رفتن به مطلب

ps4 بخریم یا xone? مشخصات+مقایسه بروز


Recommended Posts

باسلام

00.jpg

 

امروز راس ساعت 7/45 دقیقه صبح ps4 لانچ شد 

وxbox one هم اگر اطلاع داشته با شید هفته دیگه 22 نوامبر لانچ میشود

وپا به به بازار جهنی میگذارد

وحالا این اینکه باچه قیمتی و چه تاریخی وارد ایران میشوند کسی خبر ندارد 

وشاید الان کم کم این سوال در ذهنتان بووجود اید که ps4 بخریم یا xone

دراین تاپیک من اخرین مقایسه ها تست ها اطلاعات و ... را قرار دادم که امید وارم کمکی به دوستان کرده باشم

اولین مقایسه 

مقایسه گرافیکی بتفیلد 4 در این دو کنسول و pc (به علت حجم بالا نشد عکس ها را در تاپیک بگذاریم)

لینک عکس ها http://gamefa.com/news/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-battlefield-4-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84-ps4-xbox-one-%D9%88-p/

 

رزلوشن بازی ها که اکثرا با 1080p و 60 فریم درps4 

ومتاسفانه اکثر بازیها با رزلوشن 720p و30 فریم xoneاجرا میشود 

 

 

کنسول های نسل هشتم، هر دو بر پایه 500 گیگابایت HDD داخلی هستند و از این جهت، تفاوتی ندارند، اما از لحاظ آینده نگری، برترین گزینه را در این بخش، PS4 است، زیرا این کنسول همانند PS3 قابلیت ارتقاء و به روز رسانی تا 1200 گیگابایت را داراست. این در حالیست که Xbox One تنها راه افزایش HDD خود را اتصال فلش ها و HDDهای کوچک می داند و یک بازیکن، متناسب با نیازهایش می تواند تا 500 گیگ HDDهای اضافی و افزایشی را به کنسول خود وصل کند. همانطور که می دانید، PS4 علاوه بر امکان قرارگیری HDD، سه جایگاه USB را نیز برای هوادارانش تعبیه کرده که در بهترین شرایط می توانیم یکی از آن ها را برای اضافه کردن فلش ها در نظر بگیریم و این اتفاق برای اولین بار می تواند در کنسول های Sony شکل بگیرد.

در نسل هفتم قدرت سخت افزاری PS3 به مراتب بیشتر از Xbox 360 بود، ولی در برخی موارد (در بازی های مولتی پلتفرم) کنسول 360 درجه ای Microsoft عملکرد بهتری را به نمایش می گذاشت. حال در نسل هشتم، هر دو کنسول از 8 ‌گیگ RAM (البته در PS4 از نوع DDR5 و در Xbox One بصورت DDR3) بهره خواهند برد. با این تفاوت که Xbox One حدود 5 گیگ از کل RAM را در اختیار اجرای بازی ها و PS4 تمام 8 گیگ را به صورت Unified (مشترک و متحد) برای همه بخش ها به کار خواهد گرفت.

کمپانی AMD وظیفه ساخت تراشه های مختلف این دستگاه را بر عهده گرفته است. Xbox One و PS4 هر دو از پردازشگرهای قدرتمند 8 هسته ای AMD استفاده خواهند کرد و تنها تفاوت بارز آن ها با یکدیگر، وجود تراشه های Jaguar در PS4 است. حتماً می پرسید که تفاوت داشتن این تراشه با نداشتن آن چیست؟ طی آزمایش هایی توسط سایت Rock Paper Shotgun متوجه شدند که درون هر دو کنسول تنها 4 هسته از پردازنده با 1.5 گیگاهرتز از 8 هسته 1.6 گیگاهرتز موجود در کنسول به طور خوب و مفید کار می کنند.

هر دو کنسول از AMD Radeon GPUهای منحصر به فردی ساخته شده اند که با واحدهای پردازش تسریع Apus هر 60 ثانیه تقویت خواهند شد. این واحدهای گرافیکی قاردند تا بازی های مختلف را تا 1080p و در 120 فریم در ثانیه اجرا کنند. این در حالیست که رقیب دیرینه AMD یعنی NVIDIA بعد از اینکه برای کنسول های نسل هشتم در نظر گرفته نشد، به سرعت شروع به حمایت های بیش از اندازه از PC و سعی در تولید قطعات پیشرفته تر نسبت به کنسول ها کرد. حتماً جمله معروف Sony را به یاد دارید: "یک PS4 قابل رقابت با PCهای قدرتمند در هر زمان است." در بهترین شرایط، می توانیم کنسول بعدی Sony را قابل ارتقاء، حتی در بخش گرافیکی بدانیم که البته زمزمه های این موضوع از چند ماه پیش شروع شده است.

