رفتن به مطلب

بازاریاب ها هنوز آنطور که باید به اهمیت استفاده از تبلت پی نبرده اند


Recommended Posts

دستگاه های هوشمند قابل حمل مانند تلفن های همراه و تبلت ها هر روزه در میان تیم های بازاریابی شرکت ها در غرب محبوبتر می شوند ولیکن در بقیه جهان آنچنان که باید به ارزش آنها پی برده نشده است. طبق برخی گزارش ها فقط در 23 درصد مذاکراتی که به بستن قرارداد بین شرکت های تجاری انجام شده است از تبلت برای پرزنتیشن و معرفی خدمات و شرکت ها استفاده شده است.


 


3bu7vip1dro01944cp4v.jpg


 


استفاده از تبلت برای نمایش خدمات، تصاویر، امکانات و محصولات یک شرکت یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و تبلیغات میدانی به شمار می آید. به گفته ی تیم باجارین، رییس موسسه ی راهکارهای خلاقانه، شاید در سطح بین المللی برخی شرکت ها از تبلت برای بازاریابی استفاده می کنند اما در آمریکا قریب به اتفاق سازمان ها و شرکت های تجاری از تبلت برای بازاریابی میدانی بهره می برند.


 


سال گذشته، SalesForce شش دلیل را برای استفاده از تبلت در بازاریابی موفق ارائه کرد. از جمله ی آن قابل حمل بودن، کاربری آسان، امکان دسترسی به اطلاعات به روز، جذب بصری بیشتر مخاطبان در هنگام تبلیغ، ارائه پرزنتیشن های شخصی سازی شده توسط بازاریاب، نزدیکی با مخاطب و بهره وری حداکثری از دلایل مهم استفاده از تبلت ها در پرزنتیشن های تجاری است.


 


البته شرکتهای تجاری باید در انتخاب تبلت مناسب دقت کنند تا سیستم عامل آن از امنیت کافی برای حفظ اطلاعات برخوردار باشد. همچنین تبلت ها باید به عنوان "کمک" بازاریابان مورد استفاده قرارگیرند و طوری نشود که به جای توجه به موضوع مورد تبلیغ توسط تبلت، خود تبلت ها مرکز توجه مخاطبین قرار گیرند. صد البته بازاریاب ها نیز باید توانایی لازم را برای تبلیغ و معرفی با یا بدون تبلت را داشته باشند و خود را برای مواقعی که تبلت ها درست کار نکنند و یا مشکلی پیش آید کاملا" آماده سازند. به بیان ساده اینگونه نباشد که بدون تبلت بازایاب شرکت عملا" از تبلیغ شرکت ناتوان گردد.


 


منبع: Tweaktown


 


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظرم تو کشورمون که برای تبلت غیر از Angry Birds و تماشای فیلم و ویدیو کلیپ استفاده ی دیگری برایش پیدا نشده است.

 

بازاریابی خصوصی ما همچنان اغلب به معنای تلفن زدن بی هوا به شرکت ها، فرستادن اسپم، و پخش تراکت و کارت وسط خیابون است. در تجارت های خصوصی هم یک میهمانی ویا قهوه در کافی شاپ منجر به بستن قرار داد می شود. در تجارت های خیلی بزرگ هم چیزهایی که از هرجایی غیر از روی میز رد و بدل میشه نقش اساسی رو بازی میکنه، توی این وسط تبلت به چه کار آید؟ (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...