رفتن به مطلب

نقد و بررسی موس گیمینگ محصول شرکت گیگا بایت مدل Uranium


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

این اورانیوم است.....!؟


 


xigtuturpwtubgsnpmh.jpg


 


 


 


این نوشتار به بررسی موس جدید شرکت گیگابایت مدل اورانیوم از سری Aivia میپردازد،دلیل خاص بودن این موس و انتخاب آن وجود نمایشگر oled همراه موس میباشد که در آن اطلاعاتی از قبیل  DPI،Polling rate، حتی میزان باتری باقی مانده از موس نشان داده میشود.این موس سرعت بالا کاملا قابل برنامه ریزی بوده و دارای دکمه های اضافه جانبی برای  استفاده با انگشت شست که آنها هم قابل برنامه ریزی هستند طراحی شده است.با اینکه موس به شکل wireless(بی سیم)  طراحی شده  ولی کاملا  موثر و دارای عکس العمل فوق سریع میباشد، همچنین موس به یک حافظه داخلی مجهز شده است که با وجود همه  این گزینها در کنار دیگر ویژگی هایش شاید بتوان گفت که اورانیوم کامل ترین کمبو موس میباشد که گیگابایت به بازار عرضه کرده است.ما قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که بازار سخت افزار pc-Gaming اشباع شده ،مخصوصا وقتی صحبت ازموس و کیبورد به میان است.چه بخواهید 5 یورو یا چه 100 یورو خرج کنید همواره محصولی برابر با بودجه تخصیصی شما وجود دارد.از موس های ساده گرفته ،مدل های کوچک ،موس های ویژه یک بازی خاص،موس های با چندین لیزر  پویشی تا موس های با سیستم تنظیم وزن و غیره.


 


 بین یک تا سه سال پیش گیگابایت محصولات سری Aivia را به بازار عرضه کرد،و بین آنها مدل های خیلی حرفه ایی هم وجود داشته است.این دسته موس ها فقط گیمر ها را هدف گرفته است.


 


موس اورانیوم  با DPI  6200 یک موس بی سیم بوده و  قادر است خود را با دستگاه گیرنده مجهز به نمایشگر OLED که خود گیگا آن را GHOST MACRO STATION مینامد SYNC کند.و بله شما قادر خواهید بود به صورت کاملا زنده و بدون خارج شدن از بازی دکمه های ماکرو را مجددا برنامه ریزی کنید.این موس به سنسور لیزرTwin-EYE Gaming  با DPI  6200 مجهز شده است و میتوان موس را بایک بار شارژ تا 50 ساعت در اجرای بازی ها استفاده کرد،فقط کافی است کابل usbمربوطه را وصل کنید همین.


 اما بیایید اول نگاهی داشته باشیم به محصول و بعد آن را بررسی کنیم.آیا برچسب قیمت 80 یورویی شایسته این محصول است ؟ منتظر پاسخ باشید.


 


r8ydm8jhfhgbt9vu6p85.jpg


 


 


 


ویژگی ها:


این موس با لیزر گیمینگ DPI  6200 دقتی برابر با  150 ips(اینچ بر ثانیه)ایجاد میکند.میزان حافظه کاربردی 32 کیلوبایت میباشد .اورانیوم رنگی متمایل به نقره ای – خاکستری دارد که نماد و علامت عنصر   Uدر جدول تناوبی عناصر میباشد.


AIVIA  اورانیوم ابزار حرفه ای گیمینگ شماست ،که میزان زیادی انرژی به تمام لحظات گیم پلی هایتان تزریق میکند.


GHOST MACRO STATION


این بخش موس  مرکز فرماندهی میباشدکه  طراحی شده برای وظایف فوق حرفه ایی گیمینگ و به عنوان صفحه نمایشگری پویا ،کلید های ماکرو قابل برنامه ریزی و مرکز اتصال برای شارژ سریع عمل میکند.


DYNAMIC DISPLY MODE


 نمایشگر موجود در GHOST MACRO STATION به صورت کاملا دینامیک آپدیت شده و دائما میزان DPI ، پروفایل انتخاب شده و میزان باطری باقی مانده را نشان میدهد. این ویژگی شما را قادر به دریافت اطلاعات  زنده از وضعیت موس  میکند و اجازه برقراری یک وضعیت بهینه در سخن ترین شرایط میدان نبرد بازی های کامپیوتری را میدهد.


