رفتن به مطلب

مشکل با کیس x5


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام خدمت دوستان من دیروز آخرین قطعه سیستممو که کارت گرافیک باشه رو از لیون تحویل گرفتم ضمن تشکر فراوان برای ارسال سریع و پر ایمن قطعات و تشکر فراوان از آقای حسینی و همه همکارانشون به خاطر جوابدهی فوق العاده و احترام بالا بنده با کیس x5 دو مشکل پیدا کردم بعد اسمبل کردن توسط خودم با مشقت فراوان! و سختی کشیدن راجع به بستن کارت گرافیک چرا که قسمت خروجی کارت در کیس جوری بود که کارت رو نمی ذاشت کامل بره تو مادربورد و کلی با انبردست دستکاریش کردمو کجش کردم تا رفت مشکل اول اینه که نمی دونم چرا دمای کیسو رو پنل کیس نشون نمیده باید سیم خاصی رو جای خاصی وصل کنم؟مشکل دوم کارنکردن کنترلر های فنهاس بااین که دو تا سیم داره و هر کودومو به یه فن می بندم اما با چرخاندن کنترلر ها هیچ تفاوتی در سرعت فن ها نمی بینم علت چیه؟ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود،

از پنل جلو کیس شما، یک کانکتور Molex یا همون 4 پین IDE اومده که بایستی اون رو به پاورتون وصل کنید تا برق فن کنترلر و پنل جلو رو تامین کنه.

بعد بایستی فن هایی رو که می خواهید به اون 2 تا سیمی که از جلو کیس اومده وصل کنید تا دور فن ها رو بتونید عوض کنید. دقت کنید که هر کدوم از فن های کیس X5 دارای 3 مدل مختلف سوکت هستند. یک عدد 3 پین، یک عدد 4 پین مادگی IDE و یک عدد 4 پین نری IDE و شما فقط بایستی کانکتور 3 پین رو به اونی که از جلو کیس اومده وصل کنید. اشتباهی که کاربران می کنند اینه که هم 3 پین رو وصل می کنند و هم از پاور به 4 پین IDE وصل می کنند که باعث می شه فن ولتاژ مستقیم 12 ولت رو بگیره و دیگه دورش کم و زیاد نشه و بعد از مدتی هم فن کنترلرشون خراب می شه چون از یک سمت دیگه برق مستقیم 12 به مدارش وارد می شه !!! :excl:

داخل کیستون هم بایستی یک برگه راهنمای جامع باشه که با عکس براتون داخل توضیح داده شده.

موفق و پیروز باشید @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فهمیدم!هی می گفتم آخه اون دو تا مولکسی که از پنل اومده واسه چیه ؟آخه اونجا که فنی نیس نگو واسه همونه ممنون فقط پس یه دونه اون 3 تایی که از جلو اومده رو به 3 تایی فن وصل می کنم تمام بله؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بله، کل پنل جلو و فن کنترلر و فن ها که به فن کنترلر وصل می شن برقشون رو از همون یک دونه مولکس می گیرن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا فهمیدم منظورتو وقتی هم مولکس و هم سیم کنترلر رو به فن می بندیم دیگه کنترلی درکار نیس پس باید فقط سیم فن کنترلر به فن مورد نظر وصل شه یه سوال کوچیکم داشتم تو راهنماش گفته بود سیم مربوط به دما بهتره به مادربورد وصل شه این سیم کودوم سیمه؟همونی که سرش فقط یه توپ کروی کوچولو داره همون سیمه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...