رفتن به مطلب

کیس ایکس 7 و راضی نکردن من


Recommended Posts

؟

 

 

؟

 

من یک سوال بی پاسخ در ذهنم مطرح شده که واقعاً هرچی فکر می کنم به جوابش نمی رسم!!! سوال اینه: "این همه برند، این همه محصول و این همه باگ و مشکل!!! چرا تاپیک ها و تعداد صفحات بحث راجب برند گرین در سطح اینترنت این همه گسترده هستش و تاپیک های مربوط به کیس و پاور گرین 5 یا 6 صفحه جلو می ره، ولی تاپیک هایی که راجب مشکلات بقیه محصولات یا حتی بقیه برندها هستش، توی اینترنت اینقدر ازش استقبال نمی شه؟ چرا توی تاپیک هایی که مربوط به برند گرین هست، همه اظهار نظر می کنند ولی مثلاً (فقط برای مثال هستش) راجب خراب بودن کنترلر واترکولینگ کولر مستر اینقدر بحث و اظهار نظر نمی شه؟؟؟ "

برای مثال حرکتی که بخش فنی گرین برای جلب رضایت و دلچرکین نبود کاربری (حرفه ای حتی) مثل آقا رضا انجام می ده، از دید افراد شک بر انگیز هست !!! آیا اگر در آمریکا زندگی می کردیم و این حرکت رو برند مثلاً کورسیر و انرمکس انجام می دادند، آیا این حرکت رو به منزله احترام به مشتری تلقی می کردیم یا نه !!! و یا تا به حال از خودمون پرسیدیم که اگر مثلاً فن کنترلر کیسی مثلاً از انرمکس، شک خرابی بهش بکنیم، آیا شرکت های پشتیبان این محصولات در ایران طبق اظهار ما به درخواست ما رسیدگی می کنند؟

درود پوریا جان

من جوابت رو از دیدگاه خودم میدم

هر وقت متشری تماس گرفت و برای سیستمش واتر کولینگ خواست ارزونترین و بهترین گزینه ای که داشتیم براش X7 بوده و یا با هزینه ای بیشتر X9  . بهترین سیستمهامون رو به ساده ترین نحو  ما توی این کیسها بستیم .

حالا چرا توضیحات بالا رو دادم . پوریا جان وقتی کالایی محبوب میشه به همون اندازه انتظار ادم ازش میره بالا  . کیس X7 و X9 در کل اکثر کیسهای گرین طرفداران زیادی داره و ما بیشترین فروش رو روشون داریم . پس به اندازه فروش منتقد هم داریم . مگه کیس کولر مستر و یا هر برند دیگه ای چقدر ازش فروش میره ؟ مثلا همین کیس haf x فکر میکنی در ماه چند تا ازش فروخته میشه ؟ پس به همون اندازه هم نفرات کمتری ازش انتقاد میکنن و شناخت دارن .

 

 

از دید من شرکت گرین بیش از حد و خیلی بیشتر از شرکتهایی که در ایران دارن خدمات میدن داره خدمات میده پس به همون اندازه توقع هم میره بالاتر . از دید من خیلی چیزها اگر بر طبق قوانین پیش بره خیلی بهتره . مثلا من دیدم در فلان شهر کاربری مشکلی داشته بچه های گرین مستقیما مشکلشون رو حل کردن ولی باز رضایت مشتری جلب نشده . اگر مشتری برای حل مشکلش یه مقدار بیشتر تلاش بکنه مطمئن باشید مشکلات و انتقادها هم کمتر میشه .

 

خیلی افراد وارد فروشگاه ما میشن میگن هر چی میخوای بدی بده بجز گرین ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! ازش میپرسم چرا ؟ هیچ دلیلی بابت حرفش نداره . بعد متوجه میشیم که ذهنش در مورد محصولات گرین مسموم شده . وقتی بهش میگم من حاضرم پاور های گرین رو بازش کنم و ثابت کنم دارای کیفیت بسیار خوبیه اون وقت مشتری به فکر فرو میره و متوجه مسموم شدنش میشه . و مطمئننا تصمیم دیگه ای میگیره .

 

سالهاست داریم محصولات گرین رو میفروشیم گاها مثل تمام محصولات دیگه به مشکل بر خوردیم ولی مشکلمون حل شده و مشکل حل نشده نداشتیم .

 

حالا بین این همه مشتری یکی از هم ناراضی میشه و اون میتونه بره برند دیگه ای بخره .

 

من طرفدار محصولات گرین هستم و با اینکه کمترین سود رو برای ما داره این محصول رو برای اینکه مدیون مشتریم نشم بهش پیشنهاد میدم . البته پیشنهادهایی اگر تو رده قیمتی گرین بوده به مشتری دادیم و تصمیم رو گذاشتیم بر عهده مشتری

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 95
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

تصاویر ارسال شده

والا من تازه کیس x7 سفید ورژن 2 رو گرفتم 

نمی دونم شاید چون با کیس های خیلی مدل بالا مثل cosmos سروکار نداشتم اینطور فکر می کنم 

ولی واقعا کیفیت خوبی داره 

هم بدنه محکمه و هم مدیریت کابل خوبی داره و هم فنها بی صدا و به کنترلر به خوبی عکس العمل نشون می دن 

اگه کسی عکسی از قسمت بخصوصی از کیس هم می خواد خوشحال می شم قرار بدم تا شک و شبهه دوستانی که می خوان تهیه کنند بر طرف بشه. 

