رفتن به مطلب

باز هم ارتقاء!!غول ردموند زمان عرضه DirectX 12 را اعلام کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

مایکروسافت با نمایش یک تیزر کوچک بر روی وب سایت خود ،تاریخ عرضه نسخه جدید API فوق محبوب خود را روز 20 مارچ اعلام کرد!بله دوباره تغییر directx و دوباره گرافیک های شگفت انگیز تر!معرفی این نسخه در کنفرانس توسعه دهندگان با زی در سانفرانسیسکو اتفاق خواهد افتاد.این شرکت دو کنفرانس را بر گذار خواهد کرد :اولی با نام DirectX: Evolving Microsoft's Graphics Platform وکنفرانس دیگری نیز با نام DirectX: Direct3D Futures برگذار خواهد شد.

 

مشکلات درایور ها برای توسعه دهندگان بازی در تمام طول عمر پلتفرم pc همیشه واقعیتی تلخ بوده است .در سیستم ها ی دسکتاپ مشکلات درایور ها میتواند باعث کاهش نرخ فریم شود در حالی که در در دستگاهای  موبایل همانند گوشی های همراه و تبلت ها هم باعث مصرف عمر باطری هم کاهش نرخ فریم خواهد شد. گراهام سلر از AMD ،تیم فولی از Intel د رکنار کیس اوورت  و جان مک دونالد از Nvidia  ،در نشستی بی سابقه ،تصویر کلی مدرنی از پیاده سازی  OpenGL در ساختار برنامه ها ارائه  دادند که  مشکلات درایور ها را تا 10 برابر کاهش میدهد.این روش برای توسعه دهندگان و درکنار آنها مصرف کننده گان پلتفرم های مختلف کاربرد خواهد داشت.د رکنار آن دموهایی توسط این تکنیک در حال اجرا بر روی بسته های نرم افزاری متن باز و قابل تعمیم اجرا خواهد شد.

 

این طور که به نظر میرسد (برای مثال منتل)،شایعه های پیشین مبنی بر استفاده از دسترسی  سطح پایین (low-level access) و کنترل بر روی سخت افزار حقیقت داشته اند.این یک ویژگی اصلی برای DirectX 12 خواهد بود و باعث کاهش فشار بر روی پردازنده و د رنتیجه  چرخه های پردازشی کمتر خواهد شد.بهرحال 20 مارچ در باره این نسخه جدید بیشتر خواهیم شنید.فقط امیدواریم که مجبور به  کوچ اجباری به یک نسخه جدید از ویندوز برای استفاده از آن نباشیم!

 

gnprjzl90sur8jnh4dt.jpg

 

 منبع:guru3d

 ترجمه رضا قاسمی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...