رفتن به مطلب

کولرمستر و ارائه کیس 652S از سری Silencio


Recommended Posts

کولرمستر از طراحان و تولید کنندگان قطعات جانبی کامپیوتر از ورود کیس جدید دیگری از سری Silencio به بازار خبر داد. این کیس با نام Silencio 652S با هدف جلب کاربران حرفه ای کامپیوتر که به نویز کیس نیز حساس هستند روانه ی بازار شده است.


 


qkfuqnx8vu1nh45wriy.jpg


 


Silencio 652S با بدنه ی محکم استیل که پنل های داخلی آن از فوم ضد صدا پوشیده شده است و پایه هایی از جنس لاستیک ضد لرزش، مجهز به 3 فن 12 سانت برای گردش هوا به صورت پیشفرض است.


 


2hwrc0xqa53j2tvne2we.jpg


 


مهمترین تفاوت بین کیس Silencio 652 و کیس Silencio 652S در استفاده از فنهای جدید 12 سانتی Silencio FP 120 می باشد. این فنها ضمن تولید کمترین میزان صدا با پروانه های بزرگ طوری طراحی شده اند که که بیشترین فشار هوا را تولید کنند. بلبرینگ این فن ها با طول عمر متوسط 160 هزار ساعت ضد گرد و غبار است و انتظار می رود تا مدتها ساکت به خوبی کار کنند. به گفته کولر مستر حدکثر صدای تولید شده برابر  11dBA برای این فن ها است.


 


5h6x4gclby1eon249g0f.jpg


 


از دیگر ویژگی های این کیس سایز متوسط می توان به وجود فضای زیاد داخلی، 3 جایگاه درایو 5.25 اینچی، 9 جایگاه هارد 3.5 اینچی، و 10 جایگاه SSD سایز 2.5 اینچی اشاره کرد.


 


2832w1pzibdfmk8jpf1f.jpg


 


این کیس مشکی زیبا کارتهای گرافیک را تا طول 423 میلیمتر پشتیبانی میکند. Silencio 652S می تواند رادیاتور های تا طول 24 سانتی متر را بر روی سقف و یا جلوی خود پشتیبانی کند، همچنین طراحی ضد گرد و غبار آن، با داشتن نیلتر در مبادی ورودی هوا، سیستم را از کثیف شدن زود هنگام محافظت می کند.


 


hw7xsx9dy2ps23aea5xu.jpg


 


قیمت این کیس حدود 100 دلار است.


 


منبع: Techpowerup


مترجم: آرمین ابیشی


لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...