 من بازم گفتم مقایسه این مدل با یه مدل 200 - 300 هزار تومان گران تر از کولرمستر شاید خیلی منصفانه نباشه

ویرایش شده توسط ace
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سال 82 یا 83 بود که اولین بار پاورهای گرین رو تو نمایشگاه کامپیوتر که تو رشت برگذار شده بود دیدم . یادمه اون موقع قیمت هاش رو که دیدم گفتم چقدر گرونه . با مسئول غرفه صحبت کردم و پرسیدم که چرا اینقدر گرونه این پاور ها ؟ گفت به خاطر قطعاتیه که توش استفاده شده . به خاطر توانیه که میده و به خاطر استانداردهاییه که داره . اون موقع خندیدم به این حرفها . خودم سیستمی که داشتم یک پاور معمولی روش داشت . دلیلی نمیدیدم که از یک پاور که قدرت اسمیش مثل همون پاوری بود که دارم ، ولی قیمت 3 برابر اون بود استفاده کنم . منتها این رو نمیدونستم که اگر پاور من روش نوشته 400 وات ، منظور 400 وات تو حالت پیک مصرف هست و فقط 1 دقیقه اون حالت کار میکنه . ولی گرین 400 وات رو میتونه کاملا و بدون مشکل بده . به ریل های 12 و 5 هم توجه نداشتم و اصلا نمیدونستم چی هستن . گارانتی رو هم نمیشناختم . فکر میکردم گارانتیش مثل همون پاورهای معمولیه . یعنی هیچی . ولی وقتی یکی از دوستانم سیستمش به خاطر استفاده از یک پاور معمولی فنا شد و شرکتی که گارانتیش کرده بود هیچ جوابی بهش نداد (حتی در مورد خود پاور)، تصمیم گرفتم برای سیستم خودم از پاور های گرین استفاده کنم . از چند نفر پرسیدم که کارکردش چطوره . هیچ کس اطلاع درستی نداشت . فقط میگفتن گارانتیش خوبه . من هم گرفتم . اولین پاوری که گرفتم یک مدل 535a بود . سال 84 فکر کنم گرفتم . اون پاور هنوز داره کار میکنه و روی یکی از سیستمهای من هست . 9 ساله داره کار میکنه . خدا رو شکر مشکلی نداشته . بعد از اون تمام کیس و پاورهایی که گرفتم گرین بوده . چه برای خودم و چه برای دوست و آشنا و فامیل . تا الان مشکلی نداشتم . واقعا مشکلی نداشتم . به جز یک بار که پورت USB پنل کیس مگنوم من شکست و بردم نمایندگیش و برام درستش کردن . یک بار هم برای یکی از دوستان یک X3 گرفتم که پنل جلوش شکل داشت و یک پنل نو گرفتم براش .

این داستان رو گفتم تا منظوری رو برسونم . تو این مملکت که کمتر شرکتی حاضر میشه برای مشتری حتی احترام بذاره و جواب تلفنش رو بده ، بودن شرکتی مثل گرین غنیمته . نمیشه تمام محصولات یک شرکت بدون عیب و نقص باشن . حتی بزرگترین شرکتها هم تو جهان اینطور نیستن . بزرگترین هاشون هم نمیتونن تمام مردم جهان رو راضی کنن . شاید یک نفر از یک محصول خوشش بیاد ، ولی یک نفر نه . این برمیگرده به سلیقه افراد و دیدی که نسبت به اون کالا دارن . ولی مهم اینه که شرکت جواب مشتریش رو بده . تا جایی که میتونه اون رو راضی نگه داره . در این صورت میشه گفت شرکت موفقه و موفق باقی میمونه . به نظر من گرین این کار رو میکنه . حداقل من مشکلی ندیدم تا الان . دوستانی هم که یک محصول رو نقد و مقایسه میکنن ، بهتره که این کار رو از روی انصاف انجام بدن . کیسی مثل X7 رو با HAF X مقایسه نکنن . چون پولی که دارن بابت X7 میدن کمتر از نصف قیمت HAF X هست . ولی منصفانه بخواهیم بگیم از نظر امکانات و کیفیت دیگه 70 درصد HAF X رو داره . پس خریدش برای کسی که میخواد این مقدار هزینه کنه معقوله . شرمنده سر همگی رو درد آوردم . موفق باشید و منصفانه نقد کنید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گلم 

کیس های گرین اکثرا دارای کیفیت خوبی نیسشتن و شبیه پلاستیک کهنه هستن :D

من خودم x9 هم داشتم و اصلا اصلا کیسفیت بدنش خوب نیست اگه میخاین کیس دارای کیفیت خوبی باش کولر مستر بهتون پیشنهاد میدم مثل HAF X ووو

دوستان منفی میدین پایه من نوشته میشه ها!