LIVE EDITING MODE


سیستم دسترسی زنده موجود در در ایستگاه شبح، اجازه  دستکاری و تغییر عملگر کلید های موس و همچنین تغییر میزان DPI را به صورت مستقیم (به اصطلاح  on the fly)  بدون نیاز به خارج شدن از برنامه یا بازی مورد نظر یا راه اندازی مجدد میدهد.


 


GAMEPLAY WIRELESS TECHNOLOGY


 درون موتور ایستگاه شبح!! GIGABYTE patent pending technology معرفی گردیده است که تضمین گر یک ارسال و دریافت بی سیم Lag Free و بدون از دست دادن کوچک ترین سیگنال ها  حتی در سنگین ترین  شرایط میباشد.


 


1000HZ REPORT RATE!!


یک میلی ثانیه  زمان واکنش و پاسخ دستورات شما را بدون هیچ گونه تاخیری اجرا میکند.


Non-stop Gaming Experience


قدرت یافته توسط دو باطری AA قابل شارژ NiMH ،موس AIVIA قادر است برای نزدیک به 50 ساعت کار در حالت بی سیم بپردازد.


Instant Charging Device


هر زمانی که  باطری ها رو به اتمام باشند میتوانید با اتصال کابل شارژ به USB هم باطری ها را شارژ کنید هم از موس استفاده کنیدو در واقع خود موس یک باطری شارژر میباشد و احتیاجی به دستگاه جداگانه ندارد.


Twin-eye Gaming Laser Sensor


آخرین تکنولوژی ها در توسعه و استفاده از لیزرهای پویشی در موس  گیگا به کمک


twin-eye laser sensor برتری قابل ملاحظه ایی به این موس نسبت به موس های مجهز به دیگر سنسور های اپتیکی داده است. دقت زیاد و مصرف کم برای نهایت سرگرمی و بازی!


Dual Function Wheel Controller


چرخ موس یا همان Mouse wheel قابلیت اسکرولینگ در چهار جهت  را ممکن کرده است و همچنین از  wheel موس میتوان به عنوان d-pad برای کنترل عملیات روی صفحه OLED استفاده کرد.


10 Programmable Buttons


ده کمه قابل برنامه ریزی،شامل دو دکمه جاسازی شده در کنار انگشت سبابه  مباشند که قادر به اجرای هر گونه فرمانی به آسان ترین و  راحت ترین شکل ممکن هستند.


اینترفیس پیشرفته کاربری به کاربر اجازه میدهد موتور گوست را کاملا در اختیار گرفته و اقدام به تعریف قابلیت های جدید و عملگر های جدید برای هر دکمه منطبق با آخرین بازی ها ی مورد نظرش باشد.


ارتباط بین واحد گوست و خود موس  بدون رابط بوده و احتیاج به هیچ میان افزاری نیست. از بین حالت های DPI ارائه شده میتوان به مقدار های 800/1600/3200/6500 اشاره کرد.


 


vuqi7ag7qsyuieo0ec1.jpg


 


 


aa4neow00l5g75nlf1qm.png


 


bf9x8w6n2u5fcnmhaa7.jpg


 


8rmrhmssj1gufj0uaoo7.jpg


 


 


نمایش محصول:


سطح موس از یک بافت پلاستیکی /لاستیکی استفاده شده است و کاملا راحت و کاربردی میباشد.در هنگام خیس شدن یا عرق کردن احساس لیز خوردگی موس به کاربر دست نمیدهد.طراحی موس کاملا ارگونومیک است و در هنگام دست گرفتن  موس احساس خوبی به کاربر دست میدهد.البته  در دستانی که کمی بزرگ باشند شاید کمی احساس  ناخوشایند ایجاد شود.و نکته مهم اگر شما چپ دست باشید این موس اصلا موس شما نیست.بخش بزرگ تری از دکمه ها روی سطح بالای موس قرار گرفته است و در قسمت چپ دو دکمه اضافه با نام های G1,G2 قرار دارند که البته محل قرار گیریشان کمی نامتعارف است و اکثرا در محصولات سری G کمپانی LOGITECH استفاده میشوند.


 


 


2ykiqg39wh7wwcovdkk5.jpg


 


 


آسان ترین حالت استفاده از این دکمه ها فشار مستقیم از بالا روی آنهاست. کلیک کردن روی دکمه گوشه موس به وسیله خم کردن انگشتان نیازمند دقت و نیروی بیشتر است مخصوصا در هنگام استفاده از دکمه G1.


