رفتن به مطلب

تجربه خرید از لیون کامپیوتر


srashedian
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

 

من یک کامپیوتر کامل (به استثنای کیس) رو از لیون کامپیوتر خریدم و تصمیم گرفتم به عنوان تشکر/انتقاد و جهت افزایش اعتماد خریداران جدید تجربه ی خریدم رو ارائه کنم.

(اگر تاپیک مشابه داریم یا مکانش نامناسب هست از مدیران خواهش میکنم ترتیب اثر بدن)

 

وقتی تصمیم گرفتم سیستم جدید رو بخرم با دو مشکل بزرگ رو به رو شدم، اول کمیاب بودن بعضی قطعات خاص در بازار، دوم قیمت بالا به دلیل کمیاب بودن... تا اینکه با لیون کامپیوتر آشنا شدم (در ابتدا برای پیدا کردن خمیر سیلیکون حرفه ای) و موجودی و قیمتشون رو با بازار مقایسه کردم.

پس از مدتی بررسی کردن قطعاتی که موجود داشتن بالاخره تصمیم رو گرفتم و قطعات رو سفارش دادم.

قطعات در دو نوبت سفارش داده شدن و برای من ارسال شد. (به جز کیس که داستان خاص خودشو داره و یکی از انتقاد های من از کار لیون کامپیوتر همونجاس)

فرآیند خرید به صورت ثبت نام در سایت - ثبت سفارش - تماس گرفتن برای تایید سفارش - پرداخت وجه - ارسال کالا توسط لیون انجام شد.

و اما نقد و بررسی:

در سفارش اول قطعات زیر سفارش داده شد:

Asus Maximus VI Hero

Adata SX900 128GB

WD Black 2TB

Corsair H100i

فردای روز سفارش باهاشون تماس گرفتم و موجود بودن قطعات رو تایید کردم... اینجا لازمه تاکید کنم که هر چند مسئولین لیون کامپیوتر وقت چندانی به من پشت تلفن ندادن (جمعا 4 بار در طول این دو سفارش بهشون زنگ زدم، هر بار با گرفتن پاسخ هایی خلاصه و کوتاه مواجه شدم، مثلا من زنگ میزدم و میگفتم "قیمت و موجودی کیس فلان رو میخوام" میگفتن "تو سایت هست، خدانگهدار" و بالافاصله تلفن رو قطع میکردن قبل از اینکه من حتی بتونم جوابی بدم، که این رفتارشون در ابتدا باعث شد من از خرید پشیمون بشم و یک هفته ای در تردید بودم برای سفارش) اما بسیار بسیار مودب بودن و با احترام و صمیمیت خاصی با آدم صحبت میکنن.

خلاصه با دریافت تاییدیه موجودی مبلغ رو کارت به کارت واریز کردم و تلفنی اطلاع دادم. همون روز سفارشات آماده شد و برای من ارسال شد، فردا بعد از ظهر از تیپاکس تحویل گرفتم. کارتن استفاده شده محکم بود و مناسب بسته بندی شده بود، همچنین بالای کارتون با استفاده از روزنامه و تکه های کارتن محافظت شده بود، اما نمیدونم چرا عزیزان لیون کامپیوتر فرض رو بر این گرفته بودن که کارتن از زیر هیچ آسیبی نمیبینه و زیر کارتن به هیچ شکلی محافظت نشده بود (یعنی اگر کارتن از دست کارگران تیپاکس میافتاد و زمین میخورد به یقین قطعات ضربه میخوردن و احتمالا صدمه میدیدن!

این هم عکس های سفارس اول:

32948859024562171512.jpg

 

لایه ی روزنامه و کارتن که بالای پکیج جهت حفاظت گذاشته شده بود:

94619484109561256026.jpg

 

وضعیت چیدمان داخل کارتن که خیلی مرتب و تمیز بود:

03609830345211219221.jpg

 

اینجا با برداشتن جعبه ی کولر از داخل کارتن میتونید ببینید که زیر قطعات کاملا خالی و بدون هیچ حفاظتی رها شده که یه خورده تو ذوق میزد:

98328942323138912474.jpg

 

هارد و سالید استیت که کوچکتر و حساس تر بودن توسط کیسه ی حباب دار محافظت شده بودن که نکته ی مثبت و حرکت زیبایی بود:

51920612237310009676.jpg

 

این هم سلامت بسته بندی محصولات در حالت نهایی که با وجود نداشتن حفاظت مناسب از کف سالم و در وضعیت خوبی رسیده بودن:

95956871676130086374.jpg

 

 

بالاخره نوبت به سفارش دوم رسید...

