رفتن به مطلب

فروش ۲۵ دیسک بازی اندروید HD 2014 قابل اجرا روی تمام گوشی ها


Recommended Posts

یکی از ویژگی های مجذوب کننده سیستم عامل اندروید، وجود میلیون ها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در موضوعات مختلف است. در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد .

awg.jpg
بازی های HD بازی های بزرگ و معروفی هستند که برخلاف بازی های رایج چند مگابایتی اندروید، علاوه بر فایل نصب دارای فایل Data برای مراحل هستند که این موجب بزرگی بازی هم از نظر حجم و اندازه و هم کیفیت و زیبایی آن می شود.

امروزه اکثر بازی های کامپیوتری روز دنیا یک نسخه پیشرفته نیز به صورت HD برای سیستم عامل اندروید عرضه می کنند که از چند دلار تا چند ده دلار هرکدام قیمت دارند. ما در این مجموعه کلکسیونی کاملا تست شده و ارزشمند از تمام بازی های برتر HD حال حاضر دنیا برای تمام دارندگان گوشی های اندروید گرد آوری کردیم. بیش از ۹۸ درصد این بازی ها بدون هیچ محدودیتی، بر روی تمام گوشی های اندرویدی دنیا با هر پردازه گرافیکی نصب می شوند که ویژگی منحصر این مجموعه است.
بازی ها بصورت کامل و همراه با دیتا می باشد

فروش ۲۵ دیسک بازی اندروید HD 2014 قابل اجرا روی تمام گوشی ها

قیمت این مجموعه فوق العاده ارزشمند با هزینه ارسال رایگان : ۳۵ هزار تومان

دانلود لیست بازی ها به تفکیک دیسک :

لیست با فرمت اکسل

لیست با فرمت تکست

 

 

godsend313@gmail.com

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...