رفتن به مطلب

مرکز قبول کلیه کالاهای گارانتی در کشور


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام به دوستان

ما تصمیم گرفتیم که برای اولین بار در ایران در زمینه گارانتی فعالیتهایی رو شروع کنیم . البته به شرح زیر :

همانطور که میدونید اکثر خریداران شهرستانی مشکل گارانتی دارن و مثلا اگر ماردبورد گیگابایتشون (فرقی نمیکنه که از کجا خریده باشن )که گارانتیه آواژنگه خراب بشه میتونن اون رو برای ما بفرستن و ما اون رو برای آواژنگ میفرستیم تا خدماتش انجام بشه . خوب یکی از کارهامون در زمینه گارانتی این هستش و همیشه میتونن از وضعیت کالاشون در سایت ما با خبر بشن میتونید به این لینک مراجعه کنید البته فعلا این کار رو بصورت نمونه شروع کردیم که امیدواریم جواب بده و کمی باشه برای دوستان شهرستانی . در مورد هزینه ها اگر از ما خریده باشن به پای ماست و اگر از جای دیگه خریداری کرده باشن هزینه های رفت و آمد کالا به پای صاحب کالاست . و اگر مشکلاتی براشون به وجود اومد میتونن در فروم مطرح کنن تا بهشون کمک بشه

البته من همیشه اعتقاد دارم که برای انجام یک کار جدید که قبلا کسی انجام نداده باید اون کار رو شروع کرد تا با پشنهادات دیگران بهتر بشه

هدفها :

1 - مطرح شدن لیون کامپیوتر به عنوان یک فروشگاهی هم به فکر فروشه و هم به فکر خدمات به دیگران

2 - با وجود متنوع بودن کالا ها و شرکتهای گارانتی مشتری فقط با یک نفر سرو کار داره

3 - ایجاد شغل برای دیگران با دادن ایده های جدید

دوستان فکر میکنم که کار خوبی باشه البته به نظر خودم و من از شما میخوام که ما رو در این راه کمک کنید و شدیدا به راهنمایی های شما نیاز داریم .

منتظر نظرات خلاقانه شما هستم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 10 ماه بعد...

با سلام خدمت جناب حسینی

بنده یک مادربورد ASUS p5Q از شما خریداری کردم که مشکل صدا داره . و هنوز هم گارانتی داره .

مشکل به این صورت است که خود بخود صدا از کار افتاده. درایور صدا نصب میشه ولی صدایی از اسپیکر ها شنیده نمیشه . حتی اکولایزرها هم نشون میده که صدا هست ولی از اسپیکر ها صدایی شنیده نمیشه . کارهایی که من انجام دادم هم به این صورت هست

ویندوز مجدد نصب شد (هم ویستا و هم xp )آخرین درایورهای کارت صوتی هم نصب شد . بایوس رو هم آپدیت کردم . با اسپیکر های دیگه ای هم تست کردم ولی صدایی شنیده نمیشه .

لطفا راهنمایی کنید که آیا مشکل سخت افزاری است و آیا باید برای گارانتی ارسال کنم ؟

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت جناب حسینی

بنده یک مادربورد ASUS p5Q از شما خریداری کردم که مشکل صدا داره . و هنوز هم گارانتی داره .

مشکل به این صورت است که خود بخود صدا از کار افتاده. درایور صدا نصب میشه ولی صدایی از اسپیکر ها شنیده نمیشه . حتی اکولایزرها هم نشون میده که صدا هست ولی از اسپیکر ها صدایی شنیده نمیشه . کارهایی که من انجام دادم هم به این صورت هست

ویندوز مجدد نصب شد (هم ویستا و هم xp )آخرین درایورهای کارت صوتی هم نصب شد . بایوس رو هم آپدیت کردم . با اسپیکر های دیگه ای هم تست کردم ولی صدایی شنیده نمیشه .