اینبار قطعات زیر سفارش داده شد:

Intel Ci7 4770K

Kingston HyperX Beast 2400 8GB

Corsair AX760i

Thermalright 140mm Fan

Thermalright CFIII Thermal compound

 

در این سفارش هم همون فرآیند قبلی تکرار شد (ثبت سفارش - تایید تلفنی - واریز کارت به کارت) و این بار هم محصولات همون روز برای من ارسال شدن و فردا بعد از ظهر به دست من رسید.

بسته بندی دقیقا همون خواص قبلی رو داشت، عکس ها گویاست:

05230279794651661540.jpg

 

وضعیت حفاظتی روی کارتن:

67108762041769706186.jpg

 

چیدمان تمیز و مناسب قطعات داخل کارتن، همچنین در این سفارش هم قطعات کوچکتر و حساس (رم، فن، خمیر سیلیکون) توی کیسه ی حباب دار پیچیده شدن:

87375325222636978047.jpg

 

اینجا هم میتونید ببینید که در کمال تعجب باز هم مسئولین عزیز لیون کف کارتن و زیر محصولات رو بدون حفاظت رها کردن:

16781233634161463276.jpg

 

 

و اما جریان کیس، دلیل اینکه کیس رو از لیون سفارش ندیدم این بود که میخواستم X7 بخرم، زنگ زدم گفتم موجودی دارید، گفتن توی سایت چک کنید و قطع کردن! من هم دیدم توی سایت موجود هست و سفارش دادم، تماس گرفتن و گفتن که X7 ندارن و به زودی هم نمیاد (گرین پخش نمیکنه) و به جاش میتونم X9 و یا HAF-X بخرم. بالاخره تصمیم بر خرید X9 گرفته شد و توی سایت ثبت سفارش کردم... دوباره تماس گرفتن که X9 هم موجود نداریم... با تجربه ی این دوبار برای کیس HAF-X به سایت اعتماد نکردم و تماس گرفتم، پس از دو بار تماس فهمیدم که اون هم موجود نیست (هنوز هم در این لحظه ای که دارم مینویسم هر سه توی سایت موجود هستن و قیمت دارن)

در نتیجه ی این مشکلات و عدم امکان مشورت گرفتن از لیون کامپیوتر (به دلیل قطع کردن تلفن یا بی اطلاعی شخص صحبت کننده از موجودی کیس ها) تصمیم گرفتم X6 رو بخرم... اما چون از واتر کولینگ استفاده میکنم و باید مطمئن میشدم که میشه به طریقی توی کیس جاش داد، تصمیم گرفتم کیس رو حضوری برم توی مغازه های شهرمون (شیراز) اندازه بگیرم و با اطلاع از اینکه واترکولر توش جا میشه یا نه بخرم.

 

به صورت خلاصه مزایا و معایب لیون کامپیوتر رو از دید شخصی خودم و با توجه به تجربه ی این دو بار خرید مینویسم:

 

- موجود داشتن بسیاری از قطعات کمیاب در بازار در یک مکان متمرکز

- قیمت های رقابتی و مناسب نسبت به وضعیت بازار

- ادب و احترام بالای مسئولین لیون

- جمع آوری قطعات با گارانتی های معتبر و شناخته شده در بازار

- سرعت عمل بسیار بالا و ارسال سفارشات در همان روز سفارش

- بسته بندی تمیز و دقیق محصول و استفاده از روکش حباب دار برای قطعات ظریف

 

- عدم پاسخگویی مناسب تلفنی و قطع کردن تلفن که باعث دلسردی مشتری میشه (و همونطور که گفتم در ابتدا باعث شد من از خرید منصرف بشم) لازم به ذکر هست که با این وجود خیلی مودبانه و صمیمانه با من صحبت کردن، این دو مورد با هم اشتباه نشه

- عدم حفاظت از محصولات از زیر (کف کارتون هیچ پوششی نداره) با توجه به اینکه این بخش بیشترین احتمال ضربه رو داره

- اصرار بر چک کردن موجودی و قیمت از سایت، با وجود اینکه با تجربه ی من پیرامون سفارش کیس ظاهرا موجودی و قیمت در سایت با تاخیر نسبتا زیادی به روزرسانی میشه.