در بحث قیمت نیز PS4 با سیاست بهتری کار کرده و مبلغ کمتری برای کنسول نسل هشتمی خود در نظر گرفته است. البته 100 دلار اضافه برای Xbox One را صرفاً برای Kinect پرداخت خواهید کرد. این در حالیست که PS4 Eye را باید جداگانه خریداری کنید و Sony این اختیار را به شما داده تا بسته به نیازتان حسگرهای لمسی و صوتی را بعداً خریداری کنید.

 

سیستم گرافیکی و قدرت دو سخت افزاری دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One بار دیگر مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخصا شما نیز می دانید که جواب این آزمایشات پرقدرت بودن کنسول Ps4 نسبت به Xbox One می باشد.

ما در حال حاضر می دانیم که کنسول Ps4 از Xbox One از نظر قدرت سخت افزار قوی تر می باشد و جالب اینجا می باشد که طراحی این کنسول کوچک تر و سبک تر و حتی ۱۰۰$دلار از کنسول مایکروسافت ارزان تر می باشد.

در ماه های گذشته مشخص شد که GPU کنسول Ps4 سی الی پنجاه درصد قوی تر از رقیب خود می باشد (تا جایی که کرایتک نیز این GPU را تحسین کرد واعلام کرد که آینده نیز جنگ GPU ها خواهد بود) اما مطالعات جدید نشان می دهد که “ROP” کنسول Ps4 پنجاه درصد و دو برابر از Xbox One قوی تر می باشد.

ROP یا Render Output Unit یکی از آخرین قدم ها برای رندر کردن گرافیک بازی ها می باشد که هرچه بیشتر بودن این اندازه پیکسل ها و گرافیک ها را در بازی بیشتر می کند.البته زمانی که رزولیشن بازی ها در ۱۰۸۰p می باشد رندر کردن پیکسل ها به معنی بالا بودن گرافیک نخواهد بود.GPU های جدید تمرکز خود را بیشتر بر روی بالا بردن تکسچرها (اساسا به معنی رندر کردن تکسچرها توسط GPU در هر ثانیه می باشد) گذاشته است و این قابلیت می تواند در خواست های بیشتر سازندگان برای رندر کردن را پاسخگو باشد.

 GPU کنسول Xbox One دارای ۱۶ ROP و GPU کنسول Ps4 دارای ۳۲ ROP می باشد که تفاوت قدرت آن دو برابر می باشد!

تصویر جالب که توسط سایت ign چند روز پیش منتشر شد

39676612814690678425.png

 

چند روز پیش دوباره یه نمره عجیب البته اولین نمره منتشر شد که مایکروسافت را خیلی خوشحال کرد

.GQ به کنسول Xbox One نمره ی 8 و به Playstation 4 نمره ی 7 را داده است ! این در حالیست که بسیاری انتظار نمرات بیشتری از این کنسول را نسبت به Xbox One داشتند.

 

xbox-one_ps4.jpg

مقایسه کنترلر ها ی این دوکنسول 
 
سایت IGN طی یکی دو هفته ی قبل اعمال به مقایسه ی دو کنسول نسل بعد Xbox One و Playstation 4 کرده است و این مقایسه ها با سروصداهای بسیاری نیز همراه بوده که کاملا میشود از بخش دیدگاه های این سایت متوجه شد که چه جنگ عظیمی بین فن های هر دو کنسول در حال رو دادن است.اما امروز IGN دو کنترلر کنسول های Xbox One و PS4 را با یکدیگر مقایسه کرده است که به شکل کاملا واضح برتری کنترلر PS4 در شکل ظاهری را نشان میدهد و همین امر نیز باز باعث ایجاد درگیری در این سایت شده است. (که امیدواریم اینجا ملایم تر باشه !)