دقت دارین به موضوع؟

لطفا برای منفی دادن به مطلب اصلی مراجعه کنین نه به پاسخش

ویرایش شده توسط xboyiut
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز من کیس X7 رو دارم . پنل جلو مثل عکس اوله . کیس شما ورژن 2 هست ؟ احتمال داره به این دلیل پنل جلو کمی تغییر کرده باشه . کیفیت بدنه اونطوری که شما میگید نیست . به نظر من کیفیت خیلی خوبی داره . نمیدونم چرا میگید پلاستیک هست . اسکلت فلزیه و پنل جلو و بالای کیس از پلاستیک خیلی محکم ساخته شده . درها هم فلزی هستن .

 

سلام خدمت شما

 

کیس اولی از یک وب خارجی که ادرسش هست گرفتم 

 

 

اما کیس دومی ماله یکی از کاربرا انجمن هست من از کیس خودم عکس نگرفتم اما کیس منم همین مدل عکس دومی هست

 

 

در مورد کیفیت کیس بازم میگم این کیس  مشکلی نداره خوب هست ادم دل سرد نمیکنه  اما در ورژن دو کمی ظاهر کیس عوض شده گویا !

ورژن 1 دوستان که دارند یک عکس بذارند شاید فرقی ندارند !

 

خلاصه این سوراخ ها بزرگ کیس رواعصابه منه  :D

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

موافقم.محصولات گرین بر عکس تبلیقاتش واقعا کیفیت پایینی دارن.

چهار تا عزیز که اهل فن هستن و در این زمینه تجربه چندین و چند ساله دارن اومدن اینقدر وقت گزاشتن و در مورد این برند توضیح دادن،اونوقت بازم شما اومده اینجوری میگی؟

بابا شما دیگه خیلی.......

خودم به شخصه میپرستمش.

از 12سال پیش که کیسم و پاورم رو گرین انتخاب کردم عاشقش شدم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یه جمله یادم رفت بگم هر کالایی به قول حامد جان نواقص خودش رو داره و یا بر طبق سلیقه مشتری خریداری میشه . به اندازه کل ادمهای دنیا سلیقه وجود داره . ولی در کل نمیشه گفت کالایی کلا بده و یا کلا خوبه و بهتر از اون نیست .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوست عزیز این کیسی که شما خریدین شرکت گرین روش دست کاری کردن وبه قول خودشون ارتقا دادنش ولی این کیس برای شرکت کوگراست بنده سری اول این کیسو دارم هم کیفیتش و هم صدای فن هاش بسیار کم هستن و یه چیز دیگه در مورد فن کیس باید بگم اکثرا اون کسایی که حرفه ای هستن و میخوان کولینگ مناسب داشته باشند فن های استوک روی کیسو عوض میکنن یا از ایر فن استفاده میکنن این فن های جدیدی که روی این کیس می بینید همشون فقط به اسم کوگر هستن و لی فن کوگر اصلی روی کیس قبل بود در حالت توربو صدای فوق العاده کمی داره من خودم فقط فن کف این کیس از (گرین) استفاده کردم هم نویز بالایی داره هم خنک کنندگی بسیار کمی داره در واقع فقط صدای این فن به گوش میرسه :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

 

یه توضیحی هم من بدم !

در زمینه کامپیوتر به کالایی که ایمان ندارید خرید نکنید ؟

خرید با شک و دودلی منتج به کالای خراب و یا عدم رضایت از محصول خریداری شده میشه !

همیشه کالایی رو بخرید که فکر می کنید آخرش هست !ارزش 10-20 درصد هزینه بیشتر رو داره !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در واقع باید گفت محصولات گرین قبل از تحریم خوب بودن ولی الان کیفیتش مثل قبل نیست به نظر من که اینجوریه من هم کیسم وهم پاورم گرین و خیلی ازشون راضیم ولی من نمیدونم الان محصولاتش چرا  کیفیت و کارایی  قبل رو نداره

ویرایش شده توسط W/!\NTED
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من چندتا پاور گیرین 330 دارم فکر کنم 6 یا 7 سال پیش گرفتم از ته دل دوستش دارم  اون موقع 6 تا گرفتم و تا به حال فقط یکشون سوخته  البته اون موقع خیلی خیلی  خیلی گرون بود 7 سال پیش فکر کنم 200 تومن برای هر کدوم دادم خیلی پول بود اون موقع 

 

این پاور توی یه سیستم های خیلی معمولی برای کار های اداری ( در شرکت نفت که مادر در انجا کار می کند )

این پاور شاید در مجموع 2 ماه خواموش بوده چون اون جا برق اضطراری دارد و جلوگیری می کنه از خواموش شدن سیستم ها شون چون باید 24 ساعت شبانه روز روشن باشه اون سیستم ها ( دلیلش رو دقیق متوجه نمی شوم ولی اگر سیستم قطع بشه تمام سیستم های فکس و سیستم های ارتباطی و تلفنی و پوششی و ....... شون از کار می افتن و باید از نو دوباره این ارتباط ها انجام بشه ) 

