رفتن به مطلب

زندگی د رجهان بازی witcher 3 the Wild Hunt تاپیک آپدیت شده مهم


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

هر داستان خوب ،به پایانی نیز نیاز دارد.

ملاقات دیگر با شکارچی بزرگ!

 

اخیرا  تاریخ عرضه witcher 3 تا فوریه 2015 به تاخیر افتاد که خبر بدی برای دوست داران این بازی محبوب بود ولی از طرفی دلایل خوبی هم برای این کار وجود داشته است.پس از نمایش دموی زنده بازی و بحث های زیادی که توسط استودیو سازنده Cd projekt red شد،مشخص شد که سازنده به زمان بیشتری برای پر کردن جهان عظیم و جالب بازی با محتوای تعاملی دارد.بازی از بعد مساحت فوق العاده عظیم است،35 بار بزرگ تر از جهان بازی witcher 2 که خود دنیایی بزرگ و جالب توجه بود.به گفته سازنده 50 ساعت زمان برای خط اصلی داستان و عملیات های اصلی و بیش از 50 ساعت هم برای ماجراجویی و عملیات های فرعی در نظر گرفته شده است که خود نشان دهنده بزرگ بودن بازی میباشد.اما ابعاد همه چیز نیست و استودیو سازنده این موضوع را خوب میداند.جهان به این بزرگی باید پر باشد از کارهایی برای انجام دادن و برای گرالت اهل ریویا ،زندگی همه معنایی دارد بجز کسالت بار بودن!

به گفته سازنده بازی این جهان open world احتیاج به عناصری چون بی پایان بودن و بی نقص بودن دارد،بدون اینکه ذره ایی کسالت بار یا خسته کننده شود.برای مثال تیم سازنده از روشی جالب برای افزایش کیفیت گیم پلی استفاده نموده:همانطور که شما در حال حرکت هستید ناگهانی کوهستانی جدیدبر سر راه شما سبز میشودبا قله ای مرتفع،خوب منتظر چه هستید از ان بالا روید و ان را کشف کنید ،قطعا چیزهای زیاد آنجا خواهد بود.درواقع هیچ چیز در افق بازی فقط برای ظاهر سازی طراحی نشده و هر landmark برای خودش داستان و فضایی برای کاووش دارد.

 

2jz45sgrdgq98udamtut.jpg

 

با هم از چشم انداز ها لذت میبریم؟!

 

خیلی از آن نقاط زیبای طبیعی در بازی با آغوش باز به گرالت خوش آمد نمیگویند!او یک شکارچی هیولاست و جهان بازی ویچر 3 پر شده است از مخلوقاتی  بیگانه و وحشی .استودیو قصد ندارد  هنگامی که سفر خود را به جهان ناشناخته و بیگانه بازی آغاز میکنید ،پرستار کودکی برای شما باشد!!اگر بازیباز آماده نباشد قطعا خواهد مرد .راه سختی ایست برای کشف حقایق جهان اینطور نیست؟

و البته سازنده قصد ندارد بازی dark souls بسازد و چپ و راست شمار ا بکشد و یا شما را مجبور کند بکشید.یک راهنمایی بازی در ابتدا شما را کاملا با عناصر و مکانیزم های بازی آشنا میکند.همانند نسخه دوم بازی witcher 2 enhanced edition که بخش های خوبی به کلیت بازی اضافه کرده بود.

 4x68pr9zj53eus9ii3vu.jpg

اما درس های بازی ویچر 3 بعد از مرحله تمرینی تمام نمیشوند و جهان بازی به شما یاد میدهد چگونه زنده بمانید.برپشت اسب ،چیزی حدود 40 دقیقه طول میکشد که از شمال به جنوب برسید البته حرکت تند بر روی خط راست!در طول مسیر شما مرتب بهبود خواهید یافت و رازهای زنده ماندن را پشت سر هم کشف خواهید نمود هر چه باشد گرالت اهل ریویا شکارچی کابوس وارترین هیولاهاست و از راه شکارشان روزی میگذراند.

 

زندگی از راه کشتن هیولا!!

 

زندگی در دنیای بازی  خط صاف یا فقط رسیدن به مقصد نیست،بازی به گونه ایی طراحی شده است که مرتب شما را از مسیر اصلی منحرف کند  و شما را به مسیرهای تازه ،چشم اندازهای تازه و عملیات های جدید برساند.برخورد های چالش برانگیز با هیولا های  خیره کننده بازی از بعد طراحی و صدا گذاری در طول سفر شما ار قطعا شگفت زده خواهد کرد.برای مثال شما احتیاج ندارید که حتما یک عملیات شکار هیولا را از مقامات یا دیگر NPC ها  دریافت کنید قبل از اینکه  هیولای خاصی  را بکشید ،میتوانید غنایم را جمع کنید و در طول راه به کسانی بر بخورید که در ازای دریافتشان به گرالت جایزه میدهند.شاید بعضی از مقامات در طول بازی بگویند این دیگر چه هیولایی ایست ؟؟و از وجود داشتن آن هیولا ابراز بی اطلاعی کنند و شاید از اینکه شما روستایشان و یا خانوادشان را نجات دادید تشکر کنند!

