و کمبود اون تاپیک توی فروم تشکر کردم و خیلی جاها برای اینکه الکی پست و اسپم نزده باشم فقط مثبت دادم. من به شخصه از اول فعالیتم فقط و فقط با اسپم و پست هرز مبارزه کردم، اگر نگاهی به تعداد پست های خود من هم بکنید این قضیه مشخصه و وجود همین تشکرها در پست هاست که باعث می شه کاربری که 1 هفته هستش عضو شده 1000 تا پست می زنه. تشکرهای پستی هستش که ارزش امتیازها رو پایین میاره چون شما در مقابلش میاین و به کاربری که پست زده و ازتون تشکر کرده، مثبت می دید.

به نظر من سیستم تشکر و مشوق فعلی بهترین سیستم هست.

نظر شما چیه؟ به نظرتون تشکرها از کاری که افراد در فروم برای خودشون کردند چیه؟ بایستی چه کاری می شده که نشده؟

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون خیلی دوست داشتنیه پوریا جان

داره روز به روز هم بهتر میشه

من تا الان راضی بودم قابل توجه استارتر عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من از روز اولی که وارد لیون شدم :

اولش طراحی فروم من رو نگه داشت

دوما اطلاعاتی که از اعضا دریافت کردم

سوم برخورد مدیران و اعضا بود

چهارم ... ( :)  )

 

امتیاز مثبت و منفی به یه پست نیست که من رو نگه داشته و یا انگیزه میده مطلب بگذارم  بلکه جوی هست که مدیران و اعضای فعال تو فروم به جود آوردن

من اگر مطلبی تو فروم قرار میدم این به این معنی نیست که حتما قبلا چیزی گذاشتم و امتیاز گرفتم بلکه یه جور ادای دین هست نسبت به فروم و اعضای محترم

اون که بهم قبلا کمک کردن و یا مفید واقع شدن

به عنوان یک عضو که خودش رو یکی از اعضای این جمع میدونه دوست دارم فعالیت کنم

 

به نظر من فرومی که برای تبادل اطلاعات بین کاربران ایجاد شده زمانی موفق هست که  اعضا بین هم یه پیوند انسانی برقرار کنن

یه جور دوستی چون واقعا ما داریم زندگی می کنیم تو فروم ، چون براش وقت می گذاریم دوستانی داریم که دوستشون داریم و براشون احترام می گذاریم

وقتی مشکلی برای یکی از اعضای فروم پیش میاد اگر در تخصص ما نباشه حداقل همدردی می کنیم .

 

حالا اگر منظور شما از طرف مدیران هست که بابد تشکر کنند میشه این :

مثلا من و دوستم تو مدرسه قدم می زنیم دوستم پاش گیر میکنه و رو زمین میفته من دستشو میگیرم بلندش می کنم !

آیا مدیر مدرسه باید تشکر کنه ؟

انتظاری هم از کسی نداریم !

آقای حسینی عزیز برای ما مدرسه ای ساخته که توش چیز یاد میگیریم و دوست پیدا می کنیم و ...

ویرایش شده توسط ALTEC Lansing
لینک به دیدگاه
Share on other sites

همه چی خوب هستی مخصوصا شخص حسینی خیلی خوش برخورد هستن...اما 2 بار با نفراتی که مثلا با سابقه لیون هستن برخورد بد داشتم که یه بار با اقای حسینی حرف زدم و ایشون مشکل رو حل کردن و دفعه دوم هم ...هیچی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

 

با حرفهاي پوريا موافقم / چون شده كه يه موضوع رو ( البته چندين موضوع ) به جناب حسيني حتي شده تلفني گفتم كه ديدم چطوري مورد ارزيابي قرار دادن و تشكر كردن /

توجه كنين كه بحث تشكر هميشه هديه نيست چون از اين هدايا جناب حسيني خيلي به بچه ها اهدا كردن / بحث ارزش قائل شدن به خود كاربر و شخصيتش هستش كه من شخصاً تو فروم موندم / يكي از وي‍گي هاي من اينكه هر موقع به من بي احترامي بشه يا خوشم نياد از موضوعي ( مادي - معنوي ) بكل فاصله ميگيرم ازش حتي درصدي كمتر از 1 باشه /

