رفتن به مطلب

معرفی نوت بوک چند رسانه ای MSI CX61 2PC


Recommended Posts

 

 

 

wngx0eoi0si3ibv6du.jpg

 

   MSI اخیرا از جدید ترین لپتاپ مخصوص گیمینگ خود پرده برداشت.پرفرمنس بالا در عین حال با طراحی جمع و جور در خور یک نوت بوک گیمینگ.

از ویژگی های این نوت بوک میتوان به داشتن نسخه ی چهارم از پردازنده های 4 هسته ای اینتل همراه با پردازشگر گرافیکی نسل جدید شرکت انویدیا مدل GT 820m نام برد. CX61 2PC طارحی شده تا خواسته های افراد تجاری و گیمر های اطراف جهان را براورده سازد.همچنین این نوت بوک مجهز به تقویت کننده ی صدا که برای اولین بار از طرف این کمپانی طراحی و اجرا شده را میتوان نام برد.

اریک کو, معاون فروش و بازاریابی جهانی شرکت MSI  اشاره کرد مدل CX61 2PC با گرافیک GT820M همراه با تقویت صدای بهتر بهترین تجربه بازی با هدست را برای شما به ارمغان می آورد و این درحالیست که وزن کل این نوت بوک تنها 2.5 کیلوگرم میباشد.

 

 

sf6xqw0s8fscxutoquf8.jpg

 

   عملکرد و بازدهی کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GT820M

 

CX61 2PC همراه با یک کارت گرافیکی ساخته شده از شرکت NVIDIA با مدل GT820m که دوگیگابایت حافظه ی رم از نوع DDR3 وظیفه ی پردازش اطلاعات گرافیکی را انجام میدهند ارائه میشود.مشخصات CX61 2PC شاید بر روی کاغذ کم به نظر برسند اما در عمل با راندمان بالایی در نرم افزار 3D Mark نسخه ی 11 از خود نشان میدهد و این کارت موفق به کسب امتیاز P 1500 میشود.از مشخصات این پردازنده ی گرافیکی که بگزریم میتوان به پشتیبانی از DirectX 11 و تکنولوژی nVida PhysX اشاره کرد.همچنین این شرکت خیال شمارا از بابت بازی های آنلاین با وضوح HD راحت کرده است.

 

 

   طراحی کمی تیز گونه و کلید های راه انداز سریع

 

طراحی نوت بوک CX61 2PC تیز و براق است که باعث میشود این نوت بوک با راندمان بالا برای کسب و کار و بازی بهترین باشد.کلید های راه انداز سریع در بالای صفحه کلید طراحی شده که کار با نوت بوک را آسانتر کند.کلید هایی از قبیل غیر فعال کردن پد لمسی هنگام اتصال موس به دستگاه و یا فعال کردن باتری توربو که نوت بوک را به حالت صرفه جویی در مصرف انرژی وادار میکند.

 

x1d0uaxw8739qp2bzh7v.jpg

 

0sfrihna5bagvtu079tp.jpg

 

   اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی بازی ها در لپتاپ های MSI

 

 

علاوه بر تاکید به عملکرد محاسباتی نوت بوک,MSI به همکاری با تیم های گیمیگ سراسر جهان ادامه می دهد ، از جمله FNATIC از اروپا و تیمهایی از آسیا .

 

   شرکت MSI بیشتر فعالیت خود را در رابطه با گیمر ها داشته است چه به منظور افزایش تجربه ی کاربر و چه برای بهبود در عملکرد محصول و چه برای در معرض قرار گرفتن نام این شرکت داشته است.در این سال این شرکت سایت و انجمن Dragoon Army برای کاربران لپ تاپ های گیمینگ MSI و گیمر ها در سراسر جهان را دایر کرده است.

 

 

4kylwy5ay2z133yyyttf.jpg

 

منبع:techpowerup

 

مترجم:محمد حاجتی

 
ویرایش شده توسط Mohamad Hajati
لینک به دیدگاه
Share on other sites

گرافیک 820؟ به همین زودی رفتن سر نسل بعدی؟! نامردیه که آخه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...