 

0f4szkw2xmo3t2mkyto.jpg

 

این ویژگی ها نوع خاصی از جهان open world هستند که cd projekt red قصد دارد خلق کند.چیزی که بیشتر به سمت داستان پردازی و تحت تاثیر وقایع داستانی باشد تا سند باکس . وقتی صحبت از ترکیب داستان با open world میشود همیشه مشکلاتی وجود دارد .از دید داستانی بازی کاملا منطقی به نظر میرسد ،شما نمیتوانید هر کاری که دلتان میخواهد انجام دهید، کارهایی که جالب بودن داستان و بازی را از بین ببرند.

به همین دلیل از آزادی در سطح بازی های مثل اسکایرم یا GTA V خبری نیست برای مثال شما نمیتوانید به گوشه و کنار شهر بدوید و مردم بی گناه یا NPC های مهم وغیر مهم را بکشید.برای ما این شخصیت پردازیها قابل قبول نیست!و باعث از بین رفتن جذابیت بازی میشود.

ما در نقش گرالت اهل ریویا بازی میکنیم و این کاراکتر از قبل تعریف شده است و ما میدانیم او یک قاتل سریالی نیست که ناگهان دیوانه شود و وسط یک روستای با صلح وصفا مردمان را تکه تکه کند!!

علیرغم محدودیت های سازنده،سیستم پلیس هم برای مقابله با بازیبازانی که قصد دارند گرلت را از کنترل خارج کنند به کار گرفته شده است.

اگر گرالت بی ادبانه رفتار کند یا شلوغ کند ،نگهبان ها از او میخواهند که آرام باشد واگر خیلی ازکنترل خارج شود ممکن است خود را وسط درگیری با نگهبانان پیدا کند.سیستم واکنش NPC هم د رنوع خود جالب است :اگر شما شمشیرتان را در جایی شلوغ و پر از هوش مصنوعی بکشید انها ترسیده و فرار میکنند .این نوع open world  سند باکس کامل ارائه  نمیدهد بلکه آزادی را در محتوای روایی خاص و سازگار با جهانش عرضه میکند.

 

 

z0rba610o4rn0czkycp.jpg

 

به هر حال محتمل است که گرالت سرقت بزرگ قایق انجام دهد تا به آبهای اطراف جزایر گسترده و زیاد جهان بازی سری بزند.استودیو راه های زیادی برای بدست آوردن وسایل نقیله در بازی قرار داده است برای مثال از طریق معامله با جوایز بدست آمده یا از طریفق خرید فروش و یا از را ه ساختن بدست خود بازیباز و یا حتی تعمیر برای مثال قایق های غرق شده و خرابه.بعضی جاها در دنیای بازی شما مجبورید که از fast travel استفاده کنید زیرا در هنگام سفر از یک منطقه اصلی به منطقه دیگر شاید مجبور باشید ساعت ها بی کار درحال حرکت باشید که خسته کننده است.درون دریاها نیز خطر در کمین است ،پری های دریایی زیبا در اینجا اصلا زیباروی نیستند بلکه جادوگرانی وحشتناک هستند که در طول سفر های دریایی قصد جان مسافران و کشتیرانان را میکنند ،در هنگام حمله انها به مخلوقاتی بالدار تبدیل شده و به سمت شما حمله ور میشوندو فقط بالای سر شما تاب نمیخورند بلکه واقعا خطرناک و ترسناک هستند .3mxiogvnss5uh01quxr.jpg

 

درباب تمرکز روی شکار هیولا ها ،رویارویی ناگهانی نیز امکانش منتفی اعلام نشده است بنابراین ممکن است با سیستم ایجاد مخلوقات تصادفی نیز  طرف باشیم.در طول بازی، شکار هیولا ها بخش مهمی از سیستم اقتصادی بازی را تشکیل میدهند و کشتنشان برای بدست آوردن پولو خرید تجهیزات گران قیمت حیاتی است.

 

دکمه را فشار بده تند تر دکمه ها را بزن!!!

استودیو از مکانیزم quick-time event که در آن بازیباز فقط ناظر بر صحنه بوده و باید در زمان خاصی و موقیعت خاصی دکمه خاصی را فشار دهد،زیاد خوشش نمیاید بنابراین تا حد ممکن از این مکانیزم در ساختار بازی اجتناب شده است.

