رفتن به مطلب

Recommended Posts

شرکت کولر مستر از بزرگترین تولید کنندگان کیس های مدرن، کیس جدید Silencio 652 را به مجموعه کیس های بی صدای خود اضافه کرد. این کیس mid-tower زیبا، بهترین راهکار ارائه شده توسط این شرکت مناسب برای اسمبل های حرفه ای و نیمه حرفه با حداقل نویز و صداست. پوشش پلیمری داخل کیس به شدت جلوی نویز فن ها و هارد دیسک ها را می گیرد و کمک می کند تا کاربران کیسی حرفه ای و بی صدا داشته باشند.


 


f1p0jl3ctvadj6o0ay.png


 


همچنین شاسی محکم و قدرتمند از جنس استیل در کنار پایه های ضد لرزش پلاستیکی کیس و دوفن، یکی 12 و دیگری 18 سانتی دست به دست هم میدهند تا این کیس با کمترین صدا خنک کنندگی قابل قبولی نیز داشته باشد. برای کاربرانی که بیش از بقیه نگران خنک سازی سیستم خود هستند، امکان اضافه شدن تا 5 فن 18 سانتی نیز وجود دارد. این کیس به چشم کاربرانی که دوست دارند یک کیس حرفه ای بی صدا رو تجربه کنند یک انتخاب ارزشمند جلوه می کند.


 


3h1ypyfoy2rpp45ul67.jpg


 


اما همه چیز به چهره ی مشکی زیبای بیرون کیس محدود نمی شود. باید داخل کیس را نیز مشاهده کرد تا متوجه شد در این کیس فضای کافی برای انواع اسمبل ها موجود است. پشتیبانی از 3 درایو 5.25 اینچی در جلو و پشتیبانی از 9 درایو 3.5 اینچی و 10 عدد SSD ، از جمله امکانات قابل توجه این کیس به شمار می رود.


 


lhpfpj9x5l3aykdq0zg8.jpg


 


کیس Silencio 652 میتواند از کارتهای گرافیک حرفه ای تا طول 423 میلیمتر و خنک کننده های AIR تا حداکثر ارتفاع 168 میلی متر به خوبی پذیرایی کند. این کیس 2 پورت USB3 و دو پورت USB2 و یک Card Reader را نیز در دسترس کاربران قرار میدهد.


 


9qujv9ux5o6vbee81207.jpg


 


کاورهای جدا شونده در بالا و پنل سمت راست به کاربران اجازه میدهد تعادل دلخواه خود بین میزان نویز صدا و میزان گردش هوای داخل کیس را تنظیم کنند. شبکه های توری ضد گرد و غبار در جلو، سقف، کف و بر روی پنل کناری کیس از نفوذ گرد و خاک به داخل کیس محافظت میکنند.


9307n4347iqcqsb8ttqi_thumb.jpg33u95cwr96mklda4tkc5_thumb.jpg


براکت های کشویی کاربردی کولر مستر از بهترین نوآوری ها برای تبدیل درایو های 3.5 اینچی به 2.5 اینچی به حساب می آیند.


 


c83ufy760413nbpehuhr.png


 


تعبیه سوراخ های عبور کابل های پاور با پوشش لاستیکی در کنار فضای به نسبت قابل قبول 1.5 سانتی در پشت سینی مادربرد، مدیریت کابل کشی را در این کیس امکان پذیر می کند.


 


do1j8hsf9w7i6eibjin0.jpg


 


کاربرانی که واتر کولر های Closed-Loop  با رادیاتور هایی حداکثر با طول 24 سانت دارند به هیچ وجه نگران نباشند زیرا این کیس در قسمت سقف و جلو از نصب این رادیاتور ها پشتیبانی کامل میکند، همچنین کاربرانی که دارای رادیاتورهای 12 سانتی هستند از قسمت نصب فن در عقب کیس می توانند استفاده کنند. طراحی مدرن و زیبای بیرونی در کنار ظرفیت بالای ارتقاء و قابلیت توسعه ی سخت افزاری داخلی، صدای کم با قیمت مناسب 85 یورویی، کیس Silencio 652 را تبدیل به یکی از انتخاب های برتر کاربران حرفه ای کامپیوتر خواهد کرد.


 


منابع: techpowerup و Cooler Master و 4tech.be


 


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...