 

در پایان جا داره ذکر کنم که با وجود اندک مشکلات من از خرید خودم راضی هستم (هر دو بار) و نوشتن عیوب با امید این هست که توسط جناب حسینی عزیز و بقیه ی مسئولین پیگیری و برطرف بشن.

همچنین باید صمیمانه از زحماتی که این عزیزان کشیدن و از کار ارزشمندشون برای اداره ی این سایت و خدمات رسانی از راه دور قدردانی کنم.

ویرایش شده توسط srashedian
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیزم 

من اول از همه چیز باید ازتون تشکر کنم چون باعث شدید دید جدیدی رو نسبت به بسته بندی و فروش و خیلی چیزهای دیگه ببینیم . من به شخصه ازتون ممنونم و بابت این محبتتون اگر اجازه بدید هدیه ناقابلی رو تقدیمتون کنیم . 

 

 

در مورد بسته بندی زیر کارتن و عدم وجود ضربه گیر در زیر کارتن دلیلش اینه که ما کارتنهایی که اسیب کمتری میبینن و استحکام بیشتری دارن رو در زیر میگذاریم و قطعات با اسیب بیشتر رو روی کارتها و در نهایت کارتن و کاغذ باطله میگذاریم تا از بالای کارتن که ادرس مشتریها روش میخوره و معمولا از اونجا کارتنها حمل میشن و توی باربریها هم به همین منواله منتفل میشن . 

 

در مورد موجودیه کالاها و تماس مشتری بعد از ثبت کالاها کاملا بهتون حق میدم و دلیلش هم اینه که بعضا کالاهایی رو ما در انبار موجود نداریم ولی برای ما مقدوره که تهیش کنیم . واسه همین وقتی توی انبار موجود نداریم و شرکت اصلی هم نداره براتون توی بازار سرچ میکنیم تا اگر اون کالا موجوده حتما بهتون برسونیمش . 

 

 

یکی از مهمترین بحثهایی که قبلا برای ما ارسال شده و درخواست توضیح خواستن این بود که چرا بعضی از کالاها که بیشتر بحت روی همین کیسهای گرین بوده اپدیت نمیشن . مثلا اگر موجود نیست چرا از توی سایت برداشته نمیشه . و یا ناموجود نمیشه 

 

دوستان در سال 1383 وقتی ما تصمیم به ایجاد سایت کردیم چند تا هدف رو دنبال میکردیم . یکی از اونها این بود که بتونیم اطلاع رسانی داشته باشیم و بتونیم در خرید به دیگران کمک کنیم . و پشت این کمک میتونست برای ما هم سود اور باشه و همین الان هم دقیقا هر روز بخشهای خبری و کارهای اطلاع رسانی رو داریم گسترش میدیم . 

توضیح شفافتر : 

شرکتهایی مثل گرین کاملا قیمتهاشون مشخصه و طی یک لیست قیمتهای فروش به نماینده و مصرف کننده مشخص میشه  . وقتی کالای پرطرفداری در بازار کم میشه و نماینده و خود شرکت اصلی اون کالا رو موجود نداره از اینرو خیلی از کسانیکه اون کالا رو موجود دارن بسیار بسیار گرونتر از قیمت واقعیتش برای فروش میگذارن . من کاری ندارم که اونها کار درستی میکنن و یا نه ولی هر روز داریم سر کالاهایی که به دلیل کمبود توی بازار قیمتشون افزایش پیدا میکنه دعوا میکنیم . و در خیلی مواقع شده که پیش مشتری شرمنده شدیم . پس ما قیمتش رو بر نمیداریم تا خیلیها از قیمت واقعی اون کالا با خبر باشن و انتخاب رو بگذاریم بر عهده مصرف کننده که با اون قیمت  بالا بخره و یا نخره .