 

سیستم جالب کیمیاگری بازی نیز بهیود اساسی یافته است یادتان نرود همین سیستم مبتکرانه در ویچرنسخه یک بود که سرآغاز استفاده از مکانیزم هایی اینچنانی در بازی های مثلred dead و far cry 3 شد.در نسخه دو بازی کیمیا گری کمتر پاداش دهنده و بیشتر پیچیده بود و بعضی از بازیبازان بدلیل پیچیدگی ها ازان دوری میکردند،زیرا شما نمیدانستید با پیشروی در محیط با چه مخلوقاتی روبرو میشوید که  از ماده نیروزا یا سم یا پادزهر مناسب با آن روردرویی را ایجاد کنید.اکنون میتوانید از افکت های خاص محلول های مشخص از سم خاصی در زمان مورد نیاز به دفعات بهره ببرید.سیستم skill tree بازی نیز بیشتر در دسترس شده وهمانند گذشته شامل مهارت های شمشیر زنی وکیمیاگری و جادو است. این لیست در این نسخه بیشتر با مهارت های کنش و واکنشی پر شده است تا مهارت های خنثی که احتیاج به استفاده توسط کاربر ندارند و بعد از ارتقا در پس زمینه فعال میشوند.

 

lskyqs7l2zeeuizp6nfo.jpg

 

شما قبل از رودررویی نهایی با wild hunt به ترکیب هر سه درخت مهارت د رحالت کامل شده نیاز دارید .این نیروی شیطانی و کشنده همیشه در جهان بازی ویچر مخفی بوده است و در این نسخه نقش پر رنگی در داستان و گیم پلی بازی ایفا میکند.در نهایت باید شما با این دشمن دیرینه رودرو شده و در یکی از حماسی ترین مبارزات سری شکستش دهید.این نسخه آخرین داستان از سه گانه را روایت خواهد کردو سازندگان قصد ندارند داستان گرالت را در اینجا به صطلاح cliff hanger باقی گذارند در نسخه دو پایان خوب بود ولی شما برای پایان  سه گانه بازیی که به داستان سرایی و شخصیت پردازی معروف است به  چیزی قویتر نیاز دارید.

زندگی د رجهان بازی نسخه 3 خطرناک پیچیده وسیاه و پر ازدسیسه است ،شخصیت داستان نه یک خوب مطلق نه بد مطلق است و سایه هیولاهایی که در بیرون از شهر ها و روستا ها بین درختان و خرابه ها و غارها مخفی شده اند بر سراسر زندگی در جهان بازی تاریکی انداخته است.

یه گفته کارگردان بازی در این نسخه آنها قصد دارند شما در غالب مردی قرار دهند که تمام عمرش کارش رودرویی با هیولا ها بوده ولی سعی کرده  در کشمکش درونی با هیولای درون خودش ،انسان باقی بماند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آپدیت خبر!!

 

درود بر همه دوستان-من علاقه دارم تاپیک های قدیم رو آپدیت کنم که کسانی که  در جریان نبودند کلا از اول کار در جریان قرار بگیریند.یک راست میرم روی اصل مطلب

 

 

چند روز قبل از E3 امسال تیم سازنده CD PROJECT RED تریلری عرضه کرده که عقل از هوش از طرفدارن بازی -RPG باز ها - و کلا هر چی گیمر و غیر گیمر میبره!!!جو سینمایی- خارق العاده- داستان عالی -موسیقی- انیمیشن -گرافیک - همه در حد بهترین های تاریخ بازی های کامپیوتری!من از همین الان آماده شدم که sli ببندم برای اجرا!!!!واقع گرافیک بازی بی نظیره و در بخش اول مقاله زمانی که تاپیک رو ایجاد کردم اطلاعات کمی عرضه شده بود که من سعی کردم همه روجمع آوری کنم ولی الان در دمو جدید همه چی لو رفته-گرافیک بازی بدون شک یکی ازبهترین های تاریخه!! و کارگردان گفته که این بازی در ps4 XONE به نهایت قدرت  این کنسول ها نزدیک شده!!که در این دمو که براتون 1080 گذاشتم همه چی معلومه!!!! در دموی بازی سیری دختر یا فرزند خوانده گرلت رو میبنید که با موهای سفید داره میدوه و انگار توسط WILD HUNT اسیر شده بوده! چون این فرقه از بعدی دیگه میانند و ادم ها رو اسیر میکنند تا بخودشون بپیوندن--در یک تصویر هم د رقایق ینیفر عشق گرلت  در کنار تریس مریگلد در کنار گرلت ایستادند!! تمام نفرت گرلت از WILD HUNT بخاطر دزدیده شدن همین ینیفر توسط اونها بوده!!

    WILD HUNT  مخوف ترین دشمنان گرلت که از بعد دیگه و ماورا می آیند بدنبال  دوست صمیمی گرلت راهشون به تمریا باز شده و گرلت هم آماده میشه که شکار شون کنه-هر چی باشه گرلت یک ویچره-!!!شکارچی هیولاها!!!

