رفتن به مطلب

سوختن 2 هارد و ssd بعد از نصب پاور Corsair RM 1000 watt


Atabak.sh
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

اتفاق خیلی بدی هست.

امیدوارم خدا بهت صبر بده داداشم

@};-  @};-  @};-  @};-  @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون ازراهنمایی دوستان. به تجربه برام ثابت شده که  احتمال خرابی یک جنس به برند اون مربوط نیست و ممکنه در گرونترین و بهترین برندها هم اتفاق بیفته. چیزی که یک جنس را به یک جنس خوب تبدیل می کنه فقط کیفیت اون کالا نیست بلکه گارانتی و پشتیبانی اون کالا در تعیین بدی و خوبی جنس نقش بسیار مهمی دارند. برند Corsair در جهان به کیفیت و خدمات پس از فروش معروفه اما سوال اینه که آیا در ایران هم شرکت گارانتی کننده که در این مورد شرکت تخت جمشیده از مشتری حمایت میکنه؟ من پاور رو برای گارانتی برای شرکت تخت جمشید فرستادم و بهم گفتن که حدود یک هفته تا ده روز وقت می بره. باید ببینم که گارانتی این شرکت چطور هست و سعی می کنم تجربه خودم را برای دیگر دوستان انتقال بدم

ویرایش شده توسط atabakshahidi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اصولاً پاور اگر تا 48 ساعت بعد ازخرید از نمایندگی(با توجه به فاکتور خرید) دچار مشکل شده باشه و روی کیس پیچ نشده باشه باید بی چک و چونه با مدل آکبند تعویضش کنند. ولی اصولاً وقتی قابل تعمیر باشه خبری از تعویض نیست. حالا تعمیر هم بشه باز دو تا مسئله هست. یکی اینکه پاور شما اول بسم الله دیگه یک پاور تعمیری محسوب میشه و در واقع باز شده و از همه مهمتر ضرر مالی هست که بر اثر پاور معیوب به شما وارد شده.

با توجه به اینکه تخت جمشید خودش رو نمایندگی انحصاری محصولات کورسیر در ایران معرفی میکنه,ای کاش قبل از مراجعه به گارانتی ایمیلی با محتوای مشکل پیش آمده به خود شرکت کورسیر ارسال میکردید شاید قبول میکردن و علاوه بر تعویض پاور خسارت وارده رو هم جبران میکردند.

در هر صورت طبق برخوردی که با گارانتی تخت جمشید داشتم به بنده گفتند که مدیریت شرکت عوض شده و شعار جدیدشون مشتری مداریه و حتی لپ تاپ های غیر قایل تعمیر سایر گارانتی کننده ها رو هم میدن اینها تعمیر میکنن.حداقل 20 تا لپتاپ شرکت های دیگه هم اونجا بود و مشغول عیب یابی و تعمیر بودن حالا راست و دروغش پای خودشون.

فقط ای کاش حضوری مراجعه میکردید خیلی بهتر بود.در لینک زیر هم پست 62 در مورد تجربه شخصی با تخت جمشید توضیح مختصری دادم:

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=15049&page=7#entry286125

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اصولاً پاور اگر تا 48 ساعت بعد ازخرید از نمایندگی(با توجه به فاکتور خرید) دچار مشکل شده باشه و روی کیس پیچ نشده باشه باید بی چک و چونه با مدل آکبند تعویضش کنند. ولی اصولاً وقتی قابل تعمیر باشه خبری از تعویض نیست. حالا تعمیر هم بشه باز دو تا مسئله هست. یکی اینکه پاور شما اول بسم الله دیگه یک پاور تعمیری محسوب میشه و در واقع باز شده و از همه مهمتر ضرر مالی هست که بر اثر پاور معیوب به شما وارد شده.

با توجه به اینکه تخت جمشید خودش رو نمایندگی انحصاری محصولات کورسیر در ایران معرفی میکنه,ای کاش قبل از مراجعه به گارانتی ایمیلی با محتوای مشکل پیش آمده به خود شرکت کورسیر ارسال میکردید شاید قبول میکردن و علاوه بر تعویض پاور خسارت وارده رو هم جبران میکردند.

در هر صورت طبق برخوردی که با گارانتی تخت جمشید داشتم به بنده گفتند که مدیریت شرکت عوض شده و شعار جدیدشون مشتری مداریه و حتی لپ تاپ های غیر قایل تعمیر سایر گارانتی کننده ها رو هم میدن اینها تعمیر میکنن.حداقل 20 تا لپتاپ شرکت های دیگه هم اونجا بود و مشغول عیب یابی و تعمیر بودن حالا راست و دروغش پای خودشون.

فقط ای کاش حضوری مراجعه میکردید خیلی بهتر بود.در لینک زیر هم پست 62 در مورد تجربه شخصی با تخت جمشید توضیح مختصری دادم:

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=15049&page=7#entry286125

دوست عزیز مممون از راهنماییت. من چون شهرستانم نمی تونم حضوری مراجعه کنم. با کمی جستجو در ایننرنت در مورد گارانتی تخت جمشید فرومهایی را می شه دید که مصرف کنندگان تجربیات تلخی از این گارانتی داشته اند. امیدوارم که طبق گفته شما تغییراتی در سیاست شرکتشون صورت گرفته باشه. پاور من در لحظه اولی که روشن شد مشکلات رو برای من ایجاد کرد. به هر حال منتظرم تا پاسخی بگیرم و اینجا منتقل کنم

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

با عرض سلام

نتیجه چی شد دوست من ؟ گارانتی قبول کرد؟

Sent from my LG-E975 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...