 

 در مورد تلفن باید بگم که باز هم حق با شماست و ما تمام سعیمون و میکنیم که تماسهای تلفنی رو کم کنیم . دلیلش اینه که وقتی کاربران عزیز از ایمیل و چت و فروم استفاده میکنن مطمئننا اطلاعات دقیقتر و امنتری رو دریافت میکنن و به دلیل تماسهای بسیار بالای شما دوستان گلم که همیشه باعث افتخار ما بوده امکان پاسحگویی کاملا وجود نداره و ما مطمئنیم وقتی کسی از طریق ایمیل و یا فروم اقدام میکنه نتیجه بهتر و سریعتری دریافت میکنه مگر در مواقع ضروری . 

 

در اخر باز هم ازتون ممنونم و تاپیکتون رو مهمش میکنم و سعی میکنیم در جای خوبی بگذاریم و از سایر دوستان هم میخوام اگر تجربه های مشابهی دارن و مشکاتی اگر داشتن اینجا عنوان کنن . 

 

مطمئن باشید در اینده حتما برنامه هایی  ایجاد خواهیم کرد که هر روز از کمیتها و ضعفها کم بشه و این مستلزم کمک شما دوستان هستش . 

 

با تشکر از شما دوست گرامی  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

ممنون از لطف شما و واقعا خوشحالم که وقت گذاشتید و جواب کامل دادید، میدونم که مدیران چقدر از نظر زمانی محدودیت دارن و پاسخ شما خیلی ارزشمنده. @};- @};-

 

پیرامون بسته بندی، این موضوع کاملا دیده میشد و اشاره کردم که چیدمان بسیار تمیز و مرتب هست، اما عالی میشه اگه بتونید یه روشی برای محافظت از کف کارتن هم ارائه کنید تا در صورت زمین خوردن کارتن جعبه های داخلی صدمه نبینن (کارگری که توی تیپاکس بار روی برای من آورد وقتی به من رسید کارتون رو از فاصله ی حدود 20 سانتی متری انداخت تا قبض انبارداری و پرداختش رو به من بده! اگر چیدمان مرتب جعبه ها و ضخامت خود کارتن نبود احتمالا حداقل جعبه ی قطعات صدمه میدیدن... نمیدونم چرا سلامت بسته های ارسالی مردم برای پست و تیپاکس اینقدر بی اهمیته!)

 

موجودی کالا ایده ی جالبیه و بسیار کاربردی، اما یه کم گمراه کننده، اگر میشد مثلا بنویسید "آخرین قیمت: 1000000، در انبار موجود نیست" یا جمله ای مشابه که عدم موجودی فعلی رو نشون بده عالی میشه.

 

در مورد تلفن، من نمیدونستم که شما ترجیح میدید ارتباط از طریق چت یا فروم انجام بشه! آخه شماره تلفن هارو بالای سایت قرار دادید، اما آی دی های چت در آخرین نقطه ی سایت هستن... هیچ جا هم توضیح داده نشده بود (یا حداقل من ندیدم) که میتونم از طریق چت یا فروم با مسئولین لیون هم مشورت کنم. (هر چند در انتخاب رم برای اورکلاکینگ از چت برای مشورت کردن استفاده کردم)

 

شاید تعریف به نظر بیاد، اما واقعا کمکی که شما در خرید قطعات به من کردید بسیار بزرگتر از تلاش ناچیزی هست که من انجام دادم تا تجربیاتم رو منتقل کنم. :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

امروز در مورد این مسائل صحبت کردیم و به نتایج زیر دست یافتیم :

 

1 - در مورد بسته بندی زیر کارتن حتما یک لایه کارتن و یا خرده کاغذ حتما خواهیم ریخت توی کارتنهای که وزن نسبتا سنگینی دارن تا امنیت کالاها بیشتر بشه

 

2 - درمورد موجودیه کالاها فعلا ناموجود میکنیم ولی در سایت جدید که چند وقت دیگه اماده میشه حتما امکان اینکه ناموجود باشه و قیمت قبل بخوره توش رو میگذاریم

 

3 - در مورد اینکه ترجیح میدیم بیشتر از طریق چت و ایمیل و فروم در خدمت شما عزیزان باشیم توی راهنمای خرید توضیح دادیم . البته تلفنی هم تا جای ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستیم .

