رفتن به مطلب

عکس هایی (اسکرین شات) از نسخه مودینگ شده بازی زیبای اسکایرم توسط خودم


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

دوستان بازی اسکایرم همون طور که میدونید یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی این سالهای اخیر بوده و کلا سری THE ELDER SCROLLS  همیشه جز بهترین ها و یا بهترین بوده. خدا میدونه چند صد هزار ساعت  بازیبازها صرف بازی اسکایرم،اوبلیوین،, مورویند کردن!

 وب سایت  skyrim.nexusmods.com  یه هاب خیلی عظیمه برای مود سازی و اشتراک گذاشتن بازی های شرکت Bethesda هستش، استودیو قدیمی و کار کشته که محبوب همه RPG باز هاست.

من از دو سال پیش شروع کردم به مد کردن اسکایرم و لی به این سونی نبود چون اینجا به قول خارجی ها ما Community حرفه ایی برای مدینگ گیم ها نداریم و اگر کسی هم انجام میده برای خودش و به سلیقه خودشه و کمتر کسی خبردار میشه.

من علاقه زیادی به بازی اسکایرم دارم ,واز دوسال پیش شروع به جمع اوری و ویرایش مد ها به سلیقه خودم کردم با عرضه شدن نسخه لجندری ادیشن که شامل تمام آپدیت ها و بسته مکمل ها بود کار آسون تر شد و دیروز تونستم آخرین نسخه اسکایرم ویرایش خودم رو به نزدیک به 200 مود و بیش از 12 گیگ تکسچر با رزولوشن 2k,4k که حجم بازی رو بیش از 30 گیگ میکنه کامل کنم توجه کنید که حجم خود بازی درزمان عرضه 5 گیگ بود و نسخه  لجندری 14 گیگ!!. ترکیب مود ها و تکسچر ها بیش از دو ماه وقت برده وساعت کار کردم مد ها ی دانلود شده رو درست با  هم هماهنگ کنم تا خرابی پیش نیاد و یا ابجکتی بافتش گم نشه  یااز یاد بره تقریبا 85 درصد بازی ویرایش شده که برای اسکایرم با اون عظمت دیگه خودتون میدونین یعنی چی!

حالا برای اجرا :!!!!برای اجرای این نسخه که من جمع کردم احتیاج به سخت افزار خیلی قوی هست و در واقع یه بنچمارک توپه برای کسانی که میخوان سیستمشون رو از لحاظ کارایی توی بازی ها محک بزنن. داشتن هارد سرعت بالا یا sdd ضروریه چون حجم بافت ها خیلی زیاده و وقتی میخوان لود بشن اگر سخت افزار نکشه با افت فریم زیادی روبرو میشین .

اینها فقط تعداد کمی اسکرین شات هستش  که به دلیل حجم زیاد هر عکس نزدیک 10 مگ  مجبور شدم  حجمشون رو کاهش بدم و از نرم افزار zoner photo استفاده کردم که کیفیت  تبدیل عکسش خوبه ولی بهر حال افت کیفیت حدود 20% هست.بالاخره یکی باید به این نکسوسی ها بگیه در ایران هم خبرایی هست!!! امیدوار خوشتون باید اگر بیننده زیاد بود باز هم میزارم امیدوارم لذت ببرید.
http://www.parsgig.com/f/D8Jw0

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...