 

من خودمم هم توی خونه کیس اوربیت داشتم واقعا بدنه ی عالی داره مخصوصا اسکلت عالی و تمام بدنه و اسکلت از اهن بود نه آلمینیوم ( به آهن بر نشون دادم گفت از آهن هست ) 

 

بعضی از محصولات گیرین واقعا خوب هست ولی کسانی که می خواهند سیستم لوکس ببندند به خاطر این تبلیغات منفی و نقد های منفی که اخیرا داریم در باره ی این محصولات می شنیم ( که کمو بیش درست هست هست ) مردم رو از سمت خودش دور می کنه باید کمی به فکر ارتقاع محصولات خود باشه و بشه همون گیرین چند سال پیش که توی ایران خیلی محبوب شده بود 

 

اون کیس x7 اگر پشت سوراخ ها فن های رنگی بسته بشه باید زیبا بشه ولی خیلی دیگه اون سوراخ ها رو بزرگ کردن تو ورژن 2 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد فن های کیس مکش فن ها اگه محافظ سلولوزی جلو و در کیس برندارید کلا هیچ کاریی انجام نمیده این فن ها

 

نویز هم دارند

این فن ها اما از فن های 10 تومنی بهتر هستن اما مکش جالبی ندارند 

 

توری جلو کیس شبیه مگس کش هست سوراخ هاش واقعا یک گند به تمام معنا هست

جلو کیس مقداری خاک زیاد جلو کیس سفید میکنه بعد از مدت 1 ماه

با وجود اون سوراخ های خرکی روی کیس احساس خوبی نداره :D  

 

 

در اخر این تایپک بگم من این کیس تیکه تیکه میکنم  :laughing:  با کمک دوستم حال اساسی به جلوش  و سقف کیس میدیم 

ابزارش پیدا کنم  :)

فن های داخل کیس هم به انباری فرستاده میشن وفن های جدید خریداریی میشن البته از برند کولر مستر

 

وصلام 

 

 

یاحق

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در مورد فن های کیس مکش فن ها اگه محافظ سلولوزی جلو و در کیس برندارید کلا هیچ کاریی انجام نمیده این فن ها

 

نویز هم دارند

این فن ها اما از فن های 10 تومنی بهتر هستن اما مکش جالبی ندارند 

 

توری جلو کیس شبیه مگس کش هست سوراخ هاش واقعا یک گند به تمام معنا هست

جلو کیس مقداری خاک زیاد جلو کیس سفید میکنه بعد از مدت 1 ماه

با وجود اون سوراخ های خرکی روی کیس احساس خوبی نداره :D  

 

 

در اخر این تایپک بگم من این کیس تیکه تیکه میکنم  :laughing:  با کمک دوستم حال اساسی به جلوش  و سقف کیس میدیم 

ابزارش پیدا کنم  :)

فن های داخل کیس هم به انباری فرستاده میشن وفن های جدید خریداریی میشن البته از برند کولر مستر

 

وصلام 

 

 

یاحق

این حق شماست که با کالاتون هر کاری دوست دارید بکنید عزیز خدای نکرده فکر نکنید ما میخواستیم بگیم که حرف شما اشتباهه . فقط نظرمون رو مثل شما گفتیم

 

این جمله رو ویرایش کردم چون برداشت اشتباه از جمله تکه تکه داشتم .

 

منتظر تغییرات کیس هستیم

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این حق شماست که با کالاتون هر کاری دوست دارید بکنید عزیز خدای نکرده فکر نکنید ما میخواستیم بگیم که حرف شما اشتباهه . فقط نظرمون رو مثل شما گفتیم

 

این جمله رو ویرایش کردم چون برداشت اشتباه از جمله تکه تکه داشتم .

 

منتظر تغییرات کیس هستیم

 

با تشکر

 

سلام اقای حسینی / من اصلا همچین فکریی نکردم شما هم با توجه به کیفیت چند ساله گرین و اسمبل این کیس نظر دادید 

و قابل احترام هست نظر شما

 

منم در مورد گرین و اینکه کیس و پاورش از نظر قیمت و کیفیت مورد قبول هستن مشکلی ندارم 

برندهای دیگه چک کردم در این بازده قیمت هنوز گرین بهترین انتخاب هست 

فقط من دید خودم گفتم از این کیس شاید کسی دیگه با این کیس اینجور مشکلات نداشته باشه و مهم هم نباشه براش

 

 

روز خوش 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس های گرین رو قبل از خریدن تو نمایشگاه الکامپ 92 از نزدیک دیدمش

کار های خوبی تولید شده بود و کیفیت بدنه و پانل به نسبت قیمت مناسب بود

نمیدونم چرا انقدر شلوغش کردین از گرین بد میگین؟

یه سیستم 1150 برای یکی از دوستان بستم پاور 480 و کیس X1 روش گذاشتم

هر مشتری میومد سیستم روشن رو در حال آماده سازی میدید کف میکرد چرا انقد بی صدا و زیبا کار شده؟

کل سیستم 1700 تموم شد ولی هم من و هم صاحبش راضی بودیم

مدل های دیگه هم کار کردم

پاور های 330 - 380 - 430 - 580 و حتی 250 وات و کیس های WEE و پارس و 2009 و ....