خود موس شامل یک سنسور دو چشمی لیزر به همراه دکمه تنظیم کننده dpi،یک اسکرول چند جهتی،ده دکمه قابل برنامه ریزی (هرکدام با چرخه عمر 10 میلیون بار کلیک) با ابعادی در حدود 130x78x70mm را شامل میشود.در نمای فوقانی ما چرخ اسکرول را داریم ،دکمه کوچک تر نزدیک اسکرول ،سوییچ انتخاب  dpi میباشد.


 


8kyr34w68iztgu8z1xn9.jpg


 


 


 


در کف موس ،لیزر 6500 Dpi قرار دارد،یک سری کف پوش های سطحی مخصوص سر خوردن راحت  و حرکت روان موس و محل نصب باطری را داریم.در بالا یک دکمه اتصال قرار دارد (از آنجایی که موس بی سیم است)،و در زیر آن دکمه خاموش و روشن که شما اگر از موس استفاده نمی کنید میتوانید آن را خاموش کنید تا عمر باطری ها هدر نرود.


 


4r0pqaigyj4id6wb17p.jpg


 


 


تقریبا تمام دکمه ها قابل برنامه ریزی هستند،شما قادر به ایجاد چند پروفایل با دکمه های متفاوت و کارایی های متفاوت هستید.این پروفایل ها را میتوان در حافظه موس ذخیره کرد.با کلیک بر دکمه نزدیک انگشت شست میتوان به پروفایل بعدی سوییچ کرد.


 


sinqr81w7hu2cqhlnf3.jpg


 


 


فقط یک چراغ لد آبی رنگ  بر روی موس فعال است ،بنابراین هیچ چیز  دیگری که باعث گمراهی حواس شما بشود وجود ندارد. از دکمه زیر چرخ اسکرول میتوانید بین مد های مختلف dpi سویچ کنید .دکمه زیر dpi سوییچ بین پروفایل ها را ممکن میکند.5 پروفایل میتواند عملکرد 10 دکمه را در خودنگه دارد.


 


yucu3deqgopjd0hp50po.jpg


 


 


وقتی درب محل نگه داری باطری را باز میکنید متوجه دوباطری میشوید که وزن خوبی به موس میدهند.باطری ها تقریبا 50 ساعت کار میکنند و به راحتی قابل شارژ میباشند.


 


8lf6461452apml6c5v0.jpg


 


 


 


این یک موس عالی است ،اما ویژگی برجسته موس همان ایستگاه شبح میباشد بگذارید آن را برسی کنیم.


 


dlrxvgkoruc7tjymsv.jpg


خوب این ایستگاه شبح میباشد.اساسا این فقط یک نمایشگر خروجی کوچک  تک رنگ با رزولوشن (128px x64px  ) میباشد.کیفیت صفحه خیلی خوب است چون هر پیکسل آن کاملا درخشندگی دارد.در این صفحه هر پروفایل را که انتخاب کرده باشید نشان داده میشود بعلاوه تنظیمات dpi دلخواه تان و polling rate.اما به کمک موس و این صفحه حتی میتوانید اقدام به برنامه ریزی هر دکمه کرده و ساختار پروفایل ها را تغییر دهید.


 


va0bspq6t097el5j72fx.jpg


 


 


ایستگاه شبح مستقیما از طریق یک کابل usb 1.8 متری دو شاخه به کامپیوتر وصل میشود.با یک اتصال usb هم موس براحتی کانکت میشود ولی اگر میخواهید به فرایند شارژ سرعت ببخشید میتوانید با دو پورت usb کانکت کنید.


 


qvtin8uckni1y2r4feau.jpg


 


 


با تغییر هر پروفایل  رنگ نوشته Aivia هم عوض میشود .در روی صفحه عمر باطری هم نشان داده میشود ،اگر شارژ تمام شد میتوانید با اتصال کابل به کار ادامه دهید که در این حالت علامت باطری روی صفحه نمایش به علامت کابل دو شاخه تغییر میکند.


 


cq01847in2u9l9mn9z2z.jpg


 


 


در انتهای جلوی ایستگاه  کابل 50 سانتی mini usb قرار گرفته  که به پورت جلوی موس وصل میشود و فضای کار کافی را برای شما هنگام شارژ کردن موس فراهم می آورد.