لطفا راهنمایی کنید که آیا مشکل سخت افزاری است و آیا باید برای گارانتی ارسال کنم ؟

با تشکر

بفرست برای گارانتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بفرست برای گارانتی

ببخشید جناب حسینی اینقدر سوال میکنم آخه من تا حالا قطعاتی که گرفتم به مشکل گارانتی بر نخوردند برای همین با روال کار گارانتی آشنا نیستم .

میخواستم بدونم از طریق مشهد میشه برای گارانتی اقدام کرد ؟ گارانتی الماس تو شهر ما (مشهد) خدمات گارانتی دارند؟

و سوال دیگه اینکه باید تمام محتویات پک مادربورد رو هم ارسال کنم ؟

با تشکر

ویرایش شده توسط yaser2006gh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ببخشید جناب حسینی اینقدر سوال میکنم آخه من تا حالا قطعاتی که گرفتم به مشکل گارانتی بر نخوردند برای همین با روال کار گارانتی آشنا نیستم .

میخواستم بدونم از طریق مشهد میشه برای گارانتی اقدام کرد ؟ گارانتی الماس تو شهر ما (مشهد) خدمات گارانتی دارند؟

و سوال دیگه اینکه باید تمام محتویات پک مادربورد رو هم ارسال کنم ؟

با تشکر

الماس توی همین تهران به کسی جواب درست نمیذه چه برسه توی مشهد . شما باید مادربورد رو بفرستید تهران و جعبه و متعلقاتش رو هم بفرسیتد بد نیست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدودا چقدر طول میکشه جناب حسینی؟ حدودا اگه بفرمایید چون میدونم که دست شما نیست و به شرکت گارانتی کننده بر میگرده.

جسارتا در مورد هزینه هاش(هزینه های ارسال و برگشت) هم اگه بفرمایید که چطوری هست ممنون میشم . آیا با شماست یا خیر ؟

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حدودا چقدر طول میکشه جناب حسینی؟ حدودا اگه بفرمایید چون میدونم که دست شما نیست و به شرکت گارانتی کننده بر میگرده.

جسارتا در مورد هزینه هاش(هزینه های ارسال و برگشت) هم اگه بفرمایید که چطوری هست ممنون میشم . آیا با شماست یا خیر ؟

با تشکر

درود

دوست عزیز گارانتی الماس بین 7 تا 30 روز طول میکشه .

در مورد هزینه ها هم خوب رفت و امدش تا شهر شما پای شماست ولی تو شهری رو اگر ما پیشنهاد داده باشیم خودمون میدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کالا جزو کالاهایی که فرمودید شرایطش مورد قبول ما باید باشه تا هزینه هاش رو قبول کنیم . نیست؟

با تشکر از پاسخگویی شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام من یک سی دی رایتر با مارک سوزوکی از شما خریداری کردم درب اون بیرون نمیاد وبزور بیرون میاد گارانتی هم تموم شده /بفرستیم برای گارانتی هزینه ایاب وذهاب اون؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام من یک سی دی رایتر با مارک سوزوکی از شما خریداری کردم درب اون بیرون نمیاد وبزور بیرون میاد گارانتی هم تموم شده /بفرستیم برای گارانتی هزینه ایاب وذهاب اون؟؟؟؟؟

دوست خوبم اگر گارانتیش تموم شده باشه باید ببرید برای تعمیر . البته شماره تلفن هم خواستید میتونم بهتون بدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این کالا جزو کالاهایی که فرمودید شرایطش مورد قبول ما باید باشه تا هزینه هاش رو قبول کنیم . نیست؟

با تشکر از پاسخگویی شما

هزینه های تو شهری اینجور کالاها رو ما خودمون پرداخت میکنیم . و اگر در مورد هزینه ارسال مشکلی دارید اصلا موردی نداره ما در خدمتتون هستیم و اصلا و به هیچ عنوان ناراحت نباشید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ممنون میشم کمکم بفرمایید اگه میشه شماره بدین کجاست این جا که شمارهشو میدین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام ممنون میشم کمکم بفرمایید اگه میشه شماره بدین کجاست این جا که شمارهشو میدین

دوست خوبم اگر فقط دربش مشکل داره بفرستید به ادرس ما من هم میدم تعمیر کارش اگر تونست انجام بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هزینه های تو شهری اینجور کالاها رو ما خودمون پرداخت میکنیم . و اگر در مورد هزینه ارسال مشکلی دارید اصلا موردی نداره ما در خدمتتون هستیم و اصلا و به هیچ عنوان ناراحت نباشید .

