رفتن به مطلب

Recommended Posts

S20 Slider 2، ابزار کاری ایده آل و همراهی همیشگی ، به تازگی به بازار آمد. ظاهر ساده و زیبا آن ، طراحی یکپارچه ، پردازنده نسل 4 اینتل مدل Haswell Core i5، و باتری با طول عمر بالا در هر نوع شرایط آب و هوایی که برای انجام کار و برطرف کردن نیازهای شما طراحی شده است.

 

mmzhwxoo912l2aybneiv.jpg

 

دیگر نکته طراحی زیرکانه  MSIاین است که نه تنها  S20 Slider 2تمام امکانات صوتی ، تصویری ، چند رسانه ای ، مطالعه و سرگرمی های یک تبلت را ارائه می دهد ، بلکه صفحه کلید مجهز ،  USBوHDMI و کلیه قابلیت های یک نوت بوک را فراهم می کند. این وسیله همرا ه خوش ترکیب، هم نیاز تاجرانی را که همیشه در سفر هستند بر آورده می کند و هم دانش آموزان ، همچنین قدرت باتری طولانی آن این اطمینان را به شما می دهد که زمان کافی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. S20 Slider 2، برای گشت و گذار در اینترنت ، شبکه های اجتماعی و پردازش کلمه ، انتخابی کامل برای هر کسی است که مدام در رفت و آمد می باشد . طراحی   S20با پوشش کشویی ، بسیاری از محدودیت هایی که مردم هنگام استفاده از تبلت احساس می کردند را برطرف کرده است. طراحی خلاقانه و کاربرپسندMSI  همیشه در خاطر کاربر خواهد ماند .

 

nl0oaoemhhvowesdkd2p.jpg

 

ساختار قابل حمل برای کار و بازی

Eric Kuo، معاون بازاریابی و فروش جهانی نوت بوک  MSI، اشاره می کند که نوت بوک کشویی جدید  S20 Slider 2 چیزی است که امسال بسیار در مورد آن صحبت شده و یکultrabookبا کیفیت بالا و بسیار باریک است :

" با خطوط با طراحی یکپارچه ، کنترل لمسی دقیق ، عملکرد پر قدرت و دارای زاویه دید قابل تنظیم بسیار عالی که در هر حالتی دارای تصویر روشن و سرگرم کننده است ،S20 Slider 2 بهترین ها را به شما ارائه می کند. علاوه بر اینکه ویندوز 8 روی آن از پیش نصب شده است ، S20 Slider 2یک سری کامل از پورتها  شامل کارت خوان ،  mini HDMI، USB3.0،  BT4.0و پورت Giga LANرا دارد. این  ultrabookبه راحتی به حالت  tabletتبدیل می شود. ما مطمئن هستیم که این دستگاه راندمان کاری و لذت زندگی شما را بالا خواهد برد."

 

d54gyymglrxjdf7drdhg.jpg

 

پردازنده چند هسته ای نسل 4 اینتل

S20 Slider 2دارای  پردازشگر نسل 4 اینتل Haswell Core i5می باشد و از تکنولوژی ساخت 22nmبهرهبرده است که باعث افزایش فرکانس وعملکرد بهتر به همراه کاهش مصرف برق می شود. این دستگاه ، رم  DDR3-1333تا ظرفیت 8GBهمراه با USB3.0، SSDبا ظرفیت 128GBبا رابطmSATA  به وسیله SATA 6Gb/sو رابط PCIe 3.0 را پشتیبانی می کند.

 

ecfx8r48f991y56oakk.jpg

 

جدیدترین گرافیک یکپارچه اینتل

S20 Slider 2جدید ترین گرافیک یکپارچه HD4600اینتل را برای افزایش کیفیت بازی های 3Dبه نمایش گذاشته است. گرافیک  IGPاینتلاز جدیدترین نسخه  Microsoft DX11، OpenCL v1.1، OpenGL 3.1پشتیبانی می کند و شتابی بین50~80%را به Quick-Sync-coding(همگامسازی برنامه نویسی) می دهد.