 

 

دموی مرگبار!!!به اسم شمشیر سرنوشت  دولبه دارد!!1080 بیت ریت خوب

 

عکس ها!!! بخاطر کاهش کیفیت  دتس نخورده اند رویشان کلیک کنید برای ابعاد واقعی

 

 

8jb9c2gjmeq9uin2lzve.jpg

 

گرلت در حال گشت و گذار درمقبره های مخوف پر از گنج و هیولاهای ترسناک

 

 

 

vyjmezpjmvpwt7wxw4ub.jpg

 

در حال نبرد با شبح گندم زار --دوستانی که یک و دوی این بازی رو بازی کردن میدونن این مخلوقات چقدر سر سخت اند.

 

 

 

 

sjjm8cwds2e15x8w7tr.jpg

 

صحنه ای از توانایی موتور بازی -----رندر REAL TIME!!!! گرافیک بازی!!

یک پیشنهاد دوستانه!!!! --همین فردا صبح برای خرید کارت های گرافیکی قوی با فروشگاه لایون تماس بگیرید!!!

 

 

ip7hlu9inoadz4zb8mk7.jpg

 

 

نور پردازی بافت موشن بلار ---!!

 

ltndeizq5lmv40n66icn.jpg

 

 

گرلت در حال نبرد با WILD HUNT- به ژست گرلت دقت کنید!!بافت چرم دستکش !

 

 

koxid1y94fpnxjvbvt.jpg

 

 

خواستم زیر این بنویسم بدون شرح نشد!!!!اسکایرم البته اینبار د رجهان مخوف ویچر---شخصیت های پر ابهت-- بعد گرافیکی-عمق محیط-ابرها همه  عالی

 

 

 

با زهم خبر رو آپدیت خواهمم کرد-هرچند دوست ندارم خیلی عکس و دمو ببنیم تا بازی همه چیزش لوبره!

 

 موفق باشید

رضا قاسمی

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

نسخه قبلیش رو بازی کردم / حال داد بهم :smug: :smug: :smug: :smug:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

این بازی انحصاری کنسول هست ؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این بازی انحصاری کنسول هست ؟

 

نه عزیز ... برای PC هم میاد ولی موکول شد به سال 2015

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی فهمیدم 2015 می یاد یعنی ریختم بهم 

 

باید با ESO حال کنیم تا اون بیاد ( 15 دلار ماهیانه باید بدی ای بابا ) 

 

این هم برای من که نسخه ی دوش هست 

post-14499-0-85764200-1395765625_thumb.jpg

post-14499-0-69609600-1395765666_thumb.jpg

post-14499-0-00359400-1395765745_thumb.jpg

post-14499-0-11135200-1395765805_thumb.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

نسخه قبلیش رو بازی کردم / حال داد بهم :smug: :smug: :smug: :smug:

درود

واقعا حال داد تجربه نسخه یک و دو بازی برای من فراموش نشونی هستن و به اعتقاد خیلی ها در واقع بهترین نمونه rpg های به اصطلاح غربی به حساب میان.

من خودم زیاد jrpg دوست ندارم باهاشون هماهنگ نمیشم. شاید  بخاطر ژاپنی بازی شون باشه!!

ولی ویچر کولاکه حتی موسیقی متن فراموش نشدنی  بازی میتونه خیلی از بازیهای گردون کلفت رو ضربه فنی کنه چه برسه به بازی های عادتی تر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من برای همین داستانا PC رو تو اوج گذاشتم کنار رفتم PS4 خریدم دیگه :D PC چیه آخه هنوز باید بشینید برای GTA تا بیاد 8-X

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من برای همین داستانا PC رو تو اوج گذاشتم کنار رفتم PS4 خریدم دیگه :D PC چیه آخه هنوز باید بشینید برای GTA تا بیاد 8-X

عزیز کدوم داستانها؟و من ربطش به GTA رو نفهمیدم میشه واضح تر بگید؟خوب GTA هم عرضه خواهد شد بهتر کاملتر با رزولوشن 2560 در 1600!!!  با فیزیک پیشرفته تر!!!  !!!!بافت های hd !!! وووووغیره!!!بازم بگم؟

ضمنا همه بازی ها که GTA نمیشن باور میکنید من روی کنسول هام بازیش نکردم هنوز؟؟منتظرم نسخه PC هستم! تویchange .org هم امضا زدم .کنسول های نسل جدید خوبن ولی محتوای برجسته وچیز خاصی مثل نسل پیش نیومده هنوز  و با این تغییراتی که امروز انویدیا اعلام کرد توی گرافیک های  سال دیگه اعمال میکنه عمرشون روکوتاه کوتاه میبینم.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

دیگه مسخرش رو در اوردند دیگه این تاخیرها داره عادی میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود دوستان گرامی خواستم تاپیک جدید بزنم گفتم همین تاپیک چند روز پیش رو آپدیت کنم!اخبار جدید گیم اسپات نشون میده که بازی ویچر 3 روی pc بازی خلیی سنگینی هستش و با اخرین تنظیمات روی کارت 780 ti هم فریم آنچنان مطلوبی نداره که امیدوارم درست نباشه که البته صد در صد تایید شده چون کلا  cd project red خیلی موتورهاش بهینه نیستند با اینکه بازی هاش خیلی عالین!