در حد راضی کردن منو مشتری بودن و هستن

دوستانی که دنبال کار بهتر هستن باید بگم چقد پول بدی همون قدر آش نوش میکنی قرار نیست سیلور استون و کرسیر رو با گرین مقایسه کرد

گرین گناه نکرده حد اقل استاندارد رو رعایت میکنه نگاه کنید خود آقای پوریا شعبانی با پاور نمونه قبل تولید 1600 گرین رنک 3 پلتفرم X79  زدن این چی رو اثبات میکنه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به نظر من باید ادم باید تو محدودیت ها و کمترین امکانات ممکن بتونه ......

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کیس های گرین رو قبل از خریدن تو نمایشگاه الکامپ 92 از نزدیک دیدمش

کار های خوبی تولید شده بود و کیفیت بدنه و پانل به نسبت قیمت مناسب بود

نمیدونم چرا انقدر شلوغش کردین از گرین بد میگین؟

یه سیستم 1150 برای یکی از دوستان بستم پاور 480 و کیس X1 روش گذاشتم

هر مشتری میومد سیستم روشن رو در حال آماده سازی میدید کف میکرد چرا انقد بی صدا و زیبا کار شده؟

کل سیستم 1700 تموم شد ولی هم من و هم صاحبش راضی بودیم

مدل های دیگه هم کار کردم

پاور های 330 - 380 - 430 - 580 و حتی 250 وات و کیس های WEE و پارس و 2009 و ....

در حد راضی کردن منو مشتری بودن و هستن

دوستانی که دنبال کار بهتر هستن باید بگم چقد پول بدی همون قدر آش نوش میکنی قرار نیست سیلور استون و کرسیر رو با گرین مقایسه کرد

گرین گناه نکرده حد اقل استاندارد رو رعایت میکنه نگاه کنید خود آقای پوریا شعبانی با پاور نمونه قبل تولید 1600 گرین رنک 3 پلتفرم X79  زدن این چی رو اثبات میکنه؟

 

 

کجا کیس ایکس 1 زیباس میشه بگید ؟ زیبای در این کیس ندیدم در مورد کیفیت ساخت هم تا حالا خداروشکر ملاقاتی با این کیس نداشتم 

کیس گرین ایکس 1 کلایک فن داره توقعه دارید صدا بده ؟ 

 

اما دوستانی تو این انجمن هستن که از کیفیت این کیس ناراضی بودن با توجه به پولی که دادن 

 

اینجا کاربرا حرفه ای میان در مورد کیس نظر میدن کسایی که نکته بین هستن کسی براشون کیس اسمبل نمیکنه خودشون یک پا اوستا هستن 

از پشت کوه نیومدن گرافیک 4 گیگ  از 1 گیگ تشخیص میدن برای خرید دقیق این انجمن میان 

 

 

در مورد قیمت کیس هم  و هرچقدر پول بدیی اش میخوریی باید بگم تو ایران پول 10 کاسه آش میدیی اما یک کاسه میخوریی  چون 

9 کاسش تو راه کش رفته میشه  :)  

 

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=28542

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خیلی تعصبی نیستم اما فک میکنم اگه گرین نبود کولرمستر قیمتش از این فراتر میرفت .

یه سوالی گه برای بنده پیش اومده اینه که تو رنج 400 تومن چند فقره کیس معرقی بفرمایید . و از نظر زیبایی و کیفیت با x7 مقایسه بفرمایید .

درست نیست که این کیس رو با کیس های گرون قیمت مقایسه کنیم .

مثل این میمونه که پراید رو با مگان مقایسه کنیم . مسلما مگان بهتره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1)کجا کیس ایکس 1 زیباس میشه بگید ؟ زیبای در این کیس ندیدم در مورد کیفیت ساخت هم تا حالا خداروشکر ملاقاتی با این کیس نداشتم 

کیس گرین ایکس 1 کلایک فن داره توقعه دارید صدا بده ؟ 

 

2)اما دوستانی تو این انجمن هستن که از کیفیت این کیس ناراضی بودن با توجه به پولی که دادن 

 

3)اینجا کاربرا حرفه ای میان در مورد کیس نظر میدن کسایی که نکته بین هستن کسی براشون کیس اسمبل نمیکنه خودشون یک پا اوستا هستن 

از پشت کوه نیومدن گرافیک 4 گیگ  از 1 گیگ تشخیص میدن برای خرید دقیق این انجمن میان 

 

 

4)در مورد قیمت کیس هم  و هرچقدر پول بدیی اش میخوریی باید بگم تو ایران پول 10 کاسه آش میدیی اما یک کاسه میخوریی  چون 

9 کاسش تو راه کش رفته میشه  :)  

 

http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=28542

1- تا زیبایی رو چی فرض کنین؟ کیس شاسی معکوس دارای مدیریت کابل خوب و بدنه و رنک مات (که خیلی کم لکه میشه)

2-نارضایتی اون دوستمون که کیس شکستگی و مشکل داشت رو اصلا نباید تحویل میگرفت و میبرد گارانتی من خودم تا پیچای کیس کامل نباشه نمیبرم.

