رفتن به مطلب

اخبار CeBIT 2014: مینی سیستم های گیمینگ زوتاک مجهز به گرافیک Iris Pro 5200


Recommended Posts

شرکت زوتاک همیشه به دنبال تولید مینی کامپیوتر های کوچک اما پر قدرت بوده است. ولیکن مشکلاتی مانند کارایی پایین قطعات کوچک و گرمای آنها مانع شکوفایی این هدف می شده است. اما هم اکنون با وجود خانواده ی پردازنده های هسول اینتل و به لطف گرافیک فوق العاده ی Iris Pro 5200 این آرزو بیش از پیش در دسترس این شرکت است.


 


hbv9eqj8e4v5lsxlw3r.jpg


 


Zotac امسال در نمایشگاه CeBIT با دو دستگاه جدید Zbox سری E شرکت کرده است. اولین مدل Zbox E1730 می باشد. مشخصات آن شامل پردازنده ی Core i5 4570R با 4 مگ کش L2 و فرکانس 3.2 گیگاهرتز، 2 اسلات رم DDR3L تا حداکثر فرکانس 1600 مگاهرتز و حجم 16 گیگ، یک جایگاه 2.5 اینچی، 128 مگابایت eDRAM برای گرافیک، کارت خوان، یک پورت SATA3 و یک پورت mSATA3، دو خروجی DisplayPort و خروجی DVI-O، دو جایگاه LAN گیگابیتی، کارت شبکه بی سیم 802.11ac، بلوتوث نسل 4، چهار درگاه USB3، و کارت صدای آنبرد، می باشد.


 


kpwtefu21z1krodzg9j.jpg


 


مدل دیگر Zbox E1750 می باشد. که همه ی مشخصات آن مشابه مدل 1730 است، فقط پردازنده ی آن 4770R است که کش L2 معادل 6 مگابایت و حد اکثر فرکانس 3.9 گیگاهرتز را دارد.


 


هر دو مدل به صورت Plus نیز برای فروش عرضه می شوند که شامل نصب 8 گیگابایت رم DDR3 و یک هارد 1 ترابایتی می شوند. هرچند بنا بر تجربه این سیستم ها با SSD بسیار سریعتر عمل می کنند.


 


شرکت Zotac همچنین یک مینی سیستم دیگر برای انجام کارهای روزانه ی اینترنتی را عرضه کرده است. Zbox Nano AQ02 مجهز به پردازنده ی A8-5545M، یک اسلات رم لپتاپی، گرافیک HD8510G، و کارت خوان است.


 


منبع: Maximum PC


مترجم: آرمین ابیشی


ویرایش شده توسط ARMIN 2012
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دستکتاپ پی سی های بزرگ دوست داشتنی ترن تا اینها...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دستکتاپ پی سی های بزرگ دوست داشتنی ترن تا اینها...

 

دوست داشتنی تر - بله، اما به شخص همچنین دوست دارم در کنار دسکتاپ از یکی از این سیستم ها به عنوان سیستم دوم استفاده کنم. خیلی خوبه که چنین قدرتی در این سایز کوچک در دسترس باشه. خیلی از ماها یک لپ تاپ قدیمی و یا یک کیس قدیمی تو خونه داریم که به عنوان سیستم دوم استفاده میکنیم. اما Zbox میتونه قدرت روز رو در سایز کوچکتر و بسیار کارآمد تر دراختیارمون قرار بده. (*) (*)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون از ترجمه روان و زیبای شما

 

بسیار زیبا و قدرتمند هستند این مدلهای جدید مینی پی سی! من هم شخصا دوست دارم در کنار استفاده از کامپیوتر دسکتاپ، از یکی ازین کوچولو های دوست داشتنی استفاده کنم

 

برای استفاده های اداری فوق العاده هستند!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

@};- @};- @};- @};-

آرمین از اینا تو ایران هستش >؟؟؟

ویرایش شده توسط atagamer
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

@};- @};- @};- @};-

آرمین از اینا تو ایران هستش >؟؟؟

 

 

عطا جان، 

 

محصولات زوتاك معمولا" كم به بازار مياد.

 

بعيد ميدونم تو ايران ZBox باشه. اگر هم باشه فايده اى نداره، چون از من ميپرسى فقط همين دو مدل جديد 1730 و 1750 ارزش خريدن دارند كه در آينده به بازار مى آيد. مدلهاى قبلى خيلى ضعيفتر بودند و اصلا" فايده اى نداشتند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...