اصلا بحث ناراحتی یا مشکل هزینه ارسال نیست جناب حسینی . جنابعالی لطف دارید . خدمات خوب و مشتری مداری شما هم بر هیچکس پوشیده نیست . بنده نمیخوام تحمیلی در کار باشه من فقط میخواستم بدونم این کالا اگر دارای اون شرایط هست هزینه ها پرداخت بشه. در غیر اینصورت من راضی به زحمت شما نیستم.

فعلا که یه کارت صدا روش انداختیم و داریم کار میکنیم . اگه مشکلی نخورد همینطوری باهاش کار میکنیم .

نظر شما چیه آقای حسینی ؟ برا گارانتی اقدام کنیم بهتره یا بایه کارت صدا همینطور استفاده کنیم؟

احتمال داره چون چیپست صدا مشکل داره بقیه قسمت ها هم مشکل دار بشه؟

با تشکر

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصلا بحث ناراحتی یا مشکل هزینه ارسال نیست جناب حسینی . جنابعالی لطف دارید . خدمات خوب و مشتری مداری شما هم بر هیچکس پوشیده نیست . بنده نمیخوام تحمیلی در کار باشه من فقط میخواستم بدونم این کالا اگر دارای اون شرایط هست هزینه ها پرداخت بشه. در غیر اینصورت من راضی به زحمت شما نیستم.

فعلا که یه کارت صدا روش انداختیم و داریم کار میکنیم . اگه مشکلی نخورد همینطوری باهاش کار میکنیم .

نظر شما چیه آقای حسینی ؟ برا گارانتی اقدام کنیم بهتره یا بایه کارت صدا همینطور استفاده کنیم؟

احتمال داره چون چیپست صدا مشکل داره بقیه قسمت ها هم مشکل دار بشه؟

با تشکر

موفق باشید

خوب اگر تهران بفرستید به اندازه همون ساندی که روش گذاشتید هزینه میخوره فعلا اگر مشکلی ندارید از همون استفاده کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت آقای حسینی

استاد ما این سیستم که ازتون گرفتیم دیروز-P5q+9800Gt +Gskill+...

دچار مشکل صفحه آبی شده با برنامه Memtest رم ها رو تست کردیم گفت خراب بودن-

می خواستم بدونم گارانتی رم ها مال کجاست؟و چی کار باید بکنیم؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام خدمت آقای حسینی

استاد ما این سیستم که ازتون گرفتیم دیروز-p5q+9800gt +gskill+...

دچار مشکل صفحه آبی شده با برنامه memtest رم ها رو تست کردیم گفت خراب بودن-

می خواستم بدونم گارانتی رم ها مال کجاست؟و چی کار باید بکنیم؟؟

دوست خوبم شما یک درصد ناراحتی به دلت راه نده بیار اینجا و یک پک دیگه نو بگیر . البته همه قطعات شامل اینجور گارانتی نمیشه هر کدوم که راه دستمونه ما 100 درصد درخدمتتون هستیم .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

آقای حسینی دو روز نیست که گرفتم پاور و از تون گرفتم یعنی 4شنبه 87/11/8 فاکتور کریدین .امروز بازش کردم واسه سیستم کار نکرد . آدم به بد شانسی من ...................................................................................

آقای حسینی از نظر مالیم مشکل دارم . مغزم هنگ کرده .............

ocz gamextream 700w

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای حسینی دو روز نیست که گرفتم پاور و از تون گرفتم یعنی 4شنبه 87/11/8 فاکتور کریدین .امروز بازش کردم واسه سیستم کار نکرد . آدم به بد شانسی من ...................................................................................