 


hdw011tq57gtyclilms.jpg


 


t7h5da5fcmvfedc3a4e.jpg


 


 


 


نرم افزار  همراه:


 نرم افزار  موتور ایستگاه  شبح یک سوییت کاربردی عالی میباشد که شما را قادر به تنظیمات زیادی در قالب پروفایل ها میکند.سطحdpi قابل برنامه ریزی ،چیدمان دکمه ها و غیره.اولین صفحه برنامه اجازه انتخاب دستگاهی که شما قصد انجام سفارشی سازی را دارید میدهد.از اینجا میتوان به  به فروم aivia وصل شد یا مستقیما از وب سایت گیگا به آپدیت firmware  پرداخت.


 


waxk1hg4zvaeavitoh53.jpg


 


 


وقتی موس را انتخاب کردیم تنظیمات ظاهر میشوندکه واقعا زیاد میباشند.


 


ve1yjumes7qd336fcwi.jpg


 


 


در این قسمت ما میتوانیم برای دکمه اجرای سریع رفتار تعیین کنیم.هر برنامه کاربردی را میتوان برای اجرا تعریف کرد.


 


mhhnkk6vwhfqyzhopb6.jpg


 


 


هر دکمه را میتوان به صورت کاملا مجزا برنامه ریزی نمود.وقتی به قسمت بار گذاری ماکروها میرسیم هر پروفایل میتواند تا 70 ماکرو دستورالعمل را درحافظه داخلی دستگاه نگاه دارد.همچنین این قسمت شامل عملگر های متفاوتی  برای اجرای یک برنامه خاص (ماشین حساب،ie،email،مدیا پلیر،و غیره) میباشد.با انتخاب ماکرو رنج وسیعی از انتخاب ها با توانایی نام گذاری هر کدام فراهم میشود.


 


zvk3js3kzuy8dx22qgn.jpg


 


q87liy25f233nepjxpe.jpg


 


 


چرا ما به این ماکرو ها نیاز داریم؟شاید شما بخواهید یک اسلحه خاص را در یک بازی خاص انتخاب و سریع load  کنید،معمولا شما باید یک دکمه را رو صفحه کلید را 3 یا 5 بار قبل از انتخاب وفعال سازی آن اسلحه  فشار دهید،با کمک نرم افزار شما این فعالیتهارا ذخیره  میکنید و بعد با فشار یک دکمه روی موس تنها در میلی  ثانیه اسلحه آماده است. البته سقف این ذخیره سازی ها محدود است چون در حافظه داخلی موس ذخیره میشوند.


تنظمیات بیشتر هم وجود دارند مثلا در اینجا میتوان بخش تنظیم DPI را مشاهد نمود که بر محور های طول عرض حرکتی موس قابل تنظیم است.


 


1rjytk4xf5n2yifn4l1c.jpg


 


 


 


ما حتی میتوانیم یک لوگو انحصاری خودمان را در صفحه نمایشگر شبح داشته باشیم(لود فایل BMPهم ممکن است)و صفحه شبح  آن را نمایش میدهد.


 


xkgqg2cmbzgli1jgv1u2.jpg


 


وقتی از موس برای مدتی استفاده نشود صفحه گوست به حالت محافظ صفحه نمایش میرود .


 


 


 


yc7ulghtakbu1jbndpvb.jpg


 


 


 


آزمایشات:


 این موس واقعا واکنش سریعی دارد، و البته هر کاری که شما فکر کنید این موس در این رنج قیمت انجام میدهد."رنج قیمت"را  از روی عمد به کار بردیم چون در حال حاضر برچسب قیمت 70 تا 80 یورویی  روی آن خوره است که برای یک موس زیاد است ولی شما در قبال آن نه یک موس عادی بلکه یک دستگاه با کیفیت و همراه آن ایستگاه شبح را دریافت میکنید.


 


uspmztg1q3ag1dpsvey8.png


 


 


چرا ما ویژگی و توانایی تعویض سریع و بدون واسطه DPI در هنگام اجرای بازی ها  را دوست داریم؟


فرض بگیرید من در حال هدف گیری با اسناپیر رایفل میباشم!احتیاج به چه چیزی دارم؟دقت و حرکت ارام و دقیق موس!پس dpi  را کم میکنم تا حرکت موس و متعاقبا دوربین آرام تر به نظر بیاید،پس از شلیک و فرار و از منطقه خطر حالا سناریو " " Call of Duty اجرا میشود!حالا احتیاج به حرکت سریع و دقیق موس دارم پس dpi را بالاتر میبرم!تفاوت خیلی زیاداست و واقعا به کار میاید.