 

::: هميشه در جوامع بشري براي ارزش داشتن معنوي و مادي بايد در چارچوب قوانين آن جامعه حركت كرد و خطوط قرمزيكه از طرف جامعه مشخص شده است را رعايت كرد :::

ویرایش شده توسط atagamer
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد اقای حسینی حمید پرنیان خوش برخوردترین و منطقی ترین ادم این فروم هست :) ایشالله یه روز شما هم مدیر این فروم بشی  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متاسفانه این فرهنگ خواستن تشکر / لایک / توی فضای وب فارسی به شدت رواج داره، و دلیلش هم فروم های همه چی در همه که روزانه مثل قارچ سبز میشن

شخصا اگر جایی بتونم به کسی کمک کنم سوالی جواب بدم و گره از مشکل کسی باز کنم بسیار هم خوشحال میشم چون حس می کنم برای جامعه اطرافم مفید واقع شدم

 

یه جمله معروفی هست که میگه "باران باش و ببار، نپرس کاسه های خالی از آن کیست"

 

چیزی که باعث شده من توی این فروم موندگار بشم همین بچه های خودمونی و خاکی هست

امیدوارم همیشه همینجوری باقی باشیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد اقای حسینی حمید پرنیان خوش برخوردترین و منطقی ترین ادم این فروم هست :) ایشالله یه روز شما هم مدیر این فروم بشی  :D

وحید جان شما و دوستان فروم به بنده لطف دارین

سپاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام درود خدمت همه ی لیونی های عزیز

 این تاپیک رو ایجاد کردم تا ببینیم درقبال زحمت و وقتی که توی فروم میذارید  قدردانی از زحمات خوب شما میشه؟

 درصد رضایتتون از قدردانی از زحمات شما چقدره؟

 میخواهیم ببینیم چند درصد از کاربران لیون که دراین فروم فعالیت مفید دارن ، واقعا اززحمات و وقتی که توی فروم میذارن برای بهترشدن فروم ، ازشون تشکرمیشه؟

امیدوارم مورد توجه مدیران عزیز قرار بگیره، چون بلاخره هر انجمن یا سایتی هر چی داره از کاربراش داره.

به امید داشتن فرومی بی نظیر

درود دوست بسیار گلم

پوریا جان جواب مختصری دادن و نظر خودشون رو نوشتن .

نظر من اینه که یک سایت موقعی رشد میکنه که دو نفر پشت هم باشن : نفر اول : کاربران سایت و نفر دوم مدیران اون سایت که بتونن نیازهای کاربران رو تامین کنن .

ما در کنار شما سایت رو پیش بردیم و اگر شما پشت ما و ما پشت شما نبودیم نمیشد سایت موفق و در اینده موفقتری داشت .

 

مثلا خود شما چند روز پیش این سیستم امتیاز دهی بازارچه رو پیشنهاد دادید و خودتون با دوستتون فرمودید که فارسیش کردید !!! اگر شما نبودید شاید ما این کار و میکردیم ولی خیلی خیلی دیرترو شما کمک بسیار بزرگی به ما و سایت خودتون کردید .

دوستانی مثل شما بسیار بسیار برای ما با ارزش هستن چون پیشنهادها و کمک های شما دوستان گلم ما رو به پیش برده و کمک کرده که ما هر روز انگیزه بیشتری برای کار کردن داشته باشیم .

هر روز وقتی میام فروشگاه اولین کاری که میکنم سر زدن به فروم هستش چون فکر میکنم پستهای شما و وجود شما عزیزان یکی از با ارزشترین چیزهای زندگیه منه که شاید باورتون نشه با مقداری فراوان پول جابجاش نمیکنم .

 

بارها ازم پرسیده شده که ایا حاضری در مقابل فلان مقدار پول ( که مقدار بسیار بسیار زیادی بوده و قابل چشمگیر ) سایتت رو به کسی بدی و یا بفروشی ؟؟؟؟؟؟ جواب من فقط نه بوده .