 

 

از سایر دوستان میخوام اگه مشکلی از این پس دیدن اینجا عنوان کنن تا بتونیم کالاها رو با امنیت و سرعت بیشتری دست دوستان برسونیم

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

در مورد حمل و نقل تو ایران : (تجربه و مشاهده عینی)

پست                 : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه)  ***********

باربری               : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) ************************************

اتوبوس رانی       : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) **************************************

باربری هوایی      : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) *****************************

 

 * درصد ریسک 

ویرایش شده توسط ALTEC Lansing
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد حمل و نقل تو ایران : (تجربه و مشاهده عینی)

پست                 : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه)  ***********

باربری               : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) ************************************

اتوبوس رانی       : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) **************************************

باربری هوایی      : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) *****************************

 

 * درصد ریسک 

تو قسمت هوایی اگه برچسب شکستنی بزنی بازهم شوت میکنن ؟!؟؟ :(

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد حمل و نقل تو ایران : (تجربه و مشاهده عینی)

پست                 : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه)  ***********

باربری               : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) ************************************

اتوبوس رانی       : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) **************************************

باربری هوایی      : موقع بارگیری و خالی کردن بار هیچ اصولی رعایت نمیشه (کارگر بسته ها رو شوت میکنه) *****************************

 

 * درصد ریسک 

خوب با این حال نتیجه میگیریم که ما باید محکم کاری کنیم چون نمیتونیم این سازمانها رو تغییر بدیم پس از خودمون شروع میکنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا حسینی عالی عالی.

من تا حالا خیلی ازتون خرید کردم درسته که بسه بندی منم مثل این دوستمون بود ولی خداییش تا حالا مشکلی به وجود نیمده فقط در مورد پاسخگویی که میگید از طریق چتروم باشه مشکل اینجاست که شما خیلی دیر جواب پیامارو میدید وگرنه که همین روش بهترین بود.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا حسینی عالی عالی.

من تا حالا خیلی ازتون خرید کردم درسته که بسه بندی منم مثل این دوستمون بود ولی خداییش تا حالا مشکلی به وجود نیمده فقط در مورد پاسخگویی که میگید از طریق چتروم باشه مشکل اینجاست که شما خیلی دیر جواب پیامارو میدید وگرنه که همین روش بهترین بود.

سعی میکنم برای رفع این مشکل من هم هر چند وقت یکبار انلاین بشم . واقعا دست دوستان بنده و تمام سعیشون رو در پاسخگویی دارن انجام میدن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام و عرض ادب خدمت دوستان,مدیران و همکاران فروشگاه لیون

راستش بنده خیلی از فروشگاه لیون خرید کردم و همیشه هم راضی بودم ,از هر نظر دوستان همیشه به بنده لطف دارن...

خدائیش بی اغراق هر کالائی که تا الان از فروشگاه لیون خرید کردم,بی دردسر به دستم رسیده و همیشه هم برکت داشته...

ضمن اینکه بعضا و به ندرت  پیش اومده که مثلا یه قطعه ای رو نیاز داشتم که جای دیگه قیمتش مثلا 5 تومان ارزونتر بوده ولی بازهم همون جنسو اومدم از لیون خرید کردم!!حتما میگین چرا؟؟

به این دلیل که من معتقدم این پولو آدم به رفیقش,به همشهریش بده بهتره تا به غریبه...و کاملا هم از این قضیه راضی بودم و خوشحال هستم.

شاید بعضیا حرف بنده رو قبول نداشته باشن ولی من به این موضوع اعتقاد دارم که تو این دور و زمونه باید هوای همدیگرو بیشتر داشته باشیم.واقعیتش من همیشه اینجوری زندگی کردم.البته بازهم میگم یه بار خدای نکرده سوء تفاهم نشه,اینی هم که گفتم نظر شخصی بنده هستش و در مورد تمام دوستانم صدق میکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

امروز کارت گرافیک 770 msi که از لیون سفارش دادم برام ارسال شد از نظر بسته بندی مشکلی نداشت خیلی هم سریع سفارش من ارسال کردند

 

پنجشنبه با اقا مهدی هماهنگ کردم امروز غروب به دستم رسید 

 