اطلاعات نشون میده که بین 30 تا 40 فریم بیشتر بازی اجرا نشده روی 1080 هرچند میشه با  درایور ها بهینه تر کرد .

این همعکس ضمنا نسخه کنسولی شایع شده که برای ایکس وان 30 فریم /720و برای ps4 900p/30 فریم هستش که زیاد جالب نیست!

 

iauyq08hi50h3uhkzzl3.jpg

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

 

هر داستان خوب ،به پایانی نیز نیاز دارد.

ملاقات دیگر با شکارچی بزرگ!

 

اخیرا  تاریخ عرضه witcher 3 تا فوریه 2015 به تاخیر افتاد که خبر بدی برای دوست داران این بازی محبوب بود ولی از طرفی دلایل خوبی هم برای این کار وجود داشته است.پس از نمایش دموی زنده بازی و بحث های زیادی که توسط استودیو سازنده Cd projekt red شد،مشخص شد که سازنده به زمان بیشتری برای پر کردن جهان عظیم و جالب بازی با محتوای تعاملی دارد.بازی از بعد مساحت فوق العاده عظیم است،35 بار بزرگ تر از جهان بازی witcher 2 که خود دنیایی بزرگ و جالب توجه بود.به گفته سازنده 50 ساعت زمان برای خط اصلی داستان و عملیات های اصلی و بیش از 50 ساعت هم برای ماجراجویی و عملیات های فرعی در نظر گرفته شده است که خود نشان دهنده بزرگ بودن بازی میباشد.اما ابعاد همه چیز نیست و استودیو سازنده این موضوع را خوب میداند.جهان به این بزرگی باید پر باشد از کارهایی برای انجام دادن و برای گرالت اهل ریویا ،زندگی همه معنایی دارد بجز کسالت بار بودن!

به گفته سازنده بازی این جهان open world احتیاج به عناصری چون بی پایان بودن و بی نقص بودن دارد،بدون اینکه ذره ایی کسالت بار یا خسته کننده شود.برای مثال تیم سازنده از روشی جالب برای افزایش کیفیت گیم پلی استفاده نموده:همانطور که شما در حال حرکت هستید ناگهانی کوهستانی جدیدبر سر راه شما سبز میشودبا قله ای مرتفع،خوب منتظر چه هستید از ان بالا روید و ان را کشف کنید ،قطعا چیزهای زیاد آنجا خواهد بود.درواقع هیچ چیز در افق بازی فقط برای ظاهر سازی طراحی نشده و هر landmark برای خودش داستان و فضایی برای کاووش دارد.

 

2jz45sgrdgq98udamtut.jpg

 

با هم از چشم انداز ها لذت میبریم؟!

 

خیلی از آن نقاط زیبای طبیعی در بازی با آغوش باز به گرالت خوش آمد نمیگویند!او یک شکارچی هیولاست و جهان بازی ویچر 3 پر شده است از مخلوقاتی  بیگانه و وحشی .استودیو قصد ندارد  هنگامی که سفر خود را به جهان ناشناخته و بیگانه بازی آغاز میکنید ،پرستار کودکی برای شما باشد!!اگر بازیباز آماده نباشد قطعا خواهد مرد .راه سختی ایست برای کشف حقایق جهان اینطور نیست؟

و البته سازنده قصد ندارد بازی dark souls بسازد و چپ و راست شمار ا بکشد و یا شما را مجبور کند بکشید.یک راهنمایی بازی در ابتدا شما را کاملا با عناصر و مکانیزم های بازی آشنا میکند.همانند نسخه دوم بازی witcher 2 enhanced edition که بخش های خوبی به کلیت بازی اضافه کرده بود.

 4x68pr9zj53eus9ii3vu.jpg

اما درس های بازی ویچر 3 بعد از مرحله تمرینی تمام نمیشوند و جهان بازی به شما یاد میدهد چگونه زنده بمانید.برپشت اسب ،چیزی حدود 40 دقیقه طول میکشد که از شمال به جنوب برسید البته حرکت تند بر روی خط راست!در طول مسیر شما مرتب بهبود خواهید یافت و رازهای زنده ماندن را پشت سر هم کشف خواهید نمود هر چه باشد گرالت اهل ریویا شکارچی کابوس وارترین هیولاهاست و از راه شکارشان روزی میگذراند.

 

زندگی از راه کشتن هیولا!!