دلیلش هم این بوده که سایت دقیقا مثل بچه من میمونه !!!!! ایا کسی بچش رو میفروشه ؟ سالها برای سایت زحمت کشیده شده روزهایی بوده که تا صبح برای اپدیت کردنش نخوابیدیم  . پستهای شما دوستان چی ؟ زحمت مدیران سایت که از روز اول وجود سایت بودن چی ؟ یعنی من فقط خودم رو مالک سایت نمیدونم که بفروشمش و یا از بین ببرمش . پس با تمام وجود در کنار هم کار میکنیم و مطمئن باشید که همانطوری که در گذشته ضعفهایی وجود داشته و رفقعش کردیم باز هم همینطور خواهد بود .

 

و همین الان هم به دنبال تغییرات اساسی در فروشگاه سایت هستیم و در اینده ای نزدیک خبرهای خوبی رو برای شما عزیزان خواهیم داشت .

 

من و تیم مدیریتی لیون با تمام وجود در کنارتون هستیم و کمال تشکر رو از تمام پستهاتون داریم . و اگر جایی میبیند که جا داشت بیشتر تشویق کنیم و یا جائزه ای بگذاریم حتما با ما در میون بگذارید و حتما با مشورت هم این کار و خواهیم کرد

 

با سپاس فراوان از خداوند خودم بابت وجود دوستانی مثل شما در فروم و سایت @};- @};- @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 من به شخصه از اول فعالیتم فقط و فقط با اسپم و پست هرز مبارزه کردم، اگر نگاهی به تعداد پست های خود من هم بکنید این قضیه مشخصه و وجود همین تشکرها در پست هاست که باعث می شه کاربری که 1 هفته هستش عضو شده 1000 تا پست می زنه. تشکرهای پستی هستش که ارزش امتیازها رو پایین میاره چون شما در مقابلش میاین و به کاربری که پست زده و ازتون تشکر کرده، مثبت می دید.

 

من حرفی ندارم!

حمید جان به جز شما 13075 تا کاربر دیگه این فروم هم هستند که اگر حرفی نداشته باشند ولی بخوان پست بزنن، کاربرای دیگه نمی فهمن این تاپیک برای چی بوده اصلاً !!!

 

بعد اقای حسینی حمید پرنیان خوش برخوردترین و منطقی ترین ادم این فروم هست :) ایشالله یه روز شما هم مدیر این فروم بشی  :D

من حاضرم جام رو با ایشون عوض کنم.

 

ویرایش شده توسط Poorya_Lion
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست بسیار گلم

پوریا جان جواب مختصری دادن و نظر خودشون رو نوشتن .

نظر من اینه که یک سایت موقعی رشد میکنه که دو نفر پشت هم باشن : نفر اول : کاربران سایت و نفر دوم مدیران اون سایت که بتونن نیازهای کاربران رو تامین کنن .

ما در کنار شما سایت رو پیش بردیم و اگر شما پشت ما و ما پشت شما نبودیم نمیشد سایت موفق و در اینده موفقتری داشت .

 

مثلا خود شما چند روز پیش این سیستم امتیاز دهی بازارچه رو پیشنهاد دادید و خودتون با دوستتون فرمودید که فارسیش کردید !!! اگر شما نبودید شاید ما این کار و میکردیم ولی خیلی خیلی دیرترو شما کمک بسیار بزرگی به ما و سایت خودتون کردید .

دوستانی مثل شما بسیار بسیار برای ما با ارزش هستن چون پیشنهادها و کمک های شما دوستان گلم ما رو به پیش برده و کمک کرده که ما هر روز انگیزه بیشتری برای کار کردن داشته باشیم .

هر روز وقتی میام فروشگاه اولین کاری که میکنم سر زدن به فروم هستش چون فکر میکنم پستهای شما و وجود شما عزیزان یکی از با ارزشترین چیزهای زندگیه منه که شاید باورتون نشه با مقداری فراوان پول جابجاش نمیکنم .

 

بارها ازم پرسیده شده که ایا حاضری در مقابل فلان مقدار پول ( که مقدار بسیار بسیار زیادی بوده و قابل چشمگیر ) سایتت رو به کسی بدی و یا بفروشی ؟؟؟؟؟؟ جواب من فقط نه بوده .