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

لیون فروشگاه خیلی عالیه حرف نداره تکه انشالله موفق باشه و به یک فروشگاه سخت افزار خیلی خیلی محبوب تر از این تبدیل بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یادمه من پارسال برای اقوام اومدم از لیون یه سیستم سندی بریج ببندم

هر قطعه ای خواستم داشتن جز رم 2 گیگ کینگ استون

بجاش یه Adata دادن که هر دقیقه بلو اسکرین میداد و بردم پیش جناب حسینی گفتم که انگار رم مورد داره و با تیم گروپ تعویض کردند

تیم گروپ خوب جواب میداد اما همین مشکل هر یک ساعت تقریبا دوباره اتفاق میافتاد (بلو اسکرین)

روز دوم رفتم و از شانس خوبم کینگ استون موجود داشتن و بی چون و چرا راحت با همون تعویض کردند و مشکلم حل شد و تا الان که این مطلب رو مینویسم راحت داره کار میکنه

رم های Adata  و تیم گروپ موردی نداشتن جز اینکه با پلتفرم سندی بریج 1155 مچ نمیشدن اما 775 و پلتفرمهای دیگه مشکل نداشتن

خیلی برام جالب بود که یه فروشگاه انقدر پاسخگو و مشتری مدار با من که دو یا سه بار هم خرید نکرده بودم برخورد داشتن که جای تشکر از پرسنل عزیز لیون کامپیوتر داره

 

پنج روز قبل یه تبلت ممو پد اسوس هفت اینچ دوال سیم گرفتم با 7 روز مهلت تست

توی 3 روز اول این تبلت خاموش میکنه و به هیچ عنوان نتونستم روشنش کنم و چاره ای داشتم جز مرجوع کردن کالا

و دوباره اتفاق جالب با اغوش باز تبلت رو تحویل گرفتن و بعد دو روز گفتن میتونیم تو یه هفته تبلت رو تعمیر کنیم و مثل روز اول به شما تحویل بدیم :D  یا اگه عجله دارین یکی نو تحویل بدیم :wacko: (مگه ممکنه؟) منم که عجله داشتم گفتم فردا برای تحویل تبلت میام و اما فردا .... :eek: اومدم فروشگاه و در کمال نا باوری یه تبلت آک بهم تحویل دادن

واقعا نمیدونم چی بگم من از هرجا خرید کردم راضی بودم اما طرز برخود صمیمی آقای حسینی و معتمدی و افراد زحمتکش لیون از جمله آقا بهنام عزیز منو بد جور جذب خودش کرده چون واقعا ندیدم هیچ جایی اینطور با مشتری برخورد بشه

 

من یه دنیا ممنونم از بروبچ لیون که باعث شدین آدم فکر کنه از خارج داره خرید میکنه :x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

دورد

اولین تجربم نیست اما بهتر تجربم شاید باشه تا الان

من توی یک روز سفارش ثبت کردم توی لیون (صفحه کلید و مودم)و یک مورد سفارش هم ثبت کردم توی دیجی کالا (موس و هاب)

توی دیجی کالا ارسال پیشتاز شد 10 تومن => روز یکشنبه رسید به دستم کارتن فشار داده شده بود و کارتن موس رو خراب کرده بود افتضاح

توی لیون هزینه ارسال به باربردی شد 10 تومن + هزینه باربری + پیک تا در خونمون = 20 تومن  => روز شنبه دستم رسید سالم سالم و بسیار خوب واقعا دستشون درد نکنه

دوست داشتم 20 تومن بدم کارتن موس هم سالم میرسید دستم.

 

جا داره از آقای حسینی و همه دوستان گل لیون تشکر کنم  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

 

در مورد پست :

انگار روی نوار های نقاله که بسته ها حرکت می کنه کنارشون یکی نشته با یه پتک میزنه روی هر بسته ای که از جلوش رد میشه.

انگار دوست ندارن کسی بسته پستی بده بهشون!!

 

دوست دارم :

مامورین زحمت کش پست یه کمی رعایت کنن !!!!

