رفتن به مطلب

Recommended Posts

شرکت کولر مستر از بزرگترین تولید کنندگان لوازم جانبی کامپیوتر دو موس جدید گیمینگ وارد بازار می کند. این دو موس زیبا با نامهای Alcor و Mizer از سری محصولات CM Storm کولر مستر به شمار می آیند.


 


Alcor و Mizer با طراحی برگرفته شده از موس های گیمینگ اولیه، با ظاهری کلاسیک، مجهز به فن آوری روز هستند تا نیازهای گیمینگ کاربران را پاسخ گو باشند.


 


موس Alcor مجهز به سنسور Avago 3090 و موس Mizer مجهز به سنسور Avago 9800 می باشند. هر دو سنسور مخصوص گیمینگ و بسیار دقیق طراحی شده اند. با توجه به بدنه ارگونومیک راست دستی هر دو موس و وزن سبک 121 گرمی آنها، کارکردن با آنها احساس خوبی را به کاربر میدهد.


 


حسگر Avago 3090 که در موس Alcor استفاده شده است تا دامنه ی 4000DPI دقت دارد و می توان درجه ی DPI آن را بین 4 پله تغییر داد. در این موس تغییرات درجات DPI ساده و سریع است و رنگ آرم CM Storm روی موس نشانگر درجات DPI آن می باشد. کلید های Omron با طول عمر زیاد، حتی می تواند زیر دست گیمرهای خشن دوام لازم را داشته باشند.


 


t5qri0z53mm4n789ady.jpg


 


حسگر Avago 9800 که در موس Mizer به کار رفته است تا دامنه ی 8200DPI دقت دارد و تنظیم درجات DPI آن 4 پله دارد که می توان با استفاده از دکمه های کنار اسکرول به تنظیم آنها پرداخت. اطراف این موس پوشیده از پد های پلاستیکی است تا بتوان آن را هنگام بازی در دست محکم گرفت. این موس داری نرم افزار تنظیم رنگهای لوگوی CM Storm می باشد و با داشتن 7 دکمه ی قابل برنامه ریزی می توان برایش پروفالی از Macro ها تعریف کرد.


 


 


gy0t3jna6gps9j5p37id.jpg


 


قیمت Alcor حدود 35 یورو و قیمت Mizer حدود 45 یورو می باشد.


 


منبع: Techpowerup


 


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مرسی آرمین جان @};-

دومی شبیه به tipan razerهست تقریبا!

امیدوارم موس های کولرمستر هم وارد بازار ایران بشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...