 

 

ویژگی های Dualshock 4 PlayStation 4

 

 

۱ – دکمه Share : با استفاده از این گزینه شما میتوانید از بازی خود اسکرین شات و یا ویدیو در آن واحد ضبط و در همان لحظه با دوستان خود در اینترنت به اشتراک بگذارید.

۲ – The Light Bar : نوار نورانی جلوی دسته٬رنگ پلیرها را نشان میدهد٬در برخی عناوین مثل Killzone میزان سلامتی و در معرض خطر بودن شما را با تغییر رنگ به صورت هشدارگونه نمایان میکند٬با استفاده از تکنولوژی Move که در دسته نیز تعبیه شده و این Light bar به نوعی همان است٬دسته ی شما جایگاهتان را در اتاق در تعامل با PlayStation Camera مشخص میکند

۳ – باز طراحی دکمه های جلویی : دکمه های R1 L1 نقش اساسی در بازیهای پلی استیشن دارند.در Dualshock 4 این دکمه ها دوباره طراحی شده اند و مقداری پهنتر برای جایگیری بهتر انگشتان شده اند.

۴ – The Touchpad : پد لمسی وسط دسته که به صورت دو لمسه کار خواهد کرد و رزولوشن ۱۹۲۰×۹۰۰ نیز دارد٬به عنوان یکی از رمزآلودترین کارایی های این دسته به شمار میرود و در بازیها از کارایی های زیادی میتواند بهره مند باشد.چیزی که در PSVita نیز به کار رفته و کسانی که عناوینی مانند Uncharted را در آن بازی کرده باشند از کارایی های این نوع تاچ پد به خوبی اطلاع دارند.

۵ – Speaker و دریافت کننده ی صدا : کنترلر دارای یک اسپیکر مونو داخلی برای ورود و خروج صدا است که با یک Headphone mono که آن هم در داخل جعبه ی هر کنسول PS4 موجود است٬کامل میشود

۶ – Analog Stick های بازطراحی شده :‌ برخلاف آنالوگ های Dualshock 3 که به شکل مورب بودند٬در کنترلر جدید طراحی کاملا عوض شده و تو رفتگی در میانه ی آنالوگ ها برای بهترین جای گیری انگشتان تعبیه شده است.

۷ – D-pad و دکمه های بازطراحی شده : D-Pad و دکمه های معروف ۴ گانه در Dualshock 4 دچار تغییرات کلی شده اند.D-pad از Dualshock 3 بزرگتر شده و به صورت مورب جهت های دیگر را هم بهتر نمایان میکنند.دکمه های چهارگانه دیگر حالت فشاری ندارند و به صورت دیجیتالی و حساس تعبیه شده اند و به نسبت تاچ و لمس شما٬واکنش نشان خواهند داد.

۸ – دسته ی گریپ شده ! : کنترلر دارای یک لایه گریپ نیز است.این گریپ سبب میشه تا میزان حرارت دست از عرق و لیز خوردگی جلوگیری کند و بازیکن احساس خستگی و یا از کنترل خارج شدن را پیدا نکند.

 

ویژگی های Xbox One Controller 

 

 

۱ – Impulse Triggers ‌: چهار موتور Vibration زیر تمامی دکمه های جلویی دسته تعبیه شده اند تا در هنگام بازی و استفاده از این دکمه ها٬حس واقعیت به بازیکن از طریق تکان های مرتبط با بازی القا شود.

۲ –  هدست های پیشرفته : ورودی برای هدست در کنترلر دارای یک درگاه جدید و دگرگون شده که باعث میشود قدرت صدای بیشتری از این بخش انتقال داده شود.

۳ – The View Button : با استفاده از این دکمه شما میتوانید میان اپلیکشن ها و منو های بازی ها جایگاهتان را به سرعت تغییر دهید.البته این دکمه به سلیقه ی بازی سازان دارای قابلیت های شخصی سازی میتواند باشد.

۴ – The Menu Botton : دکمه ی جدیدی منو دسترسی سریع بازیکن به اطلاعات حیاتی و مهم بازی یا اپلیکیشن را محیا میکند.

۵ – آنالوگ های تقویت شده : در قسمت آنالوگ گریپ های جدید جایگزین شده اند و فاصله ی دکمه های ۴ گانه تنگتر از قبل شده اند.