دلیلش هم این بوده که سایت دقیقا مثل بچه من میمونه !!!!! ایا کسی بچش رو میفروشه ؟ سالها برای سایت زحمت کشیده شده روزهایی بوده که تا صبح برای اپدیت کردنش نخوابیدیم  . پستهای شما دوستان چی ؟ زحمت مدیران سایت که از روز اول وجود سایت بودن چی ؟ یعنی من فقط خودم رو مالک سایت نمیدونم که بفروشمش و یا از بین ببرمش . پس با تمام وجود در کنار هم کار میکنیم و مطمئن باشید که همانطوری که در گذشته ضعفهایی وجود داشته و رفقعش کردیم باز هم همینطور خواهد بود .

 

و همین الان هم به دنبال تغییرات اساسی در فروشگاه سایت هستیم و در اینده ای نزدیک خبرهای خوبی رو برای شما عزیزان خواهیم داشت .

 

من و تیم مدیریتی لیون با تمام وجود در کنارتون هستیم و کمال تشکر رو از تمام پستهاتون داریم . و اگر جایی میبیند که جا داشت بیشتر تشویق کنیم و یا جائزه ای بگذاریم حتما با ما در میون بگذارید و حتما با مشورت هم این کار و خواهیم کرد

 

با سپاس فراوان از خداوند خودم بابت وجود دوستانی مثل شما در فروم و سایت @};- @};- @};-

با سلام

ممنون از توضیحاتتون، در این شکی نیست که شما خیلی به فکر بچه ها هستین، چون خودم تاپیک های متعددی تو این زمینه دیدم.

بخدا قصدم از زدن این تاپیک به خاطر خودم نبوده چون من اصلا تا بحال کاری واسه ی این انجمن نکردم ، این سیستم امتیاز بازارچه هم فقط به خاطر گل روی کلیه ی کاربرای لیون پیشنهادشو به شما دادم.

نیتم فقط و فقط پیشرفت انجمن لیون و راحتیه کاربراش هست، چون به شخصه خیلی مطالب رو از همین لیون یاد گرفتم.

من خودم معمولا تا دیر وقت بیدارم خیلی وقتا میومدم به انجمن سر میزدم چند تا کاربرو میدیدم که تا پاسی از شب مشغول پاسخگویی و راهنمایی به کاربرای دیگه  بودن، مثال میتونم بزنم مثلا حمید با نام کاربریه

Hamid Parniyan هر تاپیکی نگاه میکنم خداییش میبینم این جواب داده و راهنمایی کرده، دیشبم تا صبح بیدار بود آموزش سیستم امتیاز دهی بازارچه رو درست میکرد، فقط و فقط هم به خاطر کاربرایی که

هی ازش در این مورد سوال میکردن، امیدوارم آقای حسینی به این افراد و امثال این افراد که به خاطر کاربرا حاضرن تا آخرای شب بیدار بمونن توجه ویژه ای کنن، من با اون شناختی که از شما دارم مطمئن هستم

اینکارو میکنین. بازم از همه ی تیم مدیریتی لیون و و کاربرای عزیزلیون تشکر میکنم، امیدوارم این سیستم امتیازدهی به انجام هر چه بهتر معاملات تک تک شما عزیزان کمک کنه

ارادتمند همه شما نعیم صامتی

ویرایش شده توسط nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود،

درسته ولی لیون یک تفاوت جزئی دیگه با بقیه فروم ها داره، اینجا فروم هرچی داره از کاربراش نداره، بلکه هرچی داره برای کاربراش داره. این فروم صاحب حقیقی نداره و تعلق فروم به کاربرانش هست. پس وقتی گفته می شه از کسی در قبال کاری که کرده تشکری شده یا خیر این تشکر از جانب همه کاربران و کلیت فروم بوده یا نبوده.