 

زندگی در دنیای بازی  خط صاف یا فقط رسیدن به مقصد نیست،بازی به گونه ایی طراحی شده است که مرتب شما را از مسیر اصلی منحرف کند  و شما را به مسیرهای تازه ،چشم اندازهای تازه و عملیات های جدید برساند.برخورد های چالش برانگیز با هیولا های  خیره کننده بازی از بعد طراحی و صدا گذاری در طول سفر شما ار قطعا شگفت زده خواهد کرد.برای مثال شما احتیاج ندارید که حتما یک عملیات شکار هیولا را از مقامات یا دیگر NPC ها  دریافت کنید قبل از اینکه  هیولای خاصی  را بکشید ،میتوانید غنایم را جمع کنید و در طول راه به کسانی بر بخورید که در ازای دریافتشان به گرالت جایزه میدهند.شاید بعضی از مقامات در طول بازی بگویند این دیگر چه هیولایی ایست ؟؟و از وجود داشتن آن هیولا ابراز بی اطلاعی کنند و شاید از اینکه شما روستایشان و یا خانوادشان را نجات دادید تشکر کنند!

 

0f4szkw2xmo3t2mkyto.jpg

 

این ویژگی ها نوع خاصی از جهان open world هستند که cd projekt red قصد دارد خلق کند.چیزی که بیشتر به سمت داستان پردازی و تحت تاثیر وقایع داستانی باشد تا سند باکس . وقتی صحبت از ترکیب داستان با open world میشود همیشه مشکلاتی وجود دارد .از دید داستانی بازی کاملا منطقی به نظر میرسد ،شما نمیتوانید هر کاری که دلتان میخواهد انجام دهید، کارهایی که جالب بودن داستان و بازی را از بین ببرند.

به همین دلیل از آزادی در سطح بازی های مثل اسکایرم یا GTA V خبری نیست برای مثال شما نمیتوانید به گوشه و کنار شهر بدوید و مردم بی گناه یا NPC های مهم وغیر مهم را بکشید.برای ما این شخصیت پردازیها قابل قبول نیست!و باعث از بین رفتن جذابیت بازی میشود.

ما در نقش گرالت اهل ریویا بازی میکنیم و این کاراکتر از قبل تعریف شده است و ما میدانیم او یک قاتل سریالی نیست که ناگهان دیوانه شود و وسط یک روستای با صلح وصفا مردمان را تکه تکه کند!!

علیرغم محدودیت های سازنده،سیستم پلیس هم برای مقابله با بازیبازانی که قصد دارند گرلت را از کنترل خارج کنند به کار گرفته شده است.

اگر گرالت بی ادبانه رفتار کند یا شلوغ کند ،نگهبان ها از او میخواهند که آرام باشد واگر خیلی ازکنترل خارج شود ممکن است خود را وسط درگیری با نگهبانان پیدا کند.سیستم واکنش NPC هم د رنوع خود جالب است :اگر شما شمشیرتان را در جایی شلوغ و پر از هوش مصنوعی بکشید انها ترسیده و فرار میکنند .این نوع open world  سند باکس کامل ارائه  نمیدهد بلکه آزادی را در محتوای روایی خاص و سازگار با جهانش عرضه میکند.

 

 

z0rba610o4rn0czkycp.jpg

 

به هر حال محتمل است که گرالت سرقت بزرگ قایق انجام دهد تا به آبهای اطراف جزایر گسترده و زیاد جهان بازی سری بزند.استودیو راه های زیادی برای بدست آوردن وسایل نقیله در بازی قرار داده است برای مثال از طریق معامله با جوایز بدست آمده یا از طریفق خرید فروش و یا از را ه ساختن بدست خود بازیباز و یا حتی تعمیر برای مثال قایق های غرق شده و خرابه.بعضی جاها در دنیای بازی شما مجبورید که از fast travel استفاده کنید زیرا در هنگام سفر از یک منطقه اصلی به منطقه دیگر شاید مجبور باشید ساعت ها بی کار درحال حرکت باشید که خسته کننده است.درون دریاها نیز خطر در کمین است ،پری های دریایی زیبا در اینجا اصلا زیباروی نیستند بلکه جادوگرانی وحشتناک هستند که در طول سفر های دریایی قصد جان مسافران و کشتیرانان را میکنند ،در هنگام حمله انها به مخلوقاتی بالدار تبدیل شده و به سمت شما حمله ور میشوندو فقط بالای سر شما تاب نمیخورند بلکه واقعا خطرناک و ترسناک هستند .3mxiogvnss5uh01quxr.jpg

 

درباب تمرکز روی شکار هیولا ها ،رویارویی ناگهانی نیز امکانش منتفی اعلام نشده است بنابراین ممکن است با سیستم ایجاد مخلوقات تصادفی نیز  طرف باشیم.در طول بازی، شکار هیولا ها بخش مهمی از سیستم اقتصادی بازی را تشکیل میدهند و کشتنشان برای بدست آوردن پولو خرید تجهیزات گران قیمت حیاتی است.

 

دکمه را فشار بده تند تر دکمه ها را بزن!!!

استودیو از مکانیزم quick-time event که در آن بازیباز فقط ناظر بر صحنه بوده و باید در زمان خاصی و موقیعت خاصی دکمه خاصی را فشار دهد،زیاد خوشش نمیاید بنابراین تا حد ممکن از این مکانیزم در ساختار بازی اجتناب شده است.