درست است که سرعت DPI موس خیلی بالاست ولی واقع تفاوتی ندارد که میزان DPI را روی 1100 یا 2600 یا بالاتر بگذاریم چیزی که مهم است و جای تقدیر دارد میزان دقت فوق العاده زیاد موس است. پس دقت و سرعت عالیست.موتور لیزری درترکیب با حرکت های دقیق و وزن کم موس باعث ایجاد حرکت های ارام ودر عین حال تند و روان میشود. در بازی های اول شخص انتخاب سرعتDPI میتوانید بازی را لذت بخش  تر میکند.حالا به احساس حالت موس دردست میرسیم که برای یک موس این موضوع خیلی مهم است،موس در دستان شما احساس کاملا مناسب ایجاد میکند ، چون  در طراحی این موس سعی شده هم برای راست دستان و هم چپ دستان کاربرد داشته باشد،گیگا با طراحی زاویه دار و قرار گیری دکمه ها در بهترین جای ممکن  نهایت تلاش خود رابه کار برده هرچند در هنگام کار با طرف راست موس کمی احساس ناخوشایند به کاربر دست میدهد، که بدلیل سعی سازنده برای قرار گیری دکمه ها در بهترین جای ممکن برای هر دو نوع کاربر قابل چشم پوشی است.بهرحال موس کاملا در دستان شما جا خوش میکند و کاملا راحت است.


 


 


تصمیم نهایی!!


موس اورانیوم گیگا واقعا موس خوبی است!درست است که ما با طراحی تکاملی سطح خیلی بالایی روبرو نیستیم،اما بهرحال  با موس دقیق و خوش وزنی طرف هستیم.گیگا سعی داشته این دفعه کار متفاوت انجام دهدو بنابراین ایستگاه شبح را اضافه کرده است که واقعا یک دستگاه جانبی کاربردی و به جاست.موس عالیست و ایستگاه شبح در ترکیب با برنامه کامل موس کاملا میدرخشد.سخت افزار موس عالی بوده و طراحی کاملا ارگونومیک آن نشان دهنده تبحر سازنده میباشد،دکمه های قابل برنامه ریزی زیاد و برنامه کامل همراه از آن ابزاری استثنایی میسازند. ما هیچ گونه تاخیری در حرکت موس مشاهده نکردیم.


 


7z1rgzzrfmv4b54s5x2.jpg


 


 


موس دوست  داشتنی  گیگا در  همه برنامه ها و بازی ها سریع بوده وکاملا قابل برنامه ریزی است.سنگینی موس بخاطر باطری ها ست که برای خیلی ها که دوست دارند موس در دستشان سنگینی کند حالت خوبی است. این موس را میتوان باقیمتی برابر70 ERیا99USD بزودی تهیه کرد چون هنوز دردسترس نیست.


گیگابایت این بار هم کارش را بدرستی انجام داد.ممنون گیگابایت.


 


منبع:guru3d


 


مترجم: رضا قاسمی


 


 


 


 


لینک به دیدگاه
Share on other sites

اورانیوم چند در صده؟ بی صاحاب چی خوشگلم هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اره  طراحی ایش جالبه

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از مطلبتون  .فقط بحث رو به حاشیه نبرید . با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خسته نباشی آقا رضا

ممنون امیدوارم مفید واقع بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

افرین رضا جان عالی بود . در ضمن به گیگا نمیومد که موسی به این کیفیت تولید کنه . البته باید نظر گیمرها رو باید دید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

افرین رضا جان عالی بود . در ضمن به گیگا نمیومد که موسی به این کیفیت تولید کنه . البته باید نظر گیمرها رو باید دید

خواهش میکنم  ممنون از شما و فروم خوب لایون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میگم یه مقاله برا یه موس این همه شده، مقاله هایی که برای برد و گرافیک های حرفه ای میزنیم دیگه باید یه دفتر 4 برگی بشه اقلا  :p 

 

آقا رضا واقعا خسته نباشید، مقاله عالی ای بود

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

میگم یه مقاله برا یه موس این همه شده، مقاله هایی که برای برد و گرافیک های حرفه ای میزنیم دیگه باید یه دفتر 4 برگی بشه اقلا  :p 

 

آقا رضا واقعا خسته نباشید، مقاله عالی ای بود

ممنون خوب این  یک بررسی بوده و نمیشه چیزی رو از قلم افتاد من تمام مطلب رو ترجمه کردم وگرنه  بررسی ناقص به نظر میاد