حالا از دل کاربرانی که داخل لیون هستند، افرادی مدیر شدند و مجری امر هستند، بارها و بارها آقای حسینی به تاپیک های پر محتوا و به صاحب اون تاپیک هدایایی مادی اعطا کردند، برای مثال تاپیک بهمن عزیز برای جدا کردن IHS که یکی از رکورد دارهای امتیاز مثبت هستش. این یک مدل مشوق و تشکر هستش.

نوع دیگه تشکر اعطای عناوین به کاربران فعال تر در زمینه های مختلف بوده، برای مثال کاربر نمونه، کاربر برتر سال، متخصص هارد، متخصص برق و الکترونیک و ...

یک مدل دیگه تشکر که از صاحب های فروم برای افراد در نظر گرفته می شه، امتیازهای مثبتی هستش که صاحب های فروم به پست های خوب می دن، منظور از صاحب های فروم همون کاربران هستند.

یک تشکر دیگه از جانب مجریان فروم (تیم مدیریتی) بروز نگه داشتن سیستم IPB هستش. ممکن شما فروم هایی که بر پایه VB هستند رو دیده باشید و قالب ها و سیستم ها رایگان هستند ولی شاید کاربران نبینند که بابت این سیستم خریداری شده در سال چقدر پول پرداخت می شه.

به شخصه یکی از افرادی بودم که با نمایش نام کاربری افرادی که زیر پست ها تشکر می کنن یا مثبت می دن، مخالف بودم، چون عقیده دارم آدم وقتی داره کاری می کنه بایستی بی منت باشه. اینجوریه که امتیازها و تشکرها واقعی می شه.

من خودم بارها و بارها توی خیلی از تاپیک ها از صاحب تاپیک بابت تاپیک خیلی خوبش و کمبود اون تاپیک توی فروم تشکر کردم و خیلی جاها برای اینکه الکی پست و اسپم نزده باشم فقط مثبت دادم. من به شخصه از اول فعالیتم فقط و فقط با اسپم و پست هرز مبارزه کردم، اگر نگاهی به تعداد پست های خود من هم بکنید این قضیه مشخصه و وجود همین تشکرها در پست هاست که باعث می شه کاربری که 1 هفته هستش عضو شده 1000 تا پست می زنه. تشکرهای پستی هستش که ارزش امتیازها رو پایین میاره چون شما در مقابلش میاین و به کاربری که پست زده و ازتون تشکر کرده، مثبت می دید.

به نظر من سیستم تشکر و مشوق فعلی بهترین سیستم هست.

نظر شما چیه؟ به نظرتون تشکرها از کاری که افراد در فروم برای خودشون کردند چیه؟ بایستی چه کاری می شده که نشده؟

@};-

اینجا فروم هرچی داره از کاربراش نداره، بلکه هرچی داره برای کاربراش داره

ممنون از نظرشما

من خودم به شخصه از اون دسته افرادی هستم که اصلا واسم امتیاز مثبت یا منفی مهم نیست و نبوده و نخواهد بود، اما هنوز هم در مورد اون حرفم که گفتم هر سایتی هر چی داره از کاربراش داره

قبولش دارم من منظورمه هر سایتی بدون وجود کاربراش هیچه، شما بهترین سایتو با بهترین محتوا داشته باش اما زمانی که کاربری نباشه به هیچ درد نمیخوره. خود کاربرای یه سایت یا مخصوصا انجمن

باعث رشد اون انجمن میشن، مثلا شما همین مطااب اختصاصیو ببین اکثرا کار کاربراست، با اکثر موضوعات پرباردیدی که تو انجمن هست توسط کاریرا باز شده، این امتیازاتم یه جوری مشوق خیلی از دوستان هست

نه همه، گفتم که خود من شخصا اصلا اعتقادی ندارم. درضمن خیلی از دوستان که نظر دادن و حرف شما رو تایید کردن به نظرتون از ته ته دلشون بوده؟ 

یه چیز جالبی هم که الان متوجه شدم اینه که الان نمیشه به یک نفر امتیاز مثبت با منفی داد! البته فقط تو این تاپیک، به نظر شما چه دلیلی داره؟ :excl:

و یه چیز دیگه پوریا جان مطمئن باش اگه مدیر نبودی شما اینقدر کاربرا از پستات تشکر نمیکردن، که البته طبیعی هستش،  تو همه سایتها به همین شکله.