و خداوند هدایتشون کنه

هیچ وقت یادم نمیره برای MBA  که 2500 دلاری خرج شده بود و برای گرفتن مدرکش باید میرفتم اصفهان اما من گفتم برام پست کنن مدرک بیچاره مثل موش آب کشیده شده بود توی پست  ~x(

 

ودر مورد لیون عزیز:

به موردی هم هست که خدایی وقتی از لیون میخرم خیالم راحته چون می دونم اگر موردی باشه تا جایی که امکان داره کمک می کنن ، راهنمایی می کنن و ... @};-  @};-   @};-

 

اگه روزی خواستی ارامش داشته باشی و ادمها رو دوست داشته باشی

و باهاشون رفیق بمونی شجاع باش و حرفت رو بهشون بزن مطمئن باش دنیا واست بهشت میشه

 

:x لیون  :x

ویرایش شده توسط Uranium
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

من یه تشکر ویژه داریم از اقای صداقت عزیزUranium

دلیل این تشکر اینه که ایشون دلخوری از ما داشتن و به جمله امضای بنده توجه کردن و بدون اینکه توی دلشون نگهش دارن تا گند بزنه توی دلش، بهم پیغام دادن و گفتن و شفاف شدن و بنده هم انجام وظیفه کردم براشون . امیدوارم که با زدن حرفشون اروم شده باشن

 

خواستم اینو بگم که زدن حرف به خود طرف بسیار بسیار میتونه سازنده باشه و کمک میکنه رفاقتها محکمتر بشه .

 

من باز هم از تمام دوستان میخوام که اگر مشکلی دارن و مربوط به بنده میشه برام پیغام خصوصی کننن . خلاصه شما حرفت رو میزنی و بنده هم اگر توضیحی داشتم میدم و اینجوری رفاقتمون بیشتر میشه

 

اگر خوب به دورو برمون نگاه کنیم میبینیم با بعضیها خیلی صمیمی هستیم اگر ریشش رو نگاه کنید متوجه خواهید شد که شما با اون دوستتون راحت حرفهاتون رو میزنید واسه همینه که رفاقتتون سالهاست که پابرجاست .

 

جناب صداقت ممنونم از شما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مخلصیم آقای حسینی عزیز  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

منم

چند وقت پیش 
2تافنو یهcpuو کیبورد و رم سفارش دادم که سالم رسیدن و با باربری ارسال شده بودن که مجبور به پرداخت دوباره هزینه ارسال  شدیم این ترمینال میگفت پول ارسالش پرداخت نشده با اینکه ما 11تومن ریخته بودیم به حساب اقای حسینی واسه پول کرایه اما این ترمینالیهای دزد دوباره قصد تیغ زنی داشتن  و11 تومندیگه از ما گرفتن
وللش مرسوله ما سالم بود مهم همینه :)  

ویرایش شده توسط amin8speed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم

چند وقت پیش 

2تافنو یهcpuو کیبورد و رم سفارش دادم که سالم رسیدن و با باربری ارسال شده بودن که مجبور به پرداخت دوباره هزینه ارسال  شدیم این ترمینال میگفت پول ارسالش پرداخت نشده با اینکه ما 11تومن ریخته بودیم به حساب اقای حسینی واسه پول کرایه اما این ترمینالیهای دزد دوباره قصد تیغ زنی داشتن  و11 تومندیگه از ما گرفتن

وللش مرسوله ما سالم بود مهم همینه :)  

درود

متاسفانه یکی از مشکلات ما همینه و باربریها بعضا با مشتری بد تا میکنن . برای حل این مسئله فقط مشتری همون لحظه باید با ما تماس بگیره و پولی نده . ما حق مشتری رو حتما میگیریم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقای حسینی عزیز مهم نیست  حالا دفعات بعد ایشالا زنگ میزنیم ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوب با خوندن پست های تاپیک واقعا آدم دلگرمی میگیره ایشالا من هم تا چند روز دیگه اولین خریدم رو از لیون انجام میدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقای حسینی یک سوال :confused: اگه ما کالامونو سفارش بدیم وقتی به دستمون رسید و دیدیم اه اینا ضربه دیدن و خراب شدن اون وقت چیکار کنیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اقای حسینی یک سوال :confused: اگه ما کالامونو سفارش بدیم وقتی به دستمون رسید و دیدیم اه اینا ضربه دیدن و خراب شدن اون وقت چیکار کنیم

درود

این مسئله بسیار پیچیده ای هستش . ما همیشه طوری بسته بندی میکنیم که این اتفاق نیفته . همیشه وقتی بار و تحویل میگیرید همونجا توی باربری چک کنید چون مسئولیت این مسئله بر عهده باربری هستش و اگر تحویل بگیرید دیگه باربری قبول نمیکنه .