۶ – D-pad بازطراحی شده : D-Pad که دو بار در کنسول X360 تغییر کرده بود برای بار سوم در Xone متحول شد جهت نمای کاملی از بالا پایین چپ و راست به شکل + شده است.

۷ – هماهنگ سازی شده با Kinect 2 : کنترلر کاملا با Kinect 2 در تقابل است و دوربین توانایی تشخیص دسته های اول و دوم را برای یافتن بازیکنی که دسته ی مورد نظر در دستانش است را دارد که برای مثال در بازیهای Split-screen بخش های تصویر با جایگاه بازیکن منطبق شود.

۸ – تغییر جایگاه باتری ها :‌ کنترلر هنوز هم از باتری های قلمی AA استفاده میکند ولی جای درج باتریها تغییر کرده و مثل ۳۶۰ قابل جدا شدن نیست بلکه در بدنه ی دسته این جایگاه تعریف شده است.

 

 

 

 

- قیمت هر دو ۶۰ دلار است

- وزن کنترلر Xbox One نزدیک به ۱۰ اونس است ‌وزن Dualshock 4 نزدیک به ۷.۵ اونس است.

- کنترلر Xbox One فاقد حسگر حرکتی است | در Dualshock 4 سیستم SIXAXIS که در Dualshock 3 هم بود تقویت شده

- هر دو کنترلر دارای دو آنالوگ هستند٬دکمه های چهار گانه + دکمه های جلویی و D-pad نیز در هر دو وجود دارد.

- کنترلر Xbox One از باتری های قلمی AA پشتیبانی میکند | Dualshock 4 همانند نسخه ی قبل دارای باتری شارژی داخلی است

- کنترلر Xbox One فقط بر روی کنسول خود کار میکند | Dualshock 4 از PS3/PC/MAC/PSVita پشتیبانی میکند

- کنترلر Xbox One دارای هیچ رنگ اضافه نیست | Dualshock 4 در دو رنگ قرمز و آبی نیز عرضه میشود.

 

ویدیوهای جدیدی از مشکلات ps4

مشکلات ps4

با مراجیع به این سایت می توانید ویدیو های بیشتری از مشکلات PS4 ببینید

به نظر کنسول PS4 در همین اول راهی دارای مشکلاتی می باشد که یکی از عجیب ترین آنها خط قرمز و

آبی مرگ می باشد. شما می توانید در دادمه با دیدن ویدیو هایی که توسط خریداران ضبط شده به مشکلات

این کنسول پی ببرید.

در این ویدیو ها شما مشکل بزرگ خط قرمز یا همان خط مرگ را خواهید دید که واقعا نگران کننده به نظر می رسد

در این ویدو خط آبی روی کنسول پس مدتی قرمز می شود و کنسول کلا از کار می افتد.

دانلود ویدیو اول

دانلود ویدیو دوم

در این ویدیو نیز شما مشکل خط آبی مرگ را خواهید دید که عجیب تر از مشکل قبلی به نظر می رسد

در این ویدیو شما می بینید با وجود اینکه کنسول روشن است اما هیچ تصویر و صدایی وجود ندارد

دانلود ویدیو

در ویدیو زیر نیز شما مشکل درایو بلوری کنسول را مشاهده می کنید که صدای ناهنجاری می دهد

دانلود ویدیو

 

 

 

ویرایش شده توسط Amir hossien
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درضمن پست های بعد هم هست 

که تا فردا کامل میشود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

صد در صد PS4 به دلیل اینکه  قیمت کمتری داره و هم اینکه در اجرای بازیها یه سر و گردن از رقیبه خودش بالاتره و استفاده از رمهای DDR5

لینک به دیدگاه
Share on other sites

صد در صد PS4 به دلیل اینکه  قیمت کمتری داره و هم اینکه در اجرای بازیها یه سر و گردن از رقیبه خودش بالاتره و استفاده از رمهای DDR5

از اونجایی که من خبر دارم قیمت ps4 در بیشتر کشور ها با قیمت 500 دلار عرضه میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

به نظر من خرید کنسول در این نسل مربوط به این میشه که شما ازبین X360 یا PS3 در نسل قبل از کدوم استفاده میکردین ؟؟