3-برای من هم کسی کیس اسمبل نمیکنه و خیلی همکارای محل هم کارشون میوفته پیش خودمن اما اسم خودمو حرفه ای نمیزارم تازه گرافیک مگه همه چیزش گیگ مموریشه؟ فاکتور های دیگه چیه پس؟

4-آره دریا کامپیوتر رو کیسهای کولر مستر که انصافا سود نمیگیره یه چیزی هم میزاره تو جیب منو شما میگه صلوات بفرست :D

اون لینک هم دوباره میگم کیسو میتونست قبول نکنه خشکی و شکستگی معلوم میکنه چقدر پشت ویترین آفتاب خورده یا جای ناجور بوده و شوت شده چون خود من مشکلی با هیچکدوم کیسهای این شرکت نداشتم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

1- تا زیبایی رو چی فرض کنین؟ کیس شاسی معکوس دارای مدیریت کابل خوب و بدنه و رنک مات (که خیلی کم لکه میشه)

2-نارضایتی اون دوستمون که کیس شکستگی و مشکل داشت رو اصلا نباید تحویل میگرفت و میبرد گارانتی من خودم تا پیچای کیس کامل نباشه نمیبرم.

3-برای من هم کسی کیس اسمبل نمیکنه و خیلی همکارای محل هم کارشون میوفته پیش خودمن اما اسم خودمو حرفه ای نمیزارم تازه گرافیک مگه همه چیزش گیگ مموریشه؟ فاکتور های دیگه چیه پس؟

4-آره دریا کامپیوتر رو کیسهای کولر مستر که انصافا سود نمیگیره یه چیزی هم میزاره تو جیب منو شما میگه صلوات بفرست :D

اون لینک هم دوباره میگم کیسو میتونست قبول نکنه خشکی و شکستگی معلوم میکنه چقدر پشت ویترین آفتاب خورده یا جای ناجور بوده و شوت شده چون خود من مشکلی با هیچکدوم کیسهای این شرکت نداشتم

 

در مورد گرافیک منظورم همین اگاه نبودن مردم از GPU و بنچمارک ها و نگاه سطحی به همین رم کارت گرافیک هست که بدون تحقیق انتخاب میکنن و چهار گیگ باشه فقط قبول دارند :)  !

این کیس یک نمونه بود که ایشون خراب در اومده بود منظور ما کلی بود نه این کیس 

جز پراید مگه انتخاب دیگه داریم ؟  :D 385 همین ایکس 7 هست و من هم بهترش پیدا نکردم پس به نظرم راضی کننده هست این کیس  البته به خاطر نبود رغیب 

ویرایش شده توسط naderblue
لینک به دیدگاه
Share on other sites

x9 کیس خوبی هست مشکلاتی داره ولی خوبه می تونه با کیس های روز دنیا رقابت کنه توجه کنید همیشه با نیاز خودتون خرید کنید

 

 

کیس های مثل x9 فول تاور هستن در اینها به جا داری فکر شده تا زیبایی برا گروه خاصی هم تولید دلیل نمی شه چون بزرگ هست همه برن بخرن

 

 

شما یک چرخ در فروم های خارجی بزنید خیلی ها می بنید از کیس های کولر مستر و... ناراضی هستن هر قطعه یک عده ناراضی می کنه یک عده راضی مارک زده نباشید همیشه به کیفیت دقت کنید و نیاز خودتون

ویرایش شده توسط mr saeed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ضمن احترام به نظر همه دوستان، منم میخوام نظرم رو بگم.

 

حرف استارتر به طور کلی تأیید میشه...

 

منم اول رفتم توی سایت گرین و عکسها رو دیدم و اون همه امکانات و این حرفا ... هیچی دیگه ... آدم اون عکسا رو میبینه و اون امکانات رو که واسش نوشتن میخونه فکر میکنه داره میره هیولا بخره!!! کلی هم ذوق می کنه!!!!

اما پنجشنبه که رفتم قطعات رو بخرم، گفتم بذار برم کیسها رو هم ببینم. رفتم کیسهای گرین دیدم واقعاً میگم، بدون کوچکترین اغراقی، جنس پلاستیکش حالم رو به هم زد.

به فروشنده گفتم یه کیس برام بیاره باز کنه تا توش رو ببینم. یه کیس نو رو باز کرد (گفت اینم به خاطر شما، باز می کنم بعداً میذارم تو ویترین) منم اصلاً کاری به رخ کیس نداشتم. اول در کنار کیس رو باز کردم و شروع کردم به وارسی توش. فضا عالی! بستها رو همینجا شنیده بودم که آشغاله جنسش، درآوردم نگاه کردم. همچین جنس خوبی نداشتن ولی میشد ازش صرف نظر کرد و باهاش کنار اومد.