 

مثلا اگر کیس باشه مشکلی نداره معمولا کیسهای گرین و کیسهای برندهای معمولی کیس اسیب دیده رو تعویض میکنن ولی سایر کالاها رو باید همونجا توی باربری چک کنید

 

اگر مشتری بگه با پست بفرست تمام مسئولیتها با پسته عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

این مسئله بسیار پیچیده ای هستش . ما همیشه طوری بسته بندی میکنیم که این اتفاق نیفته . همیشه وقتی بار و تحویل میگیرید همونجا توی باربری چک کنید چون مسئولیت این مسئله بر عهده باربری هستش و اگر تحویل بگیرید دیگه باربری قبول نمیکنه .

 

مثلا اگر کیس باشه مشکلی نداره معمولا کیسهای گرین و کیسهای برندهای معمولی کیس اسیب دیده رو تعویض میکنن ولی سایر کالاها رو باید همونجا توی باربری چک کنید

 

اگر مشتری بگه با پست بفرست تمام مسئولیتها با پسته عزیز

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

به نظر من باربری خیلی بهتر و امانتدارتر از پستهو و مثل پست بسته رو پاسگاری نمیکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...
جناب حسینی سلام

 

من تا به حال چند بار از لیون کامپیوتر خرید داشتم و سر قیمت ارسال و بسته بندی ناراضی بودم. 

 

مثلاً من دو بار سفارش هارددیسک دادم که هزینه ارسال در هر بار از من 15 تومان گرفته شد، در

 

صورتی که هزینه درج شده روی کارتن پستی دریافتی 7000 تومان بیشتر نبود و هزینه بسته بندی

 

هم به گفته مسئول فروش شما 4000 تومان شد که من متوجه نشدم چرا هزینه دریافتی برای

 

بسته بندی باید اینقدر گرون باشه، چون فکر نمیکنم قیمت یک کارتن کوچک به همراه چند تا روزنامه

 

و پلاستیک حبابدار بیشتر از 1000 یا 1500 تومان باشه. حتی در یکی از دفعاتی که هارد برای من

 

ارسال شده بود اصلاً خبری از پلاستیک حبابدار نبود و فقط یک روزنامه روی هارد قرار گرفته بود که

 

معلوم نبود تا مقصد هارددیسک چقدر ضربه خورده. در مورد قطعه آسیب پذیری مثل هارددیسک باید

 

بسته بندی با حساسیت بالاتری انجام بشه و علاوه بر پلاستیک حبابدار یا ابر باید از روزنامه در زیر

 

و روی محصول استفاده بشه تا ماموران اداره پست که عین گوشت یخی با بسته ها رفتار میکنند

 

آسیبی به قطعات حساس کامپیوتر نرسونن.

 

در کل هزینه ارسال به همراه بسته بندی برای یک محصول تکی سبک وزن مثل هارد نباید بیشتر از

 

8.000 یا 9.000 تومان بشه. اگه قیمت ارسال برای شهرهای مختلف به صورت دقیق و بر اساس وزن

 

محصول به همراه قیمت تمام شده برای هر نوع از بسته بندی محاسبه بشه و به سایت اضافه بشه،

 

مشتری با اطمینان خاطر بیشتری خریدش رو انجام میده.

 

وقتی یک نفر که با سایت شما نا آشناست وارد  سایت میشه و یک محصول رو ثبت سفارش میکنه

 

و پول اون رو از طریق درگاه آنلاین پرداخت میکنه، حتماً دوباره باید در یک نوبت دیگه هزینه ارسال اون

 

رو هم پرداخت کنه که این کار اصلاً جالب نیست و بهتره قیمت ارسال و بسته بندی برای اون محصول 

 

در خود سایت محاسبه و در کنار قیمت محصول جمع بشه و یکجا هزینه محصول و ارسال پرداخت بشه.

ویرایش شده توسط Cyberlife
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...