بله حجم  زیادی میشه من مقاله کارتهای 780 و 290 رو کار کردم حجم خیلی زیاد بود ولی خوب دیگه کاریش نمیشه کرد.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اگه میشه یه موس حرفه ای برای چپ دست ها معرفی کنید ممنون میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

رضا جان عالی 

مشخص که وقت بسیار زیادی برای تهیه مطلب گذاشتی

خسته نباشی مرسی (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان اگه میشه یه موس حرفه ای برای چپ دست ها معرفی کنید ممنون میشم

 

با اجازه استاتر

عزیز بهتره درتاپیک مربوطه مطرح کنید 

ولی یکی از بهترین گزینه ها razer oroborus میشه پیشنهاد داد که برای دودست هست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دوستان اگه میشه یه موس حرفه ای برای چپ دست ها معرفی کنید ممنون میشم

 

این موسی که میگم  برای چپ دست ها حرفه ای ترین موس گیمنگ  هستش منتها خوب محصولات رازور گرون هستن و کمیاب شما باید اگر خواستی چیزی بگیری خودت امتحانش کنی توی دست سعی کن تست کنی قبلش چون بعضی گیمینگ های چپ دست حالت جالبی ندارن توی دست .

 

Razer DeathAdder Left-handed Edition  این هست لاجتیک هم فکر کنم یک مدل  داره
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود 

رضا جان عالی 

مشخص که وقت بسیار زیادی برای تهیه مطلب گذاشتی

خسته نباشی مرسی (*)

چاکریم درود بر شما دوست گرامی بله من قبلا خودم  چون علاقه دارم تاپیک میزدم قطعات و مطالب مختلف ولی از چند روز پیش مدیریت فروم پیشنهاد  خوبی دادن دادن که یک تیم تحقیق و ترجمه تشکیل بشه  کمک کنن چون مطالب خیلی زیادن من هم اعلام آمادگی کردم  یه چند وقت  گرفتاری کمه گفتم سرگرم بشیم هم دیگران استفاده کنن . (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چاکریم درود بر شما دوست گرامی بله من قبلا خودم  چون علاقه دارم تاپیک میزدم قطعات و مطالب مختلف ولی از چند روز پیش مدیریت فروم پیشنهاد  خوبی دادن دادن که یک تیم تحقیق و ترجمه تشکیل بشه  کمک کنن چون مطالب خیلی زیادن من هم اعلام آمادگی کردم  یه چند وقت  گرفتاری کمه گفتم سرگرم بشیم هم دیگران استفاده کنن . (*)

زنده باشی رضا جان @};-

والا ما هم دستی داریم براین قضیه ترجمه و بررسی ولی 

مشکل جسمی (دیسک کمرشدید) خیلی اذیت میکنه و نمیتونم بشینم پشت سیستم و خیلی اذیتم حتی همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم ولی چیکارکنیم دیگه به عشق لیون و بچه های گلش ، تحمل میکنیم

وگرنه خیلی دلم میخواد من هم شرکت کنم

درهرحال خسته نباشی  @};-

ویرایش شده توسط حمیدرضا نظری(hamidparniyan)
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

زنده باشی رضا جان @};-

والا ما هم دستی داریم براین قضیه ترجمه و بررسی ولی 

مشکل جسمی (دیسک کمرشدید) خیلی اذیت میکنه و نمیتونم بشینم پشت سیستم و خیلی اذیتم حتی همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم ولی چیکارکنیم دیگه به عشق لیون و بچه های گلش ، تحمل میکنیم

وگرنه خیلی دلم میخواد من هم شرکت کنم

درهرحال خسته نباشی 

اقا بد نباشی من الان خوندم ناراحتم امیدوارم هر چه سریعتر بهبود پیدا کنید.شما که بله حتما تیم تحقیق و ترجمه هستید  کاملا حق با شماست منتها آقا حامد چند تا نیروی جدید هم گرفته کمک باشن شما هم کمکی مطلبی چیزی بود تعارف نکنی ناراحت میشم اگز اذیت بودی نتونستی خواستی تاپیکی چزی بزاری خبرم کن برات میزام از طرف خودت وگرنه پیشکسوتان که جای خود دارند.انشاالله که زود خوب بشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خسته نباشی دوست عزیز !
من از اون روز اول که این موس رو دیدم عاشقش شدم :| بیاد ایران فکر کنم500 600 ای بشه :دی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...