رفتن به مطلب

Biostar مادربورد Hi-Fi H81MDC را برای سوکت LGA1150 به بازار می فرستد


Recommended Posts

شرکت بایواستار جدیدترین مادربورد micro-ATX خود را بر پایه چیپست H81 اینتل به نام Hi-Fi H81MDC عرضه می کند . این بورد از پردازنده های نسل چهارم Core i5 و Core i7 اینتل پشتیبانی و از ویژگیهای این چیپ اینتل به همراه گرافیک HD4600 و کنترلر حافظه داخلی جدید آن که تا فرکانس 1600MHz سرعت می گیرد ، استفاده  می کند . چیپست H81 دارای دو پورت SATA 6Gb/s به علاوه چهار پورت SATA 3Gb/s و دو سوکت USB3.0 می باشد . Hi-Fi H81MDC از دو ماژول رم تا حجم حداکثر 16GB پشتیبانی می کند . مادربورد Hi-Fi H81MDC یک گزینه عالی برای سیستم های کوچکی است که به ندرت بیشتر از یک کارت مجزا و دو درایو SATA استفاده می کنند . این مادربورد همچنین از ویژگیهای بورد های مبتنی بر اینتل مانند فن آوری های Intel Rapid Start و Intel Smart Connect استفاده می نماید .
 

 

kiusgt555objh5bnjuj.jpg

 

Hi-Fi H81MDC یک مادربورد عالی با قیمت پایین ، ولی ویژگیهای کامل می باشد . خروجی ویدئویی آن شامل HDMI به همراه HDCP اجازه می دهد تا از طریق خروجی استاندارد DVI به طور کامل از صدا و تصویر پشتیبانی کند . همچنین از Blu-ray audio DRM پشتیبانی می کند و خروجی صدای قویتری با 24bit/192KHz به جای خروجی 16bit/48KHz مادربورد های معمولی دارد .

مادربورد Hi-Fi H81MDC به طور کامل با PCI-E 3.0 و USB 3.0 سازگار است . PCI-E 3.0  نسل تکامل یافته استاندارد PCI Express I/O در همه جا و برای همه اهداف می باشد و USB 3.0 سرعت انتقال داده با 5Gb/s به پورت USB می دهد .

منبع : techpowerup

ترجمه : حامد قربانی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...