رفتن به مطلب

معرفی مقاومترین SSD اکسترنال ضد ضربه فوق امنیتی جهان


Recommended Posts

شرکت Apricorn از طراحان و تولید کنندگان درایوهای امنیتی در جهان، اخیرا" محصول جدیدی را به محصولات خود اضافه کرده است. این درایو SSD اکسترنال که از رابط USB3 بهره می برد، با قوی ترین استاندارد های نظامی و استاندارد های امنیتی FIPS 140-2 ساخته شده و مجهز به قفل Aegis Padlock می باشد که دارای رمزگذاری سخت افزار 256 بیتی با درجه نظامی AES-XTS است.


 


zvg7swhch3ih885v1s2f.jpg


 


بدنه ی فوق العاده قوی آن، با آلمینیوم ضد ضربه ضد تصادم تا درجه ی فشار 6500 پوند ساخته شده است. این بدنه به صورت کاملا" ایزوله SSD را در خود جای داده و کاملا" ضد آب، ضد رطوبت، ضد ورود گرد و غبار و ضد شن ساخته شده است. با توجه به عدم وجود قطعه ی مکانیکی در این درایو، این دستگاه ضد تکان و ضد ضربه نیز می باشد. همچنین می توان این درایو اکسترنال را در شرایط سخت با دمای خیلی بالا مورد استفاده قرار داد.


 


در این رابطه مایکل مک کندلس معاون فروش و بازاریابی شرکت Apricorn هنگام معرفی این درایو افزود: برای افرادی که به مناطقی با شرایط آب و هوایی سخت اعزام می گردند، قطعات کامپیوتری باید طوری طراحی و ساخته شوند که بتوانند در نهایت مقاومت و اطمینان، سرعت و آسایش استفاده را برای کاربرانشان فراهم کنند. شکست و یا از دست دادن اطلاعات حساسی که در عملیات مورد استفاده قرار می گیرد به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست. با چنین ذهنیتی ما این درایو سریع و مقاوم را طراحی و تولید کرده ایم تا در مقابل انواع خطرات فیزیکی و آب و هوایی و نرم افزاری دوام لازم را داشته باشد.


 


djlz2j0v1rkgx6nr05a.jpg


 


تمام اطلاعات درون این درایو با قفل سخت افزاری AES-XTS 256-bit محافظت می شود تا در برابر انواع حملات Keylogging مقاوم باشد. Aegis Padlock SSD با استفاده از صفحه کلید روی خود می تواند دو نوع پسورد و دسترسی در سطح  User و Admin را فراهم کند.


 


r325ommmti9cju4dlv.jpg


 


این دستگاه برای اجرا نیاز به هیچ گونه نرم افزار و یا دسترسی خاصی ندارد و می تواند با انوع سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید و لینوکس مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان برای آن به صورت زمانی Auto-Lock تنظیم کرد تا پس از گذشتن مدت زمان مشخص اتوماتیک قفل شود. ضمنا" با داشتن امکان نابودی اطلاعات به روش Brute Force در صورتی که 20 مرتبه پسورد به اشتباه پشت سر هم وارد شود، تمامی اطلاعات درون درایو نابود می شوند.


 


حداکثر سرعت انتقال اطلاعات بر روی این درایو 230 مگابایت در ثانیه است.


 


Aegis Padlock SSD در سه حجم 120، 240، و 480 گیگابایتی به ترتیب با قیمت پایه 430، 630، و 1000 دلار قابل تهیه از وب سایت شرکت Apricorn می باشند.


 


منبع: Techpowerup


 


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عالی آرمین جان...دستت درد نکنه.

جعبه سیاه کامپیوتر هم ساخته شد,تشکر از دانشمندان محترم. :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان ، درود آرمین جان و مرسی .

نکته مهمش این هست که رو خودش صفحه کلید داره که اگه از اونجا پسورد وارد بشه باعث اگه سیستمی به صورت نرم افزاری آلوده بود رمز عبور ثبت نشه .

ولی در مجموع جنبه تبلیغاتی داره :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان ، درود آرمین جان و مرسی .

نکته مهمش این هست که رو خودش صفحه کلید داره که اگه از اونجا پسورد وارد بشه باعث اگه سیستمی به صورت نرم افزاری آلوده بود رمز عبور ثبت نشه .

ولی در مجموع جنبه تبلیغاتی داره :D

 

دیگه محمد جان، بیچاره ها کلی زحمت کشیدن، این درایو برنده Homeland Security Awards 2013 از GCN شده از طرفی هم مجهز به استاندارد رمز نگاری Federal Information Processing Standards 140-2 Level 2 هستش که از طرف دولت فدرال استاندارد اجباری برای محافظت از اطلاعات حساس مورد مراوده با سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ کانادا و آمریکا و انگلستان هستش.

 

2013_Awards_Logo.jpg

ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من برای جاسوسی افرادیه که میخرنش چون کسی اینو میخره که اطلاعاتش فوق العاده مهم باشه پس ازش خبر داشته باشیم بد نیس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...