 

u1kk7bgnezkr1y5ux9o7.jpg

 

زاویه دید وسیع با کیفیت عالی و پر رنگ

صفحه نمایش  IPS LCDبه اندازه 11.6اینچ ، دارای بیش از 350 لومن روشنائی و وضوح تصویر فوق العادهبالای  1920x1080برای ایجاد کنتراست رنگ قوی تر از هر زاویه دیدیمی باشد. برای افرادی که می کوشند از شیوه زندگی  LOHAS ( زندگی سالم همراه با توسعه پایدار) پیرویکنند و تلاش می کنند که فشار زندگی را کم کنند ، S20 Slider 2جدیدترین انتخاب بین تبلت هاست. همچنین با رنگ های روشن و زنده تر و عمق رنگ بهتر برای کیفیت بهتر تصاویر همراه است.

 

om3yvmc1zn0o5k9blxyi.jpg

 

طراحی سیستم ذخیره سازی با سرعت بالا

طراحی سیستم ذخیره سازی S20 Slider 2به شما این امکان را می دهد که بتوانید ازSSDبا ظرفیت   128GB به عنوان سخت افزار ذخیره سازی خود استفاده کنید و در مصرفانرژیصرفه جویی کنید. SSDزمان راه اندازی سیستم و کارآیی خواندن را بالا می برد و از داده های شما در برابر صدمات ناشی از ضربه محافظت می نماید ، کهاین امکاناتS20 Slider 2را برای شیوه زندگی همیشه در حرکت ایده آل می کند. این سیستم ازeMMC ها و  SSDهای سرعت پایین که با رابط SATA2کار می کنند بسیار سریع تر می باشد.

 

hfvrn6c305uxeyhqxrb2.jpg

 

صفحه نمایش لمسی با قابلیت استفاده از 10 انگشت همزمان

S20 Slider 2  یک وسیله متعادل فوق العاده بین تبلت ها و نوت بوک های معمولی است. پوشش کشویی منحصربه فرد آن که در همه ی زوایا مورد استفاده قرار می گیرد ، آن را به یک انتخاب مطمئن در مقابل سایر کامپیوترها بدل کرده که زوایای دید محدودی دارند. صفحه نمایش خازنی لمسی 11.6اینچی با قابلیت استفاده از 10 انگشت همزمان ، کنترل انگشتان را به صورتی روان و آسان امکان پذیر می کند. صفحه لمسی آن می تواند با سُر خوردن باز شود و می توان آنرا برای تایپ کردن راحت با استفاده از کیبورد تنظیم کرد.

 

77ulqowultialftbprif.jpeg

 

سطح صدای واضح و موج دار

S20 Slider 2که فقط  1.2 کیلوگرم وزن دارد ، دارای بلند گوهای با کیفیت بالا و بازه فرکانسی زیاد برای تولید صدای موج دار با همان کیفیت صدای اصلی می باشد. صدای با کیفیت واضح و موج دار برای انواع مختلف موسیقی مناسب است و S20 Slider 2به همراه ویژگی Sound Blaster Cinemaصداهای اضافی اطراف را برای داشتن  تجربه ای بهتر از فیلم ، موسیقی و بازی می پوشاند.

 

lcantph5cr5uzakwusp.jpg

 

 

 

 

منبع : techpowerup

 

ترجمه : حامد قربانی

ویرایش شده توسط Hamed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حامد (جان) مچکریم ، حامد مچکریم  :D  :clapping:

آقا دمت گم بابت خبر

حالا خبری نیست که کی میاد به بازار؟

قیمت چی؟

ویرایش شده توسط Alirezaa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فقط اعلام شده بزودی میاد . نه قیمت و نه تاریخی مشخص نشده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...