یا اینکه بستگی داره که با انحصاریهای X1 بیشتر حال کنی یا PS4

درمورد آخر هم اگر بودجه کافی داشته باشی هر دو تاشو میتونی بگیری

ویرایش شده توسط M@SOUD 64
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه دعوای همیشگی بین این دو شرکت هست بین fan ها البته 

 

این کاملا به خودتون بستگی داره چون از لحاظ سخت افزار فرق زیادی ندارند بزرگترین فرق بین بازی ها انحصاری است 

ولی توجه کنید x1 حدود 300 تا 400 تومان گرون تره در ضمن اون قضیه چک های x1 هم هست 

و چیزی که جدا من رو در مورد هر دو کنسول دیوانه می کنه اینکه برای دستری کامل به تمام امکانات باید هر ماه پولی پرداخت کنی 

 

ولی اگر پول داری هر دو رو بگیر 5 میلیون Lol ولی 7 با 8 سال خیالت راهته 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من از بچگی PlayStation باز بودم و همه کنسول های ps رو داشتم ولی بزرگترین مشکل ps4 مخصوصا واسه ما ایرانی ها قیمت بازی هاشه! قیمت هر بازی 60 دلار! یعنی معادل تقریبا 200 هزار تومن!

و طبق گفته شرکت سونی ps4 غیر قابل هک هست البته واسه ما ایرانیا هیچ چیز نشد نداره!:)

منتها همینکه ps4 هک بشه قیمتش 2برابر میشه تو ایران!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

5 دلیل که سونی اعلام کرده برای خرید ps4

رقابت برای پیروز شدن بین سونی و مایکروسافت در نسل  به شدت افزایش یافته و حال Shuhei Yoshida مدیر عامل کل سونی در سرتاسر جهان با پنج دلیل به شما می گوید که چرا باید ps4 را به جای xbox one انتخاب کنید.

پس بدون هیچ گونه توضیح اضافه ای می توانیم ببینیم که دلایل یوشیدا برای برتر بودن ps4 چه چیز هایی می باشد :

این دلایل رزولوشن بهتر، قدرت، قیمت و بیشتر می باشد. 

 

  دلایل بسیاری برای این کار وجود دارد اما من پنج تای برتر را می گویم .

دلیل اول : اولین دلیل این است که ما معتقدیم PS4 قدرتمندترین کنسول بازی می باشد. این در آینده اثبات خواهد شد. سیستم و بازی های ps4 توانایی رشد کردن بیشتر را دارند. اما یک روز بسیاری از بازی ها امکان اجرا شدن با رزلوشن ۱۰۸۰p را بر روی PS4 خواهند داشت و بالاترین رزولوشن را در مقایسه با دیگر سیستم ها به ارمغان خواهد آورد. این واقعا بسیار زیبا می باشد.

دومین دلیل هم تنوع بازی های ps4 در روز انتشار و در آینده می باشد. اولویت اول ما این است که تا جایی که ممکن می باشد ساخت بازی بر روی PS4 آسان باشد. در حال حاضر ما به سازندگان مستقلی رسیدیم که بسیار جذاب هستند و بازی های منحصر به فرد و جالبی دارند. به طوری که بسیاری از این بازی ها برای PS4 خواهند آمد. در حال حاضر بازی های مستقل بسیار بزرگی بر روی PS3 و PSVita وجود دارد. ما می خواهیم مطمین شویم که همین اتفاق بر روی PS4 هم می افتد و چنین بازی هایی می تواند حتی بیشتر هم بر روی PS4 بیاید و این نکته نه تنها در مورد استدیو های بزرگ، بلکه در مورد استدیوهای کوچک هم صدق می کند. به ویژه کسانی که ایده های جالب و منحصر به فردی دارند.

سومین دلیل به خاطر ویژگی ها است. مانند ویژگی های social و دکمه های به اشتراک گذاری. استفاده از این سیستم هم آسان است. شما می توانید از تلفن های هوشمند خود یک بازی بخرید و حتی زمانی که بیرون هم باشید بازی شما در خانه دانلود خواهد شد و زمانی که به خانه بیایید می بینید که بازی دانلود شده و فقط منتظر شما می باشد. پس استفاده از این سیستم واقعا آسان و سرگرم کننده می باشد و حتی استفاده از آن و یا این که اطلاعاتی را بدست بیاورید که دوستانتان چه کاری انجام می دهند هم سرگرم کننده است. همه این ها بخشی از ویژگی های سیستم می باشد.