آقا همین که کیس رو برگردوندم و برای اولین بار قیافه کیس رو از جلو دیدما... مغزم Error داد به چه بزرگی! @-) :eek: نه به اون کیفیت فلز و برشهای خوبش، نه به این جنس پلاستیک! :I Do not Know:

از من میپرسی میگم جنس پلاستیکی درجه 4 چینی از این پلاستیکی که تو کیس گرین به کار رفته بود بهتر بود!!! یه چیزی بود تو مایه های این پلاستیک بازیافتی ها !!! حتی بدتر!!!! حتی لبه های پلاستیکش پلیشه گیری و پرداخت هم هم نشده بود!!! همونطوری پلاستیک تزریقی خام رو گذاشته بودند رو کیس... :puke:

 

بابا این چینی ها هم عقلشون میرسه والا، میخوان جنس آشغال درست کنن حداقل ظاهرش رو عالی درست می کنند، گند زدناش رو میذارن واسه قطعات داخلی که تو چشم نیست!!! اما گرین کاملاً تو کیسهاش برعکس عمل می کنه... =))

 

بعضی دوستان در مورد ضخامت بدنه کیس مطالبی رو گفتند. نظرشون محترم، ولی من رو یاد قوطی رانی انداخت!!!

قوطی رانی، یا پپسی یا کوکاکولا دیدید چقدر نازکه؟ حالا قوطی این تکدانه و رانی های ایرانی و نوشیدنی های ایرانی پالپ دار رو دیدید چقدر کلفته؟

به نظر من کارخونه ایرانیه تکنولوژی و توان تولید محصول نازکتر رو نداره وگرنه قوطی نازکتر میزد، در سال میلیونها تومان صرفه جویی می کرد تو هزینه تولید و حل و نقلش !!!!!!

 

تو جنس بدنه کیس باید به آلیاژ توجه کرد نه به کلفتیش :-? ، میبینی یه آلیاژی وزن کمتری داره و نازکتر هم در میاد، ولی هم محکم تره و هم حرارت رو بهتر دفع می کنه...

 

کیسهای گرین تو چند مدل که من پنجشنبه از نزدیک دیدم همه در قسمتهای پلاستیکی وضعیت مشابه داشتند و از نظر جنس پلاستیک به کار رفته واقعاً افتضاح بود. غیر از یک مورد که اونم وقتی پرسیدم طرف گفت تولید قبل هست... پس میشه نتیجه گرفت که کیسهای گرین یه زمانی خوب بوده ولی الان فعلاً کیفیتش به خصوص در بخشهای پلاستیکی به شدت افت کرده واسه این که کارخونه سود بیشتری کنه... جالبه که این شرکتها با گرون شدن دلار سعی می کنن دو سر سود کنن! یعنی هم کیفیت رو میاره پایین که واسه اش ارزونتر در بیاد تولید، هم به بهونه دلار و تحریم قیمت رو می بره بالا!!!

 

در کل کیس گرین عکسش رو نگاه کنی میگی اوووووف عجب کیسی!!!! ولی وقتی از نزدیک ببینیش میبینی به نسبت پولی که داری میدی براش، اصلاً کیفیت خوبی نداره و وقتی جنسش رو آدم از نزدیک میبینه واقعاً دلسرد میشه به خاطر کیفیت پایینش.

با توجه به چیزایی که دیدم و شنیدم، به نظر میرسه دوستانی که از گرین دفاع می کنند از قدیم مشتریش هستند و با همون محصولات قدیم که کیفیت خیلی خوبی داشته دارن حرف تدوستان رو مقایسه می کنند. به این دوستان پیشنهاد می کنم برید تولیدات تاریخ روز رو هم ببینید تا متوجه تفاوت بشید! ;)

 

اما پاور گرین. پاور 600 hp گرین گرفتم.

در مورد پاور می تونم بگم عالی هست کیفیتش!!! تو مغازه با محصولات همرده قیمتی خودش مثل corsair و ... باز شده اش رو مقایسه کردم. پاور گرین واقعآً میتونست تو رقابت با اکثرشون پیروز بشه... البته هنوز در عمل استفاده نکردم که وضعیت فن پاور رو هم در عمل ببینم چطور هست. البته، جنس پلاستیک سوکتها بازم پایینه ها، ولی خوب راضی کننده است و کلاً فکر نمی کنم مشکل ساز باشه... :)

 

در نهایت تصمیم گرفتم کیس DeepCool PANGU بگیرم. سفارش دادم امروز میرسه دستم. حدود 250 در میاد برام. به استارتر توصیه می کنم کیسش رو با 60-70 ضرر رد کنه بره و یکی از همین دیپ کول بگیره.

