رفتن به مطلب

کورسیر کیس جدید فول تاور Graphite 760T را معرفی کرد


Recommended Posts

شرکت کورسیر از بزرگترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتر امروز اعلان کرد دو کیس از سری Graphite 760T و Graphite 730T را وارد بازار می کند. این دو کیس که از لحاظ ابعاد به عنوان کیس های فول تاور تقسیم بندی می شوند سرآمد کیس های رده بالای کلاس گرافیت این شرکت به حساب می آیند.


 


kibzgmricpm6e4actob.png


 


کیس 760T با ظاهری صنعتی و طراحی مدرن اسمبل راحتی را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. از امتیازات زیبایی شناختی این کیس که باید بدان اشاره کرد دو پنل کناری کیس هستند که هر دو به صورت آونگی باز و بسته می شوند و هر دو نمای شیشه ای فوق العاده با کلاس به کیس می دهند. طوری که چهره ای با تقارن مثال زدنی برای کیس بوجود می آورند.


 


پنل شیشه ای سمت چپ مات است و پنل شیشه ای سمت راستی که قلب کیس و قطعات آن را نمایان می سازد کاملا" شفاف است. سقف و فریم آلمینیومی به استحکام این پنل ها کمک میکند و زیبایی آنها را دو چندان می سازد.


 


کیس 760T در دو رنگ مشکی و سفید برفی ارائه می شود و از لحاظ نصب انواع واتر کولینگ با رادیاتهای 24 و 36 سانتی انتخاب های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. 9 اسلات PCIe در عقب و 6 محفظه ی نصب هارد 3.5 و 2.5 اینچی، که همه گی قابلیت جابه جایی در 4 بخش مختلف را دارند از امتیازات برجسته ی این کیس به شمار می آید.


 


همچنین محلی در کناره کیس برای نصب 4 هارد 2.5 اینچی در نظر گرفته شده است تا در صورتی که لازم باشد تمامی محفظه های هارد را در بیاورید.


 


1jh85rggob9c2n779ldd.png


 


دو فن 14 سانتی LED دار مدل AD140L در جلو و یک فن از همین مدل در پشت کیس خنک کنندگی کیس را به صورت پیفرض بر عهده دارند. این فنها توسط فن کنترلر روی کیس کنترل می شوند. با کمک این کنترلر ولتاژ ورودی بین 7 تا 12 ولت قابل تغییر است.


 


کیس مدل Graphite 730T مانند برادر بزرگتر خود، طراحی مشابهی دارد، ولیکن فقط در رنگ مشکی ارائه می شود و پنل های آن شیشه ای نیست و فاقد کنترلر فن می باشد تا استفاده از توانایی های ذاتی این کیس را برای بودجه های پایین تر فراهم سازد.


 


به گفته ی خاویر لارت، رییس بازاریابی تولیدات کورسیر، چنین کیسی با طراحی مشابه در هیچ برند دیگری وجود ندارد و به همین دلیل کاملا" ظاهری منحصر به فرد به سیستم کاربر می دهد. و کاربرانی که می خواهند ابهّت قطعات درون کیس خود را به دیگران نشان دهند با داشتن این کیس زیبا قطعا" به هدف خود خواهند رسید.


 


قیمت کیس 760T در حال حاضر معادل 180 دلار برای رنگ مشکی و 190 دلار برای رنگ سفید، همچنین قیمت کیس 730T معادل 140 دلار است.  


 


منبع: hardwarecanucks


 


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عاشقشم :wub:

ممنون از استارتر لطفا از این خبر ها بیشتر بزارید. @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...