ویرایش شده توسط nsm1000
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من که به شخصه اگه کاری توی دنیای واقعی یا مجازی انجام میدم دنبال تشکر و قدردانی نیستم,ضمناً بی تعارف میگم کارایی که آقای حسینی برای تشویق و تشکر از اعضای این فروم انجام دادن تقریباً میشه گفت بین فروم های ایرانی یا به جرات می تونم بگم حتی فروم های خارجی واقعاً نادر و منحصر به فرد هست (نظر شخصی بنده)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

آره

انجمن خوبی هست

(*) (*) (*) (*) (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

درضمن خیلی از دوستان که نظر دادن و حرف شما رو تایید کردن به نظرتون از ته ته دلشون بوده؟ 

یه چیز جالبی هم که الان متوجه شدم اینه که الان نمیشه به یک نفر امتیاز مثبت با منفی داد! البته فقط تو این تاپیک، به نظر شما چه دلیلی داره؟ :excl:

و یه چیز دیگه پوریا جان مطمئن باش اگه مدیر نبودی شما اینقدر کاربرا از پستات تشکر نمیکردن، که البته طبیعی هستش،  تو همه سایتها به همین شکله.

 

اگر واقعاً چنین چیزی صحت داشته باشه برای اون دسته از دوستان از ته ته قلبم افسوس می خورم و براشون متاسفم .

توی هیچ تاپیک و پستی شما نمی تونید به طور همزمان هم امتیاز مثبت بدید هم امتیاز منفی ... یا بایستی مثبت بدید یا منفی...

بعضی وقت ها این داستان رو به صورت ضعیف حس می کنم، یکی از دلایلی هم که وسط تاپیک ها با دوستان چاق سلامتی و احوال پرسی نمی کنم همینه، تا خدایی نکرده دوستانی که به من ارادت دارن نیان مثبت بدن و اگر پستی می زنم فکر بنده خدایی رو می کنم که اومده توی تاپیک تا کمک بگیره ، نه اینکه پست هرز بخونه. البته بارها هم شده که دوستان به من منفی هم دادند و خوب نظرشون هست و بایستی بهش احترام گذاشت ولی هر وقت خواستم پستی بزنم، انجمن رو با چت روم اشتباه نگرفتم و گفتم برای اینکه دیدی که الان شما داری پیش نیاد، بگذار اگر مثبتی داده می شه حلال باشه و دید کاربران برنگرده. من که پست کم می دم ولی انشالله سعی می کنم پر بارتر بشه تا اگر منفی هم گرفتم حلال باشه  ;) 

پ.ن: این نظر شخص من هستش و چون دوستان از کاربران نام بردند من هم جسارت می کنم و نظرم رو می گم. من همه پست ها رو می خونم و واقعاً همه شما عزیزان مثل برادران و یا خواهران بزرگتر من هستید ولی چون این تاپیک هم راجب تشکر هستش و ممکن جای دیگه از این کاربر تشکر نشده بود گفتم یک تشکر ازش بکنم البته می دونم این کاربر نیازی به تشکر نداره و فعالیتش رو همه شما دیدید و اون هم کاربر Armin2012 هستش. واقعاً ادبیات لذت بخش و پست های پر محتوایی دارند. اگر بخوام تشکر کنم تعداد کاربران شاید توی یک پست جا نشه و آرمین جان دم دست بود  :D 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من به نوبه خودم  در همین تریبون از اقای حمید پرنیان و اقا حامد خیلی تشکر میکنم :D :D خیلی کمکم کردن در مورد خرید سیستم :X :X 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام بر لیونی ها

من نه با لیون و نه با کاربران مشکلی دارم

خیلی  خیلی هم از این فروم سود بردم

به امید موفقیت هر چه بیشتر برای سایت و دوستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر واقعاً چنین چیزی صحت داشته باشه برای اون دسته از دوستان از ته ته قلبم افسوس می خورم و براشون متاسفم .

