رفتن به مطلب

SMART Modular ماژول های فوق سریع DDR4 را رونمایی کرد.


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

میدونم برای خیلی از دوستان تغییر رم یعنی تغییر همه چی چون باید برد عوض بشه  cpu سازگار تهیه بشه خلاصه خیلی تغییرش خوش آیند نیست با توجه به اینکه ddr3 ها هم الان عالی شدن و چیزی کم ندارن ولی خوب خبر خبره باید گفتش شرمنده!!

 

SMART Modular Technologies  شرکت مستقل  وپیشرو در طراحی و ساخت ماژول های حافظه،فلش مموری  ها و دیگر دستگاها های ذخیره سازی ،اخیرا میزان فعالیت خود را به شکل چشم گیری در حوضه توسعه و استاندارد سازی ما ژول های  DDR4 افزایش داده است , و امروز نیز اولین ماژول DDR4 رامعرفی نمود.

اولین سری از رم های DDR4 شرکت SMART از ابداعات و نواوری های زیادی برای نسل آینده این بخش مهم ،بهره میبرند که شامل مصرف بهینه،سرعت بالاتر و چگالی بیشتر میباشند که همه خصوصیاتی کلیدی برای سرور های نسل بعدی ،و یا برنامه های مدیریت ذخیره سازی اطلاعات و شبکه ،به حساب میایند.

امروز این ماژول ها بر اساس فرم های استاندارد RDIMM-VLP RDIMM ,و SODIMM توسعه داده میشوند،ومدل DDR4-2133 مگاهرتزی اسمارت نیز با ولتاژ مصرفی 1.2V در مقایسه با ماژول های DDR3 1.35  و1.5V به میزان 20% بهبود در مصرف انرژی را نشان میدهند که این به خودی خود برای مراکز ذخیره سازی اطلاعات بسیار حیاتی است.

با حجم های از 4 گیگابایت تا 16 گیگابایت ،این ماژول ها برای blade computing و برنامه های کاربردی تحت شبکه ،ایده آل هستند و با سرعت 2133 مگاهرتز تقریبا دو برابر سرعت DDR3-1066 ،رم های اسمارت برای برنامه های سنگین حافظه خور عملکردی عالی دارند در حالی که از زمان پاسخ دهی سریع تری بهره میبرند.

یکسری بهبود ها شامل CRC یا Cyclic Redundancy Check در ساختار  DDR4 ایجاد شده تا پایداری بیشتر در کل سیستم را تضمین کند .علاوه بر این SMART اجازه تست گسترده  ماژول ها را به شرکت های تولید کننده و OEM ها داده تا بتوانند بالاترین حد کیفیت و پایداری را با استفاده از این تراشه ها به دست بی آورند.

 

2kaeertm98cwgka5mzv.jpg

 

رضا قاسمی

منبع GURU3D

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا کی به تولید انبوه میرسه ؟ مادربوردش چی ؟ کی میاد :Peace Sign:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه سوال 

هنوز معلوم نیست برایه رفتن به رم هایه DDr4  قراره اسلات رم نیز تغییر کنه یا خیر 

مثله سری هایه قبل که 

DDR1 - DDR2 - DDR3  تغییر در شکاف رو داشتند 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...