 

سیستم جالب کیمیاگری بازی نیز بهیود اساسی یافته است یادتان نرود همین سیستم مبتکرانه در ویچرنسخه یک بود که سرآغاز استفاده از مکانیزم هایی اینچنانی در بازی های مثلred dead و far cry 3 شد.در نسخه دو بازی کیمیا گری کمتر پاداش دهنده و بیشتر پیچیده بود و بعضی از بازیبازان بدلیل پیچیدگی ها ازان دوری میکردند،زیرا شما نمیدانستید با پیشروی در محیط با چه مخلوقاتی روبرو میشوید که  از ماده نیروزا یا سم یا پادزهر مناسب با آن روردرویی را ایجاد کنید.اکنون میتوانید از افکت های خاص محلول های مشخص از سم خاصی در زمان مورد نیاز به دفعات بهره ببرید.سیستم skill tree بازی نیز بیشتر در دسترس شده وهمانند گذشته شامل مهارت های شمشیر زنی وکیمیاگری و جادو است. این لیست در این نسخه بیشتر با مهارت های کنش و واکنشی پر شده است تا مهارت های خنثی که احتیاج به استفاده توسط کاربر ندارند و بعد از ارتقا در پس زمینه فعال میشوند.

 

lskyqs7l2zeeuizp6nfo.jpg

 

شما قبل از رودررویی نهایی با wild hunt به ترکیب هر سه درخت مهارت د رحالت کامل شده نیاز دارید .این نیروی شیطانی و کشنده همیشه در جهان بازی ویچر مخفی بوده است و در این نسخه نقش پر رنگی در داستان و گیم پلی بازی ایفا میکند.در نهایت باید شما با این دشمن دیرینه رودرو شده و در یکی از حماسی ترین مبارزات سری شکستش دهید.این نسخه آخرین داستان از سه گانه را روایت خواهد کردو سازندگان قصد ندارند داستان گرالت را در اینجا به صطلاح cliff hanger باقی گذارند در نسخه دو پایان خوب بود ولی شما برای پایان  سه گانه بازیی که به داستان سرایی و شخصیت پردازی معروف است به  چیزی قویتر نیاز دارید.

زندگی د رجهان بازی نسخه 3 خطرناک پیچیده وسیاه و پر ازدسیسه است ،شخصیت داستان نه یک خوب مطلق نه بد مطلق است و سایه هیولاهایی که در بیرون از شهر ها و روستا ها بین درختان و خرابه ها و غارها مخفی شده اند بر سراسر زندگی در جهان بازی تاریکی انداخته است.

یه گفته کارگردان بازی در این نسخه آنها قصد دارند شما در غالب مردی قرار دهند که تمام عمرش کارش رودرویی با هیولا ها بوده ولی سعی کرده  در کشمکش درونی با هیولای درون خودش ،انسان باقی بماند.

 

رضا قاسمی

 

 

 

سلام

اقای قاسمی جالب بود.

ممنون از این مطنی که تهیه کردید.

من یک سایت دارم.ممنون میشم یسری بزنید و نظرتون رو بگید.

فروشگاه اینترنتی ابیا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

اقای قاسمی جالب بود.

ممنون از این مطنی که تهیه کردید.

من یک سایت دارم.ممنون میشم یسری بزنید و نظرتون رو بگید.

فروشگاه اینترنتی ابیا

ممنون از شما بله سایت رو دیدم فروشگاه خوبیه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
  • کاربر ویژه

متن اصلی تاپیک آپدیت شد--خبر ودمو وعکس های تازه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

متن اصلی تاپیک آپدیت شد--خبر ودمو وعکس های تازه

@};- @};- @};- :clapping: :clapping: :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی اگه بگم از این سبک بازیها که حتی اسم سبکشون هم خاطرم نمیمونه چقدر بدم میاد باورتون نمیشه، ولی این آقا رضا یه کاری می کنه آدم یه کارت گرافیک تپل بگیره بزنه توی این بازی ها.  :D  @};-  :laughing:  :-? 

ویرایش شده توسط Abraham
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یعنی اگه بگم از این سبک بازیها که حتی اسم سبکشون هم خاطرم نمیمونه چقدر بدم میاد باورتون نمیشه، ولی این آقا رضا یه کاری می کنه آدم یه کارت گرافیک تپل بگیره بزنه توی این بازی ها.  :D  @};-  :laughing:  :-? 