همچنین به دوستان دیگه هم میخوان کیس نیمچه حرفه ای بگیرن هم همین کیس رو توصیه می کنم. قیافه زیبا، قیمت مناسب، امکانات خوب، کیفیت بدنه فوق العاده عالی (حتی قسمیتهای پلاستیکی پوشش Ruuber داره و وقتی دست میکشی روش کیفیت و نرمیش رو میتونی حس کنی ...) مدیریت کابل هم داره و سه تا فن led دیپ کول هم به طور پیشفرض روش نصبه... افرادی هم که مخیوان کنترل بیشتری روی فن داشته باشند، به سادگی میتونن یه چیزی تو مایه های این بخرن بذارن رو این کیس قیمتش 60 - 70 تومن هست. تازه 2 تا پورت usb3 و اسلت میکرو sd و sd هم به سیستمشون اضافه میشه ;)

 

http://www.deepcool-us.com/product/dcoolingaccessory/accessory/2013-12/48_664.shtml

 

06182a9ea96a4d3bb63344090dbf5a30.jpg

 

اینم کیس PANGU :

http://www.deepcool-us.com/product/case/2013-12/9_264.shtml

ویرایش شده توسط Amir9891
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان منم با استارتر موفق هستم...

 

من نميگم كه جنس ايران خرابه ولي بنظرم توي طراحيش زياد فكر نميكنند اصلا از خود خلاقيت به خرج نميدن توي اين كيس ها نميدونم چرا؟؟؟؟

 

مثلا همين ماشين پژو 405،پارس را بگير يا زانتيا را از سال كه توليد شده تا حالا هيچ فرقي در ظاهريش نكرده مثل اينكه يكبار اينها رفتن بلو پرنت ماشين را از فرانسه گرفتن و حي كپي پيست ميكنن ولي اگه شما ماشين هاي خارجي را نگاه كنيد اصلا اينجوري نيستن

 

بحث من اينه كه مهندس هاي ايراني بايد خلاقيت بيشتري را صرف اينجور چيزها بكنن تا اين كشور پيشرفت كنه و ما مردم هم حمايت مالي ميكنيم و هم حمايت جاني تا جايي كه دستمون برسه

 

من خودم اين كيس را يه بار داشتم طراحيش عالي بود ولي چند جايي كارش مي لنگيد مثل دماي داخل كيس و سر صداي فنها

 

خدايا روز هاي شادي و پيشرفت اين ملت را هر چه زودتر بياره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در نهایت تصمیم گرفتم کیس DeepCool PANGU بگیرم. سفارش دادم امروز میرسه دستم. حدود 250 در میاد برام. به استارتر توصیه می کنم کیسش رو با 60-70 ضرر رد کنه بره و یکی از همین دیپ کول بگیره.

همچنین به دوستان دیگه هم میخوان کیس نیمچه حرفه ای بگیرن هم همین کیس رو توصیه می کنم. قیافه زیبا، قیمت مناسب، امکانات خوب، کیفیت بدنه فوق العاده عالی (حتی قسمیتهای پلاستیکی پوشش Ruuber داره و وقتی دست میکشی روش کیفیت و نرمیش رو میتونی حس کنی ...) مدیریت کابل هم داره و سه تا فن led دیپ کول هم به طور پیشفرض روش نصبه... افرادی هم که مخیوان کنترل بیشتری روی فن داشته باشند، به سادگی میتونن یه چیزی تو مایه های این بخرن بذارن رو این کیس قیمتش 60 - 70 تومن هست. تازه 2 تا پورت usb3 و اسلت میکرو sd و sd هم به سیستمشون اضافه میشه ;)

 

 

عزیز من این کیس رو داشتم نسبت به قیمتش خوب بود ولی دیگه اینقدر هم عالی نبود که شما میگین.

 

من الان کیس X7 رو دارم و راضی هم هستم گرچه ایراد داره ولی خوب راضیم. تنها صدایی هم که من میشنوم صدای فن های واترکولر هست که یکم نویز دارند حتی توی دور پایین.

ویرایش شده توسط Groobezz
لینک به دیدگاه
Share on other sites

عزیز من این کیس رو داشتم نسبت به قیمتش خوب بود ولی دیگه اینقدر هم عالی نبود که شما میگین.

 

من الان کیس X7 رو دارم و راضی هم هستم گرچه ایراد داره ولی خوب راضیم. تنها صدایی هم که من میشنوم صدای فن های واترکولر هست که یکم نویز دارند حتی توی دور پایین.

آقا من اون کیسهای گرین رو که از نزدیک دیدما، این کیس دیپ کوله برام یه چیزی تو مایه های کیس 500 تومنیه به خدا :laughing:

کیس کیس گرین اگه قیمتش تو همه مدلها بین 50 ت 100 تومن ارزونتر از اینی که هست باشه، اونوقت بلـــــه! ارزش خرید داره... قیمت بالاش معقول و منطقی نیست اصلاً...

کیس گرین الان یه کم بیشتر پرس و جو کردم، قبل تحریما اون تیکه های پلاستیکم وارد می کرده، بعده تحریم شروع کرده به تولید بعضی قطعات در داخل که نتیجه اش شده اون کیفیت پایینی که الان تو کیسهاش میشه دید...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...