آقای حسینی از نظر مالیم مشکل دارم . مغزم هنگ کرده .............

ocz gamextream 700w

درود

توحید جان چرا اینقدر ناراحتی بابا یک پاور خراب بوده دنیا که به اخر نرسیده که خراب بوده انتخاب خودتون بوده و شرکت هم گفته تعویضش میکنه این دیگه ناراحتی نداره که . اگر مشکلی دارید بفرستید برای من من هم براتون میفرستم گارانتی 100 بار هم گفتم برای چیزی که جان نداره ناراحت نکن خودتونو من اینجا هستم و کار رو براتون انجام میدم .

ولی اینرو به همه میگم . اتفاق برای قطعاتی بیشتر میافته که خریدارش خیلی راجبش حساس باشه . این تفکر منفی حتما باعث دردسرهایی برای ما میشه . زیاد روی خودمون فشار نیاریم .

مگه پولتون از بین رفته که میگید از نظر مالی مشکل دارید . مگه الان در این کشور کسی وجود داره که مشکل مالی نداشته باشه ؟؟؟؟؟

قربونه شکل ماهت ناراحت نکن خودتو من اینجا هستم . :eek::rolleyes::):-B8-}:confused:

دیگه چی میخوای بگو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی ................. خیلی ضد حال خوردم دیدم کار نکرد . ممنون از پیم

با صحبتهای دوستان فروکش کرد ناراحتیم ممنون....................

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 سال بعد...
البته من همیشه اعتقاد دارم که برای انجام یک کار جدید که قبلا کسی انجام نداده باید اون کار رو شروع کرد تا با پشنهادات دیگران بهتر بشه

هدفها :

1 - مطرح شدن لیون کامپیوتر به عنوان یک فروشگاهی هم به فکر فروشه و هم به فکر خدمات به دیگران

2 - با وجود متنوع بودن کالا ها و شرکتهای گارانتی مشتری فقط با یک نفر سرو کار داره

3 - ایجاد شغل برای دیگران با دادن ایده های جدید

سلام

آقای حسینی من تعریف شما و لیون کامپیوتر رو شنیدم . تاپیکهای سایت شما رو خوندم. تصمیم دارم قطعات رو به شما سفارش بدم بیاد. شاید اینطوری هم قطعه خوب و با گارانتی خوب بیاد هم هزینش کمتر بشه و بعد هم نگران پشتیبانی و خدایی نکرده گارانتی نباشم. فقط قبلش میشه در مورد سیستم با شما مشورت کنم و یه لیست مناسبتر اماده کنیم؟

امیدوارم هم شما به هدفتون برسید و توی این زمینه هم مطرح بشید هم خیری به ما برسه.

ویرایش شده توسط username
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

آقای حسینی من تعریف شما و لیون کامپیوتر رو شنیدم . تاپیکهای سایت شما رو خوندم. تصمیم دارم قطعات رو به شما سفارش بدم بیاد. شاید اینطوری هم قطعه خوب و با گارانتی خوب بیاد هم هزینش کمتر بشه و بعد هم نگران پشتیبانی و خدایی نکرده گارانتی نباشم. فقط قبلش میشه در مورد سیستم با شما مشورت کنم و یه لیست مناسبتر اماده کنیم؟

امیدوارم هم شما به هدفتون برسید و توی این زمینه هم مطرح بشید هم خیری به ما برسه.

درود

سینا جان بسیار ممنونم از نظر لطفت عزیز و ما فقط وظیمون رو انجام میدیم

این تاپیک مربوط به قبل هستش و به این بحث مربوط نمیشه عزیز . ممنون میشم که اگر فقط از بنده راهنمایی میخواید برای بنده پیغام خصوصی کنید حتما انجام وظیفه میکنم وگرنه میتونید در تاپیک زیر سوالتون رو مطرح کنید تا دوستان بهتون کمک کنن .

با تشکر

http://lioncomputer....ic=9835&st=3570

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...