دلیل چهارم : ما دارای یک شبکه بزرگ از استدیوهایمان در سرتاسر جهان می باشیم. ما ps4 را همراه با پنج بازی first party عرضه کردیم. که این بازی های Knack, Killzone Shadowfall و Resogun, و Flower و Soundshapes برای ps3 هستند. البته بازی های زیادی در حال ساخت می باشد و بسیاری از استدیوهای بزرگ بر روی عناوین PS4 کار می کنند. بسیاری از این عناوین IP های جدید هستند و ما در انتظار زمان مناسبی برای رونمایی از آن ها هستیم. بنابر این بازی های بزرگی از استدیو های first-party برای ps4 خواهند آمد.

و دلیل پنجم. کنسول ما صد دلار ارزان تر از رقیب مستقیممان است. بنابر این اگر شما پول دوست دارید، ps4 انتخابی همیشه عالی خواهد بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویدیو هایی از مشکلات ps4 

به پست اول اضافه شده است

که خیلی جالبه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ویرایش 

ویرایش شده توسط Amir hossien
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

امار فروش چارت امریکا 


در اولین هفته ای که از لانچ xone گذشت توانست 732 هزارو569 دستگاه بفروشد درامریکا


و ps4 1070832دستگاه فروش داشت 


امار بازی ها 


و....


به


 این لینک 


 بروید


لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا مقایسه نداره که 100% PS4 اونموقع که سونی کونسول میساخت مایکروسافت کجا بود؟اونم با اون همه تشکیلاتش...سونی اگه مثل میکروسافت کمپانیه غولی بود که....مقایسه این 2تا مثل مقایسه BMW M3 با Hyondai Genesis Coupe میمونه که تازه اومده تو خط ماشینای جدی(منظورم دف عقب بودنشه چون چیزه دیگه که نداره)D: که به شخصه ازش متنفرم...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا مقایسه نداره که 100% PS4 اونموقع که سونی کونسول میساخت مایکروسافت کجا بود؟اونم با اون همه تشکیلاتش...سونی اگه مثل میکروسافت کمپانیه غولی بود که....مقایسه این 2تا مثل مقایسه BMW M3 با Hyondai Genesis Coupe میمونه که تازه اومده تو خط ماشینای جدی(منظورم دف عقب بودنشه چون چیزه دیگه که نداره)D: که به شخصه ازش متنفرم...

اخه چه ربطی داره؟ الان اون موقع که نوکیا گوشی میساخت اپل کجا بود؟ حالا کجا هستند؟  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اخه چه ربطی داره؟ الان اون موقع که نوکیا گوشی میساخت اپل کجا بود؟ حالا کجا هستند؟  :D

احسنت احسنت تکبیر :lol:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

يعنى الان بنده يه دسته PS4 بخرم به سيستتم ميخوره يا بايد آبديتى چيزى بياد؟!

با چى وصل ميشه (دانگل داره؟) تو ايران يافت ميشه؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا مقایسه نداره که 100% PS4 اونموقع که سونی کونسول میساخت مایکروسافت کجا بود؟اونم با اون همه تشکیلاتش...سونی اگه مثل میکروسافت کمپانیه غولی بود که....مقایسه این 2تا مثل مقایسه BMW M3 با Hyondai Genesis Coupe میمونه که تازه اومده تو خط ماشینای جدی(منظورم دف عقب بودنشه چون چیزه دیگه که نداره)D: که به شخصه ازش متنفرم...

نمیشه گفت

XONE هم ویزگی های خودشوداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این خبرا 

به نقل از GAMEEMAG

 

مردی که دیروز به ملاقات از پیش تعیین شده ای در سان فرانسیکو رفت تا کنسول PS4 خود را بفروشد، هدف گلوله قرار گرفت.
سایت خبری San Juse Mercury گزارش داد : خریدار یا همان قاتل ، به محل ملاقات آمد و فروشنده را دید ولی به جای اینکه معامله را تمام کند ، فروشنده تقریبا 20 ساله را هدف چند گلوله قرار داد و با گرفتن کنسول ، فرار کرد.
پلیس سان فرانسیسکو در حال انجام تحقیقات محلی است تا بزودی فرد مسئول را دستگیر کند و به سزای اعمالش برساند

B) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...