درود سبکش RPG-هست-نه اون سلاح!!یعنی role playing game-یعنی بازی نقش آفرینی-ویچر خیلی مهمه-برای خودش سبک سازی ایجاد کرده-مخصوص مخاطب بزرگسال که میخواد توی یک دنیا سیاه زندگی کنه که پر از مانورهای سیاسی -وتست برد اخلاقی شماست-مثل سریال Game of thrones

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود سبکش RPG-هست-نه اون سلاح!!یعنی role playing game-یعنی بازی نقش آفرینی-ویچر خیلی مهمه-برای خودش سبک سازی ایجاد کرده-مخصوص مخاطب بزرگسال که میخواد توی یک دنیا سیاه زندگی کنه که پر از مانورهای سیاسی -وتست برد اخلاقی شماست-مثل سریال Game of thrones

 

میدونید مشکل چیه آقا رضا؟، مشکل سبک و از اینجور حرفها نیست، من به شخصه سمت هر نوع سبکی نمی رم، چون اگر تا حالا تجربش نکردم دلیل خاصی جز اعتیاد آور بودنشون نبوده، یه روز Clash of Clans نصب کردم، گرفتار شدم، قدیم الایام، قبل از وجود Travian از سبک استراتژیک بدم می اومد، ولی اولین باری که Tranvian رو بازی کردم، گرفتاری شروع شد، اونم بیش از 5 سال، تا اینکه چیلتر شد رفت، بعد از اونهم ادامه داشت، با سرورهای خارجی و ادامه ی داستان، بگذریم، مقالات زیبایی هم از لحاظ انتخاب عنوان و هم از لحاظ شیوایی نگارش دارید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

میدونید مشکل چیه آقا رضا؟، مشکل سبک و از اینجور حرفها نیست، من به شخصه سمت هر نوع سبکی نمی رم، چون اگر تا حالا تجربش نکردم دلیل خاصی جز اعتیاد آور بودنشون نبوده، یه روز Clash of Clans نصب کردم، گرفتار شدم، قدیم الایام، قبل از وجود Travian از سبک استراتژیک بدم می اومد، ولی اولین باری که Tranvian رو بازی کردم، گرفتاری شروع شد، اونم بیش از 5 سال، تا اینکه چیلتر شد رفت، بعد از اونهم ادامه داشت، با سرورهای خارجی و ادامه ی داستان، بگذریم، مقالات زیبایی هم از لحاظ انتخاب عنوان و هم از لحاظ شیوایی نگارش دارید.

خواهش میکنم-امیدوارم لذت ببرید-ما که چشممون به تاریخ عرضه ویچر 3 هستش!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دمو رو دیدم 

عالی بود 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

مشکل همیشگی ما ایرانی ها!باز هم باید بگم! پشت جعبه بازی چی نوشته؟ زبان قوی!  مسایل بزرگسالی- موضوعات اخلاقی و........فیلم؟؟؟خاک توسری!!؟؟ببخشید درجه سنی بازی +21 ساله!! حتما باید ESRB رعایت بشه!

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

دمو شگفت انگیزه--این سطح سینمایی؟؟دیگه ندیده بودیم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام رضا جان خسته نباشی

اقا این ترجمه های جذاب و تعاریف شما جذابیت بازی رو دو چندان میکنه  :D

خدا کنه وقتی میاد مثل واچ داگز نشه .  منظورم اینه کلا جذابیت بازی و گرافیک رو جوری جلوه میدن تا جو بازار رو داغ کنن وقتی که اومد باید دید لایق تعاریف هست یا نه؟

ولی رضا جان خودت که اگاه هستی دموهای بازی رو نباید ملاک قرار داد چون همیشه دموها دارای گرافیک به مراتب بالاتر از خود بازی هست

ویرایش شده توسط mehdi-gtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام رضا جان خسته نباشی

اقا این ترجمه های جذاب و تعاریف شما جذابیت بازی رو دو چندان میکنه  :D

خدا کنه وقتی میاد مثل واچ داگز نشه .  منظورم اینه کلا جذابیت بازی و گرافیک رو جوری جلوه میدن تا جو بازار رو داغ کنن وقتی که اومد باید دید لایق تعاریف هست یا نه؟

ولی رضا جان خودت که اگاه هستی دموهای بازی رو نباید ملاک قرار داد چون تجربه نشون داده که همیشه دموها دارای گرافیک به مراتب بالاتر از خود بازی هست

یک تاپیک دارم میزنم برای بررسی کلی واچ داگز خیلی جالبه بعدا تاپیک میزنم-مطالعه کنید که چرا اصلا اینجور شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گرافیک بازی خوب بود البته چهره افراد به جز شخصیت اصلی بازی چنان خوب ساخته نشده بود و صورتشون صاف بود :|

به نظر بازی مهیجی میاد ولی کاش از قوه تخیل تو بازی استفاده نمی شد چون از واقعیت دور میشه و همچنین بافت موجودات عجیب و غریب ساختنشون سخته ولی این سری به کل این چنین بوده و کاریش نمیشه کرد 

در کل من عاشق این جور بازیه های صحنه دارم  :laughing:  اصن به قول یکی بازی ای که صحنه نداشته باشه بازی نیس بازی باس صحنه دار باشه  :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...