رفتن به مطلب

تلویزیون OLED جدید ال جی با صفحه نمایش منحنی قابل تنظیم


hiden93
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

امروز از اولین تلویزیون OLED منعطف و قابل تنظیم دنیا در نمایشگاه الکترونیک مصرفی لاسو گاس CES2014 رونمایی و معرفی شد. کاربران با این دستگاه مبتکرانه می‌توانند زاویه انحنا را برای ایجاد نهایت کیفیت تصویر تنظیم کنند. قابلیتی که تنها در حوزه فیلم‌های عملی تخیلی ممکن بود.


 


213.jpg


 


رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌‎جی الکترونیکس، می‌گوید: تلویزیون OLED منعطف شرکت LG محصولی است که تا نبینید باور نمی‌کنید زیرا تمام تعریف‌ها را به مبارزه می‌طلبد. وقتی منحنی صاف شود، منعطف هم می‌تواند منحنی شود. او در ادامه تأکید کرد که شرکت ال‌جی به پیشگامی در تحول تلویزیون‌ها به نسل بعدی ادامه می‌دهد.


طبق نظر مسئلان این شرکت ، چیزی که تلویزیون OLED منعطف ال‌جی را از هر تلویزیون دیگری در دنیا مستثنی می‌کند این است که انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند. محدوده انحنا توسط عوامل مهمی سنجیده شده است که بر تجربه مشاهده مانند اندازه نمایشگر و فاصله تماشا تأثیر می‌گذارد. از آنجا که بیننده می‌تواند انحنا را مطابق شرایط خود تطبیق دهد، از بهترین تجربه مشاهده نیز لذت می برد زیرا هر بار و در هر فاصله و شرایطی می تواند آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کند.


 


این تلویزیون ۷۷ اینچی نتیجه یکپارچگی فناوری است که همه جنبه‌های تولید محصول در این تلویزیون را، که شامل طراحی، نمایشگر و اطمینان از کیفیت می‌شود، در برمی‌گیرد.


طراحان و سازندگان این تلویزیون ال ای دی ( LED ) ال جی ( LG) جالب گفته اند که این تلویزیون معنطف OLED ده‌ها هزار ساعت آزمایش را برای حصول اطمینان از قابلیت اطمینان و دوام نمایشگر منحصربه‌فرد آن پشت سر گذاشته است. شرکت LG با معرفی تلویزیون OLED منعطف اکنون موفقیت بزرگ دیگری را کسب کرده است و سهم خود را به عنوان اولین‌ها در جهان در حوزه تلویزیون‌های OLED صفحه‌تخت، منحنی و منعطف از آن خود کرده است.


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...