توی هیچ تاپیک و پستی شما نمی تونید به طور همزمان هم امتیاز مثبت بدید هم امتیاز منفی ... یا بایستی مثبت بدید یا منفی...

بعضی وقت ها این داستان رو به صورت ضعیف حس می کنم، یکی از دلایلی هم که وسط تاپیک ها با دوستان چاق سلامتی و احوال پرسی نمی کنم همینه، تا خدایی نکرده دوستانی که به من ارادت دارن نیان مثبت بدن و اگر پستی می زنم فکر بنده خدایی رو می کنم که اومده توی تاپیک تا کمک بگیره ، نه اینکه پست هرز بخونه. البته بارها هم شده که دوستان به من منفی هم دادند و خوب نظرشون هست و بایستی بهش احترام گذاشت ولی هر وقت خواستم پستی بزنم، انجمن رو با چت روم اشتباه نگرفتم و گفتم برای اینکه دیدی که الان شما داری پیش نیاد، بگذار اگر مثبتی داده می شه حلال باشه و دید کاربران برنگرده. من که پست کم می دم ولی انشالله سعی می کنم پر بارتر بشه تا اگر منفی هم گرفتم حلال باشه  ;)

پ.ن: این نظر شخص من هستش و چون دوستان از کاربران نام بردند من هم جسارت می کنم و نظرم رو می گم. من همه پست ها رو می خونم و واقعاً همه شما عزیزان مثل برادران و یا خواهران بزرگتر من هستید ولی چون این تاپیک هم راجب تشکر هستش و ممکن جای دیگه از این کاربر تشکر نشده بود گفتم یک تشکر ازش بکنم البته می دونم این کاربر نیازی به تشکر نداره و فعالیتش رو همه شما دیدید و اون هم کاربر Armin2012 هستش. واقعاً ادبیات لذت بخش و پست های پر محتوایی دارند. اگر بخوام تشکر کنم تعداد کاربران شاید توی یک پست جا نشه و آرمین جان دم دست بود  :D

 

پوریا جان، شرمنده کردی عزیز دل. 

 

قریب به اتفاق کاربران انجمن لیون ماشالا فعالیت های مثبت دارند، حالا دوستانی که فعالتر هستند بیشتر و برخی دوستان پر مشغله تر مثل من کمتر، ولی آنچه که مهم است همه ی این ها به خاطر محیط آرام، دوستانه و البته نظمی است که مدیران خوب لیون فراهم کردند. البته محدود به این موارد نیست و بحث های آکادمیک و آموزشی هم که شما و دیگر اساتید و کاربران حرفه ای زحمت میکشند هم به جذب کاربران و بالابردن سطح علمی انجمن کمک فراوانی میکنه. با این حال از اینکه لایق دونستید بسیار ممنون. موفق و پاینده باشی.  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متاسفانه جدیدا انتظارات بعضی از کاربران از یک فروم به طور غیر منطقی  بالا رفته. از وقتی که من عضو این فروم شدم دیدم که ذات این فروم در کمک و راهنمایی کردن به دیگران بدون توقع از اونها یا هر کس دیگری بوده. خوشبختانه تا امروز هم هر وقت مطلب جالبی برای رسوندن به اطلاع بقیه دوستان داشتم انقدر خوب استقبال کردن که از هر تشکری برام شیرین تر و خوشحال کننده تر بوده. یه موضوع کلی که بر اساس تجربه تا این سن متوجه شدم این بوده که هر وقت انسان از دیگران توقع تشکر داشته باشه  متاسفانه در اکثر مواقع باعث ناراحتی خودش و بقیه میشه چون هیچ وقت نمیتونه توقعش رو به طور کامل ارضا بکنه. ولی وقتی توقع نداشته باشید بسیار خوشحال تر و راضی تر خواهید بود و یک تشکر ساده هم کلی براتون راضی کننده خواهد بود.

 

بنده هیچ وقت همه کار و وقتم  رو برای کمک به دیگران فدا نمیکنم که چنین توقعی در وجودم شکل بگیره. فکرهم نمیکنم این کار منطقی باشه و هر چیز خوبی هم اگر از حدش بیشتر بشه ناخوشایند میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...