رفتن به مطلب

غولی دیگر وارد می شود بررسی MSI RADEON R9-290X LIGHTNING از نگاه وبسایت GRU3D


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

بعد از انتشار غول کارت گرافیک شرکت AMD که با نام MSI RADEON R9-290X LIGHTNING وارد صحنه ی جنگ شد بلافاصله تمامی وبسایت های خبری تحلیلی این گرافیک فوق العاده را زیر ذره بین بردند تا ببیند در عمل چگونه ظاهر می شود ! یکی از وبسایت های معتبرکه به بررسی انواع قطعات از جمله کارت گرافیک می پردازد پنجمارک های این گرافیک را گرفت و به نمایش گذاشت و این پنجمارک ها نشان داد که کارت گرافیک MSI RADEON R9-290X LIGHTNING دارای قدرت اورکلاک خیلی خوبی است . 


 


69446069087012169101.jpg


اما داستان این کارت قدرتمند همین جا ختم نمیشود و هنوز دارای راز و رمز های فراوانی است این کارت هم مثل کارت گرافیک های رده بالای ایسوس زمانی که هیچ کانکتوری به منبع تغذیه وصل نباشد کارت گرافیک بر روی چراغی که تعبیعه شده است به رنگ قرمز خواهد گردید ! 


اما طراحی های جالبتر را در ادامه باید شنید ، هماهنطور که شاید بدانید این کارت دارای دو عدد 8 پین و یک عدد 6 پین ساخته شده است وقتی که کاربر همه ی اتصالات را برقرار کند چراغ روی گرافیک به رنگ نارنجی تبدیل خواهد شد این نشاندهنده ی آن است که کارت گرافیک اماده ی روشن شدن و اورکلاک می باشد اما شما با اتصال دو عدد 8 پین هم میتوانید این کارت گرافیک را روشن و در این هنگام چراغ روی کارت به صورت آبی خواهد شد شما در این هنگام خواهید توانست فقط گیم های سنگین را به اجرا در بیاورید و باید از اورکلاک پرهیز کنید و فقط برای اورکلاک باید 6 پین هم اتصال پیدا کند این 6 پین مخصوص زدن فرکانس های بالا استفاده می شود ! 


همچنین باید این نکته را هم متذکر شوم که این کارت تنها 273 وات می باشد ...


 


01154128261619752255.jpg


همچنین در این کارت ما شاهد کولینگی فوق العاده واهیم بود و مهندسین MSI تمام تلاش خود را کرده اند تا کارتی با بهترین کولینگ به ارمغان بیاورند در تستهای که گرفته شده است این کارت در حالت لود و انجام سنگینترین بازی های روز 64 درجه حرارت دارد !!!


 


بقیه ی مباحث از لحاظ مشاهده ی پنجمارک ها و... را میتوانید در وبسایت GRU3D مشاهده بفرمایید ! 


 


95033108199556547969.jpg

ویرایش شده توسط Zalman1313
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اما دوستان طبق بررسی که انجام دادم بین این کارت و 780Ti ASUS DCII OC به این نتیجه رسیدم که 780Ti Asus بهتر ظاهر شده و تونسته فریم ها ی بهتری رو بزنه اما لایتینگ در دما تونسته بهتر از 780Ti ایسوس ظاهر بشه !


لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

خسته نباشید تشکر

سلامت باشین رضا جان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...